En tiedä miten suhtautuisin asiaan.. Olemme eronneet vuosi sitten ja hänellä on jo uusi "perhe" olemme kuitenkin pysyneet kavereina mutta kaksi viikkoa sitten hän kävi kurkkuuni kiinni ja sanoi että toivoo että kuolisin pois koska hän rakastaa minua niin paljon ettei kestä kun ei voi enään ikinä saada mua omakseen joten olisi parempi kun kuolisin niin hän ehkä pääsisi yli.. no sairaala reissuhan siitä tuli kun hän loppujen lopuksi hakkasi ja hakkasi ja hakkasi... suhteemme alunperinkin loppu siihen kun hän laittoi yhteisen kotimme remonttiin.. mutta aamulla ei muistanut mitään.. jollei olisi nähnyt kotiamme ja kasvojani niin tuskin olisi edes uskonut.. mitä siis teen?
auttakaa!
4
959
Vastaukset
- Ex-vaimo
Kun kerran kävit sairaalassa ja asunnonkin olet rempannut ovat todisteet kasassa. Hae äkkiä lähestymiskieltoa - muuten uhkaukset voivat käydä todeksi ja saapa uusikin vaimo tietää ja varoa -
tuollaisen p-pään luonne ei muutu koskaan, kohde vain vaihtelee. - Doc
Tee rikosilmoitus. Ja hae lähestymiskieltoa kaupan päälle. Mieti, ilmoitatko myös uudelle "perheelle".
Kiva "kaverei" sinulla... - psykopaatti
x-Miehelläsi on valtava tarve tulla hyväksytyksi eikä siedä vastausta ei. Sinä et pysty antamaan koskaan hänelle mitä hän haluaa yrititpä miten paljon tahansa. Oman turvallisuutesi takia ota niin paljon välimatkaa häneen kuin pystyt, oikeuteen haastamiset saattavat johtaa vain kostonkierteeseen ellet pääse turvakotiin. Tukiryhmiä löytyy suosittelen ottamaan yhteyttä.
- asiaa
ettei ex miehesi sairasta hoitamatonta diapetesta.
Minun kumppanini alkoi oireilemaan samalla tavalla, kuin sinunkin, eli kännissä pimahti päästään, kadotti muistinsa ja tuli agressiviseksi, syy selvisi, se oli aikuisiän diapetes. Kun ukko sai verensokerit kuntoon, loppui pimahtelut jne. ja alkoi uusi elämä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3536465Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483836Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava01330Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard01090- 971025
- 52900
- 56866
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,138847- 41830
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v9827