Olen 15-vuotias tyttö, ja hieman läski.
Tarvitsisin apua laihdutukseen.
Syön päivässä suunnilleen yhden aterian.
En syö lainkaan iltapalaa tai aamupalaa.
Joinakin päivinä saatan jättää koko aterian syömättä. Syön rautatabletteja, multitabseja
ja piimaa-c valmistetta.
Urheilen paljon, mutta joinakin päivinä
saatan sortua ja hotkia herkkuja tuhottomasta.
Kaipaisin nyt motivaatiota sillä haluaisin tosiaankin laihtua. Painan nyt 55 kg ja olen pitkä 170. Mikä olisi minulle sopiva paino?
Kiitos jo etukäteen!
Apua laihdutukseen...
7
822
Vastaukset
- oikeasti läski
että älä viitsi naurattaa, siis noita mittojasi tarkoitan..Tosin muistan kyllä itsekin, että olin joskus 17-vuotiaana mielestäni läski mitoilla 169/58. Ja sen verran vielä, että syömättä ei ainakaan laihdu, eli pitää syödä 5-6 pientä terveellistä ateriaa päivässä.
- ööö
Tosi läski joojoo!
- 16v
käyttäytyä kuin anorektikko. Tiedän yhden, joka joutui sairaalaan pitkäksi aikaa tuollaisen olen läski -ajattelun seurauksena. Hän urheili koko ajan eikä syönyt mitään. Alkoi näyttää jo ihan luuviululta ja painoi varmaan enää 30 kiloo.
Sanoisin tässä miehisenä osapuolena, että hieman muodokkaamat tytöt on paljon seksikkäämpiä. - noppa_
helppo ja tehokas...
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=97&conference=601&posting=22000000004198467
...mutta tuskin sinun tuossa iässä tarvitsee mitään laihduttaa, joten järki mukaan!- Minä
Noppa, mielestäni olet täysin edesvastuuton kun annat anoreksiaan sairastumassa olevalle lapselle sairaan laihdutusohjeesi. Vastuusta et pääse luikkimaan viestisi viimeisellä lauseella. Tarjoat ohjettasi melkein joka viestissä, ovatko aivosi kuihtuneet pois tuota "dieettiäsi" noudattaessasi? Järki käteen!
- hmmm
Onko kysymyksesi pelkkä vitsi? Jos ei niin asiasi ovat todella pahasti pielessä. Muistan kyllä miltä minusta tuntui 14-15-vuotiaana (nyt olen 21), peilistä katsoi aina vain läski tyttö. Painoin silloin n.40kg ja pituutta oli 157, eli saman verran mitä nytkin. Painoa on tullut lisää 15 kiloa eli painan nyt sen mitä sinäkin, olen vain paljon lyhyempi. Kokemuksesta voin sanoa, että älä leiki sillä syömisellä. Kun ruokailun lopettaa ja pelkästä ruoan hajusta ja näkemisestä tulee oksettava olo on siitä erittäin vaikea päästä eroon. Itse vain päätin, kun tajusin olevani liian laiha, että syön. Maailmassa on niin paljon sinua lihavampia ihmisiä, jotka todella kärsivät ylipainostaan....he varmasti olisivat onnellisia sinun asemassasi, vaikka vähän enemmän painaisitkin. Ota perspekstiiviä asioihin, niin minäkin tein ja tajusin etten olekaan niin paksu kuin kuvittelin.
- surullista
Tämä on varmasti provo. Tai sitten joku oikeasti häiriintynyt teini, jonka pitäisi pian saada ammattiauttajan apua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."432160Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1821948- 1161362
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711160- 96972
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73919Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78869Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki44855Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931802- 54701