PROJEKTIVOIMA

Onko kokemuksia Projektivoimasta? Uskaltaako yhtiöön luottaa.
Ilmoita

Minulla ainakin hyviä kokemuksia firmasta. Olin kahtena kesänä raksahommissa, palkat tuli aina palkkapäivänä. Tessin palkkoja oli silloin. Toisaalta niillä oli silloin ainakin paljon omia kohteita joita ne teki alihankkijana isoille raksafirmoille. Itse olin niissä sekä vuokramiehenä eräässä toisessa firmassa. Eli ei se siinä mielessä perusvuokrafirma olekaan ja toimii ymmärtääkseni ainoastaan rakennuspuolella. Vuodet oli 2011-2012. Ei mulla ainakaan pahaa sanottavaa siitä ole. Suosittelen.
Ilmoita
Muutaman kuukauden pyörähdin firmassa. Palkoista piti aina hieman vääntää muttamuuten ok. Työehtolakeja ei kyllä yhtiössä tunnettu joten en suosittele kun lyhyisiin työpätkiin.
1 VASTAUS:
Saas nähä mite miulle käy.
+Lisää kommentti
Pieni palkka. Mutta mahtavat työkaverit sattui ainakin minulle. Ja palkat aina ajallaan tilillä.
Ilmoita
Mun palkka sattuu olemaan isompi kuin tilaajayrityksen oman työntekijän joka tekee samaa duunia.. :-)
Ilmoita
Hyvin hoitaa palkat ajallaan ja homma pelaa. Toimistonväki mukavaa ja osaavaa, itse omistaja onkin sitten asia erikseen :D
Ilmoita

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Ilmoita
duunirahaksi.fi palvelu heillä ja sitä ainakaan en suosittele. mukava mies hoiti sitä ennen sen jälkeen kaikki menikin perseelleen ku se lopetti
1 VASTAUS:
tästä ihan samat fiilikset, noin puol vuotta sitte jäi se mies ja nainen pois jotka hoiti hyvin tota ja nyt siel on sen jälkee ollu ihan outoo porukkaa ja huomaa et palkattu sinne ihan jollain muulla verukkeella ku ammattitaidolla. duunirahaksi löytyy myös oma keskustelu täält
+Lisää kommentti
oman kokemuksen perusteella: jos asioitte firmassa, pitäkää huoli että asioitte jonkun muun kuin omistajan kanssa. muiden kanssa homma pelaa.
Ilmoita
Kyllä se yrityksestä jotain kertoo että 4 toimistohenkilöä ottaa lopputilin lähes kerralla....
1 VASTAUS:
Taitaa huhun mukaan olla kaikki työntekijät ja toimihenkilöt nykyään bolt worksilla. Kuulin että niillä on ainakin toimiva työterveyshuolto......
+Lisää kommentti
Onnea niille jotka nykyisin osaa ottaa kyseiseen firmaan, asiat on niin sekasin että hermot menee vähemmästäkin. Todella ammattitaidotonta toimintaa. Itse työskentelin vuosia ja hommat toimi, mutta osaava porukka kun katos niin siihen se sitte jäikin, takasin en mene koskaa
Ilmoita
Jos jonku mielestä on normaalia uhkailla ja haukkua työntekijöitä niin sekaa vaa. Palkat on väärin, palkat ei oo ajallaan, tilinauhoja ei näy
1 VASTAUS:
Tähän viel lisäys olin siis töissä yrityksessä kauan ja kun halusin vaihtaa eri hommii nii se ei käyny ihan helposti
+Lisää kommentti
Firman vanhimpana työntekijänä voin kertoa että uusi konttoriväki ottaa virheistänsä opiksi,asiallisesti on lopunpelin uusi tiimi lähtenyt pyörittämään..boltin touhu on kyllä täysin asiatonta jos ei saa ostettua ni kaapataan väki,aikalailla sama kuin kiinteistökuningatar kaisan tapaus,tsekatkaa huvikseen kuinka sille siinä kävi!!
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

PROJEKTIVOIMA

Onko kokemuksia Projektivoimasta? Uskaltaako yhtiöön luottaa.

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta