eli oon tässä jonkin aikaa ajatellut ostaa jonkun bb voiteen. en tiiä mikä ois hyvä. mun naama on vaalea ja finnejä ei oo hirrveesti, vaa muutama. epätasainen on mutten haluu mitää meikkivoidemaista tai liian peittävää. vinkkejä parhaasta bb voiteesta? oon siis 13 vuotta.
paras bb voide ???
19
4516
Vastaukset
- ei tee mithää
ainakin tuo maybellinen bb-voide ei tee mitään.
tai tuntuu, että se on pelkkää kosteusvoidetta, joka ei häivytä pienintäkään punotusta yms... laitan sitä joskus meikkivoiteen päälle - Garnier
Garnierin bb-voide on tosi hyvä. Siinä on kyllä vaan kaksi sävyvaihtoehtoa, että jos on todella vaalea iho niin se vaaleampikin sävy voi olla liian tumma.
- Pdän Lumenesta
Olen itse keski-ikäinen, ja ostin juuri Lumene bb- voiteen. Tykkään siitä. Oma ihoni on hyvin kuiva, joten laitan alle tehoseerumia. Iho näyttää luonnolliselta, hyvältä ja elinvoimaiselta.
- Garnieria suosittele
Itse käytän sitä vaaleempaa Garnierin bb-voidetta ja olen tykännyt. Ehkä saisi olla ihan pikkusen vaalempi vielä.
- trertser
Jos olet ihan kalpea (?), voisi Goshin BB voide käydä (löytyy Sokokselta), muut ylempien mainitsevat ovat aika tummia. Se ei tosin peitä juurikaan, mutta pahimmat finnit kannattaa muutenkin peittää erikseen.
- Garnier
Garnierin BB on oikein hyvä mun mielestä, käytän siis sitä "tavallista". Se on hieman kiiltävähkö, mutta se ei haittaa, koska silloin iho näyttää kauniin kuulaalle. Esimerkiksi nenä kannattaa kuitenkin puuteroida, ja jos on joku muu rasvainen alue, niin sekin. Itse puuteroin vaan nenän ja silmäluomet, sekä ihan alaripsien tyvestä, ja "pahoina päivinä" vähän otsaa. Koko naamaa ei kannata silti puuteroida, ettei tule muovista, liian meikattua ja tunkkaista, joka näyttää suoraan sanottuna karsealle. Vaaleampi light-sävy on tosiaan melko tumma, varsinkin näin suomalaiselle talvi-iholle, mutta sillä saa kauniin, luonnollisen päivityksen ilman rajoja, toisin kuin liian tummalla meikkivoiteella, joka tekee likaisen näköiseksi. Suosittelen!
- fghghjyj
Suomesta ei valitettavasti löydy vielä ainakaan vaalealle iholle sopivan sävyistä BB voidetta. Sävyjä on max kaks tarjolla, light ja medium, light sävy vastaa kutakuinkin beige tai sand sävyä meikkivoiteessa. Itse käytän Maybellinen Fit Me sarjasta sävyä natural ivory, olikohan se se nimeltään... Mikä tahansa BB voide mikä kaupasta löytyy näyttää väriltään lähinnä siltä kuin ois laittanu tummaihoisen meikkivoidetta ja vielä bronzeria perään. Harmittavaista koska mäkin haluisin koittaa BB voidetta että onko se oikeasti mitään sellaista mistä kaikki hohkaa mutta en halua likasen väristä naamaa. Pitänee kai odotella tulisiko BB voiteita ikinä oikeasti vaaleana sävynä. :/
- kosteusvoide
Kannattaa sekoittaa se hieman tumma bb-voide kosteusvoiteen kanssa niin hieman vaalentaa sita savya. Myos puuteri kannattaa olla voidetta vaaleampi niin sillatavalla voi tasoittaa sita savyeroa iholla. :)
- mii3
Body Shopin bb-voide, kaiken etsimän jälkeen tuntui olevan kaikkein vaalein. En vaan jotenkin voi ymmärtää, et miten ei saada tarpeeksi vaaleaa sävyä aikaseksi. Suomalaisen talvi-iho kun on aika tavalla vaalea. Ja bb-voidehan on myöskin hyvä suoja pakkastakin vastaan.
- Beaty Balm
Jos vaaleaa BB-voidetta etsit niin käy katsomassa Sokkarilla myytävää Gosh merkin BB-voidetta. On ollut itselläni käytössä ja tykkäsin kovasti
- BB BB BB BB
Mene esim. Sokoksen (tai jonkun muun kaupan, missä on laaja kosmetiikkaosasto) kosmetiikkaosastolle ja pyydä myyjää (kometiikkaosastolla on yleensä vähintään yksi kosmetologin/meikkaajan koulutuksen saanut) neuvomaan sinua.
Asiantunteva myyjä osaa katsoa mikä sävy juuri sinulle sopii, sekä mikä on juuri oikean peittävyyden omaava voide. Jokaisen iho on erilainen, joten mitään yleispätevää neuvoa ei voi antaa. Se mikä sopii yhdelle, ei sovikaan toiselle.
Itse pidän L´orealin Nude magique:sta, se värjäytyy ihon oman sävyn mukaan muttei ole kovin peittävä. Nyt ostin Rimmelin BB-Cream:in, mutta sävy on minulle hieman liian tumma, mutta peittävyys on parempi kuin edellisessä.
Joku mitä kemppariosastolla koitin (taisi olla Garnier) jätti AIVAN JÄRKYTTÄVÄN KIILTÄVÄN PINNAN! Aivan kuin olisi ihoöljyä laittanut! Onneksi en ostanut, siihen kiiltoon ei olisi puuteri riittänyt... =D Mutta voi jollain toisella toimia hyvinkin. - Mariannasd
Itse suosittelisin The Body Shopin BB- voidetta! Mielestäni paras c: Helppo levittää, peittää sopivasti eikä hintakaan (n. 19€) kirpaise!
http://mariannasdaily.blogspot.fi/- Garnier
Garnier näyttää alkuun kiiltävälle, mutta tasoittuu hetken päästä kauniin kuultavaksi.
- AVON myyjä
Tämä on mielestäni paras BB-voide:
Avonin BB-voide on meikkivoiteen ja kosteusvoiteen välimuoto, joka korvaa seerumin, kosteusvoiteen, meikkivoiteen ja aurinkosuojan. Se heleyttää ihosi hetkessä, ja peittää pienet virheet. Ihosi on valmis päivän menoihin yhdellä sipaisulla.
Avonin BB-voide sisältää 10 ominaisuutta yhdessä tuotteessa:
- Kevyt koostumus
- Tehostettu E-vitamiinilla
- Tehostetu mineraaleilla
- Tasoittaa ihonsävyä
- Kosteuttaa ihoa
- Vähentää punoitusta
- Peittää ihon virheitä
- Silottaa ihoa
- Parantaa ihon kuntoa
- Sisältää suojakertoimen 15
Saatavilla 5 sävyä. Ja hinta maximissaan 13€, yleensä edullisempi, niinkuin nyt vain 7,95 :)
Esim garnier mainostaa VAIN 5 ominaisuutta- katjar77
Tätä kun haluaa tilata niin viestiä tänne:
http://www.facebook.com/avon.katja?bookmark_t=page
- Murr
Maybellinen BB-voidetta en suosittele! Värjäsi kasvot oransseiksi, vaikka kuinka kaupan testeri näytti oikean sävyiseltä.. Olen todella pettynyt ja laitoin asiakaspalautetta kyseisellä merkille.
- k.r.e.
kokeilin sitä nude bb voidetta,lorealin,ja kun sen pitäs muuttua ihonväriin sopivaksi..noh.. se oli niin tumma että säikähdin..ihan kui rusketusvoidetta ois laittanut naamalle pelkästään..
olen lähinnä sekoittanut garnierin bb voidetta tosi vaalean meikkivoiteen kanssa.
mun mielestäni se on hyvää jos vähän edes peittää ihon virheitä,muuten vois käyttää pelkkä naamarasvaa. Olen kokeillut garnierin, lumenen, lorealin, maybellinen.... kolme ensimmäistä olivat aivan liian tummia, maybelline oli surkea. Sitten päätin kokeilla Rimmelin bb-voidetta, ja se on jäänyt käyttöön! Todella hyvää ja juuri sopivan sävyistä (käytän siis lightia), tuo hiukan väriä kasvoille, mutta luonnollisen näköisesti, ja peittää mielestäni ihan hyvin couperosan, kyllä se sieltä vähän pilkistelee, mutta minua se ainakaan ei haittaa, näytänpähän luonnoliselta, en haluaisi näyttää että mulla on joku naamio. Ja tuo Rimmel on sopivan hintaistakin, ja riittoisaa. :)
PS. t-alueeni on rasvainen, harvemmin joudun laittamaan puuteria enää. SUOSITTELEN!- fghhjbjkjhkjhk
Samaa mieltä! Itsekin kävin useita läpi, eikä yksikään niistä ollut yhtä hyvä kuin RImmelin. Itse tykkään myös Rimmelin bb-voiteen rakenteesta, sopivan kiinteä mutta kuitenkin aika samettinen eli tosi helppo levittää. :) Sävykin juuri sopiva ja luonnollinen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6516973Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?414694HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa2982676- 1381954
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1321569Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3961512- 161429
Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101293Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki191155mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k101079