Olisi kiva viettää lauantai iltaa esim baarissa tai kotibileissä?
Keiden palstalaisten kanssa
10
113
Vastaukset
- Topi Orimattilasta
- 9+100
kiitos Kumpuloinen mielipiteestä.
- baarimestarin tieto
Topi on jo Jaanan kanssa baarissa
- baarimestari kysyy
Mitäs teille laitettais?
- feikki minäkin
Konnunsuolla olisin paikallisten kanssa, esim Zieselin.
Lady Ritolan kanssa tanssittaisiin yöbaarissa tätä: http://www.youtube.com/watch?v=W_i9-miWsf8
sxthsensen kanssa olisi viiniä ja konjakkia maailman ja ihmisten paremmaksi ymmärtämiseksi.
kanasutran kanssa puhuttaisiin miehenä ja naisena olemisen haasteista ja edellä mainittujen yhteensopivuuskriteereistä.
Muiden kanssa perusbaarireissu ja sen mukanaan tuomat yllätykset.näyttäisin varmasti ihan vammaiselta jos yrittäisin tuon tahtiin tanssahdella :D miehiseen rytmiin varmaan ihan sopivaa mutta hyvä biisi, koitetaan ainaki!
aloitukseen vastaten; helpompaa vissiin olis sanoa kenen kans ei lähtis mihinkään.. eilen kirjoitin pitkän stoorin kenen kaikkien kans mutta ei antanu vastata taas sen jonku ip-jutun takia ja eihän sitä enää jaksa kirjoittaa.. mutta lyhykäisyydessään: kaikki mukavat keitten kans jutellu, mm. vibra :) ja pmd. ja cranky. buddysta ei oikein oo selkoa viihtyykö ees sellaisissa paikoissa.. ziselinki voisin ekaa kertaa sanoa että vois olla ihan mielenkiintoista.
- loshin atikkakuski
Haluaisin viettää NÄYTTÄVÄN illan vaikka itse maksaen illan Hullu-Anselmin kanssa merivoimien upseerin asussa
Kaljakaverini heti avasivat, ettei Meriisotakoulun johtajana toimiva kommodori voi olla paras kaljakaverini ja kärähdin pullistelustani
Anselmi voisi hiukkasen paikata vihettäni tulemalla pub Heinähattuun meriupseerin asussa ja kaikkiin "honor badgeihinsä koristeltultuna.
Vain maksamisessa voi olla ongelmia, sillä Anselmi ei varmaanaan nitään happy hou alekaljaa ei juo, joten jodun vipuvelalla ostamaan itse napoleon-luokan kojakkia tai hyvässä lykyssa ottaisimme maljan Che Guevaralle
ja siihen kävisi kyllä kultabacardi -----Bacardi Carta de Oro
Suostuisin ptämään punaista nauhaa hihassani sen illan - seurasulho
Yybeen kanssa juotaisiin siideriä ja valkoviiniä. Yybee danssaisi ja laulaisi ja menisi suihkulähteeseen. Itse olisin kannustusjoukoissa ja saattelisin neidon peittoon kääriytyneenä nukkumaan, kun kello löisi aamuyötä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2367994
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455660- 594862
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin1564079- 863719
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗322071Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162065- 311879
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹461779- 391727