elokuun lopussa tulee vuosi täyteen työttömänä meikällä. nyt olen oppinut säälimään töissä raatajia, olen nimittäin kuullut ex-työpaikastani todellisia kauhukertomuksia kuinka töitä painetaan suoli kurnien pitämättä edes ruokataukoja. voimia vaan sinne ja jaksamisia! ite jatkan nyt taas uniani kun kellokin lähestyy puolta kahta.
vuosi
4
305
Vastaukset
- toinen pulkkamäkeläinen
Samat sanat, niin täälläkin. Oi kuinka tympisi lähteä silmät ristissä vastenmieliseen työpaikkaan tietäen että jotain koiruuksia minun pään menoksi taas keksittäisiin. Hyvään ilmapiiriin olisi tosi kiva mennä, mutta onko sellaisia työpaikkoja?
- moi
Siis millaisessa työssä painetaan töitä hullunlailla ilman taukoja? Itse olen ollut monessa eri alan firmassa ja jokaisessa on ollut ajoittain ongelmia sen kanssa että mitähän sitä oikein keksisi tekemistä ettei ikävystyisi kuoliaaksi... ja sitten pomo on keksinyt jotain älytöntä tekemistä vain tekemisen vuoksi
- pulkassa
alalla, lehdenteossa. sanottiin irti porukasta eniten töitä tekevät/osaavat, ja luultavasti pienipalkkaisimmat tekijät. näin saatiin aikaan säästöjä palkkakustannuksissa, ja se väki joka sai jäädä on nyt aika pitkälti kuuusessa. ne kun oli oppinut ennen irtisanomisia kävelemään kädet taskussa pitkin taloa ja kertomaan hauskoja juttuja ja tsoukkeja ja pitivät näin yllä huumoripuolta työpaikalla. he pitivät työnsä koska heidät tunnettiin hauskoina ja mukavina kavereina, johtuen em. syystä.
- Silmänlume
pulkassa kirjoitti:
alalla, lehdenteossa. sanottiin irti porukasta eniten töitä tekevät/osaavat, ja luultavasti pienipalkkaisimmat tekijät. näin saatiin aikaan säästöjä palkkakustannuksissa, ja se väki joka sai jäädä on nyt aika pitkälti kuuusessa. ne kun oli oppinut ennen irtisanomisia kävelemään kädet taskussa pitkin taloa ja kertomaan hauskoja juttuja ja tsoukkeja ja pitivät näin yllä huumoripuolta työpaikalla. he pitivät työnsä koska heidät tunnettiin hauskoina ja mukavina kavereina, johtuen em. syystä.
No juu. Hehän olivat niitä esimiehen kavereita, joita ei kyllä laiteta kirveelläkään pellolle.
Näin se kaveruus pelaa, vai voisiko tätä nyt sanoa siksi kuuluisaksi toveruudeksi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2855883Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki413441Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1442657"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2232121Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol891669- 641067
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77991Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni133886Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan9875Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11814