Laihdutus karsi kilot myös ympäriltä :DDDDDDD

pullaperseet hävisi

Mikähän siinä on että kun onnistui laihtumaan niin läskit ystävät kaikkosivat? Oliko se liikaa niille kermaperseille että joku pystyy kieltäytymään pullasta ja kaljasta? Vai vituttaako hulmuta teltassa kun toinen voi vetää nahkahousut jalkaan? Näkyy toisilla ottavan koville kun joku onnistuu. Mutta onneksi ne tosiystävät jäivät.

16

378

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Jos ns. ystäväsi ovat mielestäsi "teltassa hulmuavia pullaperseitä", niin en yhtään ihmettele. Onneksi he pääsivät sinusta eroon, se oli varmasti hyväksi molemmille osapuolille.

    • kuvottaaa

      olet todella itsekkään kuuloinen luuperse kun puhut ystävistäsi noin. ja kehtaat vielä sanoa että "tosiystävät" jäivät. voi vain päätellä että sinä todellakaan et ollut tosiystävä heille.

      kaikkea hyvää sinulle

    • 1+6

      Noh, rauhoittukaas nyt. On se kai loppujen lopuksi aika normaalia, että ryhdistäytymisen seurauksena osa niistä epätervellisesti elävistä kavereista jää taakse. Ihan samalla tavalla kuin juomisen lopettava huomaa, ettei oikein enää voikaan pyöriä niiden samojen viinaan menevien ihmisten kanssa, koska ne eivät kunnioita tai tue päätöksessä elää terveemmin.

      Kyllä mullakin on muutamien lihavien tuttavieni kanssa nykyään selvästi aiempaa vaivautuneempi olo, koska ne jotenkin naureskelee ivallisen oloisena tälle ryhtiliikkelle ja vihjaa, että musta on tullut tylsä ja iloton, kun lähden mieluummin lenkille kuin baariin. Yks jopa vihjaisi, että olen anorektikko, vaikka olen vieläkin normaalipainoinen. Eipä ole kauheasti tullut enää pidettyä yhteyttä.

    • Totta toinen puoli

      Luulen että asenteesi ystäviisi on sellainen, ettei heitä seurasi kiinnosta. Tuo kielenkäyttö kertoo enemmän sinusta kuin ystävistäsi.

      Ylimielisyyttä kannattaa välttää, siihen sortuu helposti kun itse onnistuu ja muut epäonnistuvat. Sillä saa kyllä lähipiirin loittonemaan.

      Elämäntavat ja arvot ovat asioita, jotka vaikuttavat ystävien saamiseen ja pysymiseen. Mutta eniten vaikuttaa oma asenne. Itseäsi voit muuttaa, mutta et muita.

    • ikävää, mutta totta

      Tai sitten siinä kävi niin, että sä muutuit ylpeeksi, vi**n itsekääksi ja aivan toiseksi ihmiseksi kuin mitä sut on opittu tuntemaan, eikä sun vanhat ystävät halunneet enää olla sun kanssa missään tekemisissä.

      Mun yhdelle kaverille kävi niin ja mä en halua olla sen kans enää missään tekemisissä, se ei oo enää se sama ihminen jonka mä opin kauan sitten tuntemaan.

    • Ihan totta

      Mä etäännyin vähitellen yhdestä entisestä ystävästä tehtyäni elämäntapamuutoksen. On se ihan tottaa, että joitakin lihavia todella ärsyttää se toisen laihtuminen ja löytynyt itsekuri. Kun kävin kylässä, kyseinen ihminen tarjosi joka kerta jotain kermamunkkeja yms., vaikka kyllä hyvin tiesi, että laihdutan. Kun sanoin että en mä kiitos niin se naureskeli jotenkin vähän ivallisen oloisena. Tosi pitkään sillä oli sellainen asenne, että ei tosta mitään tule, lopettaisit jo ton hysteerisen pingottamisen kun et kuitenkaan laihdu. Sit kun olin laihtunut melkein 10 kiloa, se alkoi mököttää ja puhua yhteisille tutuille selkäni takana, että olen jotenkin "hurahtanut" laihduttamiseen, että tää on joku syömishäiriö tai jotain.

      Että kyllä noita on. Jotkut ilmeisesti tuntevat kateutta ja haluavat sabotoida muiden laihdutusta, koska tuntevat olevansa onnellisempia, jos kaikki muutkin ympärillä ovat yhtä lihavia kuin he. Kannattaa hankkiutua eroon tollasista "ystävistä".

    • punkeroinen

      Olen laihtunut 45kg ja kaveripiirini on täysin sama kuin ennen. Siihen kuuluu alipainon rajalla olevia laiheliineja ja kurvikuningattaria sekä pullavia leidejä. Ymmärrän etten voi enää heittää kaikkien kanssa samaa läppää kuin ennen koska en enää ole samassa kategoriassa. Kuitenkin mielipiteeni rakkaista ystävistäni on edelleen sama. He jotka kurvinsa/pullavansa kantavat niin kantavatkoon. Ne jotka haluavat niistä eroon ovat kysyneet minulta vinkkejä ja niksejä jaan enemmän kuin mielelläni( kun niitä kysytään).

      Jokainen kantakoot omansa on sitä sitten 40kg tai 140kg. Niin kun ajattelee niin kyllä kaverit pysyy.

      • jsdaljjf676

        Aaaargh, MIKSI lihaville naisille on pakko keksimällä keksiä noita muka-söpöjä kiertoilmaisuja? "Pullava leidi"????? Jos joku luonnehtisi minua noin, vetäisin varmaan lättyyn. Sama juttu ton "kurvikkaan" kanssa, kurvithan tarkoittaa sitä, että ihminen on jostain kohdasta kehoaan myös kapea, esim. "tiimalasimallia". Kurvit on eri asia kuin lihavuus.

        Miksei voi sanoa niinkuin asia on? Mitä vikaa on sanoissa "lihava" tai "ylipainoinen"? Ei sitä totuutta mikään määrä söpistelyä muuksi muuta.


      • punkeroinen
        jsdaljjf676 kirjoitti:

        Aaaargh, MIKSI lihaville naisille on pakko keksimällä keksiä noita muka-söpöjä kiertoilmaisuja? "Pullava leidi"????? Jos joku luonnehtisi minua noin, vetäisin varmaan lättyyn. Sama juttu ton "kurvikkaan" kanssa, kurvithan tarkoittaa sitä, että ihminen on jostain kohdasta kehoaan myös kapea, esim. "tiimalasimallia". Kurvit on eri asia kuin lihavuus.

        Miksei voi sanoa niinkuin asia on? Mitä vikaa on sanoissa "lihava" tai "ylipainoinen"? Ei sitä totuutta mikään määrä söpistelyä muuksi muuta.

        Saa olla aika idiootti jos kutsuu ystäviään lihaviksi. Itselleni ei tulisi mieleenkään, varsinkin kun voin ilmaista saman asian eritavalla. Tiedän etteivät ystäväni täällä käy lukemassa näitä mutta silti tykkään heistä niin etten käytä tiettyjä sanoja. En myöskään kutsu anorektisen laihoja ystäviäni sairaannäköisiksi tai luurangoiksi, siis niitä joilla paistaa luut.


      • lihava nainen
        punkeroinen kirjoitti:

        Saa olla aika idiootti jos kutsuu ystäviään lihaviksi. Itselleni ei tulisi mieleenkään, varsinkin kun voin ilmaista saman asian eritavalla. Tiedän etteivät ystäväni täällä käy lukemassa näitä mutta silti tykkään heistä niin etten käytä tiettyjä sanoja. En myöskään kutsu anorektisen laihoja ystäviäni sairaannäköisiksi tai luurangoiksi, siis niitä joilla paistaa luut.

        Sisälukutaidossasi tuntuu olevan jotain häikkää. Kuka sanoi, että ystäviään (tai ketään) pitää nimitellä päin naamaa yhtään miksikään? Miksi lähipiirinsä ihmisten ulkonäköä ylipäänsä pitäisi kommentoida?

        "Lihava" on ruma sana lähinnä niiden mielestä, jotka kovasti haluavat selittää mustan valkoiseksi. Kuten sanoin, mua toi "pullava" loukkaisi huomattavasti enemmän kuin lihava. Se on alentuvaa ja kaunistelevaa lässytystä eikä sovi aikuisen ihmisen kielenkäyttöön.


    • mfkmtg

      No jos tuolla tavalla olet puhunut ystävillesi niin ei kyllä mikään ihme jos ovat kaikonneet :)

      Tosin, jotkut eivät vain kestä toisen laihtumista, olivat sitten itse hoikkia, normaalikokoisia tai lihavia. Aletaan selän takana jauhaa syömishäiriöistä, ja kokoajan vihjaillaan että toinen ei näytä hyvältä kun on laihtunut. Toki tällaisia ihmisiä on aika vähän loppupeleissä, mutta erityisesti nuorten naisten kesken on varsin yleistä.

      Kateus ajaa ihmiset pahansuopiin puheisiin, ja mikäs sen helpompi olisi painaa villaisella toisen kaunistuminen ja laihtuminen, kuin törkeät vihjaukset anoreksiasta ja "muotojen menettämisestä". Vaikka toinen siis söisikin normaalisti, ja omaisi niitä ihan oikeita kurveja eikä enää vain vatsamakkaroita isoilla rinnoilla höystettynä.

    • ärgh

      Onneksi kaupoissa myydään edelleen telttoja" näyttäville naisille", että sinne vaan pullavat rekkien väliin hikoamaan.

    • Anonyymi

      Jep. Tämmösiä löytyy ja sabotoijiakin myös. Työkavereista lähtien löytyy 😄 Huomaa, että toiselta alkaa tippua kiloja, niin aletaan tyrkyttää jotain herkkuja tai muuta pöperöä. Itseä suututtaa, kun joutuu kieltäytyy.
      Mulla on esim tarkka ruokavalio tällä hetkellä,niin en nyt vaan syö mitään paskaa. Muuten lähtee lapasesta taas. Vittu ku vituttaa oikeesti.
      Tekis itelleen jotain kans eikä ois niin kateellisia.

      • Anonyymi

        Ne mulkut ON kateellisia laihuudesta koska ne ei itse siihen pysty.Jos täälläkin vähänkin mainitsee että on laihtunut alkaa paskaa tulemaan heti niskaan.


    • Anonyymi

      Olisko vaan niin että se oma ilkeä ja ylimielinen luonne on vaan tullut läskin alta esille. Laihtunuthan on itsekin entinen läski.

      • Anonyymi

        Mikä on sinun tekosyysi lihavuuteen?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe