naiseen jos on tästä kiinnostunut?
Vai odotteletteko että nainen ottaisi yhteyttä?
Miten toimit jos olet jostain naisesta kiinnostunut?
Ottaako mies aina yhteyttä
10
647
Vastaukset
- p. ryynänen
Olen niin ujo etten uskalla edes odottaa mitään....
- dgnryj
Mies ottaa aina naiseen yhteyttä ollessaan hänestä kiinnostunut, kunnes tajuaa että naiset menettävät kiinnostuksensa mieheen jos mies osoittaa olevansa kiinnostunut.
Eli kyllä jotkut miehet ovat oppineet olemaan ottamatta yhteyttä vaikka olisivat kiinnostuneita.- öööh...
Täysin oikein. Itsekin olen jo oppinut että paras tapa pilata mahdollisuutensa naiseen on näyttää kiinnostuksensa edes varovasti.
Jos kohtelet naista kuin ilmaa, nainen saattaakin kiinnostua.
- Mietin_vaan
Niin, näinhän se yleensä menee. Ne, joista olisi kiinnostunut ei ole susta kiinnostuneita ja toisinpäin..
Tämä kyseinen mies kyllä melko varmasti tietää että olen hänestä ihan vakavissaan kiinnostunut. Mutta tunne ei sitten vissiin ole molemminpuolinen. :(
On tää elämä ihan sieltä ja syvältä...- .....
Passiivisena vain odottelet, että sinusta kiinnostuttaisiin. Kokeilisit olla kiinnostavampi.
- öööh....
"Tämä kyseinen mies kyllä melko varmasti tietää että olen hänestä ihan vakavissaan kiinnostunut."
Ai hän tietää sen koska olet katsonut häntä pitkään ja räpytellyt silmiäsi? Miten tuon perusteella mies voi tietää että olet hänestä VAKAVISSAAN kiinnostunut? Korkeintaan hän ajattelee että olet kiinnostunut hänestä yhden illan panona.
- dvdvdzvzdcz
Bootycallille voi soittaa aina tarpeen tullen. Muutoin, harva haluaa perässä vedettävää. Paitsi ehkä täällä, kunhan on neitsyt?
- carambola87a
Höpönlöpön, nainen kiinnostuu/on kiinnostumatta riippumatta siitä osoittaako mies merkkejä kiinnostuksesta. Esimerkiksi iselle kävi kerran niin että en ollut kiinnostunut yhdestä naisesta kuin panomielessä, panosuhteen edetessä aloinkin kiinnostumaan enemmän, mutta nainen ei ollutkaan missään vaiheessa kiinnostunut enemmästä kuin panemisesta.
Joku pelimiesoppailla itsensä pilannut saattaa piilotellakin kiinnostustaan joten minusta kiinnostuneen osapuolen on tehtävä niitä siirtoja, ja jos molemmat tekevät niitä niin sehän on hyvä juttu! - mies kertoo
1) Jos olen kiinnostunut naisesta, ja ymmärrän että on mahdollisuuksia en tee mitään.
2) Jos olen kiinnostunut, mutta ymmärrän, että hommasta ei tule mitään lähetän kirjeen ja pienen lahjan => tuosta saa aina varmat pakit. - vaikka mitä syitä
ei tietenkään ota.
kannattaisko sun ottaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sua j-mies!
Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦525069Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa
Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.913922En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym
Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v153223- 372824
- 442185
- 212182
- 392156
- 92045
- 641711
Sielunkumppanini ja nykyinen kaivattuni ovat hyvin samankaltaisia ihmisiä
Ja uskon että he punovat langansa yhteen pian. Sielunkumppanille voi olla kova paikka hyväksyä kuinka välittävä ja herkk341692