Yli 25-vuotias neitsytmies - millainen on?

tuleeko miinuksia

Neitsytmiehellä tarkoitan nyt sellaista miestä joka on heteroseksuaali, eikä hän ole koskaan ollut sukupuoliyhdynnässä tai että nainen olisi muullakaan tavoin kosketellut häntä seksuaalisessa tarkoituksessa. Itsetyydytystä hän sen sijaa on voinut harjoittaa kuinka paljon tahansa.

Minkälainen on tuollainen 25 vuotias tai vanhempi " korkkaamaton" mies?

* Mielenterveystapaus joka on niin estynyt tai niin syrjään vetäytyvä että on säilynyt neitseenä.
* Uskovainen joka säästää itsensä avioon.
* Vaikeasti vammainen
* Ujoakin ujompi
* Peräkammarinpoika joka on niin vanhempiensa silmälläpidon alla että omaa elämää ei ole.
* Erittäin ruma ( tämä on se epätodennäköisin vaihtoehto)

Tuleeko sinulle jotakin muuta mieleen näistä " iskemättömistä" miehistä?

73

3265

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ätmi

      Olisit nyt edes jonkin twistin keksinyt tähän...

      • palstan ätmit

        Jos nainen on kokematon, on nainen mielenterveydeltään sairas ja ulkonäöltään ruma. Jos mies on kokematon, on syy naisten.


      • jooo-oh

        On se vaan "hienoa" että jotkut asiat eivät kehity IKINÄ!! Ja semmoinen on juuri tämä sinkut palsta!Puhe ole mistään muusta kuin pillusta ja "ATMien ruikutusta.

        Ja ap:n mysteeriseen kysymykseen vastaus;Tiedätkö,että täällä on myös miehiä jotka eivät kävele kyrpä edellä etsien reikää mihin voisi ekana tuikata sisään.Joillakin hyvin harvoilla (näköjään) on myös aivot ja kosketus tunnemaailmaan.Aivan,tuo viimeinen on sinulle vain sana"kiimainen" joten suon sen sinulle anteeksi ettet ymmärrä välttämättä mitä tarkoitan.


      • ATämmät
        palstan ätmit kirjoitti:

        Jos nainen on kokematon, on nainen mielenterveydeltään sairas ja ulkonäöltään ruma. Jos mies on kokematon, on syy naisten.

        Näin on miesten munat. Tyhjyydessä roikkuu ja ilmakuivuu.
        Ei mitään lisättävää.


    • fghuikjhvbhj

      Kunnollinen mies

      • Periattenmies

        Rehellinen ja kunnollinen ja periaatteidensa mittanen kunnon mies.


    • Tsadinainuthetero

      Helposti tuon ikäinen voi olla normaalipainoinen, mukava, sosiaalinen, hyvässä työssä ja vielä komeahko.

      Riittää vain paska tuuri tai se ettei käy koskaan baareissa tai ei koskaan yritä ketään.

    • Kerrasta poikki sano

      Viimeistään kolmannella seksikerralla terve mies osaa hommat täysin tyydyttävästi ihan siitä riippumatta missä iässä on seksipuuhat aloittanut.

      Vain feministi voi olla niin levoton ettei viitsi näinkään pientä vaivaa nähdä miehen kanssa. Onneksi on muunkinlaisia naisia.

    • Marjanpoimija

      Voi olla vaikka maailman komein miljonääri, mutta jos ei tee yhtäkään aloitetta naisille, niin voi vittu, jää pillut ja vitut nuolematta ja panematta.

      • heheehehe

        Väitätkö ettei rahalla sitten saa?


      • twtwer

        miljonääreille tekee sitten jo naiset aloitteita


      • ---
        twtwer kirjoitti:

        miljonääreille tekee sitten jo naiset aloitteita

        No ei nyt sentään, ehkä miljardööreille.


    • veikko 87

      Joo kyl se menee nii et jos mies on ujo ja ei tee alotteita ni on ilman naista ainaki jos ei hakeudu baareihin tai "bileisiin", illan viettoihin yms. Oon ite just 25 ja oon nussinu 6 naisen kanssa ja ainoo mite oon saanu on se et oon aina ollu baareissa ja muutenki kavereitten kaa liikenteessä. Oon nii ujo etten ikinä oo tehny mitää alotetta, mut yleensä vähä rennommin pystyy naisten kaa olee ku ottaa viinaa. Jos en kävis baareissa ja jois viinaa ni oisin 100% varmuudella neitsyt.

      Eli mies voi olla muuten iha normaali, mut jos ujo ei käy missää ni ei sitä vaginaa kyllä saa. En tiiä yhtää normaalin näköstä naista kenelle ei ois ehdoteltu ni enemmän ihmetteisin 25v neitsyt naista.

    • fdhfdrrryryt

      Itse tunnen ainakin yhden yli 25-v kaverin, joka on luonteeltaan vähän estynyt sekä syrjäänvetäytyvä, mutta kavereitaan kohtaan kyllä mukava ja ihan avoinkin. Ei mikään maailman komein ilmestys ja peräkammarinpoika luonnollisesti.

    • dfbethq

      Itse olin vielä 26-vuotiaana "korkkaamaton", joten voin vastata tähän.

      -Olin sen verran uskovainen että pitkään harkitsin säästäväni itseäni avioon.

      -En juo alkoholia, eivätkä ystävänikään, joten baareihin ei ole mitään syytä mennä. (Siellä varmaan 90% kaikista miesten ja naisten kohtaamisista kuitenkin tapahtuu)

      -Olen myös lievästi epäsosiaalinen. Naisten tapauksessahan se ei olisi este, kun riittää että odottelee miesten aloitteita ja sitten vastailee vain kun mies tulee juttelemaan. Tai sitäkin helpompaa olisi vain pistää nettiin deittiprofiili ja kertoa olevansa ujo. Saisi sadoittain yhteydenottoja. Mies ei voi tehdä noin.
      Ei tarvitse olla ujoakin ujompi, jos kokee että on vaikea lähestyä tuntemattomia naisia. Lieväkin epäsosiaalisuus tekee siitä jo suht vaikeaa.
      Varsinkin kun huolestuttavan suuri osa naisista nauttii pakkejen antamisesta.

      • omaa syytäsi

        Naiset tuskin nauttivat pakkien antamisesta. Lisäksi en ymmärrä, mikset muka voisi tehdä deittiprofiilia, jossa mainitset olevasi ujo?


      • dfbethq
        omaa syytäsi kirjoitti:

        Naiset tuskin nauttivat pakkien antamisesta. Lisäksi en ymmärrä, mikset muka voisi tehdä deittiprofiilia, jossa mainitset olevasi ujo?

        "Naiset tuskin nauttivat pakkien antamisesta."

        Ei kaikki naiset, mutta huolestuttavan suuri osa naisista kuitenkin nauttii. Baareissa on ihan normaalia nähdä naisporukoita, jotka yhdessä fiilistelevät sitä kuinka monta pakkia he ovat jo sen illan aikana ehtineet antaa. WTF!?
        Ei mahdu minun järkeeni mitä ihmeen nautintoa he saavat siitä.
        Tai jossain irc galleriassakin näkee profiilipäivityksiä joissa sanotaan suoraan että pyytäkää treffeille jotta saan antaa pakkeja.
        Ja kyllähän sen näkee monesti naisen ilmeestäkin kuinka paljon hän nauttii siitä kun saa sanoa "painu vittiin siitä", alotteita tekeville miehille. Sitten vielä kikattaa päälle.

        "Lisäksi en ymmärrä, mikset muka voisi tehdä deittiprofiilia, jossa mainitset olevasi ujo?"

        Voisin tehdä juu, mutta se laskisi naisten silmissä tasoani huomattavasti. ja puoletkaan niistä jotka ehkä nyt voisivat harkita treffejä kanssani, eivät sen jälkeen enää suostuisi treffeille. Joten ei siinä olisi järkeä.
        Ja kun en edes mitenkään mainittavan ujo ole. Olen vain huono smalltalkissa ja sitähän se naisten lähestyminen pääasiassa vaatii. Kun ei saa ehdottaa tutustumista ennen kuin on jonkin aikaa juteltu ensin puuta heinää.


      • ...
        dfbethq kirjoitti:

        "Naiset tuskin nauttivat pakkien antamisesta."

        Ei kaikki naiset, mutta huolestuttavan suuri osa naisista kuitenkin nauttii. Baareissa on ihan normaalia nähdä naisporukoita, jotka yhdessä fiilistelevät sitä kuinka monta pakkia he ovat jo sen illan aikana ehtineet antaa. WTF!?
        Ei mahdu minun järkeeni mitä ihmeen nautintoa he saavat siitä.
        Tai jossain irc galleriassakin näkee profiilipäivityksiä joissa sanotaan suoraan että pyytäkää treffeille jotta saan antaa pakkeja.
        Ja kyllähän sen näkee monesti naisen ilmeestäkin kuinka paljon hän nauttii siitä kun saa sanoa "painu vittiin siitä", alotteita tekeville miehille. Sitten vielä kikattaa päälle.

        "Lisäksi en ymmärrä, mikset muka voisi tehdä deittiprofiilia, jossa mainitset olevasi ujo?"

        Voisin tehdä juu, mutta se laskisi naisten silmissä tasoani huomattavasti. ja puoletkaan niistä jotka ehkä nyt voisivat harkita treffejä kanssani, eivät sen jälkeen enää suostuisi treffeille. Joten ei siinä olisi järkeä.
        Ja kun en edes mitenkään mainittavan ujo ole. Olen vain huono smalltalkissa ja sitähän se naisten lähestyminen pääasiassa vaatii. Kun ei saa ehdottaa tutustumista ennen kuin on jonkin aikaa juteltu ensin puuta heinää.

        Mistä tiedät, kun et ole kokeillut?


    • niinhän se menee

      Kyllä yli 25-vuotiaan miehen on oltava joko äärimmäisen ruma tai sitten mt-ongelmainen, jos on vielä poikuus tallella.

      • -äö-0-

        Näin on. Oot palstan älykunkku vaikka saatkin vaan miinuksia. ;D


      • totuus sattuu
        -äö-0- kirjoitti:

        Näin on. Oot palstan älykunkku vaikka saatkin vaan miinuksia. ;D

        Aivan. Harmi etteivät ATM:t hyväksy totuutta. Olkaa sitten vain ikuisesti neitsyitä, sen sijaan että hakeutuisitte mielenterveyshoitoon.


    • 16+9

      Pienikokoinen ja introvertti. Minun mieheni on tuollainen, ja oli kun tapasimme. Erittäin älykäs ja ajatteleva. Aivan liian ujo tehdäkseen aloitteita naisia kohtaan. On sanonut, ettei olisi koskaan uskaltanut lähestyä minua. Onneksi minä tykkään tehdä aloitteet itse. Kuulostaa varmaan oudolta, mutta olen aina etsinyt hänen kaltaistaan miestä. Hän on mahtavan empaattinen ja kiltti, ei millään lailla hyökkäävä tai dominoiva. Mies minun makuuni. Pieni kokokin on vain plussaa. Häntä ennenkin minulla oli saman tyylisiä miehiä, ja tililleni on kertynyt noita vietyjä poikuuksia. ;) Ja olen kaunis ja nuori nainen. Teidän YTM-miehet on minulle turn-off.

      • jghsdkjhd

        Minullakin on hyvä kokemus tällaisesta miehestä. Häntä ei mielestäni voi mitenkään pitää verrattavissa olevana näihin tällä palstalla naisia alati parjaaviin saamattomiin miehiin. Hänellä oli/on varmasti laajempi joukko naisia ystäväpiirissä kuin itselläni. Kiltti, herkkä, muita huomioiva ja älykäs mies.

        En usko hänen tehneen koskaan minkään sortin aloitetta naisille. Kaikki vihjailut naisilta meni häneltä ohi. Omat ensimmäiset aloitteet (pyynnöt kahville) sai kieltävän vastauksen. Jälkeen päin jo seurustellessamme hän kertoi, että ei olettanut niissä pyynnöissä olleen mitään romanttista ja siksi työjuttujen yms. siirtely ei tuntunut tarkoituksenmukaiselta.

        Sama juttu itseni kohdalla, ettei kiinnosta mitkään YT-miehet, joilla on repertuaarissa taidokasta pelimiesshow:a. Haluan kumppanikseni ihmisen ja miehen, en mitään temppuja opetellutta pelleä.


      • korj*
        jghsdkjhd kirjoitti:

        Minullakin on hyvä kokemus tällaisesta miehestä. Häntä ei mielestäni voi mitenkään pitää verrattavissa olevana näihin tällä palstalla naisia alati parjaaviin saamattomiin miehiin. Hänellä oli/on varmasti laajempi joukko naisia ystäväpiirissä kuin itselläni. Kiltti, herkkä, muita huomioiva ja älykäs mies.

        En usko hänen tehneen koskaan minkään sortin aloitetta naisille. Kaikki vihjailut naisilta meni häneltä ohi. Omat ensimmäiset aloitteet (pyynnöt kahville) sai kieltävän vastauksen. Jälkeen päin jo seurustellessamme hän kertoi, että ei olettanut niissä pyynnöissä olleen mitään romanttista ja siksi työjuttujen yms. siirtely ei tuntunut tarkoituksenmukaiselta.

        Sama juttu itseni kohdalla, ettei kiinnosta mitkään YT-miehet, joilla on repertuaarissa taidokasta pelimiesshow:a. Haluan kumppanikseni ihmisen ja miehen, en mitään temppuja opetellutta pelleä.

        jälkeenpäin*


      • rfhfdhfd
        jghsdkjhd kirjoitti:

        Minullakin on hyvä kokemus tällaisesta miehestä. Häntä ei mielestäni voi mitenkään pitää verrattavissa olevana näihin tällä palstalla naisia alati parjaaviin saamattomiin miehiin. Hänellä oli/on varmasti laajempi joukko naisia ystäväpiirissä kuin itselläni. Kiltti, herkkä, muita huomioiva ja älykäs mies.

        En usko hänen tehneen koskaan minkään sortin aloitetta naisille. Kaikki vihjailut naisilta meni häneltä ohi. Omat ensimmäiset aloitteet (pyynnöt kahville) sai kieltävän vastauksen. Jälkeen päin jo seurustellessamme hän kertoi, että ei olettanut niissä pyynnöissä olleen mitään romanttista ja siksi työjuttujen yms. siirtely ei tuntunut tarkoituksenmukaiselta.

        Sama juttu itseni kohdalla, ettei kiinnosta mitkään YT-miehet, joilla on repertuaarissa taidokasta pelimiesshow:a. Haluan kumppanikseni ihmisen ja miehen, en mitään temppuja opetellutta pelleä.

        Kiva kuulla, että on tuollaisia naisia kuin sinä ja tuo ylläoleva. Välillä miehenä ihmettelen miten moni nainen menee noitten pelimiesten retkuun. Kiva tietää, että on tuollaisia älykkäitä naisia, joille kelpaa kunnon mies :)


      • mies32
        jghsdkjhd kirjoitti:

        Minullakin on hyvä kokemus tällaisesta miehestä. Häntä ei mielestäni voi mitenkään pitää verrattavissa olevana näihin tällä palstalla naisia alati parjaaviin saamattomiin miehiin. Hänellä oli/on varmasti laajempi joukko naisia ystäväpiirissä kuin itselläni. Kiltti, herkkä, muita huomioiva ja älykäs mies.

        En usko hänen tehneen koskaan minkään sortin aloitetta naisille. Kaikki vihjailut naisilta meni häneltä ohi. Omat ensimmäiset aloitteet (pyynnöt kahville) sai kieltävän vastauksen. Jälkeen päin jo seurustellessamme hän kertoi, että ei olettanut niissä pyynnöissä olleen mitään romanttista ja siksi työjuttujen yms. siirtely ei tuntunut tarkoituksenmukaiselta.

        Sama juttu itseni kohdalla, ettei kiinnosta mitkään YT-miehet, joilla on repertuaarissa taidokasta pelimiesshow:a. Haluan kumppanikseni ihmisen ja miehen, en mitään temppuja opetellutta pelleä.

        Jos se pelle ne temput osaa, niin et sinä näe temppuja osaavaa pelleä, vaan ihanan miehen.


      • mies32

        Älä valehtele, naiset ei tee aloitteita, ei ainakaan pienikokoisille kilteille nörteille! Et ole tainnut lukea tältä palstalta edes alkeita naisten käytöksestä ja silti kehtaat tulla räikeästi valehtelemaan?!
        Ja iso tuntuu paremmalta!

        Sinähän kuulostat itse olevasi inhoamasi YT-miehen naispuolinen vastine.


      • nöösi_poika
        rfhfdhfd kirjoitti:

        Kiva kuulla, että on tuollaisia naisia kuin sinä ja tuo ylläoleva. Välillä miehenä ihmettelen miten moni nainen menee noitten pelimiesten retkuun. Kiva tietää, että on tuollaisia älykkäitä naisia, joille kelpaa kunnon mies :)

        Päivän kysymys on:

        MISTÄ tuollaisia naisia löytää?


      • 20+2
        mies32 kirjoitti:

        Älä valehtele, naiset ei tee aloitteita, ei ainakaan pienikokoisille kilteille nörteille! Et ole tainnut lukea tältä palstalta edes alkeita naisten käytöksestä ja silti kehtaat tulla räikeästi valehtelemaan?!
        Ja iso tuntuu paremmalta!

        Sinähän kuulostat itse olevasi inhoamasi YT-miehen naispuolinen vastine.

        :D

        Ehkä olenkin sisältä YT-homomies, jonka kuuluisi mennä leikkauttamaan itselleen oikeast vehkeet. :D


      • 18+16
        nöösi_poika kirjoitti:

        Päivän kysymys on:

        MISTÄ tuollaisia naisia löytää?

        Voi olla vaikeaa, mutta onpa noita seksuaalivähemmistöjenkin edustajia olemassa. En osaa vastata mitenkään tyhjentävästi. Totta puhuen olen joskus hävennytkin mieltymyksiäni, kun teininä sitä ajatteli, että on tervettä haluta sitä muskeli-machoa, eikä haaveilla mistään pikkumiehistä. Siskolle joskus teininä uskeuduin asiasta, ja hän sitten möläytti äidille jostain syystä, että "xxx haluaa lyhyemmän miehen." Tulipa jotenkin outo tunnelma. Ja olen siis 165 cm pitkä.

        On normi, että nainen tahtoo "muskelimiestä". Jos sen sijaan viehättyy vaikka miehen siroista käsistä, on jotenkin viallinen. En kyllä tiedä, kokevatko muut kaltaiseni tämän asian näin.

        Minä ja mies tapasimme yliopistolla. Ja miehenikään ei oikeastaan löytänyt minua, vaan minä hänet.


      • ätmi
        18+16 kirjoitti:

        Voi olla vaikeaa, mutta onpa noita seksuaalivähemmistöjenkin edustajia olemassa. En osaa vastata mitenkään tyhjentävästi. Totta puhuen olen joskus hävennytkin mieltymyksiäni, kun teininä sitä ajatteli, että on tervettä haluta sitä muskeli-machoa, eikä haaveilla mistään pikkumiehistä. Siskolle joskus teininä uskeuduin asiasta, ja hän sitten möläytti äidille jostain syystä, että "xxx haluaa lyhyemmän miehen." Tulipa jotenkin outo tunnelma. Ja olen siis 165 cm pitkä.

        On normi, että nainen tahtoo "muskelimiestä". Jos sen sijaan viehättyy vaikka miehen siroista käsistä, on jotenkin viallinen. En kyllä tiedä, kokevatko muut kaltaiseni tämän asian näin.

        Minä ja mies tapasimme yliopistolla. Ja miehenikään ei oikeastaan löytänyt minua, vaan minä hänet.

        Olet siis vastenmielinen munahaukka minimaalisella fetissillä.

        Ei jatkoon.


      • 10+16
        ätmi kirjoitti:

        Olet siis vastenmielinen munahaukka minimaalisella fetissillä.

        Ei jatkoon.

        Kiitos diagnoosista. :D Hyvä tietää, etten sitten sinua yritä iskeä, jos mies jättää.


    • tulee-

      Mielenterveystapaus joka on estynyt syrjään vetäytyvä elämä netissä.

      • tai ei sittenkään

        kaiken loppuminen häämöttää näytön takana siksi ei kukaan kanatta sulkeudu koneeseen


    • David ATM

      Näytän aivan David Beckhamilta ja ÄO:ni on 152, mutta en kelpaa naisille, koska rakastan ja kunnioitan heitä liikaa.

      • wregwsrdgvde

        Voi poloista. Oletko harkinnut pulleaa, viisikymppistä yksinhuoltajanaista? Hän kietoo sinut hellään syliin ja vie nautintojen valtakuntaan.


      • rajansa kaikella
        wregwsrdgvde kirjoitti:

        Voi poloista. Oletko harkinnut pulleaa, viisikymppistä yksinhuoltajanaista? Hän kietoo sinut hellään syliin ja vie nautintojen valtakuntaan.

        no hyi helvata


    • ...

      Tulee mieleen tahdottomuus. Tahdottomuus ja omat valinnat johtavat kaikkeen, myös siihen, että on pildeä saamaton vielä 25-vuotiaana.

      Näitä kutsuttiin ennen peräkammarinpojiksi, nykymaailman termi lienee ätmi.

    • 17+10
      • lkhkljhg

        Sinä olet menettänyt järkesi viimeistään 24-vuotiaana.


    • 17+8

      Siinä ei ole mitään ihmeellistä, että mies on 25-vuotiaana kokematon.

      Jos mies ei tee aloitetta, niin varmasti saa olla koko elämänsä ilman naista.
      Tosin jotkut harvat naiset "tekevät aloitteita" hymyilemällä, mutta jos miehellä ei ole rohkeutta tai taitoa jatkaa juttua, niin satavarmasti jää yksin. Minkäänlaista muuta aloitetta on naisilta turha odottaa, sen tietää jokainen aikuinen mies.

      Olen reilusti yli kolmekymppinen mies ja koskaan en ole pitänyt naista edes kädestä kiinni. Olen täysin kokematon. Miksi on näin päässyt käymään? En tiedä.
      Nuorempana olin ujo, mutta kyllä sekin on iän myötä karissut pois.
      Aloitteenteosta sen verran, että en edes tiedä miten tehdään aloite. Naisten suosima hymyily tuskin toimii miehillä.
      Baarit ym sedulat eivät ole minua kiinnostaneet koskaan paskanvertaa, koska käytän alkoholia erittäin vähän.
      Jotkut väittävät, että naisen voi löytää mistävain, muualtakin kuin baarista. Mielestäni se on aivan paskapuhetta. Pitää tapahtua todellinen ihme, että jossain Prismassa, kirjastossa tai kuntosalilla tutustuisi naiseen. Useimmat naiset käyttäytyvät edellämainituissa paikoissa kuin olisin ilmaa, vaikka ulkonäössäni ei ole mitään vikaa. Olen harteikas, pituutta 186cm ja tuskin on naamassakaan mitään vikaa.

      Kuten tekstistäni on havaittavissa, alan olemaan aika katkeroitunut naisia kohtaan.

      Olisi oikeasti hienoa löytää nainen, jonka kanssa voisi elää tasapainoista elämää, mutta toisaalta ihan sama vaikka eläisin koko elämäni yksin. Kun on koko nuoruutensa elänyt yksin, on niin tottunut siihen yksinäisyyteen.
      Arkipäivät menee töitä tehdessä nopeasti, mutta kyllähän se yksinäisyys aina viikonloppuisin syö miestä.

      • 3+13

        Mitä vaatimuksia sinulla on naisen suhteen? Minkälaisista naisista kiinnostut?


    • ...

      Tämän palstan perusteella mielenterveysongelmainen. Jos ei mt-ongelmia ole, veikkaisin, että yli 25-v neitsytmies on sairaalloisen ujo ja ruma.

    • Yks huomio

      Eräs kaverini oli 25-vuotiaaksi tai taisi olla itseassa 26-vuotiaaksi neitsyt.
      Hän aloitti juuri tuolloin ekan seurustelunsa ja paljasti vasta minulle, hyvälle ystävälleen tuolloin lievästi humalassa että tuo oli hänen eka kertansa. Se oli aika tunteikas paljastus.

      Hän oli sanonut joskus että oli treffannut naisia joten oletin että peitto on heilunut, mutta eipä kaiketi ollut...

      Jos joku olisi sanonut että tuo on neitsyt ennen tuota hetkeä niin olisin nauranut päin naamaa.

      Tuo ystäväni tuolloin oli oikeastaan aika normaalin näköinen ja jopa keskimääräistä itsevarmempi jopa sosiaalisesti. Tuli jopa naisten kanssa toimeen ainakin mitä sivusta seurasin ja nauratti heitä jutuillaan. Joskus muistan että joku heittikin että pitäisi olla yhtä humoristinen naisten seurassa kuin ystäväni oli.
      Keholtaan hän oli ehkä hieman tukevahko, mutta ei taatusti ylipainoinen vaan kyllä siellä alla lihasta oli.
      Kasvoilla ei kyllä kasvanut parta ja hiukset olivat lyhyet. Noin tyylillisesti aika perinteinen suomalainen mies.
      Harrastukset olivat sitten sekä liikuntaa että omasi jonkun verran taiteellisuuttakin.

      Ystäväni, toisin kuin minä, ei viihtynyt baareissa suuremmalti ja hän vältteli tietynlaisia sosiaalisia tilanteita (bileitä jne.). Häntä piti yleensä niihin houkutella.
      Tuttavapiirissään hänellä kaiketi oli liian vähän naisia ja ehkä odotukset liian korkealla. Taisi olla niin että mm. pyöreät naiset eivät tehneet häneen vaikutusta.

      Sain myös sen kuvan että hän todellisuudessa piti hiljaisemmista naisista jopa ujoista.Tuo eka seurustelusuhde oli aika rempsakkaaseen naiseen.

      Veikkaan että hän ei ollut koskaan oppinut sitä kuinka naista lähestytään tai hänet vietellään eli osasi vain juuri sen kevyen kaverillisen flirtin ja odotti että se toinen osapuoli tulisi vastaan, mutta eihän naiset sitä tee jos mies ei ole hyvännäköinen.

      Olen tavannut myös muita miehiä joita olen epäillyt neitsyiksi mutta tuon jälkeen en ole enää osannut sanoa kuka voi olla neitsyt ja kuka ei.
      Uskoisin sen liittyvän yhdistelmään ulkonäköä ja tapaa tutustua ihmisiin sekä olla sosiaalinen.

      Eli esimerkiksi jos mies ei ole erityisen hyvännäköinen sekä enemmän sellainen säyseä mies mutta muuten vaikuttaa itsevarmalta mutta ei osaa/uskalla/halua jne. lähestyä naisia niin kyse on umpikujasta.

      Itsellä taas se tilanne että vaikka on jonkin verran kokemusta niin kun yksinolo on jatkunut nyt jo pitkään niin alkaa varmaan olla samanlainen fiilis kuin jollain neitsyellä.
      Ei tiedä enää mitä tehdä naisten kanssa ja aina menee väärin.

      Pahinta on ehkä se juuri että naiset eivät tajua mitä miehet joutuvat tekemään asioile samalla kun naiset ovat passiivisia noissa tilanteissa sekä huolivat suhteisiin vain ne miehet jotka tekevät ne oikeat jutut ja ottavat oikeaat askeleet naista kohti.

      Toisin sanottuna miehen kyky vietellä nainen ja olla naisen kanssa itsevarma käsittelyssä on tärkeämpi kuin mies itse tai suhde.

      • Yks huomio

        Niin, tuo ystäväni johon tosin en enää erityisesti ole yhteyksissä omaa tällä hetkellä lapsen ja on tukevasti aviossa.
        Ei kuitenkaan tuon ekan naisen kanssa.

        Joten 25-26 vuotiaana ei ole liian myöhäistä.


    • Ei elämää?

      Itsellä on jotenkin marttyyrimeininki naisten ja muun sosiaalisuuden suhteen. Kuvittelen, että ihan ok vain nyhjöttää himassa duunin jälkeen loppu elämänsä ilman mitään kontakteja kehenkään. Saan jotenkin tyydytystä ajatuksesta, että jokin nainen jossain vaiheessa erehtyisi kysymään kahville tms. ja vastaisin ei, vaikka periaatteessä haluaisin ko. naisen. Se, että antaisin tilaisuuden vain lipua pois, kun omat taustani ja tarkempi tutustuminen osoittaisi varmasti, etten ole mikään hääppönen tapaus, joten siksi varmasti tyssäisikin juttu. Mutta että sanoisin vain ei ja sukeltaisin takaisin omaan marttyyrilandiaan ilmeenkään värähtämättä.

      En ole sillä tavalla ruma, päinvastoin, mutta todella epäsosiaalinen, kun en ole ns. feimi eli suosittu tai mitenkään kummoinen. En ole mitään kavereita saanut, enkä ole yrittänytkään enää tietyn pisteen jälkeen. Pari valopäätä hörhöineen yläasteella kiusasivat niin sitkeästi kuin jaksoivat ja toinen tokaisi kerran että menee puhumaan lapsuuden ystävälleni "järkeä" ettei ole tollasen ujon ja kiltin ihmisen kanssa missään tekemisissä. Sen jälkeen aika hiljaista pidellyt. Se iskosti mun päähän kuvan, etten missään olosuhteissa voi ajatella, että mulle olisi oikeasti kavereita. Ihan oikeasti, ajatusmaailma ja kaikki voi muuttua tällaisesta täysin. Todella vahva iskostus, on muuttanut mua entistä huonompaan suuntaan. Kiusattiin ujouden ja lähes täydellisyyttä hipovan koulumenestyksen takia, vaikken leveillyt taí vaikuttanut ns. nörtiltä. Ja olen muutoin täysin ok heppu. Toi on suht raadollista, kun ei ole päässyt pois näistä kahleista. Mahdollisuudet olisi, mutta ei enää oikeasti kiinnosta mistä kaikesta tulen jäämään paitsi. Olen parikymppinen, mutta aika syvällä suossa tässä kohtaa.. Kaikki muuten täysin ok, mutta voi sanoa että olen jo päässyt syrjäytymään.. Enkä näe siinä pienintäkään ongelmaa. Kannattaisi tehdä asialle jotain joo, muttei vaan kerta kaikkiaan kiinnosta. Se juontaa juurensä siitä etten ole kokenut aiempien syiden takia juurikaan onnistumisia sosiaalisesti.

      Kaikessa muussa yritän kaikkeni, että jokin juttu onnistuu ja nään paljon vaivaa asian eteen. Mutta tietyt jutut on muuttanut mut näin syrjäytyneeksi, eikä ole aitoa kiinnostusta mihinkään nais- tai kaverimeininkeihin. Se on aika paha, enkä itse näe tässä yksin olemisessa mitään ongelmaa-se on pahinta.

      En koe olevani minkään arvoinen oikein muutenkaan..

      • -OTK-

        Älä nyt hyvä mies päästä itseäsi syrjäytymään, koska sieltä voi olla tosi vaikea nousta ylös! Muuten menee hyvä mies hukkaan! Tuosta arvottomuudesta sanon sen verran, että kaikki ovat yhtä arvokkaita! Sinä olet yhtä arvokas kuin kuka tahansa muukin!! Olet vielä sen verran nuori, että sinulla on vielä koko elämä edessäsi.

        Oletko ajatellut lemmikin ottamista? Itsellänikin on tällä hetkellä yksi kulkukissa hoidossa. Lemmikin hoito voisi viedä osan arvottomuuden tunteesta pois, koska siinä joutuu ottamaan vastuuta toisesta elävästä olennosta. Toinen hyvä keino estää syrjäytymistä on aloittaa joku harrastus. Harrastuksen kautta voi myös saada elinikäisiä kavereita.

        Anna itsellesi edes mahdollisuus "normaaliin" elämään. Älä ole liian ankara itsellesi, koska et ole itse aiheuttanut itsellesi arvottomuuden tunnetta!
        Olen itsekin ollut ujo ja kiltti nuorempana, mutta kyllä se ujous väistyy pikkuhiljaa kunhan antaa itselleen mahdollisuuden kanssakäymiseen. Ei se ujous ehkä kokonaan poistu, mutta ei sen tarvitsekaan, koska se on osa luonnetta.

        Rohkeus kasvaa sitä mukaa mitä enemmän lähestyy toisia. Anna myös naisille mahdollisuus tutustua sinuun, koska eihän se ole heidänkään vika, että tunnet olevasi arvoton! He luulevat, että heissä on joku vika jos et anna heille mahdollisuutta tutustumiseen. Se taas voi laskea heidän itsetuntoaan sen verran, että hekään eivät uskalla lähestyä ketään!


      • Ei elämää?
        -OTK- kirjoitti:

        Älä nyt hyvä mies päästä itseäsi syrjäytymään, koska sieltä voi olla tosi vaikea nousta ylös! Muuten menee hyvä mies hukkaan! Tuosta arvottomuudesta sanon sen verran, että kaikki ovat yhtä arvokkaita! Sinä olet yhtä arvokas kuin kuka tahansa muukin!! Olet vielä sen verran nuori, että sinulla on vielä koko elämä edessäsi.

        Oletko ajatellut lemmikin ottamista? Itsellänikin on tällä hetkellä yksi kulkukissa hoidossa. Lemmikin hoito voisi viedä osan arvottomuuden tunteesta pois, koska siinä joutuu ottamaan vastuuta toisesta elävästä olennosta. Toinen hyvä keino estää syrjäytymistä on aloittaa joku harrastus. Harrastuksen kautta voi myös saada elinikäisiä kavereita.

        Anna itsellesi edes mahdollisuus "normaaliin" elämään. Älä ole liian ankara itsellesi, koska et ole itse aiheuttanut itsellesi arvottomuuden tunnetta!
        Olen itsekin ollut ujo ja kiltti nuorempana, mutta kyllä se ujous väistyy pikkuhiljaa kunhan antaa itselleen mahdollisuuden kanssakäymiseen. Ei se ujous ehkä kokonaan poistu, mutta ei sen tarvitsekaan, koska se on osa luonnetta.

        Rohkeus kasvaa sitä mukaa mitä enemmän lähestyy toisia. Anna myös naisille mahdollisuus tutustua sinuun, koska eihän se ole heidänkään vika, että tunnet olevasi arvoton! He luulevat, että heissä on joku vika jos et anna heille mahdollisuutta tutustumiseen. Se taas voi laskea heidän itsetuntoaan sen verran, että hekään eivät uskalla lähestyä ketään!

        Mun on pakko ottaa kantaa vielä.. Siks otin esille alunperin, et tajuisin ryhdistäytyä.. Nyt ihan tän viikon alusta lähtien oon koittanut patistaa itteäni normaaliin elämään/ajattelutapaan. Mulla se on vaan niin, et oon niin vaisu, etten anna ittestäni mitään ulos. Siks kukaan ei kiinnostu missään muodossa. Harrastus löytyy, mutta tällä hetkellä en vaan jaksa muiden työkiireiden yms. takia muutakuin huilata kotona, kun on yhtä sun toista virallista velvollisuutta lisäksi.

        Kun oon harrastamassa, ni en oikeen saa suutani auki vaan. Se on se ujo luonne, niiku mainitsit.. Tuskallista koittaa jutella pidempää juttua. Kaveriseura ei oo mielenkiinnon kohteena. Naisseuraa ite vaan toivon. Kaverisuhteet toisaalta ajaa pariutumisen asiaa varmasti tehokkaasti nuorien keskuudessa. Varmasti rentoja juttuja.. Ite viihdyn parhaiten yksin kuitenki.

        Joo kyl se ujous väistyy koko ajan mullakin, mut itellä edelleen huonompia ihmisyhteyksiä olemas, joissa kankeempaa. Töissä taas oon täysin normaali ja jopa tosi jämptin kuuloinen, mutten mee mihinkään rinkiin kyl jos porukkaa on kasassa, vaikka työasioista juteltaisiinkin muussa tilanteessa samojen henkilöiden kanssa. En näe kuuluvani siihen rinkiin. Mun tyyppiset ihmiset kans luulee varmasti, et kaikki puhuu soopaa selän takana ja nauraa. Voi olla, mut ehkä kuviteltua osin.

        Jotenki tuntu, että ois ollu jotain tosi tärkeetä asiaa, muttei tässä ihmeempiä tainnut olla. Se on vaan täs munkin tapaukses et pitäs antaa itestään enemmän ulos ni kaikki ois varmasti paremmin. Mut ujo luonne ja epäusko siihen et olisin missään porukoissa asti milloinkaan, tuntuu aika kaukaiselta. Ite eläny kaiken dokaamisten sun muun ulkopuolella ja siitä oon kyllä tyytyväinen. Mulla kyl sisarukset on ollu aika isona valopilkkuna elämäs. Voin olla tyytyväinen.

        Ite en aio kyl luovuttaa, mut aika sumee näkymä tällä hetkellä kyllä. En kyl vois pistää oikeesti vastaan todellakaan jos joku nainen osottais kiinnostusta. Mut ei ne naisetkaan taivaalta nenän eteen tipu. Mut kaiken kaikkiaan tää n. 20 v. ei oo mikään ikä heittää hanskoja tiskiin näissä asioissa vielä jne jne..


      • -OTK-
        Ei elämää? kirjoitti:

        Mun on pakko ottaa kantaa vielä.. Siks otin esille alunperin, et tajuisin ryhdistäytyä.. Nyt ihan tän viikon alusta lähtien oon koittanut patistaa itteäni normaaliin elämään/ajattelutapaan. Mulla se on vaan niin, et oon niin vaisu, etten anna ittestäni mitään ulos. Siks kukaan ei kiinnostu missään muodossa. Harrastus löytyy, mutta tällä hetkellä en vaan jaksa muiden työkiireiden yms. takia muutakuin huilata kotona, kun on yhtä sun toista virallista velvollisuutta lisäksi.

        Kun oon harrastamassa, ni en oikeen saa suutani auki vaan. Se on se ujo luonne, niiku mainitsit.. Tuskallista koittaa jutella pidempää juttua. Kaveriseura ei oo mielenkiinnon kohteena. Naisseuraa ite vaan toivon. Kaverisuhteet toisaalta ajaa pariutumisen asiaa varmasti tehokkaasti nuorien keskuudessa. Varmasti rentoja juttuja.. Ite viihdyn parhaiten yksin kuitenki.

        Joo kyl se ujous väistyy koko ajan mullakin, mut itellä edelleen huonompia ihmisyhteyksiä olemas, joissa kankeempaa. Töissä taas oon täysin normaali ja jopa tosi jämptin kuuloinen, mutten mee mihinkään rinkiin kyl jos porukkaa on kasassa, vaikka työasioista juteltaisiinkin muussa tilanteessa samojen henkilöiden kanssa. En näe kuuluvani siihen rinkiin. Mun tyyppiset ihmiset kans luulee varmasti, et kaikki puhuu soopaa selän takana ja nauraa. Voi olla, mut ehkä kuviteltua osin.

        Jotenki tuntu, että ois ollu jotain tosi tärkeetä asiaa, muttei tässä ihmeempiä tainnut olla. Se on vaan täs munkin tapaukses et pitäs antaa itestään enemmän ulos ni kaikki ois varmasti paremmin. Mut ujo luonne ja epäusko siihen et olisin missään porukoissa asti milloinkaan, tuntuu aika kaukaiselta. Ite eläny kaiken dokaamisten sun muun ulkopuolella ja siitä oon kyllä tyytyväinen. Mulla kyl sisarukset on ollu aika isona valopilkkuna elämäs. Voin olla tyytyväinen.

        Ite en aio kyl luovuttaa, mut aika sumee näkymä tällä hetkellä kyllä. En kyl vois pistää oikeesti vastaan todellakaan jos joku nainen osottais kiinnostusta. Mut ei ne naisetkaan taivaalta nenän eteen tipu. Mut kaiken kaikkiaan tää n. 20 v. ei oo mikään ikä heittää hanskoja tiskiin näissä asioissa vielä jne jne..

        "Mulla se on vaan niin, et oon niin vaisu, etten anna ittestäni mitään ulos. Siks kukaan ei kiinnostu missään muodossa."

        Kuulostaa tutulta.

        Itsekin olin kaveriporukan hiljaisin, mutta ei se vähentänyt minun arvoani heidän silmissään. Kyllä sitä juttua alkoi tulla kun ei miettinyt liikaa mitä aikoi sanoa. Ehkä sitä pelkäsi liikaa naurunalaiseksi joutumista kun en jutellut niitä näitä, mutta nykyisin mokaaminen ei pelota, koska kaikki mokaavat joskus. Itseasiassa, mokaaminen on jopa hyväksi, koska se tekee mokaajasta ihmismäisen toisten silmissä. Nykyisin voin jopa mokata tahallani, että en vaikuttaisi liian tiukkikselta, koska joku voi tulkita hiljaisuuden kriittisenä käyttäytymisenä.

        Vaikutat kyllä niin sympaattiselta nuorelta mieheltä, että haluan lopuksi toivottaa sinulle onnea elämääsi ja toivottavasti joku kiva nuori nainen löytää sinut :)
        Ps, Muista olla sitten herrasmies jos kohtaat jonkun kivan naisen ;)


      • Mies89
        Ei elämää? kirjoitti:

        Mun on pakko ottaa kantaa vielä.. Siks otin esille alunperin, et tajuisin ryhdistäytyä.. Nyt ihan tän viikon alusta lähtien oon koittanut patistaa itteäni normaaliin elämään/ajattelutapaan. Mulla se on vaan niin, et oon niin vaisu, etten anna ittestäni mitään ulos. Siks kukaan ei kiinnostu missään muodossa. Harrastus löytyy, mutta tällä hetkellä en vaan jaksa muiden työkiireiden yms. takia muutakuin huilata kotona, kun on yhtä sun toista virallista velvollisuutta lisäksi.

        Kun oon harrastamassa, ni en oikeen saa suutani auki vaan. Se on se ujo luonne, niiku mainitsit.. Tuskallista koittaa jutella pidempää juttua. Kaveriseura ei oo mielenkiinnon kohteena. Naisseuraa ite vaan toivon. Kaverisuhteet toisaalta ajaa pariutumisen asiaa varmasti tehokkaasti nuorien keskuudessa. Varmasti rentoja juttuja.. Ite viihdyn parhaiten yksin kuitenki.

        Joo kyl se ujous väistyy koko ajan mullakin, mut itellä edelleen huonompia ihmisyhteyksiä olemas, joissa kankeempaa. Töissä taas oon täysin normaali ja jopa tosi jämptin kuuloinen, mutten mee mihinkään rinkiin kyl jos porukkaa on kasassa, vaikka työasioista juteltaisiinkin muussa tilanteessa samojen henkilöiden kanssa. En näe kuuluvani siihen rinkiin. Mun tyyppiset ihmiset kans luulee varmasti, et kaikki puhuu soopaa selän takana ja nauraa. Voi olla, mut ehkä kuviteltua osin.

        Jotenki tuntu, että ois ollu jotain tosi tärkeetä asiaa, muttei tässä ihmeempiä tainnut olla. Se on vaan täs munkin tapaukses et pitäs antaa itestään enemmän ulos ni kaikki ois varmasti paremmin. Mut ujo luonne ja epäusko siihen et olisin missään porukoissa asti milloinkaan, tuntuu aika kaukaiselta. Ite eläny kaiken dokaamisten sun muun ulkopuolella ja siitä oon kyllä tyytyväinen. Mulla kyl sisarukset on ollu aika isona valopilkkuna elämäs. Voin olla tyytyväinen.

        Ite en aio kyl luovuttaa, mut aika sumee näkymä tällä hetkellä kyllä. En kyl vois pistää oikeesti vastaan todellakaan jos joku nainen osottais kiinnostusta. Mut ei ne naisetkaan taivaalta nenän eteen tipu. Mut kaiken kaikkiaan tää n. 20 v. ei oo mikään ikä heittää hanskoja tiskiin näissä asioissa vielä jne jne..

        Mulla taas on noita kaljottelukavereita liikaakin eikä se ole koskaan auttanut mua sen naisseuran saamisessa. Nykyään tuntuu vain lähinnä rasittavalta kun aina pitäis olla menossa ryyppäämään jonkun kanssa.

        Nykyään naluaisin vain keskittyä naisiin tai yhteen naiseen kunhan saisin sitä seksiä kun olen vieläkin melkein kokematon. Tuntuu siltä että kaverit on vain esteenä tässä asiassa.


      • Ei elämää?
        -OTK- kirjoitti:

        "Mulla se on vaan niin, et oon niin vaisu, etten anna ittestäni mitään ulos. Siks kukaan ei kiinnostu missään muodossa."

        Kuulostaa tutulta.

        Itsekin olin kaveriporukan hiljaisin, mutta ei se vähentänyt minun arvoani heidän silmissään. Kyllä sitä juttua alkoi tulla kun ei miettinyt liikaa mitä aikoi sanoa. Ehkä sitä pelkäsi liikaa naurunalaiseksi joutumista kun en jutellut niitä näitä, mutta nykyisin mokaaminen ei pelota, koska kaikki mokaavat joskus. Itseasiassa, mokaaminen on jopa hyväksi, koska se tekee mokaajasta ihmismäisen toisten silmissä. Nykyisin voin jopa mokata tahallani, että en vaikuttaisi liian tiukkikselta, koska joku voi tulkita hiljaisuuden kriittisenä käyttäytymisenä.

        Vaikutat kyllä niin sympaattiselta nuorelta mieheltä, että haluan lopuksi toivottaa sinulle onnea elämääsi ja toivottavasti joku kiva nuori nainen löytää sinut :)
        Ps, Muista olla sitten herrasmies jos kohtaat jonkun kivan naisen ;)

        Mukava kyl huomata et sun tilanne on ollut tuo! Sitä pitää jotenki ansaita kunnioitusta enemmän tai vähemmän kuitenki porukalta, ettei oo täysin nolla tavallaan. Mult on puuttunu se joku, et kukaan vois ottaa vakavasti tietyl taval.. Kun on ollu niin kankee ja muuta päälle. Pitäs fiksul taval kehittyy..

        Kiitosta! Se, et on sisko perheessä, tuo jotenki hellempää asennetta naisiin kans. Miettii, et kaikkii mimmei pitää kohdella niinku loppujen lopuks omaa siskoaan. Ois kiva nähdä vähä eteenpäin et mitä sitä oiskaan tulossa :) Itestä se on kiinni..


      • -OTK-
        Mies89 kirjoitti:

        Mulla taas on noita kaljottelukavereita liikaakin eikä se ole koskaan auttanut mua sen naisseuran saamisessa. Nykyään tuntuu vain lähinnä rasittavalta kun aina pitäis olla menossa ryyppäämään jonkun kanssa.

        Nykyään naluaisin vain keskittyä naisiin tai yhteen naiseen kunhan saisin sitä seksiä kun olen vieläkin melkein kokematon. Tuntuu siltä että kaverit on vain esteenä tässä asiassa.

        "Nykyään naluaisin vain keskittyä naisiin tai yhteen naiseen kunhan saisin sitä seksiä kun olen vieläkin melkein kokematon."

        Kannattaa keskittyä itse naiseen, eikä pelkästään seksiin, koska seksi tulee sitten myöhemmin kun on sen aika. Seksikin on antoisampaa kun on aidosti kiintynyt toiseen. Nainen kyllä huomaa jos et ole kiinnostunut hänestä aidosti, vaan olet pelkästään seksin perässä.

        Pelimiehet kyllä osaavat näytellä kiinnostunutta, mutta kuka haluaa näytellä kiinnostunutta kun on mahdollisuus olla aidosti kiinnostunut! Itse en ole ikinä ollut pelkän seksin takia kiinnostunut naisesta, vaan siinä on ollut kiinnostusta myös parisuhteeseen.


      • -OTK-
        Ei elämää? kirjoitti:

        Mukava kyl huomata et sun tilanne on ollut tuo! Sitä pitää jotenki ansaita kunnioitusta enemmän tai vähemmän kuitenki porukalta, ettei oo täysin nolla tavallaan. Mult on puuttunu se joku, et kukaan vois ottaa vakavasti tietyl taval.. Kun on ollu niin kankee ja muuta päälle. Pitäs fiksul taval kehittyy..

        Kiitosta! Se, et on sisko perheessä, tuo jotenki hellempää asennetta naisiin kans. Miettii, et kaikkii mimmei pitää kohdella niinku loppujen lopuks omaa siskoaan. Ois kiva nähdä vähä eteenpäin et mitä sitä oiskaan tulossa :) Itestä se on kiinni..

        "Sitä pitää jotenki ansaita kunnioitusta enemmän tai vähemmän kuitenki porukalta, ettei oo täysin nolla tavallaan."

        Muistan itsekin, että yleensä porukassa tyhmyys tiivistyi ja sen takia en halunnut kuulua porukkaan jos siinä piti tehdä jotain typeryyksiä. Jos et kelpaa sellaisena kuin olet niin kannattaa unohtaa moiset typerykset! Jos jotain voin neuvoa niin se on se, että unohda ne örveltäjät, koska niistä ei tule kuin omantunnon tuskia jos tekee jotain typeryyksiä sen takia, koska halusi kuulua joukkoon.

        Itse huomasin joistakin tyypeistä heti, että jos heidän kanssaan porukoisi niin heistä ei koituisi kuin harmia. Suosittelen vahvasti, että etsit sellaisia kavereita joille ei tarvitse esittää jotain muuta kuin on. Ne tyypit joille pitäisi tehdä typeryyksiä kuuluakseen joukkoon, ovat niitä jotka eivät oikeasti ole kiinnostuneita sinusta, vaan he haluavat, että teet heidän puolestaan jotain typeryyksiä!


    • selvästinäkijä

      Miehet, joilla on poikuus tallella 25 ovat luonnollisesti ujoja. Lisäksi, en tiedä ovatko neitsytmiehet ryhmänä keskimääräistä älykkäämpiä, mutta omien havaintojen mukaan suhteettoman suuri osa kaikkein (matemaattis-loogisessa mielessä) älykkäimmistä ja koulutetuimmista miehistä on hyvin tai täysin kokemattomia.

      Kokematon mies voi olla matemaatikko, joka yliopistolla pyörittelee käsitteitä abstrakteissa matemaattisissa avaruuksissa, tai työkseen arvioi vakuutusyhtiöille riskejä. Firman tuotekehityksen asiantuntija, joka asiakaspalaverissa kiemurtelee kiusaantuneena tuolissaan hiljaa, mutta ainoana porukasta tietää, miten ongelma oikeasti ratkaistaan. Introverttejä entisiä yhdeksikön-kympin oppilaita jotka eivät olleet suosittuja koulussa, eivätkä ole sitä aikuisinakaan. Omalla tavallaan usein mukavaa seuraa, mutta eivät osaisi vakuuttavasti lähestyä naisia iskumielessä, vaikka heidän henkensä riippuisi siitä.

      Luulisi, että ikisinkuista tämän ryhmän ongelma olisi helpoin ratkaista, koska kaikkein koulutetuimmissa naisissa on paljon sinkkuja, jotka haluavat koulutetun miehen. Mutta ehkä siihen haluttuun "akateemisuuteen" liitetään tosiasiassa ajatus määrätietoisen dominoivasta luonteesta ja miehekkäästä olemuksesta.

      • "Kokematon mies voi olla..."

        ... amiksen käynyt duunari.


      • M29-ENFP
        wlfwd kirjoitti:

        "Kokematon mies voi olla..."

        ... amiksen käynyt duunari.

        Eikä tartte edes olla ujo! Kuten minä ainakaan en ole.


    • just wonder.

      Jospa onkin niin, että kaikkien miesten mielestä naisen pillu ei ole niin ihmeellinen kapistus, että kokisi tarpeelliseksi sitä saadakseen tehdä asian eteen yhtään mitään. Vaikuttaa,että palstalla on kauhean putkinäköistä kansaa jolle on vain yksi tie olemassa, koska kaveritkin tekee niin ja sitä rataa........................

    • niinpä...

      Olipas kattava analyysi. Harmi vain, että yksikään väittämä ei osunut kohdalle.

      Toiseksi, mielenterveys ja seksittömyys ovat kaksi eri asiaa, eivätkä suoranaisesti liity millään tapaa toisiinsa.

      Kaikki eivät pidä irtosuhteista, ja jos sopivaa kumppania ei ole osunut kohdalle, silloin ollaan ilman. Yksinkertaista !

      Summa summarum: vaadimme parempia provoja !

    • ..........

      Aika usein herkkä ja älykäs, muita huomioiva, hyväkäytöksinen. Eli juuri sellainen, joka ei saa naisilta jalkoja alta.

    • missi-99

      Nirso.
      Ei kande ees yrittää sellasii.

    • Varotuksen sana

      Nuori ja kiinteä (ellei ole läskiintyvää sukua). Kannattaa kiinnostua jos mies on alta kolmekybänen ja vaikka se oliskin vielä korkkaamaton.
      Sitte kun mies on jo yli 30 ja yhä korkkaamaton, on kyse jo paljon pahemmista ongelmista joita ei parisuhteella paranneta.
      Lue vaikka tätä palstaa (jos jaksat), niin ymmärrät mistä puhun....

      • Komppaan!

        Joo, mielluummin parikymppinen neitsytpoika kuin kolmekymppinen! Todellakin!


    • yksi tarina.

      Minä menetin poikuuteni 26 vuotiaana samanikäiselle naiselle, jolla oli jo useita seurustelukokemuksia takanaan. Hänestä tuli sitten ensimmäinen tyttöystäväni kolmeksi vuodeksi, suhteen päättyminen ei liittynyt aiempaan kokemattomuuteeni vaan siihen, että hän muutti ulkomaille kun sai unelmiensa työtarjouksen, olisi ottanut minut kyllä mukaan, mutta en siinä omassa elämäntilanteessa (lähisukulaisen vakava sairaus) voinut seurata. Siihen etäisyyteen se sitten ajan mittaan kuihtui.

      Poikuuden säilyminen noin pitkälle johtui armottomasta ujoudestani siihen asti, olin todella erittäin ujo naisten seurassa. Tämän nainen teki aloitteen (hän kuului samaan kaveripiiriin missä pyörin, sen verran sosiaalista elämää mulla kuitenkin oli. ). Olimme tunteneet noin vuoden verran, tavanneet ystävien illanistujaisissa, joita se porukka järjesti vuorotellen. Yksi ilta hän kutsui minut kylään kotiinsa, oli tehnyt iltapalaa ja tarjosi viiniä. Sitten yhdessä vaiheessa suuteli minua suulle, pyysi hyväilemään rintojaan ja siitä se lähti. Ei siinä sitten ollut vaikeuksia tehdä se mitä miehen piti tehdä, ihan hyvin meni. Olin sen jälkeen ihan toinen mies. Itseluottamukseni ja varmuuteni toisesta maailmasta. Sen suhteen jälkeen ollut sitten pari muuta lyhyttä ja nykyinen vakituinen hyvin pitkään jatkunut hyvä suhde. Aikaa siitä jo yli 20 vuotta. Olen tämän ensimmäiseni kanssa nykyisin hyviä ystäviä.

      • .......

        Sullahan on elämä kuin sadusta.


      • 6+2

        Voi kumpa mullekkin kävis noin hyvin. Tämä on tosiaan kuin jostain sadusta.


    • no more to say

      Katkera.

    • true fact

      Puutteessa.

    • 6+2

      Oon kohta 24-vuotias mies ja poikuus melkein tallella. Olen kyllä kerran harrastanut seksiä mutta jotenkin se oli niin niin jännittynyttä touhua etten oikein tiedä pitäiskö sitä laskea ollenkaan poikuuden menetykseksi.

      No olihan se ainakin fyysisesti poikuuden menetys mutta tuntuu että henkisesti juuri mitään muutosta parempaan ei tapahtunut. Mulla syynä kokemattomuuteen on: Mielenterveystapaus joka on niin estynyt tai niin syrjään vetäytyvä että on säilynyt melkein kokemattomana. Myöskin ujoakin ujompi on aika hyvä sana kuvaamaan minua.

    • metsänmies

      Olipas legendaarinen toi 26 vuotiaan äijän poikuuden menetys :D Vaikka en ookkaa enää neitsyt ja täl hetkellä 25, ni ois kyl hauska ku joku nainen ois noi aktiivinen!

      • Yks huomio

        Tarkoitatko tuota mun kaveriani?
        Nainen oli aktiivinen kaiketi sen vuoksi että oli sattumalta samassa kaveripiirissä kuin tämä kaverini. Taisi tuo "aktiivisuus" olla siis enemmän niin että he vain päätyivät yhteen.


      • ....
        Yks huomio kirjoitti:

        Tarkoitatko tuota mun kaveriani?
        Nainen oli aktiivinen kaiketi sen vuoksi että oli sattumalta samassa kaveripiirissä kuin tämä kaverini. Taisi tuo "aktiivisuus" olla siis enemmän niin että he vain päätyivät yhteen.

        Ei kukaan "vain päädy" yhteen. Kyllä se aloite täytyy jonkun tehdä vaikka olisi ennestään tuttujakin. Vain naiset tunnemyrskyssään saattavat yhtäkkiä havahtua, että hups, mullapa onkin pippeli pimpissä, se vain tapahtui.


    • nöösi_poika
    • Anonyymi

      Ehkä mieluummin lievä asperger syndroomainen mies joka on yrittänyt mutta aina päättyy kielteiseen vastaukseen.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      1967
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      51
      1701
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      55
      1617
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1547
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1445
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe