Mistä tietää ettei entistä kaipailla?

Varma valinta

Mistä voi tietää ettei mies haikaile entisensä perään? Ja vastata voi myös siihen mistä tietää että kaipaa?

20

7483

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tyytyväinen

      Ainakin siitä, ettei ole mitään tarvetta pitää yhteyttä ex-ään. Minusta yhteydenpito on aina merkki siitä, ettei olla päästy irti toisistaan varsinkaan tunnetasolla. Toki, jos on yhteisiä lapsia, niin yhteydenpito lasten asioiden vuoksi on välttämätöntä.

      Toiseen kysymykseen en osaa vastata, kun en ole huomannut nykyisen mieheni haikailevan entisten perään.

      • aijaa3

        Ei ole aina merkki siitä, he voivat olla myös ystäviä. Ihan hyvin exä voi olla ystävä siinä missä muutkin vastakkaisen sukupuolen edustajat.


      • aijaa 444
        aijaa3 kirjoitti:

        Ei ole aina merkki siitä, he voivat olla myös ystäviä. Ihan hyvin exä voi olla ystävä siinä missä muutkin vastakkaisen sukupuolen edustajat.

        ei tarvitse sietää eksän kanssa kaveeraamista, siitä ei hyvää heilu, noin yleensä, ja elämä se menee ja sen kuuluukin mennä eteenpäin, muuta selittävät ovat vanhassa roikkujia


    • Uli R

      Kysy mieheltä.

    • 11+18

      Seurustelumme alkuvaiheissa kyllä vietiin vielä pari tavaraa puolin jos toisin,mutta ei sen enempää.

    • oisitänuoruutta

      ei välttämättä pidä paikkaansa, että ei kaipaa vaikka ei pidä yhteyttä. Kaipaan entistäni, mutta en ole sitä hänelle kertonut. Seurustelemme tahoillamme. Internetin kautta on kerran kyselty kuulumisia ja facebookissa hän on tykännyt kuvastani.

    • enkaipaaexääni

      Exäni ihan selkeästi haikaili edellisen ihastuksensa eli minun parhaan kaverini perään pitkään seurustelumme aikana. Aikaisemmin siis kaverini ei ollut kiinnostunut tästä miehestä ja myöhemmin itse ajauduin hänen kanssaan yhteen. Luulin että ihastus kaveriini oli ollut vain ohimenevä pieni ihastus, mutta vielä yli vuoden seurusteltuamme hän halusi tietyissä tilanteissa miellyttää ennemmin kaveriani kuin minua. No, olin nuori ja tämä oli ensimmäinen vakavampi suhteeni, joten roikuin siinä ihan liian kauan. Onneksi viimein tajusin irrottautua suhteesta, mutta kavereita olemme edelleen. Enkä ole katkera, jokaisesta epäonnistumisesta oppii aina jotain!

    • vanhatsuolat

      Minusta tuntuu ,että ex-kihlattu kaipailee takasin.Hän väitti aina tehneensä kaikille naisilleen erotessa selväksi,ettei olla missään tekemisissä.Niin sen piti mennä munkin kanssa,mutta on alkanut pikkuhiljaa kirjoittelemaan sähköpostiini ja fb:n viesteihin ja vihjailemaan mahdollisesta yhteenmenosta vielä joskus.Minulla on aina sama tilanne,et vaik mies pettäis tai jättäis tai minä,niin ei mee kauan,kun ne alkaa ehdottaa yhdesoloa,vaikka eron hetkellä oisin ollu mikä paska tahansa...kumma juttu!Minua vaan säälittää ne naiset,joille hän on tässä välissä osoittanut kiinnostustaan...kysyinkin kerran,että mihis sä aattelit sitten sen ehkä nykyisen heilan heivata,jos mä tulisin takas.

    • Kysyn vaa

      Totta kai nyt uudessa parisuhteessa kieltää ettei halua exää takaisin vaikka oikeasti haluaisikin.

      Mutta mistä sitten nämä asiat tietää toisen käyttäytymisessä ym. jos puhutaan tai tulee puhe entisistä?

    • rehti ja rehellinen

      Voisi myös kysyä, Miksi miehet haikailevat aina eksäänsä? Mieheni purki kihlansa jo kauan sitten ja erosi 6-7 vuotta sitten ex:än.
      Ite oon ihan ulalla asian suhteen. Ollaan oltu aviossa jo 4 v mutta nyt on alkanut mies pitämään ex.n yhteyttä fb:sa. Kehuu ex:sä kauniiksi yms. Siis prof. kuvia. Eronsa oli silloin riitaisa ja puheidensa mukaan koko suhteen ajan. Ex:sä ei hyväksynyt puheiden mukaan yhtäkään miehen kaveria tai hänen harrastuksiaan ei osallistunut mihinkään yhteiseen paitsi rahankäyttöön, mies teki ruuat ja hoiti kodin ex:n tenaville. Tenavat ei kuitenkaan kuunnellut tai totelleet missään suhteessa miestä koska ei ollut biologinen isä. Näin olen ymmärtänyt että mies oli vain hyödyke ja pelastaja yh.äidille. Maksaja niin äidin kuin lastenkin mielitekojensa toteuttaja. Hänen mottonsa on myös "sen minkä taakseni jätän en ikinä siihen palaa"
      Miksi siis mies lämmittelee tällaista suhdetta? Miksi ei mies sano suoraan jos on halukkuutta entiseen?
      Olen kysynyt haluaako eron, ei kuulemma halua. Näin halutessaan en tietenkään estäisi lähtöä.Olen myös pyytänyt että kertoo heti jos tilanne muuttuu koska, silloin voi vielä toista arvostaa. Jos salassa puuhaa ja sitten vasta ilmoittaa lähdöstään, halveksuntani on suunnaton ja sitä ei anteeksi saisi ikinä. Minusta tuollainen käytös on loukkavaa fb:sä.
      Laskeeko miehet euroissa suhteen? Tai haluaako pitää avioliittoa yllä vain taloudellisen ja oman hyvinvoinnin vuoksi? Koskaan en ole kieltänyt mitään mieheltäni. Pettämistä en tietenkään hyväksy.
      Rakastan miestäni mutta en voi olla enään luottavainen ja jokainen päivä menee uutta tulevaisuutta miettien ja tunteita kuolettaen. En halua olla suhteessa jossa on epärehellisyyttä ja missä olen vain "hyödyllinen"
      En myöskään halua olla suhteessa jossa en voi elää täysillä toiseen luottaen.
      Järkevää syytä en ex:n julkiseen kehuskeluun löydä eikä kukaan ole vielä minuakaan pelästynyt.
      Voisiko joku rehellinen mies antaa miesten näkökulmaa asiaan mistä on kyse tai miten asiaan tulisi suhtautua.

    • karvaasti kokenut

      Aika ikävää tommonen haikailu.pitäs tietää kenen kans haluaa olla.

      • ei kiitos vanhoi

        Ja pitäis rakastaa sitä kenet on ottanu vierelleen eikä haikailla takas vanhan luo, ku jos on sieltä alunperin lähdettykki tai on jätetty...mä en ainakaan pidä siitä et aletaan haikailla jotain muuta kun mun kanssa ollaan.

        Mä kun en haikaile ikinä ex:iä...mun periaate on et vanha jätetään taakse, eli mennyt on mennyttä nyt eletää tässä ja nyt periaatteella.
        Ja se että vastaan tähän viestiin ei tarkoita että haikailen oman ex:ni perään. Ei ole häntä kohtaan mitään tunteita, ei varmaan ikinä ollutkaan.


    • diipadaapajuju

      Minulla on pulma ..
      Seurustelen yhden miehen kanssa jolla on lapsi ja nyt tämä lapsen äiti käyttäytyy omituisesti..........
      viime sunnuntaina hän hinku nähdä miestäni mutta työnsi hienosti asian silleen jotta mieheni näkis tytärtänsä ( johonka mies ei oikeesti haluais olla yhteydes koska sen ex akka halusi kasvattaa lapsen yksin! koska se oli vahinko)
      tämä ex akka jopa kielsi minua etten sasis tulla mukaan mieheni äidin ja isän luo...
      Nytte eilen tämä ex akka tuli jälleen mieheni luokse (asumme erillään vielä)
      ja oli tullu joskus 15 mais sinne ja oli jopa syöny siel ja loppu tullos on se että hän oli laittanut tytön nukkumaan ja syytti sitä sit et ei voi muka lähteä kotiansa..
      Ja jäi mieheni luokse yöks!!!!!!!!!!!!
      Mieheni sanoi että rakastaa minua ja että ei se yritä mitään mistäs mä sen tiedän kun en ole siel?!
      Ja lupasi soittaa minulle :O , eipä ole soittanut
      ois hemmetin kiva tietää mitä he oikeesti puuhaavat siel!

      • Tekivät peppuun sen.

        Persepano.


    • Surusilmä71

      Ei sitä voi tietää mistään varmaksi! Mullekin miesystävä on vakuutellut, ettei hänellä ole enää exän kanssa mitään. Silti tiedän, että lähettelevät ainakin "känniviestejä" toisilleen.
      Mies väittää rakastavansa mua ja sit kuitenkin tekstaa exälle... "en enää tiedä mitä rakkaus on".... :(

    • diipadaapajuju

      Uskon kummiskin että mieheni puhui totta , ainakin tän kerran koska hän oli ottanut unipillerin jotta pystyis nukkua , aamulla hän sitten tuli luokseni vaikka sil on ischass = eli selkä kipiänä ja oli 5h luonani ja pyys vlopuksi ja seuravaksi viikoksi minut hänen työ.
      Halasi minua melk koko ajan (aivan kuin ennenkin) & piti lujasti kiinni ja kattoi silmiin kun sanoi että rakastaa minua .
      sekä Katsoi syvälle silmiini usein - et kyl mä uskon et se puhui totta.
      Se tietää mitä siitä seuraa vallan mainiosti jos pettää, ja tuskin se nyt pettäis kun kaikki sen ex akat olleet sikoja sitä kohtaan myös se joka oli jäänny yöks sinne.

      • älä ikinä

        sorru ajatukseen että petetty ei voisi pettää. luota vaan luottamuksen tunteeseen toista kohtaan mutta älä perusta luottamusta siihen että koska häntä on petetty hän ei sinulle sitä tee. omakohtainen kokemus puhuu: petettykkin voi pettää seuraavassa suhteessaan


    • oikeastanarusta

      Kokemuksesta tiedän että petettykin pettää. Olin nuorena kokemattomana tyttönä itse ns. kolmas osapuoli avioerossa (10 vuoden liitto oli ollut koko ajan hyvin riitainen ja mies oli siinä koko ajan pettänyt). Eron jälkeen jatkoivat kuitenkin yhdessä (salaa minulta, jonka kanssa suhde kestänyt jo yli vuoden). Ex ilmoitti odottavansa lasta, mutta jostain syystä mieheni lopetti suhteen tuossa vaiheessa. Se, milloin lapsi syntyi, on arvoitus edelleenkin. Kymmenienkin vuosien jälkeen uusi yritys, kun exän seuraava liitto hajosi ja ex jäi yksin omakotitaloon. Nyt siis tarvittiin ammattimiestä apuun.

    • Parempi

      keskittyä omasta elämästä muilta osin saamaan mahdollisimman tyydyttävä ja iloinen ja mukava. Kivoja harrastuksia, kiva työ, mukavia kavereita ja hauskoja menoja. Sitten joskus hiukan vilkaisee, mitä se toinen toimittaa, muttei sen pahemmin. Ja kun toinen palaa reissuilta, olkoon vaikka pettämisreissuja, niin vastassa on iloinen, ihana minä itse, jota ei voi vastustaa. Kyllä se pettäjä tai söheltäjä on siinä vaiheessa aika morkkiksessa. Jos hän onkin jotain typerää tehnyt, niin sitten on. Itse vaivansa kantaa ja puolison pojot nousee taivaisiin (jos tällä toisella puoliskolla yhtään on tunneälyä tai ajatusta). Sitten voi vain itseään katsella peilistä, että, Noin, oikein hyvä elämä ja ihana minä :) Ja jos nyt aivan mahdottomaksi menee, niin voihan sitä joskus sitten erota. Ensin katsoo aikansa ja sitten tekee päätöksen, jään tai lähden.

    • Arvaapa

      No sen tietää siitä, että miehellä on uusi nainen. Jos mies tosissaan haikailisi eksän perään, niin ei hän ottaisi ketään uutta tilalle. Paitsi ehkä sitten, jos mies ei lainkaan tiedosta haikailuaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 145
      4097
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      112
      3700
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2575
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1871
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1619
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1595
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1523
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      90
      1496
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    Aihe