joo eli tällästä: mitä mahtaa mies ajatella, ehkäpä..
erottiin yli 2kk sitten, kaks kertaa sen aikana pikkasen huppelis kysyin et eikö kiinnosta kokeilla uudestaan, mihin mies vastas suoraan että ei. ja kuten sanottu, humalassa en oo ehkä ilmassu itteäni varmaan mitenkään viehkeesti:/
mutta nyt tein saman (viimesen kerran!!) selvinpäin, kerroin mitä MÄ tunnen ja mitä HALUAISIN.. en ollu hyökkäävä, hän ei torjunu mua. ei myöskään antanu vastausta. annettava aikaa sulatella?? kerroin myös että en halua siihen samaan huonoon suhteeseen, siis niitä huonoja asioita takas joita meillä oli, vaan alotus puhtaalta pöydältä. että on ollut aikaa miettiä, enkä tekisi vahingossakaan samoja virheitä.. virheistä oppii..
Mitä luulette? mä oon ihan rakastunut, en voi sille minkään...
PIKA VASTAUS!
5
859
Vastaukset
- Mie
ett miettii asioita. Anna aikaa:).
- ronja
Minkä takia sä haluat entises takasin??
Teidän suhde ei tule koskaan millään tasolla (fyysisesti eikä henkisesti) olemaan samalla tasolla kuin se oli ennenkuin erositte. Eli jos te molemmat tämän tajuatte ja silti haluatte yhteen niin sitten voipi onnistua "puhtaalta pöydältä" aloittaminen.
Henkilökohtaisesti sanoisin kuitenkin, että ei kannata. Menkää molemmat omiin suuntiin, ei se äijäs siitä tule muuttumaan vaikka eroaisitte ja menisitte yhteen lopun elämänne ajan...- kiitos
annan aikaa, niin ajattelinkin. eikä sen miehen tarvii mihinkään muuttua. mein juttu tuli vähän pahaan aikaan, aikamoisen stressin aikana joten oli vähän ongelmia, mut me ei erottu koska ei oltas tykätty toisistamme..!
- Matti
kiitos kirjoitti:
annan aikaa, niin ajattelinkin. eikä sen miehen tarvii mihinkään muuttua. mein juttu tuli vähän pahaan aikaan, aikamoisen stressin aikana joten oli vähän ongelmia, mut me ei erottu koska ei oltas tykätty toisistamme..!
Aja pillu puhtaaksi ja minä tulen nuolemaan
sen! Unohdat kaikki vastoinkäymiset!
Minä olen sinun ongelmasi selvittäjä!
Anna nomerosi, niin soitan!
- juu
Ei se ole kiinnostunut susta, ei vaan keksinyt miten sanoa tuota sulle, joten ei antanut suoraa vastausta. Jos sä edelleen kiinostaisit sitä, niin eipä sitä vastausta tarvisi sillon kauheasti miettiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",175093Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1012321- 1352008
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee481878Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1171680"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!551276Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu117947Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää48851Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.303831Kaupungin yt
Honkolan tai hietaman koulu suljetaan. Säästölistalle on nostettu muun muassa Honkolan tai Hietaman koulun toiminnan l24664