Meikkaava mies

Linda92:D

Hollywood on jo vuosikymmeniä maskeerannut miehiä. Tästä on ajan mittaan kehittynyt myös vähänpuhuttu koti-ilmiö. Onko teidän mielestä okei jos näette miehen menevän meikkihyllylle ja valitsevan sieltä esim. meikkivoidetta tai puuteria. Jos siis kohtuudella käyttää esimerkiksi ihon siloittamiseen tai virheiden peittämiseen eikä maskuliinisuuden poistamiseen. Vai onko ihan turn-off?

162

3917

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Silja12345

      Jos kohtuudella käyttää niin eihän sitä edes huomaa. Ihan okei se on mun mielestä ja jossain tapauksissa parempiki niin. Uskon että ihmisillä on suurempaakin murehdittavaa kun mies meikkihyllyllä

      • naisen logiikka?

        Jos on suurempaakin murehdittavaa niin miten on aikaa lähteä meikkaamaan? Opetetaanko varusmiehillekin meikkaus jotta he osaavat puuteroida nenän sitten kun sota syttyy?


      • ...
        naisen logiikka? kirjoitti:

        Jos on suurempaakin murehdittavaa niin miten on aikaa lähteä meikkaamaan? Opetetaanko varusmiehillekin meikkaus jotta he osaavat puuteroida nenän sitten kun sota syttyy?

        Toi oli paras kommentti!! HYVÄ!


      • pappa park
        naisen logiikka? kirjoitti:

        Jos on suurempaakin murehdittavaa niin miten on aikaa lähteä meikkaamaan? Opetetaanko varusmiehillekin meikkaus jotta he osaavat puuteroida nenän sitten kun sota syttyy?

        itse olen meikannut murkkuikäisestä asti.myös armeijassa on osattava naamioitua,johan seki siellä opetetaan kuinka kalpea naama meikataan ettei näy puskan läpi.johan eläimetkin näkee kalpeanaaman.olen käyttänyt voiteita puutereita kuorintavoiteita,tukkaa värjännyt,nyt pitäisi hankkia viiksi vahaa ja viiksi väriä.keho voiteita erilaisia,myös sairauden takia voiteita.


      • hetero3
        pappa park kirjoitti:

        itse olen meikannut murkkuikäisestä asti.myös armeijassa on osattava naamioitua,johan seki siellä opetetaan kuinka kalpea naama meikataan ettei näy puskan läpi.johan eläimetkin näkee kalpeanaaman.olen käyttänyt voiteita puutereita kuorintavoiteita,tukkaa värjännyt,nyt pitäisi hankkia viiksi vahaa ja viiksi väriä.keho voiteita erilaisia,myös sairauden takia voiteita.

        Homojen hommaa, totta maar,aina ikuisesti, hyi helvetti,


      • juntti laaksosta

        Tuota,kyllä juttu on niin että homma on lähtenyt "vähän" lapasesta.Mitä on oikeastaan mitä miehet ei voisi tai pitäisi ainakin voida tehdä olematta homo tai outo naisiin verrattuna.Sitä kun olemassa jo miesten hameita,pitkiksiä ja toppeja.Miehet myös meikkaaa.Parhaimmat mitä olen lukenut niin jotkut miettivät manboobseille rintaliivejä!Siis come on! Vanhan ajan metsätyömies tai metallisulattoman karju naurais partaansa jos näkisi ja kuulisi kaiken tämän.


      • miehen logiikka?
        ... kirjoitti:

        Toi oli paras kommentti!! HYVÄ!

        Ette nyt tajunneet Silja12345:n pointtia.


      • hetero4
        hetero3 kirjoitti:

        Homojen hommaa, totta maar,aina ikuisesti, hyi helvetti,

        Olen ihan hetero ja käytän näitä tällaisia meikkejä naaman epäkohtien peittämiseksi esim. aknen ja mustapäitten ja sen sellasten.


      • 12+12
        hetero3 kirjoitti:

        Homojen hommaa, totta maar,aina ikuisesti, hyi helvetti,

        Mites Ville Valo, Mike Monroe, Jonne Aaron ym rokkarit. EI kukaan huutele heitä homoiks! Tosi noloa ja junttimaista käytöstä tollanen lapsellinen homottelu. huomaa että Suomessa, junttilassa eletään


      • making up
        12+12 kirjoitti:

        Mites Ville Valo, Mike Monroe, Jonne Aaron ym rokkarit. EI kukaan huutele heitä homoiks! Tosi noloa ja junttimaista käytöstä tollanen lapsellinen homottelu. huomaa että Suomessa, junttilassa eletään

        niin ja edellä mainitsemasi miehet ovat kaikkein parhaimpia tyyppejä ja komeitakin vielä. Junttila mikä junttila tämä maa.


      • make up dont fake up
        naisen logiikka? kirjoitti:

        Jos on suurempaakin murehdittavaa niin miten on aikaa lähteä meikkaamaan? Opetetaanko varusmiehillekin meikkaus jotta he osaavat puuteroida nenän sitten kun sota syttyy?

        meikkaaminenkin on parempi aktiviteetti kun sotiminen. Miehet voisivat jo keksiä parempaa ajan vietettä maailmassa, kuin sotien sytyttäminen ja itsensä ja muiden uhraaminen niissä.


      • Sherany
        12+12 kirjoitti:

        Mites Ville Valo, Mike Monroe, Jonne Aaron ym rokkarit. EI kukaan huutele heitä homoiks! Tosi noloa ja junttimaista käytöstä tollanen lapsellinen homottelu. huomaa että Suomessa, junttilassa eletään

        JEP!! Ja Ville Valo näistä upein ilmestys! Tietysti juntit äijän käppänät huutelee taas rumuuksia tähänkin, mutta aika moni nainen ottaisi Valon ennemmin kuin jonkun lantakasa junttieinarin tai lökäpöksyLassen!!!

        :)


      • dafheafhfdsgjh
        12+12 kirjoitti:

        Mites Ville Valo, Mike Monroe, Jonne Aaron ym rokkarit. EI kukaan huutele heitä homoiks! Tosi noloa ja junttimaista käytöstä tollanen lapsellinen homottelu. huomaa että Suomessa, junttilassa eletään

        Mites Ville Valo, Mike Monroe, Jonne Aaron ym ...Ei huutelekaan, mutta kyllä ne vähän naismaisilta näyttävät. Turn-off


    • Mä käytän näin miehenä niin kohtuudella kuin enemmänkin jos siltä tuntuu. Toisinaan tyttöilen täysin. Suurin osa ajasta menee kuitenkin "normimoodissa". Mutta esimerkiksi pieni sipaus meikkivoidetta ja puuteria ja silmien korostaminen vaikkapa värittömällä ripsivärillä on aina hyvä. Huomaamaton, mutta on tullut kehuja siitä kuinka kauniit silmät ja hyvä iho...

    • Why not?

      Miksei mies voisi meikata? On aika outoa jos se on jollekulle ongelma.

      • eppäellä soppii

        Onkohan ne ihan OIKEITA miehiä, jotka meikkaa?


      • jos löytyy
        eppäellä soppii kirjoitti:

        Onkohan ne ihan OIKEITA miehiä, jotka meikkaa?

        Jos löytyy kyrpä, niin eiköhän sitten ole ihan oikea mies?


      • Normaali mies

        Ei se mulle ongelma ole jos joku homo haluaa meikata.


      • pemo hotteri
        jos löytyy kirjoitti:

        Jos löytyy kyrpä, niin eiköhän sitten ole ihan oikea mies?

        Riippuu siitä, mihin se sitä k.rpäänsä työntelee.


    • elv3

      Kaikkien hoito tuotteiden käyttäminen on mielestäni ok, mutta meikkaaminen on h...ojen hommaa.

      • naisellinennainen1

        Sama täällä. Esim. puhdistus, kosteusvoide,dödö,parranajojutut... Mutta meikin käyttäminen olisi kyllä erittäin TURN OFF.


    • nynnynnyy ..malauta!

      ONHAN SE NYT ...TANA ONGELMA JA ISO JOS JÄTKÄ MENEE TEHTAALLE,TREENEIHIN,SUKULAISIIN,HÄIHIN,MIHIN VAAN MEIKIT PÄÄLLÄ !!! EI ....ANA TÄTÄ NYKYTOUHUA ! JOS MINUN POIKA PISTÄIS MEIKIT PÄÄLLE,SE SAIS VAIHTAA SAMANTIEN MAATA JA SUKUNIMEÄ JOS EHTII KOSKA VOISIN LEIKATA SILTÄ SAMANTIEN KURKUN AUKI!!!!

      ...TTU! JOTKUT ASIAT ON NAISTEN,JOTKUT MIESTEN ASIOITA ...TANA !!!

      • meikki on ehoste

        säälin poikaasi, että on poikasi.


      • dcsdfagrsty
        meikki on ehoste kirjoitti:

        säälin poikaasi, että on poikasi.

        No kyl maar määki säälin sua ja kaikkia muitaki homppeleita


      • transu-boy

        voih! oih!
        olet niin kiiiiiihottava!!!


      • älä turhaan
        dcsdfagrsty kirjoitti:

        No kyl maar määki säälin sua ja kaikkia muitaki homppeleita

        olen nainen ja ihan hetero. Mielelläni seurustelen miehen kanssa joka on tasoittanut finnit pois naamasta puuterilla, hymyilee valkoisilla hampaillaan ja tuoksuu hyvältä.


      • Robinalle8888
        älä turhaan kirjoitti:

        olen nainen ja ihan hetero. Mielelläni seurustelen miehen kanssa joka on tasoittanut finnit pois naamasta puuterilla, hymyilee valkoisilla hampaillaan ja tuoksuu hyvältä.

        Juu. Tämä on totta
        Mies on miehekäs jopa silloin, kun huolehtii itsestään.
        Olemus tulee muusta kuin meikistä tai pitkistä hiuksista. Olen hetero nainen ja tykkään pitkähiuksisita miehistä joilla on kokoa ja näköä ja saa olla vaikka sitä meikkiä. :)
        Perus juntit jää katsomatta!!


      • 懲罰する

        Todellakin uhkaava käytöstä sulla omaa poikaas kohtaan. Siinä sitä rakkautta parhamillaan.


      • Anonyymi
        dcsdfagrsty kirjoitti:

        No kyl maar määki säälin sua ja kaikkia muitaki homppeleita

        Taitaa pojalla johtua geeneistä
        se meikkaaminen.


    • female2

      Miehet voi meikata ihan siinä missä naisetkin. Tosin heille riittää pieni ehoste, kuten puuteri ja kajaali...mitään huulipunia ei tarvita.
      Kevyesti meikattu mies on paremman näköinen kuin ei meikattu, ihan siinä missä naisetkin.

      • asdary7

        Niin justiinsa. Voihan ne miehetki kevyesti vejettä toisiaan peppuun, siinä missä naisiakin....ihan normaaliahan seon...


      • foksmalder
        asdary7 kirjoitti:

        Niin justiinsa. Voihan ne miehetki kevyesti vejettä toisiaan peppuun, siinä missä naisiakin....ihan normaaliahan seon...

        Kyllä se vain on sekin ihan normaalia.


      • idiot4
        asdary7 kirjoitti:

        Niin justiinsa. Voihan ne miehetki kevyesti vejettä toisiaan peppuun, siinä missä naisiakin....ihan normaaliahan seon...

        olet just yks säälittävä, ruma suomalainen syrjäytynyt, joka ei ole miehginen eikä kaunis sisäisesti eikä ulkoisesti, haisee pahalle, eikä niin naisetkaan tai miehet edes vilkaise päin. Tai sitten 14v. joka on juts kommentisi ajatusmaailman tasolla. Meikatut, itsestään huolehtivat miehet vetää puoleensa naisia. Ei kaljut kalja mahaiset äijät. Te voitte jakaa ne saunan lauteet keskenään...ja ketään ei kiinnosta mitä niillä lauteilla tapahtuu.


      • hunajainen79
        idiot4 kirjoitti:

        olet just yks säälittävä, ruma suomalainen syrjäytynyt, joka ei ole miehginen eikä kaunis sisäisesti eikä ulkoisesti, haisee pahalle, eikä niin naisetkaan tai miehet edes vilkaise päin. Tai sitten 14v. joka on juts kommentisi ajatusmaailman tasolla. Meikatut, itsestään huolehtivat miehet vetää puoleensa naisia. Ei kaljut kalja mahaiset äijät. Te voitte jakaa ne saunan lauteet keskenään...ja ketään ei kiinnosta mitä niillä lauteilla tapahtuu.

        Komea mieshän ei meikkiä kaipaa, ja sitten tää toinen puoli vasta hirveältä näyttäs jos sihe vielä jotain meikkiä lykkäis,,,ja ihan tiedoksi ihon ja hygienian hoito ei ole meikkausta !!


      • TaunoKano
        hunajainen79 kirjoitti:

        Komea mieshän ei meikkiä kaipaa, ja sitten tää toinen puoli vasta hirveältä näyttäs jos sihe vielä jotain meikkiä lykkäis,,,ja ihan tiedoksi ihon ja hygienian hoito ei ole meikkausta !!

        Sanoo joku, jonka meikit on haulikolla ammuttu.

        PS. En harrasta meikkaamista, mutta eipä ne muiden meikkailut mulle kuulu.


      • gagag
        TaunoKano kirjoitti:

        Sanoo joku, jonka meikit on haulikolla ammuttu.

        PS. En harrasta meikkaamista, mutta eipä ne muiden meikkailut mulle kuulu.

        Sanoo hunajainen sinkku.


    • meikkiman

      ihan heteromies oon, mutta kyllä sitä päivittäin tulee meikkivoidetta ja puuteria laitettua! sikäli jäänyt siitä että mallinhommia tehnyt pienestä pitäen, sekä tv mainoksia ja elokuvissa kans mukana olleena, tuo meikki on ihan päivänselvä juttu! eli pidättekös te kaikkia miesnäyttelijöitäkin homoina!?!? ja voin kertoa että naisia riittää, ja kehuja satelee VAIKKA on meikkiä naamassa! ;)

      • yxsvaan

        no se riippuukin mitä meikkiä mies käyttää.meikkivoide/puuteri ok,mutta esim huulipuna tai luomivärit,tai yleensäkin "naisellinen" meikkaaminen (eli täys tällinki päällä,ripsarit,kajalit,luomivärit,huulipunat yms)ei miun mielestä sovi miehille (ainakaan jos haluaa siis mieheltä näyttää). tosin itsekään en hirveesti meikkaile arkena (no kulmat pitää aina laittaa,antaa ryhtiä koko kasvoille :) ), joten en ymmärrä meikkausintoilua. en kyllä omalla miehellä tykkäis...


      • beauty queen

        Juu seurustelen mielellään komea, kevyesti meikkiä käyttävää miestä, kun monia suomalaisia miehiä, jotka omaavat huonon itsetunnun ja homokammoisena esittävät jotain äijää....vaikka näyttävät sillä vain tyhmyytensä. Ihan varmasti ovellasi naisia riittää....kauniit/komeet miehet vetoo naisia, ei äijät.


    • Miksi mies haluaisi olla kaunis?

      • Just niin

        Tää tais olla tän keskustelun paras huomio!!


      • mitäh häh

        Miksi ei?! Kuka ei halaisi olla puoleensa vetävä? Naisillakin on silmät päässä ja kauneus kääntää päitä....


      • sanopa se...


    • meikkiman

      kaunis? mies on minusta kyllä komea! :D vaikka käyttää meikkiä!

      • Vilhard54

        Ei minusta paha.. Olen yli viisikymppinen mies ja vaimoni opastuksella olen oppinut käyttämään eri ihonhoitotuotteita joihin sisältty myös kevyt meikki.
        Ei sitä juurikaan huomaa eikä kukaan minulle ole koskaan asiasta huomauttanut.
        Minusta vaan on kiva kun kasvot näyttävät raikkailta ja hoidetulta
        Jokaisen oma valinta sanoisin...


      • Tarkoitat kauneustuotteita?


      • Bathe
        MR.VL kirjoitti:

        Tarkoitat kauneustuotteita?

        Tämän takia miehille on omat meikkituotteet.
        Mutta tuollasiten ääliöiden takia niihin pitää varmaan kirjoittaa "komeustuote"!!


    • miehinen mies

      Ainahan homot on meikannut. Ei se mikään uusi ilmiö ole.

      • Mörhö

        Miehet käyttivät meikkiä jo Egyptin faraoitten aikana, hallitsjat itsekin. Meikkaus oli ylemmän luokan huvia, maatyöläiset ja faraon orjat eivät sitä harrastaneet.


    • meikkiman

      eli sun mielestä mies näyttelijät on homoja!? ''miehinen mies'' yeah right!

    • meikkiman

      .... käyppä vinkkaamassa vaikka vin dieselille et hei oot muutes homo ku sul o puuterii nassus! :D taitaa olla siinä vaiheessa tarvetta sunkin nassuus kohentaa puuterilla ;)!

      • MEIKKIHOMOMAN

        VIN Dieselille??? XD... Oot varmaan tosi ihqu kun meikkaat ja kaikki naiset diggaa ja oot supermalli ja huippunäyttelijä ja maailman komeinkin varmaan omasta mielestäs...


    • who's the gay?

      Miksiköhän joidenkin ihmisten on pakko alkaa joka välissä puhumaan homoudesta? Oli kyse sitten vaatteista tai ihonhoidosta... Aika pakkomielteisin oloista.

      • ...

        Vaatteet ja ihonHOITO ok, mutta MEIKKI... En tykkää miehellä. Siis Miehellä. ;) Kyllä minäkin patistan miestäni hoitamaan ihoaan ja panostamaan pukeutumiseen ja hiuksiin, mutta meikissä menee raja. Näyttelijän duuniin kuuluu maski, mutta ne pesee sen heti duunin jälkeen pois! Itse olen kosmetologi ja meikkaja maskeeraaja.


      • Womannnn

        Hyvän itsetunnon omaava hetero mies voi käyttää vaaleanpunaisia paitoja ja peittää huonon ihonsa puuterilla.....
        Huononitsetunnon omaava katkerana on ruma ja huutelee komeille miehille, että on homo. No naiset valitsee pinkkipaidan ja hyvän itsetunnon omaavan tietenkin.


      • ketsa5

        äläs muuta sano hmmmm . joillaki on vaan pakko avautua ja rasisteja neki on sen suhteen et eivät siedä toisia


      • TaunoKano

        Monesti kaappihomot ei puhukkaan muusta, kuin kuinka homomaista homous on ;)


    • dfghjkl3

      Riippuu varmaan missä piireissä pyörii. Itse tunnen paljon poikia/miehiä jotka meikkaavat (mukaanlukien poikaystäväni) mutta nämä tutut ovatkin gootti/emo piireistä, jossa on normaalia että miehet meikkaa. Poikaystäväni taitaa meikata jopa enemmän kuin minä, hän on siinä ainakin parempi :D Ja tosi hyvännäköinen on!

      • ...

        Gootit ja rokkarit eri asia joo. Niillä meikki mun mielestä OK.


    • haloo!!

      On tämä niin ahdasmielinen maa, se, että mies meikkaa ei tee siitä homoa, on se kumma kun tuollainen ei mene perille.

      • ?????????

        Jos homo ei meikkaa, onko hän silloin hetero? Eli täytyy olla meikit, ollakseen homo?


    • androgyyneiksi muutt

      Nykymieshän on todistetusti naismainen, vuoden-86 jälkeen syntyneillä on 25% vähemmän testosteronia, eli meikkaaaminen tulee vain lisääntymään.

      • Thank God

        Hyvä niin! Kaikenmaailman ääliö "äijistä" ei ole mitään hyötyä. Pelkkiä ahdasmielisiä idiootteja koko jengi. On vaan hyvä jos kaikki "tosimieehet" katoaa pois!


      • tosimies 666
        Thank God kirjoitti:

        Hyvä niin! Kaikenmaailman ääliö "äijistä" ei ole mitään hyötyä. Pelkkiä ahdasmielisiä idiootteja koko jengi. On vaan hyvä jos kaikki "tosimieehet" katoaa pois!

        Naiset pitävät vain tosimiehistä parisuhdemielessä, joten kok oihmiskunta tulee katoamaan pois.


      • ommm1
        tosimies 666 kirjoitti:

        Naiset pitävät vain tosimiehistä parisuhdemielessä, joten kok oihmiskunta tulee katoamaan pois.

        pyh pyh. Jokaisessa ihmisessä on niin maskuliinisuutta ja feminisyyttä. Kun ying ja yang on ihmisessä tasapainossa, ihminen on kaikkein parhaimmillaan ja voimissaan. Se, että omaa naisen herkkyyttä ja miehen vahvuutta tekee kenestä tahansa ihmisestä kokonaisen ja tasapainoisen. Siihen ei tarvia kahta.


    • filmstar

      Miksei voi??
      Naisten ja miesten roolithan ovat vaihtuneet jo ajat sitten..
      Tytöt on jätkiä ja jätkät neitejä.

    • Nainen29.

      Meikkivoide miehellä pistää silmään, koska se näyttää oudolta. En tiedä tottuisiko siihen jos kaikki miehet käyttäisivät mutta nyt on ainakin turn off.

      • :P...

        TODELLA TURN OFF...


    • Turhamaista

      Jo aikoinaan Mannerheim käytti viiksivahaa , hiusvärejä, ymm.. turhamaisia ehosteita, mutta hänhän olikin homo, hänen naisseuralaisensa olivatkin vaan välttämätöntä rekvisiittaa.

    • einkleinerengel88

      Joo ei mullakaan ole sitä mitään vastaan että mies käyttää kosteusvoiteita yms... saisivat käyttää niitä käsiinsäkkin ;) mutta meikki voidetta tai puuteria?? öö EI HELVETT! mies on komeimmillaan pienessä sängessä ja naama muutekin karskin näköisenä :)

      • semmosenemäntä

        Puhut asiaa! Karvainen mies on oikea mies!


    • Justjuu...

      Ei olisi turn off; kajaali miehillä on turn ON
      Ja miksipä meikkaaminen olisi vain naisten "oikeus"?

    • muka miehet,hyi

      Mekko päälle,voi h;lvetti. Varmaan kohta meikki"miehet" alkavat käyttämään tampponejakin.

    • Voi kai jos haluaa näyttää ns. poikkeavalta.

    • tosion2

      pakkohan näiden homppeleiden on käyttää tampooneja kun ei pysty enää pidättään ulostetta

    • Sinervän minervä

      Ei voi.
      .Mä olen kerran nähnyt, kun salaa katsoin.
      - Ja sain katsoa.
      Se ajaa suorastaan itsemurhaan.
      Hän vain itkien piirsi itselleen pyödän ääressä rajauksia luomiin sellaisella lyhyellä ja tyngällä, hyvin vanhalla kajalilla. Aluksi hänen on ehkä täytynyt, että hän saa nukkua, ja sen on siksi tuntunut hänestä erityisen kivalta. Loppujen lopuksi kaikkien naisten syrjintä, kuitenkin ajaa hänet loputtomaan kierteeseen ja hänen itsesäälinsä varaan, vain tosiaan istumaan oman kirjoituspöytänsä ja tietokoneensa ääreen meikkaamaan.
      Yksinäisyyden valtaama mieli on esteenä lähes kaikelle päivittäiselle tekemiselle ja se lähtee valvottamaan häntä, vain hänen mielikseen, yhä enemmän ja enemmän. Loppujen lopuksi asiasta tuleekin rikos, vaikka koko lähtökohta olikin hyvin koominen. Meikkaaminen on kuitenkin vaarallista, mutta siksi on hyvä huolehtia siitä, että jättää tilan edes itselleen turvallisesti ja pysäyttää mielensä, esim. sairauteen reagoivien lääkkeiden vastaanottamiseen tarkoitettuun tilaan.
      Voi hyvänen aika....

      • Ei saa kiusata :D

        Tärkeintä hänelle kuitenkin oli huolehtia, että elämästäni tulisi mukavampaa, ja ympäristöni hyvinvointi olisi jotenkin taattu, eikä hän ollut sillä tavalla huolestunut muusta, hyvin pinnallisesti kuitenkin, kuin siitä että elämäni vain menisi sotkuun.
        Siten hän oli hyvin empaattinen, kun oli jonkin aikaa toisessa ympäristössä rauhoittumassa.


    • Käytän Eraseria jos on tummaa silmänalusta tai jotain ongelmia ihossa. Photoshootteihin rajauksia mutta en muuten. Esimerkiksi joku huulipuna on ihan drag-meininkiä mun mielestä, mutta ei se ole multa pois jos joku haluaa käyttää sitäkin.

      Kukaan ei koskaan ole mun "meikkaustani" huomannut, se on kummiskin niin vähän kun vaan peittelee pieniä virheitä.

      Mihin sen rajan sitten vetää, kun puhutaan tukan laittamisesta, meikeistä tai karvojen ajelusta... Mä saksin itte tukkani mutta tunnen (hetero)kavereita jotka käy kampaajalla ja suoristaa lettiään.
      Jos mä mietin jotain tiettyjen rock-bändien tyyppejä, niin homppeleita niistä kaikista ei kyllä saa vaikka meikkaavat enemmän kuin Tukiaiset yhteensä.

      Eikä se kalu ole mikään miehen tunniste - vai vedättekste aina housut nilkkoihin jokaiselta vastaantulijalta, että osaatte sen sitten laittaa oikeaan sukupuoli-lokeroon? ;)

    • On niin.

      Hyvä itsetunto, ettei tarvitse meikata.

      • Mikä vastaanotto?

        Ai jaa, hänellä oli siis ongelma.
        - Eikä hän ollut ollenkaan suomalainen.
        Hän oli vain hetkeksi, ja näytti että miten tämä lähtee sillä tavalla paranemaan, että voin edes joskus tuntea yhteiskuntaa ja tunnistaa itseni jälleen sen jäseniksi.
        Lähtökohtaisesti ajatellen hänen ongelmansa oli paljon suurempi, ja hän ei pitänyt siitä kaikesta pinnallisuudesta ja esittämisestä, jota parisuhde usein oli. Koditonkin hän oli ollut, ja hän vain yhtäkkiä kadotti sen oman itsensä hallinnan, sekä sidonnaisuuteensa omaan kulttuuriinsa.
        Omaksi todellisuudekseenkin joku oli hänet jo keksinyt, kun hän oli maailmasta niitä niin monia etsinyt. En voinut katsoa niin saamatonta ihmistä, jotka vain rakastuneen oloisesti vetelivät omaa tulevaisuuttaan häiritsevästi ja halliten näin aidon rakastamisen ja rakkauden sijaan, omaa tulevaisuuttaan. Sen vain sitten piti loistavasti olla turvallista. Ehkä heille pelon alkuperä maailmana oli jo uskonnollisestikin ajatellen liian selvä.
        - Hän vain katsoo yhtä juttua. Ei hän varmastikaan kovinkaan sairas ole omasta kodistaankaan.
        Oman mieleni luomus, edusti siis epätodellisuutta, eikä nationalismin ja läheisyyden kunnioittamassa maailmassa ollut juuri sijaa muulle. Itsemurhan partaalle ei saa ajaa sitenkään, että irroittaa jonkin kultin voimasta tahallisesti ympäristöstään, ja kulttuuristaan tahallisesti aivan irralliseksi. Voi olla, että myös miesten meikkaaminen on elämään kuuluva projekti, vaikka se ei ole kyllä ollut outona asiana vielä kenellekään muullekaan miehelle. Voisitko itse katsella sellaista, kun mies vain kääntää sinulle selkänsä ja tuijottaa omaa sisimpäänsä sinun itsesi sijaan? Taustalla voi olla pelon ilmapiiri mm. kiintymyksestä ja pelko siitä, maailmana, että toinen jättäisi sinut, aiheuttaen sika-vaikean trauman. Joskus yhteyttä on saattanut välinpitämättömästi ja kohdellen, kuin ilmaa, pitää tiedostamattaan jo hyvin monia vuosia, ennakkoon. Vain epätodellisuuden luomiseksi itselleen, säilyttääkseen oman todellisuutensa ja älyllisyytensä, yleis-sivistyksenä, seksuaalisen alistamisen sijaan, koska hän eli pinnallisuudesta kodissa, jossa se ei turvallisuutena ollut ongelma.
        Ei meikkaaminen ole pinnallista!

        Terve!
        Tässä eräs Linda tunnistaa ongelmaa, joka on diakonissa. Hänen sisarensa ja veljensäkin ovat tässä.
        - Ei kai tällaiseen tarvitse osallistua. Kysymyksessä on todella sietämätön ja tuskallinen tila. He tarvitsevat välittömästi apua, mutta kuinka heitä ei sitten voisi jotenkin muuten, kuin vain uskonnollisuden ja nationalismin osalta auttaa, esim. jossakin toisessa maassa.
        Ei heillä nyt kovin sairasta ole.


    • 646,kiít.-ä'ilffl3

      Eikö Linda92D-lla ole muuta tekemistä kun ottaa paineita turhista.

    • mies20vv

      Käytän kevyttä meikkiä ja peittäviä arpiin, koska laseriin ei ole tällä hetkellä varaa ja sillä meikillä on aika iso merkitys ulkonäköön. Näiden lisäksi olen adoptoinut hyvän ihonhoitorutiinin, johon sisältyy kuorintaa ja naamioita. En koe olevani muilla tavoin kovinkaan 'akkamainen' tai pinnallinen ihmisenä, sitä vain pyrkii näyttämään vähän paremmalta kuin mitä on. Huvittaa naisten arvostelu meikkaavia miehiä kohtaan, varsinkin jos nainen itse käyttää hirvittävää kakkunaamiota, sen verran hirvittäviä virityksiä välillä tullut vastaan...

      Kosmetiikka ei ole eikä ole koskaan ollut naisten yksinoikeus.

    • Mies.

      Tottakai voi jos ei ole UMPIHETERO ALFAUROS.

    • meikkaava mies...YÄK !!!

      Kyllä miehen pitää osata itseään sen verta arvostaa ettei meikkeihin sorru, ite tykkään että mies on enempi semmonen krouvimpi mikä hätistää naisen meikkaamasta kun menee liian kauan, sen sijaan että alkaa itse meikata ^^'

    • STU1

      Jokaisen oma asia

    • neitonen8

      Mun mielestä on ainakin ihan täysin ok että mies jonkin verran ehostaa itseään. Varmastikin moni mies käyttää peitepuikkoa/meikkivoidetta/puuteria tasoittaakseen ihoaan. Oletteko ajatelleet kuinka vaikeaa on miehillä joilla on iho-ongelmia? Naiset voivat käyttää huoletta meikkiä ja peittää näpyt ja punoituksen, mutta miehen pitäisi kulkea kaikki näkyvillä? En todellakaan katso pahalla jos mies on peittänyt näppyjään näyttääkseen paremmalta.

    • tositosi1

      Kyllä en miehenä pidä tyyppejä jotka meikkaa tai läträä noita rasvoja naamaansa..
      Akkojen touhua.

      • Näin on!

        Miehellä on luonnostaan paksumpi nahka kuin Naisilla, joten tökötit eivät taida edes imeytyä nahkaan vaan kuivuvat pois....

        Tää koko sukupuolineutraali maailma hössötys ihmetyttää :D

        Mutta ei muuta kun lisää paskaa housuun ja kohti auringon laskua!


    • 22 ukkomies homoa

      Amerikkalaisen tutkimuksen mukaan hetero miehille näytettiin homo,lesbo ja heteroseksiä.Kaikki kiihottuivat hetero ja lesbo seksistä,mutta ainoastaan homo vihaajat kiihottuivat homoseksistä,joten eiköhän se ole tosi asia että meikattu mies kiihottaa näitä kaappihomoja.Mutta myöskin meikatun miehen kustannuksella voi viedä huomiota omasta homoudestaan pois,koska nämä kaappihomot tarvitsevat aina jonkun huomiota herättävän homottelun kohteeksi.

    • Luomut.

      En meikkaa, eikä meikkaa vaimokaan. Meikit on turhia.

    • 1517

      Sotatilanteessa on hyvä maalata kasvot ettei erotu metsän siimeksestä. Muuten ei.

      • ketsa3

        puhut vähä mut asiaa vm:75 2jk


    • Oikeasta elämästä

      Kommenteissa joku sanoi, että mies joka meikkaa omaa paremman itsetunnon kuin mies joka ei siihen ryhdy. Sanoisin että meikkaavalla miehellä on juuri yhtä huono itsetunto kuin meikkaavilla naisillakin. Koetaan olevansa rumempia luonnollisen näköisinä ja on pakko peittää kuontalo voiteilla ja puutereilla.
      Mies joka ei tarvitse purkillista töhnää naamaansa jotta uskaltaisi ihmisten ilmoille ja mahdollisesti iskemään seuraa baarista kertoo hyvästä itsetunnosta. Luonnostaan komea mies ei meikkiä tarvitse, rumat meikkaa.

    • LadyMe

      On eri asia, jos on gay, transu, rokkari tai jotain määrittelemätöntä. Oma mieheni on naturel kirveelläveistetty uros, mutta ihan mieluusti katselen tosi monen näköisiä miehiä/poikia. Olen aina ollut esteetikko, ja monenlainen on kaunista ja komeaa. Ihanaa kun on erilaisia ja erinäköisiä ihmisiä ! Silmäkarkkia, kiitos kaikille niille, jotka vaivautuvat ulkonäkönsä puolesta.

    • EiNaamareita

      Miksi yleensäkään meikata? Olisi parempi kun naisetkaan eivät meikkaisi, niin me miehet emme pettyisi heidän "oikeaan" ulkonäköönsä esim. saunan jälkeen tai baari illan jälkeisenä aamuna. Me miehet ollaan, jotka siis emme meikkaa, aina aitoja ja luonnollisia. Olemme siis juuri sellaisia kuin olemme!

    • 18+12

      onhan ne homomiehet meikanneet iät ja ajat. Että jos olet homopoika niin kyllähän sitä täytyy sitten toista miestä varten meikata ja kaunistautua...

    • fjf

      no voi toki meikata..eihän siinä kai jos hintti on niin mikäs..oishan se kiva jos robbe heleniuskin pistäs otteluun lähtiissä vähä ripsaria..osottashan se miehisyyttä kummasti

      • STU1

        Sotameikki intiaanien tapaan saattaisi sopiakin nyrkkeilijälle mutta taitaa olla niin että säännöissä kielletään laittamasta iholle mitään ylimääräistä.


    • 17+19

      Huono itsetunto miehellä jos pitää meikata tai sitten homouteen taipuva.

    • näin se vaan on

      Ennen oli miehet rautaa.....

      • ketsa5

        niin oli ja kaivat oli puuta


    • Miksei jos mies on uskossa, että meikkaamalla saa paremmin naisia

    • asdasdasdsdaasd

      Alunperin miehet olivat juuri niitä jotka meikkasivat, ja naiset taas ei meikanneet.

      Muistaakseni esim. antiikin Egyptissä tämä oli yleistä.

    • I hate

      Ihan homojen hommaa!

      • 1y1y1y

        Kovvoo hommoo!


    • 19+4

      Meikkaan juhlia ja illanviettoja varten, jos pitää näyttää vähän edustavammalta. Värillisellä kosteusvoiteella saa kummasti eloa kalpeaan ihoon. Silmät näyttävät myös hyvältä iltavalossa, jos vähän pistää ruskeaa kajaalia luomien tyveen. Olen itseoppinut ja useimpia naisiakin taitavampi meikkaaja. Osaan meikata huomaamattomasti ja luonnollisen näköisesti.

    • Suomlainen mies

      No ei todellakaan voi, eikä saa meikata. Mikä se sellainen mies on? -Mekko vaan päälle lisäksi muiden transujen tapaan. Aivan puistattaa ajatuksenakin.

      • Suomalainen mies

        Naisillekin liiallinen sotamaalaus suoraan sanoen rumentaa,vaan eihän ne poloiset ymmärrä omaa parastaan etteivät meikkaisi.Minä en ota sotamaaluksella varustettuja ja avarakaulaisia, rinnat puolipalajsia naisia.


    • homojenhommaa

      Ne maskeerataa sen elokuvan takia (toivottavasti vain siksi) ja on siis eria asia kun alkaa transvestiks

    • Hah,TOSIMIES ei meikkaa ja pesee turpansa mäntysuopalla,neitipojat,..ntit ja ..mot on asia erikseen,mutta heitähän ei voi miehiksi kutsuakkaan!

    • KTS (Ei kirj.)

      Myös 1600-1700 -luvuillahan tosiaan miehet meikkasivat ja puuteroivat kasvonsa varsin ahkerasti. Casanova oli tässä oikein etevä ja sai naisia niin jotta että..

      Pitäisköhän pukeuta Casanovaksi.

    • huh huh

      se ei ole mies jokameikkaa homojen hommaa

    • Miehet 2000-luvulle!

      Itse naisena pidän, jos mies pitää ihostaan huolta.
      Miehet valittavat kun nainen rupsahtaa ja kehottavat tätä tekemään asialle jotain, mutta samanlainen iho se on miehelläkin ja rupsahtaa sekin!

      Onneksi pikkuhiljaa miehetkin ovat alkaneet tämän ymmärtää, että yhtä hyvää ne kosteusvoiteet, ihonpuhdistukset yms. hoidot tekevät miehenkin iholle.
      Eri asia ovat sitten nämä juntit jääräpäät, jotka tälläkin palstalla huutavat että "meikkaaminen on homojen hommaa!" Olkaa sitten rehottavine kulma,- nenä ja korvakarvoineen, näppyineen ja tummine silmänalusineen, mutta älkää haukkuko sellaista joka haluaa näyttää hyvältä ja huolehtia itsestään. Naisiltanne sitä kuitenkin haluatte, mutta itse ette panosta omaan naamaanne yhtään!

      Käsittääkseni keskustelussa oli kyseessä nimenomaan huomaamaton, lähinnä esim. kasvojen väriä tasoittava ehostus eikä ripsivärit, huulipunat, -kiillot, poskipunat, luomivärit yms. Toki jos niitäkin haluaa käyttää, niin miksi ei?

      Yhtä hyvin se mieskin voisi ne tummat silmänaluset, ja näpyt yms. epätasaisuudet peittää.
      Miehet katsovat pitkään jos naisella rehottaa kulmakarvat (ja muutkin karvat) siistimättöminä, mutteivat itse huolehdi omista karvoistaan.

      Ylisuuret, rehottavat kulmakarvat miehellä ovat ainakin itselle todellinen TURN-OFF, samoin kun huomattavan tummat silmänaluset!
      Ammattitaitoinen kosmetologi varmasti opastaa kuinka mies voi kulmakarvansa siistiä miehekkyyden kärsimättä tai ilman että ne näyttävät naisten kulmakarvoilta!
      Samalla saa varmasti neuvoja miten voisi omia kasvoja hoitaa sekä ehostaa, kosmetologin koulutukseen kuuluu osata ehostaa ja siistiä molempien sukupuolten kasvoja.

      Mies joka huolehtii ihostaan ja peittää ne tummat silmänaluset ja näpyt ja muut mahdolliset pientä "korjausta" vaativat asiat, luo itsevarman vaikutelman, että häntä kiinnostaa oman itsensä hyvinvointi sekä itsestä huolehtiminen, sekä se, millaisen kuvan hän haluaa antaa ulospäin. Yleensä tälläinen mies myös pukeutuu muihin kuin lököttäviin, kuluneisiin, yli-isoihin polvi- ja perspussiverkkareihin/citycamoreisareihin (kunnon reisareissa ei ole mitään vikaa, itse pidän niistä) ja vanhoihin likaisiin lenkkareihin.
      Näistä miehistä näkyy päällepäin että he ovat itsevarmoja, ja tietävät tyylinsä. Ja se vasta on todellinen TURN-ON!!

    • hoireet

      Ei voi kritisoida miehen meikkausta, koska sairauden oireille ei voi mitään. Terve mies ei meikkaa. Terveet naisetkin meikkaavat kohtuudella.

    • tottamaar

      Tottakai mieskin voi meikata! Itse en ole meikannut sitten inttiajan, sillon vedettiin väriä naamaan. Täällä on joillakin niin hyvä itsetunto etteivät kuulemma tarvitse meikkiä, mutta heidän itsetunto ei kestä muiden meikkaamista. Höperöt! Meikkejä olen kyllä ostanut vaimolle siinä kun alusvaatteita, tampaksia, siteitä, kaikkee mitä listassa on lukenut. Ystäväni meikkaa aina enne kilpailuihin osallistumista ( tanssija), ei se juuri ole hänen miehekkyyttään mihinkään heikentänyt.

    • tutti2

      Ihana aihe,ei häiritse ellei se mies jonka kanssa olen,meikkaa miehiä varten=)Mut esim mallikuvauksiin jne ihan ok.Vaikka toi kalenteri kuvaukset on ihan ok.Typy

    • mies32v.

      Ehdottoman Turn-off heteromiehille. Homomiehet saavat meikata ja tunnenkin muutaman homon, jotka laittautuvat monesti täysiin tällinkeihin ittensä. Se suotakoon heille, mutta meille heteromiehille se ei ole suotavaa!

      • ei kapteeni

        sinäkö sen säännön nyt julkisesti laitat ja julistat? Rajoita vain omaa elämääsi kapeaan uomaasi, ei muut sinun suostumustasi tarvi mihinkään asiaan.
        Kaikki on suotavaa, niin kauan kuin ei muiden asioihin tunge nokkaansa tai muita vahingoita.


    • uuulalaaaa..

      Meikäläinen nauraisi silmät päästänsä jos minun rosoisen komea mieheni alkaisi läpsyttelemään puuteria naamaansa :D no minä tykkääkin enenmmän miehistä kun kiiltokuvista :D

    • ThatBoyIsAMonster

      Olette kaikki naurettavia kaappihomoja jotka väitätte, että mies ei voi meikata ja että on homo jos meikkaa. Itse olen kyllä homo ja meikkaan päivittäin, mutta en vedä mitään övereitä. Kevyesti ihoa tasoittava meikkivoide, puuteri ja silmänalus roll-on ei tekisi pahaa muillekaan miehille, olitte sitten heteroita tai homoja :)

    • Boogi Lordi

      Erään maan osassa laitetaan kajaalia ripsille kummankin sukupuolellen edustajalle mm.sen takia että kummitukset pysyisivät erossa!.

      Kummitukset voi aiheuttaa erilaisia vaaratilanteita ja onnettomuuksia.Koska ne diggaa siitä!

    • KingDavincikoodi

      Siis Hollywood meikkaa tietenkin näyttelijät ennenkuin ne astuvat kameran eteen. Samaa tehdään Suomessakin. Valot ovat niin rajut elokuva- ja TV-tuotannoissa, että niin miehet kuin naisetkin on yksinkertaisesti pakko meikata. Muuten näyttäisi aika pahalta.

    • 330d ja hajis

      Kyllähän kauniit miehet niitä miehekkäimpiä ja haluttavimpia on. Meikkihän vaan korostaa upean miehen kauneutta.

    • RUAHAHAHAHAHAAAA
    • uudeltamaalta

      kyllä mieskin meikkaa,,,meinaan homomies,,,,ja bisse pojat. normaali hetero ei meikkaile.

      • -mies-

        Eikä ota tatuointeja jotka ovat kestomeikki.


    • jkkoo

      ninkö

    • ijlkjlklklklkl

      Jännää. Mitenkäs korostetaan silmiä värittömällä ripsivärillä`?

      • sateenkaarimolo

        minulla on tapana sivellä mielialaan sopivaa luomiväriä siittimeeni.
        kiva ylläri.


    • Meikkaavamies=kuuma!

      Minusta miehet saisivat meikata enemmän! Kaikille se ei tietenkään sovi, mutta niille joille se sopii, se on i h a n a a ! Enkä puhu nyt siis mistään ihoa tasoittavasta meikkivoiteesta vaan ihan oikeasta meikistä: huulipunasta, ripsarista ym.

      Miehet ovat käyttäneet historian aikana todella paljon meikkiä. Miehiä on meikattu mm. muinaisessa Egyptissä, heimojen Afrikassa, Euroopassa mm. barokin ja rokokooon aikana jne jne.

      Nykyään meikkiä käyttävät monet rokkarit, gootit, homot ja metroseksuaalit.

      Miehet voivat koriastutua ihan yhtä lailla kuin naisetkin ja huom! Eivät kaikki naisetkaan meikkaa, ihan samalla tavalla taas osa miehistä voi meikata.

      Mikään ei ole niin kuumaa, kuin hyvin meikattu mies!!!

      Ja tiedoksi kaikille: olen ihan heteronainen.

    • Meikkaavamies=kuuma!

      Minusta miehet saisivat meikata enemmän! Kaikille se ei tietenkään sovi, mutta niille joille se sopii, se on i h a n a a ! Enkä puhu nyt siis mistään ihoa tasoittavasta meikkivoiteesta vaan ihan oikeasta meikistä: huulipunasta, ripsarista ym.

      Miehet ovat käyttäneet historian aikana todella paljon meikkiä. Miehiä on meikattu mm. muinaisessa Egyptissä, heimojen Afrikassa, Euroopassa mm. barokin ja rokokooon aikana jne jne.

      Nykyään meikkiä käyttävät monet rokkarit, gootit, homot ja metroseksuaalit.

      Miehet voivat koriastutua ihan yhtä lailla kuin naisetkin ja huom! Eivät kaikki naisetkaan meikkaa, ihan samalla tavalla taas osa miehistä voi meikata.

      Mikään ei ole niin kuumaa, kuin hyvin meikattu mies!!!

      Ja tiedoksi kaikille: olen ihan heteronainen.

      • Suck my p*ssy!
        Meikkaavamies=kuuma! kirjoitti:

        Katsokaa vaikka näitä:

        http://randomhighfives.files.wordpress.com/2011/08/man-makeup.jpg

        http://blindgossip.com/wp-content/uploads/2011/12/man-wearing-lipstick.jpg

        http://favim.com/image/543324/

        Ja sitten on tietysti aivan ihana Adam Lambert!!!!

        http://suosikki.fi/s/f/editor/images/Adam Lambert.jpg

        Ja hei! Jos joku ei tykkää, että miehillä on meikkiä, niin ei tarvitsekaan!

        Se ei silti tarkoita, että teidän pitäisi kieltää meikkaaminen muilta.

        Meikkaava mies tarvitsee paljon eneemmän ballsseja kuin meikkaamaton mies: siksi he ovatkin aina tosi rohkeita ja hyväitsetuntoisia miehiä.

        Ne, jotka nauravat ja haukkuvat meikkaavia miehiä, osoittavat vain oman epävarmuutensa ja typeryytensä.


      • partanaama äijä
        Suck my p*ssy! kirjoitti:

        Ja hei! Jos joku ei tykkää, että miehillä on meikkiä, niin ei tarvitsekaan!

        Se ei silti tarkoita, että teidän pitäisi kieltää meikkaaminen muilta.

        Meikkaava mies tarvitsee paljon eneemmän ballsseja kuin meikkaamaton mies: siksi he ovatkin aina tosi rohkeita ja hyväitsetuntoisia miehiä.

        Ne, jotka nauravat ja haukkuvat meikkaavia miehiä, osoittavat vain oman epävarmuutensa ja typeryytensä.

        Miten niin meikkaava vaatii enemmän ballsseja kuin meikkaamaton?! Ihmiset kaikki ovat erillaisia ja ei voida yleistää että kaikilla meikatuilla miehillä on hyvä itsetunto ja he ovat rohkeita.

        Minä sanon että mitä sitten jos joku meikkaa. Henk koht ei kiinnosta.


    • Taitolaji

      Itse käytän mineraalimeikkipuuteria ihon värin tasoittamiseen. Sitä tarvitsee todella vähän, kun pyörittelee tarpeeksi huolellisesti, että hiukkaset levittyvät tasaisesti. Jos alkaa näyttää meikatulta, lopetan. Mieluummin vähän liian vähän kuin hiukkaakaan liikaa.

      Kertaakaan ei kukaan ole huomauttanut meikistäni. Tosin talvikalpealle iholle käytän erityisen varovaisesti niin että iho varmasti kuultaa läpi. Mutta heti, kun iholla on vähän päivetystä, voi laittaa huolettomammin.

      Miksikö "meikkaan"? No, koska akne on jättänyt ihoon epätasaisuutta.

      En välitä tippaakaan siitä, onko tämä jonkun mielestä turn-off vai ei.

    • allah1

      mun mielestä mies voi myös meikata niinkuin nainen voi.

    • Mihin mies kadonnut

      Hyi helvata!Meikattu mies.Ihan sama kun naisena käyttäisin alushousuja joissa on sepalus.Rajansa kaikella.

    • 35 v mies

      Onko se oikein? Mielestäni on. Jos joku toinen mies haluaa meikata niin siitä vaan. Jotkut naiset siitä pitävätkin ja eivät ainakaan pidä sitä negatiivisena asiana. Jotkut naiset taas eivät ja ei heidän pakko pitää siitä jos joku mies meikkaa. Itse en miehenä maskeeraa itseäni. Siitä olisi vain vaivaa ja ei kiinnosta. Yleisesti en näe siinäkään mitään järkeä että meikkaavat miehet tuomitaan kun se täysin ihmisen oma asia. Ainoa tilanne jossa näkisin asian ongelmaksi olisi jos joku kaverini vaikka meikkaisi itsestään transun näköisen.

      Oma mielipiteeni on että mies on vähän turhamainen jos hän meikkaa, mutta en minä tätä kenellekkään sanoisi tai haukkuisi ihmistä selän takana. Naisten hommia. Ymmärrän pitää jotkut mielipiteet ihan ominani.

      • jupaduuri

        niin mutta ei nää monet perus suomalaiset läyhääjätkään täällä suomi24 palstalla sanoisi kenelläkään suoraan naamaan mielipidettään. Heillä on vain "munaa" läyhätä ja arvostella muita anonyymeina netin kirjoitus palstoilla.


    • kanalia poskeen

      En yritä nyt mitenkään miehistellä tai leikkiä mitään alfa-urosta,,, mutta minusta meikkaaminen tuntuu erittäin turhamailselta,, siis jos mies sitä harrastaa.
      Mitä järkeä siinä on?,, eihän ihminen silloin ole aito....

      Aika neitimäisenä pitäisin miehiä jotka meikkaavat,, eikä minun ikäiset miehet meikkaa...

      -

      • kajaalia simäkulmiin

        mikä sitten on aitoa? Ulkokuori ei tee ihmisestä aitoa tai epäaitoa (pukeutuminen tai muut tavat), kyllä se sisin merkkaa aitoutta punnitessa.


    • asd5t6<se<6<6

      "Ilmiö tai fenomeeni on jotain mitä voidaan havaita aistein, kuten havaittavissa oleva tapahtuma tai se voi olla matemaattinen. Se voi olla kulttuurinen tapahtuma, evoluutioon liittyvä tai illuusio. Ilmiö voi olla jaksollinen, fyysinen tai kertakaikkinen. Immanuel Kantilla ilmiö eli fenomenon (muinaiskreikaksi φαινόμενo(ν), fainomeno(n); monikossa fenomena: φαινόμενα, fainomena) edusti tuntematonta ja tavoittamatonta noumenonia, "olevaa sellaisenaan" (An sich). Hänen mukaansa oleva sellaisenaan ei ilmennyt havaitsijan tietoisuudelle suoraan, vaan ainoastaan epäsuorasti ilmiöinä, fenomenon."

      Eli kyllä miesten meikkaaminen taitaa olla ilmiö! Nyt voidaan sulkea tämäkin keskustelu

    • hot yes

      mies voi käyttää hyvin ihon hoito tuotteita, peitepuikkoa ja puuteria sekä hiukan kajaalia. Tekee kenestä tahansa KOMEAN. Kyllä ne silmäpussit ja tummat silmän aluset vaivaa miehiäkin, joten miksi vain naisten pitäisi ne peittää?
      Mies mallien, rokkareiden jne. meikki ei ole yhtään naisellinen, mutta tekee ihmeitä miehen kasvoille. Heistä voi muut miehet ottaa mallia.

    • asdasdefsdasg

      Mistä lähtien on PITÄNYT!? Ite oon arvostanut aina naisia, jotka nimenomaan eivät meikkaa, mutta loppujen lopuks aivan yks paskan hailee meikkaako miehet, transut, eläimet taikka ufot

    • 3+14

      mies voi meikata.HOMO mies.

    • Oinospena

      Kyllä homot ovat ropeltaneet meikkipussejaan jo 60-luvulta lähtien. Minun puolesta voivat tehdä niin myös jatkossa. Eletäänhän jo kuitenkin vuotta 2013.

    • vcxvcxfdsfsd

      Sanoisin, että 90 prosentille naisista tuo on turn off ja sama prosentti miehistä pitää sitä naurettavana.

      Minun mielestäni kuitenkin paikallaan jos kasvoissa virheitä, joita haluaa peittää.

    • anmkjvahy

      Raavas mies käy suihkussa, laittaa dödöö. Siinä se raja kyllä menee. Mitä järkee jos mies ja nainen meikkaa vierekkäin ennen ulos lähtöö. Suomessa tarvitaan miehiä eikä leidiboita, sori oikeinkirjoitus. En ikinä ottas miestä jika meikkaa.

    • oi niiätä

      Kauppiaden järestämää kotkotusta,naismaisten ns.miesten vipuun menemistä.
      Jolla ei miehisyyden kanssa ole mitään tekemistä. Ovat miehinä kyseenalaistettavia, ei uskottavia esityksiä.

    • miesten mies

      Täällä näyttää roikkuvan aika paljon homoja, jotka meikkaavat ja puolustelevat meikkaamista. Onneksi naiset ovat kiinnostuneita oikeista miehistä eikä näistä meikkaavista neitipojista.

    • kuvitus

      Mies joka meikkaa laittakoon hameen päällensä. Todella tyhmää toihotusta.Naiset ovat rumia maalilla töherrettynä.

    • Sairasta toi miesten meikkaaminen

    • gggdgdf

      homojen hommaa meikkaus
      ei muuta kun hame päälle ja ruotsiin muiden homojen keskuuteen tollaset meikkipellet

    • Oikea Mies

      Olen mies ja en meikkaa, en edes osaisi enkä viitsisi. MUTTA minua ei kiinnosta liitävän vidun vertaa jos joku mies meikkaa, miten ja miksi.

      Tehkööt aivan MITÄ itse haluavat. Ämmämäistä kytätä vieraiden ihmisten tekemisiä, etenkin miehille.

    • Ihmeellistä

      En osaa sanoa.

    • OIKEA MIES

      MInä olen ihan oikea ja miehekäs heteromies. Minusta on ihan hyvä, että ne, jotka haluavat meikata, meikkaavat. Muiden meikkaaminen ei häiritse minua.

      En tajua, että mikä siinä on, että jotkut miehet eivät kestä muiden meikkaamista tai muuta vastaavaa.

      Olisivat ihan oikeita miehiä eikä mitään säälittäviä nössöjä, jotka häiriintyvät siitä, jos joku tupsuttelee meikkiä naamaansa!

      Olkaa miehiä älkääkä iniskö!

    • Kummastelija

      Miksi kenenkään pitäisi meikata?

    • arttu viskqaririroi

      tappakaa ittenne peAACE koti ikävcä ja arttu viskari

    • Faarao Rames

      Kylläpä toisilla naisilla ja "aidoilla ÄIJILLÄ" on kiire olla tuomitsemassa toisia, ihan kuin se olisi heiltä pois. Kun ihmiset keskittyisivät omiin asioihinsa, olisi paljon parempi.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 152
      4361
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      115
      3960
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2681
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1891
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1757
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1649
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1553
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1551
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe