Nutraus alkaa huomenna

MoonBean

Tässä on 46v. naikkonen joka on kokeillu kaikenlaista.. Karppauksella en saa painoa putoamaan vaikka olin vähillä hiilareilla, rajoitin maito tuotteita, rasvaa ym. saan painon vaan pysymään samassa.
Juttailut on kokeiltu.. Päivällisen ja lounaan jälkeen olo on ähky ja sitten vähän ajan päästä taas miettii et koska voi taas syödä. Vatsankin sillä sai turvoksiin.
PV:n pisteitä en jaksa enää laskea.. Siinäkin koko aika mietti mitä seuraavaks voi syödä.
Nutrailulla olen pudottanut 7kg viime vuonna, eikä ole tullut takaisin ja nyt aloitan sen uudestaan, en tiedä kuinka kauan jatkan. Paino tänä aamuna 92,5kg.
Aloitan nyt parin päivän täysnutrailulla, sitten syön joinain päivinä illalla ihan kotiruuan tai nutripastan salaatilla. Enkä aio tätä tehdä pipo kireellä ja hampaat irvessä.
Merkkailen tänne miten kilojen karistus sujuu. Tervetuloa mukaan varsinkin kaikki ne joilla pudotettavaa on paljon niin kun minulla

17

237

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • antikainen1

Hei. Millä nutrasit viimeksi, kun lähti 7 kg?? Entä mitä aiot nyt koettaa, vaiko samaa?? Kuinka pitkä olet? Itse olen 159 cm pitkä ja kiloja n. 82. Entä miten liikut nutrauksen aikana?? Itse en ole noita aineita kokeillut pidemmän aikaa, kuin pari päivää, enkä laihtunut yhtään??? Laitoin lohi keitto pussiinkin vai oliko se kalakeitto (easy dietin) vielä tonnikalaa ja nälkä vaan oli.... ja sitten tuo easy diet on kamalan suolaista ja jauhoista...... pitäisköhän kokeilla
      Entä mistä ostat tuotteet kaupasta vai netistä??? Tuttu sanoi et netistä saa halvemmalla?? Onnea sulle taidan kokeilla itsekkin :)

• fhdsfjdf

Nälkää ei tunnu siinä vaiheessa, kun elimistö on ketoosissa. Elimistöllä kestää joitakin päiviä - jopa viikon - laskeutua ketoosiin. VLCD:n eli täysnutrauksen idea perustuu tuohon ketoositilaan.

Kun olet ollut viikon täysnutrauksella eli päivittäinen kalorimäärä jää alle 800 kcal ja hiilihydraattien määrä alle 100g, alkaa elimistö polttaa sitä vararasvaa.

Nutrausta aloittaessa ensimmäisinä päivinä paino putoaa monilla reilusti, mutta silloin elimistöstä poistuu vasta nesteet.

• MoonBean

Hei!
      Kokeilin joskus siä easy diettiä ja se on aivan järkyttävän makusta, ihan kun olis ollu hiekkaa seassa. Siinä tosiaan tuntuu nälkä koko aika kun ei ole kun 3 ateriaa äivässä.
      Nutrilettit on parhaimman makusia, varsinkin suklaa, mocca ja vanilja. Mulla on naturdiettejä ja alevoakin kun niitä saa halvimmalla. Tarjoustalosta saa kaikista halvimmalla ja muista saman firman kaupoista. Noita saa syödä 5 päivässä vihanneksia niin ei ole sillee nälän tunnetta. Jotkut naiset syö 6 pussia jos tekee raskasta työtä tai liikkuu paljon. Parit ekat päivät ottaa koville ja saattaa päätä särkeä, mutta kun sisukkaasti jatkaa niin helpottaa.

Pituutta 165cm, enkä liiku kun koiran kanssa. Näin vähillä kaloreilla ei edes suositella raskasta liikuntaa. Aamu paino sama kun eilen, joten katsotaan huomenna kuinka paljon nesteitä vuorokaudessa lähtee.

• MoonBean

Ensimmäisen päivän saldo -300g
      Odotin vähän enemmän, mutta ei näköjään nesteet lähteny vielä kunnolla liikkeelle. Tästä on kuitenkin hyvä jatkaa
      Nutrien soija tekee kyllä aikalailla ilmaa vatsaan, mutta viimeksi ainakin se loppu kun vatsa tottu niihin

• MoonBean

-500g
      Vatsakin alkaa taas tottumaan soijaan, ilma vaivat helpotti iltaa kohden.
      Nyt vaihdan yhden pussin ihan koti ruokaan, mutta yritän pitää kalorit alle 800. En silti aio stressiä ottaa jos nousee lähemmäs 1000 kaloria, varsinkin viikonloppusin. Hiilarit yritän pitää alhaalla, ne kun mulla kerää heti nesteitä kroppaan

• epätoivoinen

SIIS MIHIN SOIJAAN? Otatko monta pussia sitten jos syöt esim. salaattia ja kotiruoan päivässä ?

• MoonBean

Noi nutraus pussit sisältää soijaa..
      3-4 pussia syön päivässä, riippuu vähän siitä millasta kotiruokaa syön. Esim. jos keittoa tai salaatia niin 4 pussia, sit jos jotain laatikkoa tai pihviä niin 3 pussia.
      Ja sen ruuan syön illalla, kerta ainakin mun on helppo olla pusseilla aamu ja päivä, mutta illalla kaipaan jotain missä on purtavaa.
      Niin ja vihannesten kaloreita en edes laske, niistä tulee niin vähän et turha ruveta pilkkuja viilaamaan.
      Tänään menny vasta 2 pussia , kahvia rasvattomalla maidolla ja vissyä

• MoonBean

-300g
      1,1kg kolmessa päivässä lähteny nesteitä.
      Tänään heti herätessä hirvee päänsärky vaikka eilen joinkin aika paljon vettä ja vissyä, mutta kyllä se siitä helpottaa.
      Tänään täytyy käydä kaupasta hakemassa raejuustoa, vaikka salaatti ja pussi keitot uppoo ihan sellasenaankin niin pari ruokalusikallista seassa saa maistumaan vielä paremmalta ja saa vähän lisä proteiinia.

• MoonBean

-100g
      Olis varmaan enemmän tippunu, mutta kun mies toi kaupasta laskiaispullat ja pitihän se sit syödä kun sen verran harvoin mies ostaa herkkuja. Kalorit jäi kuitenkin nipin napin alle 1000 kaloria. Siinä pullassa oli noin 400 kaloria, et aika paljon olis jotain muuta saanu syödä et saman verran olis kaloreita tullu. Olen pistäny merkille et aina kun olen syöny jotain pullaa, kakkua, pasteijaa tai vain valkosta sämpylää niin joko paino ei tipu yhtään tai jopa nousee, vaikka päivän kalorit pysyis sellasella tasolla ettei pitäisi lihoa. Luulavasti nyttenkin keräs nestettä kroppaan.
      Tänään sauna päivä ja yhden alkoholittoman oluen otan saunan jälkeen, siinä on kaloreita 66, et ei paha.
      Katsotaan sitten huomenna mitä vaaka sanoo

• Luonnollista

Jauheita pussista ja pullaa, todella luonnollinen ruokavalio sinulla. Miellyttävää jatkoa terveellisen kotiruoan parissa!

• MoonBean

Mikä on kenenkäkin mielestä luonnollista, monien laihduttajien mielestä kaikesta pitää kieltäytyä niin kauan että on päässyt tavoite painoon.. Sen takia ei kauaa jakseta laihduttaa ja ruvetaan mässäilemään.
      Omasta mielestäni se on luonnollista että välillä syö sen pullan, ottaa vähän suklaata, joskus viikonloppuna muutama siideri.. Pointti onkin siinä että kuinka usein ja kuinka paljon..
      Olen kaiken kaikkiaan pudottanut 20kg painosta ja nutreilla siitä 8kg, joten jos ei mun tapani laihduttaa sovi joillekkin lukijoille niin vois edes vaivautua kertomaan mikä siinä on niin väärin että yrittää saada painonsa putoamaan ilman että kieltäytyy kaikesta.
      Meillä ainakin mies on kehunut etten ole enää sen jälkeen ollu niin kireä ja kiukkunen kun olen tajunnut että laihduttaessakin voi välillä herkutella.
      Tämän aamun tulos -100g

• MoonBean

Tänään paino sama kun eilen, kalorit on kuitenkin pysyny aisoissa, vatsa sais kyllä toimia paremmin.
      Ei kuitenkaan mitään hätää, tiedän että painoon vaikuttaa niin moni asia. Viime nutrailu kerralla saatto paino pysyä parikin päivää samassa, välillä jopa nousi ja sitten taas laski reippaammin.
      Mulla ei ole sellasia tavotteita et painon pitää pudota paljon ja äkkiä, mutta sitä odotan kovasti että pääsisin 80-luvulle

• oikeaa ravintoa!

Ongelma tossa on se, että jos haluat myös pitää kiinni siitä hoikkuudesta, johon nyt pyrit, niin joudut syömään nutrilettiä loppu elämäsi.

Tietysti voisit vähän enemmän vaivaa nähden opetella elämäntavan, joka sisältää ihanaa herkullista kotiruokaa vihanneksista, hedelmistä, hyvästä lihasta, kalasta ja hyvistä rasvoista ja täysjyväviljoista, pudottaa painoa sillä tavalla ja myös pitää sen alhaisemman painon kuin itsestään, koska siitä ruokavaliosta ei tarttekaan luopua, eikä edes tee mieli luopua, sitten kun tavoitepaino on saavutettu. Samalla menetät noi turhat päänsäryt ja saat lisää energiaa ja terveyttä, kun syöt oikeaa aitoa ruokaa, joka sisältää ravintoaineita ja rakentaa sun kehoa.

• laih laih

Onneton keino pudottaa painoa. Tulos 1300g. Tuo on sama kuin normaali painonvaihtelu päivässä. Ei tuosta tule mitään.

• MoonBean

Tollasien kirjoittelujen takia en viitsi enää tänne kirjoitella. Tarkoitus oli pitää tänne painon seurantaa ja kertoa omista tuntemuksista ja jos olisi vielä jonkun saanu mukaan jakamaan kokemuksia, mutta tänne tulee antamaan neuvoja sellaset jotka kuvittelee tietävänsä laihduttamisesta kaiken. En pyytänyt mitään neuvoja..

Jos on ollut lapsesta asti ylipainoinen, ollut teininä sairaalassa laihduttamassa puoli vuotta ja yrittäny jos jonkinlaista laiharia koko ikänsä niin ehkä mä jotain tiedän miten virallisterveellisesti pitäisi laihduttaa, mutta kun se ei toimi...
      Olen aikoinaan pitänyt ravitsemus terapeutille ruokapäiväkirjaakin ja mulle sanottiin että olen aliravittu vaikka painoin yli 100kg.. et repikää siitä..

Ensinnäki 1300g on viikon tulokseksi aika helkutin hyvä kun ottaa huomioon että olen osa nutrauksella laihtunut nyt kaiken kaikkiaan yli 8kg.
      Et eiköhän tuokin kommentti ollut aivan turhaa?

• aitoa ruokaa

Tarkoitus ei ollut lannistaa, päinvastoin. Nutraus tuntuu itsensä kiduttamiselta aivan turhaan, kun laihtua voi sillä, että alkaa herkutella aidolla ravinnolla joka tekee sun keholle muutenkin hyvää. Kannattaa alkaa tutustua aiheeseen ostamalla joku "terveys"keittokirja ja kokkaamalla joka ikinen resepti läpi. Usko pois, alat syödä uudella tavalla ja ihan oikeasti pudottaa painoa "koko elämäksi".

Voihan olla samalla aliravittu vaikka saa syömästään ruuasta paljon energiaa. Kyse on silloin siitä, että syö ruokaa jossa on alhainen ravintoainepitoisuus suhteessa korkeaan energiapitoisuuteen. Ja kas, siinähän se ratkaisu laihtumiseen piilee. Tiedätkö oikeasti minkälaista ruokaa kannattaa syödä? Mahdollisimman hyvistä raaka-aineista tehtyä aitoa ruokaa. Sokerinhimo esimerkiksi on kehon huutoa, kun se ei ole saanut tarpeeksi hivenaineita oikeasta ruuasta. Siksi varmaan esimerkiksi sullakin on liikaa painoa (ja varmasti on monia muitakin syitä)

Halusin kommentoida siksi, että olen itse pohtinut ravintoasioita sairauden takia tosi pitkään.

Mutta kiinnostuksesta haluaisin tietää, että jos jatkat nutrausta ja laihdut, niin miten alat sen jälkeen syödä, kun nutraus loppuu?

• Onko nutraus-ruuat minkä makusia? Kerrain oon maistanu Nutriletin suklaapatukkaa ja se oli TODELLA pahaa. Kun taas painonvartijoiden suklaapatukat oli todella hyviä laihdutusversioiks.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      16
      5363
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      221
      2761
    3. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      40
      2318
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      42
      2103
    5. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      33
      2046
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1717
    7. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      13
      1440
    8. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      38
      1300
    9. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      164
      1292
    10. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      65
      1257
    Aihe