Elämäni suurin arvoitus. Jos joku osaisi auttaa ymmärtämään MIKSI näin kävi...
Muutama vuosi sitten tapailin kahta miestä, ensimmäistä reilun vuoden ja toista sen jälkeen puolisen vuotta. Kumpikin oli upea ja lämmin ihminen, ja toi myös esiin että piti minua puoleensavetävänä ja mukavana. Rakastin heistä kumpaakin ja mukana oli paljon kemiaa.
Olosuhteiden pakosta jouduin kuitenkin eroon kummastakin. Muutettiin tahoillamme eri maihin, jälkimmäisen kanssa onneksi vain määräajaksi. Mun toivo ei sammunut, koska vetovoima oli uskomaton ja tiesin että hän muuttaisi pian samaan kaupunkiin töihin.
Eron jälkeen yhteydenpito kuitenkin alkoi hiipua ja pian mies kertoi että olikin kihlannut vasta tapaamansa naisen. Sama tilanne toisen miehen kanssa. Olin täysin sokissa.
Molemmat rakastamani miehet menivät siis vastapäättyneen suhteemme jälkeen miltei välittömästi kihloihin toisen kanssa. Mietin syitä edelleen. Olinko tosiaan vain yksi monien joukossa?? Vai satuttiko suhteen päättyminen miehiäni niin paljon että molempien oli pakko jättää se taakse mahdollisimman nopeasti? Ensimmäisen kanssa avioliitosta oli puhuttu ohimennen pari kertaa, enkä ollut siihen vielä valmis. Oli kuitenkin täysi yllätys että hän oli niin valmis siirtymään eteenpäin. En kertakaikkiaan ymmärrä.
Tämän kanssa painin ja usko meinaa loppua itseen ja muihin.
Kertokaa miehet ja muutkin miksi näin
3
479
Vastaukset
- Aikki
Toiset on spontaanimpia kuin toiset. Jos yksi jouduttiin jättämään taakse, niin uuden eteen ilmestyttä ei enää haluttu tehdä samaa virhettä uudelleen. Tms.
Miehet osaisivat tietysti itse kertoa syistään paremmin kuin meikäläinen... : \
Mutta such is life. Ei sun nyt kannata kelata tollasia kovin pitkään, eikä varsinkaan syyllistää itseäsi omista valinnoistasi. Ne oli oikeita juuri tuollon ja se siitä.
Eteenpäin!
: )- mysteeri
Aikki, moi ja kiitos kannustuksesta. Se tuntui oikeasti hyvältä.
Taidan ymmärtää tätä vähän paremmin. Jos tarkemmin ajattelen niin ehkä mullakin on jälkeenpäin käynyt mielessä että ei enää samaa uudelleen. En vaan ole pystynyt kuvittelemaan että ne saattoivat olla yhtä suuria menetyksiä miehillenikin, jotka sitten toimivat niinkuin toimivat. Fate walks in mysterious ways...
- ärsy
Mitenkäs itse pystyit niin pienessä ajassa rakastamaan kahta miestä? Jos sinä voit niin tehdä, miksei myös miehet?
Tekstistäsi saa sellaisen kuvan, että olet todella itsekeskeinen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552523Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1011039- 64881
- 63789
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274707Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85690Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202668Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648