PROJEKTIVOIMA

muuraritimpuri

Onko kokemuksia Projektivoimasta? Uskaltaako yhtiöön luottaa.

36

3909

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -Sumo-

      Minulla ainakin hyviä kokemuksia firmasta. Olin kahtena kesänä raksahommissa, palkat tuli aina palkkapäivänä. Tessin palkkoja oli silloin. Toisaalta niillä oli silloin ainakin paljon omia kohteita joita ne teki alihankkijana isoille raksafirmoille. Itse olin niissä sekä vuokramiehenä eräässä toisessa firmassa. Eli ei se siinä mielessä perusvuokrafirma olekaan ja toimii ymmärtääkseni ainoastaan rakennuspuolella. Vuodet oli 2011-2012. Ei mulla ainakaan pahaa sanottavaa siitä ole. Suosittelen.

    • kouvola66

      Muutaman kuukauden pyörähdin firmassa. Palkoista piti aina hieman vääntää muttamuuten ok. Työehtolakeja ei kyllä yhtiössä tunnettu joten en suosittele kun lyhyisiin työpätkiin.

      • Byson76

        Saas nähä mite miulle käy.


    • JS92

      Pieni palkka. Mutta mahtavat työkaverit sattui ainakin minulle. Ja palkat aina ajallaan tilillä.

    • -saneeraja-

      Mun palkka sattuu olemaan isompi kuin tilaajayrityksen oman työntekijän joka tekee samaa duunia.. :-)

    • saunamajuri

      Hyvin hoitaa palkat ajallaan ja homma pelaa. Toimistonväki mukavaa ja osaavaa, itse omistaja onkin sitten asia erikseen :D

    • tyytymätön

      duunirahaksi.fi palvelu heillä ja sitä ainakaan en suosittele. mukava mies hoiti sitä ennen sen jälkeen kaikki menikin perseelleen ku se lopetti

      • työntekijä1

        tästä ihan samat fiilikset, noin puol vuotta sitte jäi se mies ja nainen pois jotka hoiti hyvin tota ja nyt siel on sen jälkee ollu ihan outoo porukkaa ja huomaa et palkattu sinne ihan jollain muulla verukkeella ku ammattitaidolla. duunirahaksi löytyy myös oma keskustelu täält


    • toimitusjohtaja

      oman kokemuksen perusteella: jos asioitte firmassa, pitäkää huoli että asioitte jonkun muun kuin omistajan kanssa. muiden kanssa homma pelaa.

    • Projekti

      Kyllä se yrityksestä jotain kertoo että 4 toimistohenkilöä ottaa lopputilin lähes kerralla....

      • exkirvesjannu

        Taitaa huhun mukaan olla kaikki työntekijät ja toimihenkilöt nykyään bolt worksilla. Kuulin että niillä on ainakin toimiva työterveyshuolto......


      • Anonyymi

        vanha kaarti on ollut kasvun esteenä. Uskon että firma on tyytäväinen kun sai vaihtuvuutta toimistoporukkaan. Tällä hetkellä sillä on ammatitaitoisempaa väkeä kuin ollut ikinä. Ja mukavia tyyppejä kaikein lisäksi. ei enää jyrmy naamoja


      • Anonyymi

        vanhat jyrmynaamat rules


    • Työmies22

      Onnea niille jotka nykyisin osaa ottaa kyseiseen firmaan, asiat on niin sekasin että hermot menee vähemmästäkin. Todella ammattitaidotonta toimintaa. Itse työskentelin vuosia ja hommat toimi, mutta osaava porukka kun katos niin siihen se sitte jäikin, takasin en mene koskaa

    • Jooooo

      Jos jonku mielestä on normaalia uhkailla ja haukkua työntekijöitä niin sekaa vaa. Palkat on väärin, palkat ei oo ajallaan, tilinauhoja ei näy

      • Jepjep11

        Tähän viel lisäys olin siis töissä yrityksessä kauan ja kun halusin vaihtaa eri hommii nii se ei käyny ihan helposti


    • Firman vanhimpana työntekijänä voin kertoa että uusi konttoriväki ottaa virheistänsä opiksi,asiallisesti on lopunpelin uusi tiimi lähtenyt pyörittämään..boltin touhu on kyllä täysin asiatonta jos ei saa ostettua ni kaapataan väki,aikalailla sama kuin kiinteistökuningatar kaisan tapaus,tsekatkaa huvikseen kuinka sille siinä kävi!!

    • Maalari83

      Sen verran asiaa läheltä seuranneena, tiedän että pakka oli loppuvuodesta hetken sekaisin kun ex-liiketoiminta johtajasta selvisi uusia puolia. Sen jälkeen porukkaa lähti reilulla kädellä ja uutta tuli tilalle. Tällä hetkellä homma toimii taas niin kuin pitäkääkin. Suosittelen firmaa 👍 heillä on ainakin avointa ja reilua tuo toiminta. Kaikilla ei kouvolassa näin ole. Ja mun palkat on tullut kyl aina ajallaan ja ihan oikein 🤔

      • Anonyymi

        No kyllä on edelleen sekaisin tilanteet siellä.
        Kiertäkää ihan hemmetin kaukaa.
        Työvaatteita ei saa tai jos saa niin poistellaan palkasta.
        Palkat maksetaan enemmän tai vähemmän perseelleen kokoajan. Onneksi korjaavat jotain kun valittaa, mutta vaikeaa tuntuu olevan.

        Se ulkomaan ukko ei ymmärrä sitten yhtään mistään mitään ja lupailee kilometrikorvauksia.
        Kokemuksellani palkkani olisi tesin mukaan yli 13€, koska ulkomaalainen ei tunne minua niin lupaa maksaa korkeintaan 12€/tunti ja kilometrikorvaus.
        Korvaukset kun merkataan sovitusti, niin palkanmaksussa muuttuukin matkasäteeksi.
        Sama mies laskee myös verottomat korvaukset tuntipalkkaan suoraan sisään.
        Mistälähtien ruokarahat ja päivärahat on ollu tuntien mukaan ?
        Kun näistä sovituista valittaa, niin ulkomaalainen tottakai nostaa kielen vaikeuden ja se toimiston johtaja pappa tulee puolustelemaan.
        Eli menetin sovitut ja pitää ymmärtää kun suomenkieli on vaikeata.
        Kun luvataan km-korvaus niin se on se eikkä mikää säde.
        Työterveys asiat on sitten kuitenkin hoidettu mutta ei kata kun vahingot.
        Todella paskan maku jää suuhun tästä lafkasta.
        Täysiä amatöörejä koko toimisto täynnä.
        Jos mitään muuta työtä ei ole ni kokeilkaa, mutta varoitettu on.


    • Anonyymi

      Mitäs tätää ex-liiketoimintajohtajasta selvisi?
      Ja luen rivien välistä että nykyinen toimari olisi hermoheikko tai "koijari" mikä juttu?

      Onko tuolla nyt asiat kuitenkin kunnossa ja kannattaa ottaa heiltä keikkoja vastaan vai mikä onko viisasta ottaa suoraan yhteyttä toiseen vuokratyö yritykseen?

      Kiinnostaisi tehdä töitä, mitä ei täällä päin liikaa ole muutenkaan tarjolla.

    • Toistakytä vuotta talossa olleena konttori henkilöstön vaihtuminen ei ainakaan itsellä vaikuttanut just millään tavoin,palkat tulee ajoissa ja töitä riittää.Omistaja on edelleen sama kuin ennenkin ja firman asiat on kunnossa,konttoreilla toimivat on lopunpelin palkattattuja työntekijöitä kuin me muutkin ja sillä sipuli.Ps Helsingin seudulle kova tarve konekuskeille plus muille maanrakennus miehille ja naisille!!

    • Anonyymi

      Miksiköhän yrityksen sivuille ei päivitetä ajankohtaisia tietoja työpaikoista? Monissa haku päättynyt jo aikoja sitten ja silti hakulomake auki

    • Anonyymi

      Amatöörejä ovat kaikki.
      Jännä juttu ettei ikinä kerro noista avoimista töistä, itse menin tuohon haaviin.
      Tämä " Uuno Espanjasta" soitti miut vakituisista hommista pois tarjotakseen pitkää hommaa ja pitkä homma kesti noin kaksi viikkoa ja sitten loppuikin tilaus ja työttömäksi.
      Kuuleman mukaan en ole ainut jolle näin tehty.
      Kannattaa olla tosi varovainen mitä uskoo noiden puheista...

      • Anonyymi

        Millasta sopimusta siulle tarjottii? Mieki oon kuullu että lupaillaan kaikenlaista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millasta sopimusta siulle tarjottii? Mieki oon kuullu että lupaillaan kaikenlaista

        Loppu vuoden kestävä sopimus.
        Ja vinoilut tuli kaupan päälle, ihmeellinen yritys.
        Olen myös kuullut puheen että en olisi ainoa jota huijjattu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Loppu vuoden kestävä sopimus.
        Ja vinoilut tuli kaupan päälle, ihmeellinen yritys.
        Olen myös kuullut puheen että en olisi ainoa jota huijjattu!

        Kuulostaa ihan tutulta.... harmi kun niin moni näistä vuokrafirmoista on tämmösiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa ihan tutulta.... harmi kun niin moni näistä vuokrafirmoista on tämmösiä.

        Firma on myyty sijotus salkku ryhmälle ja se siitä putiikista,he ainoastaan haluaa laajentua tai menee nurin jos ei kannata,itse en miettiny pätkääkään vaikka vanhin työntekijä..se on moro projekti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Firma on myyty sijotus salkku ryhmälle ja se siitä putiikista,he ainoastaan haluaa laajentua tai menee nurin jos ei kannata,itse en miettiny pätkääkään vaikka vanhin työntekijä..se on moro projekti!

        Samat paikat auki kaiken aikaa, onko niin huonoja paikkoja että tekijöitä ei löydy vai onko paikat edes olemassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samat paikat auki kaiken aikaa, onko niin huonoja paikkoja että tekijöitä ei löydy vai onko paikat edes olemassa

        Ainakin väki vähenee kokoajan. Liekö sijoitus yhtiö asialla. Tuskin niillä mitään töitä oikeasti tarjolla on.


    • Anonyymi

      Joo uskon kyllä että, monia on kusetettu. Niin minuakin, lupailevat kaikenlaista mutta todellisuus saattaa iskeä päin kasvoja.

    • Anonyymi

      Monessa ilmoituksessa tällä firmalla sanotaan kilpailu kykyinen palkka, mutta itselleni on tarjottu tasan minimi tes palkkaa vaikka ammattikaveri olen.

    • Anonyymi

      Eivät tiedä itsekkään onko niitä töitä vai ei

      • Anonyymi

        Toimisto vissiin suljettu kouvolassa ei ristinsielua paikalla kävi aamulla tai illalla.


    • Anonyymi

      Nettisivut päivittyvät todella huonosti, miksi vanhentuneet haut näkyvissä. ei kerrota mihin yritykseen haetaan ja kuinka pitkäksi aikaa aika olennainen tieto mielestäni

    • Anonyymi

      Uusin nimi tulee olemaan värväämö.Toisin sanoen firmat hr,citywork,projektivoima,värväämö nimikkeillä ei kannata lähtä mieltään pahoittamaan,pelkästään osakesalkku ryhmän yritys saaha firma kasvuun ja eteenpäin,heitä ei pätkääkään kiinnosta työntekijöiden hyvinvointi vaan pelkkä bisnes!Ugh,olen puhunut piste.

    • Anonyymi

      Poika oli sen espanjalaisen hommissa ja työ loppui kuukausia luvattua ennen.
      Perjantaina iltapäivällä tulee soitto ettei maanantaina tarvitse enää mennä.
      Vänski

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2418
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1968
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1948
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      86
      1743
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe