Treffikaverin kuolinilmoitus lehdessä

menetetyttreffit

Sunnuntain lehdessä oli kuolinilmoitus henkilöstä, jonka kanssa minun piti tavata, mutta se ei koskaan ehtinyt toteutua.
Olimme soitelleet ja kirjoitelleet pidemmän aikaa ja ihmettelinkin kun en saanut mitään yhteyttä häneen enää. Kun luin lehden, järkytyin. Kaikki täsmäsi ilmoituksessa, syntymäpäivästä ja muista nimistä lähtien.
Mietin mitä on tapahtunut, haluaisin mennä tapaamaan hänen vanhempiaan, mutta en tiedä onko se tässä tilanteessa järkevää ? Hän puhui mm.vanhemmistaan aina todella kauniisti, ehdimme keskustella kuukausien ajan kaikesta maan ja taivaan välillä. Tiedän kyllä missä hän asuu, hänen vanhempansa asuvat viereisellä tontilla. Mitä te tekisitte tilanteessa ?

40

7303

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eeesssseee

Niin siis.... ihmisiä kuolee.... mitä teet.... hassu

• jareization

Minusta osanotto ja kukkien vieminen olisi kaunis ele, vaikka kyseiset vanhemmat eivät sinua tunnekkaan. Hehän saattavat saada osanottoja myös sellaisilta kuolleen ystäviltä, joita eivät ole aiemmin tavanneet tai ovat tavanneet harvoin. Kyllä mun mielestä noin pitkän juttelun jälkeen voi jo käydä tervehtimässä ja kertomassa, miten on tutustunut. Iloinen yllätys se vain olisi. :)

• Kannattaisi miettiä?

Juu kannattaa todellakin mennä sinne "nettideitin" vanhempia tapaamaan. Entäs jo deitillä olikin puoliso ja lapsia, jotka mahdollisesti sattuvat paikan päälle, kenties asuvat deitin asunnossa - olisi yllätystä kerrakseen.

Onhan noita deittejä tiedossa pilvin pimein, sellaisia joilla on edelleen avioelämä, vaikka se olisikin kuollut liitto henkisesti ehkä fyysisestikin. Tai toimii edelleen.

• yx vaan

olen samaa mieltä kuin jareization. Voit samalla kertoa että hän puhui aina kauniisti vanhemmistaan ym.

• Kannattaako_tuommost
        Kannattaisi miettiä? kirjoitti:

Juu kannattaa todellakin mennä sinne "nettideitin" vanhempia tapaamaan. Entäs jo deitillä olikin puoliso ja lapsia, jotka mahdollisesti sattuvat paikan päälle, kenties asuvat deitin asunnossa - olisi yllätystä kerrakseen.

Onhan noita deittejä tiedossa pilvin pimein, sellaisia joilla on edelleen avioelämä, vaikka se olisikin kuollut liitto henkisesti ehkä fyysisestikin. Tai toimii edelleen.

No jos noin olis niin mitä väliä? Paljastuisipahan totuus, ei se väärin ole. Mutta uskoisin että suurempi todennäköisyys kuitenkin olis siihen ettei se edes olisi niin

• fesfessssss

No ei todellakaan olisi. Nettideitissä ollaan ventovieraita.

• mennyt on mennyttä

Mun ensimmäinen, silloin jo ex-poikakaveri tappoi itsensä. Tunsin syyllisyyttä, liittyikö se jotenkin meidän eroomme? En silti ottanut yhteyttä hänen perheeseensä, jotka myös tunsin. Edelleen muistelen häntä, mutta vain itsekseni.

• Odottaisin, että

hautaus on suoritettu, saatoväki poistunut ja veisin haudalle kynttilän.
      tai nimettömän kukkatervehdyksen.

• 1234567

En minäkään ehkä ainakaan vainajan vanhempia lähestyisi. Ei sillä, että asiassa olisi mitään väärää, mutta silti... Surevien hämmentäminen, vaikka ihan positiivisellakin asialla, on vähän kyseenalaista.

Joltakin kauaisemmalta voisit ehkä kysyäkin mitä tapahtui, mutta jos et saa sellaista ihmistä käsiisi helposti, älä käytä etsimiseen liikaa energiaa. Kaunis ajatus on toki käydä haudalla siunaustilaisuuden päätteeksi, kun muu saattoväki on poistunut.

• qwwqwqwqw

"Heippa mä tunsin teidän Jaskan nettideitin kautta. Se oli yks mun haastattelemista virtuaalisista kavereista, joita en todellisuudessa ees tunne. Ikävä että Jaska on nyt poissa. En koskaan tosin tavannut häntä tai tiedä puhuiko hän totta viesteissään. Siitä huolimatta muistelen Jaskaa lämmöllä ja siirryn nyt juttelemaan Mikolle ja Tepolle suomi24:ään"

• kohtalon lapsi

Joo, yksi ylkä veti itsensä kaulakiikkuun monta vuotta sitten.
      En tiennyt että oli niin masentunut. Tanssittiin ja halailtiin mutta rakastunut en sentään ollut. Kuitenkin jäi miettimään mitä olisin voinut tehdä estääkseni tekonsa.
      Mutta ihmiset tekevät omia ratkaisujaan ei siinä muilla ole nokan koputtamista.
      Et sitten tiedä miten kuoli ? Jos tunteesi on enmmän uteliaisuutta kuin muuta aitoa surua, jätä menemättä sotkemaan vanhempien mielenrauhaa.

• jhgjhk

Hei! Minulle kävi vähän vastaavanlainen tilanne ja siksi ymmärränkin, että varmasti haluaisit tietää mitä on oikeasti tapahtunut. Mielestäni ei olisi epäkohteliasta, jos kävisit vanhempien luona ja kertoisit tavanneesi hänet netissä ja olet järkyttynyt tapahtuneesta. Kyllä sinulla on yhtälailla oikeus tietää mitä on tapahtunut.

• kohtalon lapsi elsa

Eikä ole yhtä laillista oikeutta tietää. Mieti nyt vähän.
        Jos ap meneekin tapaamaan vanhempia, tehköön sen suurinta hienotunteisuutta noudattaen. Mutta jos kyse on vain tiedonhalusta ts. uteliaisuudesta jättäköön menemättä. Ehkä silloin kannattaisi onkia joku muu sukulainen käsiinsä ja kysyä.
        Tuskin kuitenkaan ap n takia mennyt ja kuolettanut itseään.
        Erota itsekkyys ja suru.

• xcvhjkl12

"kyllä sinulla on yhtälailla oikeus tietää mitä on tapahtunut"

Mikä antaa ihmiselle oikein oikeuden tonkia tietoonsa toisen ihmisen asioita sen pohjalta että on jutellut kenenkään muun tietämättä kyseisen ihmisen kanssa? Kehoittaisin vähintäänkin miettimään?

Mielestäni meillä kenelläkään ei ole oikeutta toisen ihmisen yksityisyyteen.

Jos hän olisi halunnut tavata ja tutustuttaa sinut perheeseensä, hän olisi sen varmasti ilmaissut.

Oletko satavarma että kyseinen kuollut ihminen on nettituttusi? Itse olen kerran kertonut eteenpäin ent. naapurini kuolleen, ilmoituksessa kaikki täsmäsi. Onneksi kerroin vain yhdelle ihmiselle, mutta oli järkytys kun hän ja "kuollut" tapasivat kadulla.

• järkikäteen

siis ihan oikeesti. tähänkö ollaan suomessa tultu? tää kaiffariha saatto valehdella iha mistä tahansa.... jos et tavannu, ni sehä voi vaikka olla tän kaverin isä joka on esiintyny poikansa nimissä. siis ootko ihan sairas? mennä tapaamaan lapsensa menettäneitä vanhempia, jotka ei oo koskaan edes kuullu susta. kuulostaa huonolta elokuvan paskajuonelta. lopeta jo ajoissa. siis et ihmiset edes miettii että "kukkatervehdys saattais olla hyvä idea". mikä vi**u teit ihmisii vaivaa???????

• toinen tapaus

No, nimetön kukkatervehdys haudalle voisi auttaa tätä henkilöä itseään, voisi päästää kuolleen menemään. Kun ei ole ollut hautajaisissa jää jostain paitsi.
        Koin saman yhden ystävän kuoltua, en mennyt hautajaisiin kun ne oli kaukana ja olin sairas. Sitten seur keväänä menin viemään kukkia haudalleen ja se auttoi todellakin. Oppi "luovuttamaan" vainajasta, päästää irti. Ihmettelin itsekin mitä oikeastaan tapahtui, tuona alkukesän päivänä hautausmaalla jonne kanankakka oli juuri levitetty haudoille. Olisiko kekkilän tuote saanut järkeni takaisin:)
        Ei kyllä siinä oli jotain muuta, se oli hyvästijättö, joka hoiti minua itseäni.
        Siksi hautajaisiin meno on tärkeää jäljelle jääneille ei vainajalle niinkään itselleen.
        Että pystyisivät jatkamaan elämääänsä.

• Kustin kanto

Hai vältä jolkottamista lähetä aderessi.

• niin.

No sanotaan nyt näin, ihan siltä pohjalta että itsellenikin on käynyt noin.

Nettituttu josta en ollut kuvaa enempää ikinä nähnyt mutta muutaman vuoden olimme jutelleet, myös puhelimessa, yks kaks katosi ja kuulin toista kautta että oli sitten päättänyt itse päivänsä. (ensimmäinen pointti, kuulin siis aika selkeästi mitä hänelle oli sattunut ja tästä oli jo tietoa itsellänikin, että sikäli tällaista ilmassa saattaa olla... Eli liittyen tuohon kysymykseesi: Ehkä kaikista minimijuttu livenä omeisten juttusille menemiseen nyt on olla edes ns. niin läheinen, että on faktatietoa mitä on tapahtunut... Jotenkin se ilmaantuminen ilman hajua onko itsari vai auto-onnettomuus tai sairaskohtaus... hiukan kaukaisen kuvan siinä tulee ja kuin joku utelias epämääräisyys tai epävakaa luonne joka jostain omista syistään ilmaantuu kyselemään mitä tapahtui. Niitäkin vauhkoja riittää jotka esim. jonain omana suojadefenssinä haluavat tietää mihin joku kuolinilmoituksen ihminen on niin nuorena kuollut tms. koska on itse samaa ikäluokkaa ja on luulosairas tai mielenvikainen, joka pelkää omaa kuolemaa. Haluaa kuulla, että joku meni onnettomuudessa eikä äkilliseen sydäriin tms...)

Itse nyt en edes vuosien aika syvällisen jutustelunkaan jälkeen olisi muutoin ottanut mitään kontaktia sukuun tai läheiseen, mutta yhteensattumien kautta tuli kohdalleni henkilö joka kertoi että tietyt henkilöt lähipiirissään olisivat kovasti otettuja kenestä vain joka kertoisi jotain hyviä muistoja ja kokemuksia menehtyneestä, vaikka ei olisi joku tuttavuussuhde tiedossa ollutkaan heillä tms. -Itse sitten soitin, vaikka vähän oudolta tuntuikin ja pyydettiinkin kahville koska haluttiin kuulla asioista ym. No, menin sitten ja pitkään puhuttiin, siitä jäi selkeästi hyvä mieli heille joita asia läheisesti kosketti.

Eli ehkä jos itsekin ajattelet, niin ehkä se pointti siinä voisi olla, että kertoa omaisille miten hyvä ihminen menehtynyt oli jne... Mutta jotenkin se muu ilmaantuminen puun takaa, jos et edes tosiaan tiedä mihin henkilö meni...Se on ehkä vähän... hmm...

• 20+18

Eiköhän toi sun treffikaveri kohta ota yhteyttä jostain Nigeriasta ja kerro että tuli kaapatuksi sinne. Kaappaajat laittoivat kuolinilmoituksen lehteen ja pitäisi saada 5000€ jotta saisi maksettua uuden passin ja matkalipun takas.

Maksa!!

• Sinkkuelämää -sarjassa kävi sama juttu...

• ylläri

joo ja sit selvii et sillä on vaimo ja muksuja

• 77789???????????????

Kuoliko se viinaan ?

• Poismennyt

Se olin minä! Koko juttuhan oli feikki ja ajattelin tolta misulta periä vähän hintaa että on kuolemantauti ja että pitäis rahaa saada hoitoihin. Siitä olisin totta kai vetänyt tulossa olevat perintörahat mutta etumaksua pitäis saada jne...

Mutta ihan näin vakavasti. Meillä nettitreffaajilla on useampi kaveri täällä. Ei tässä mitään kaunista ja romanttista ole että pitäisi ihan haudalle punkea. Tunge kukkas ahteriis ja pysy pois pyhältä leposijaltani. Anna mun maata rauhassa!

• hmm.

Treffitutut harvemmin kuolevat kuin salama kirkkaalta taivaalta. Selvitä oliko se huijaus tai henkilöllisyyden väärinkäyttö. Vai aito. Jaksamisia kuoleman vuoksi. Ei hyvä fiilis varmaan ole pitkään aikaan sellaisesta.

• Vihvih

Mitäs jos se olikin oikeasti varattu, eihän sitä koskaan tiedä... Se sotikis kyllä kaikkien muistot...

• Yritä edes

Trollis on jo niin paksu ,ettei sitä ylety puremaan saati nielemään =(

Hei vähän rotia näihin. Kuolin ilmotukset on lehdissä,
      sul oo varaa lehtiin, etkä ees tilaa niitä.
      Eikä sitäkään automaatiolla julkaista.

Se, että kyseessä olisi osuma ja olisi oikeassa niin
      sen todennäköisyys on 0,03%

• totta joka sana

Mun mies myös tapaili naisia netissä .Kuoli työmatkalla sairauskohtaukseen.Häpeä oli suuri hautajaisissa kun yksi nainen tuli minun ja lasteni elämään ja vielä kaiken lisäksi ehdotti ystävyyttä.Hyi olkoot jos jalkojansa levitti miehelleni se ei anna oikeutta tulla sukuun.Joten olet täysin ulkopuolinen ÄLÄ MISSÄÄN NIMESSÄ MENE HEIDÄN ELÄMÄÄ PILAAMAAN

• taivaasta karkotettu

Mulle ei ole muistaakseni vielä käynyt niin, että treffikaveri olisi ehtinyt menehtyä ennen ekoja treffejä. Mutta tässä minun tapauksessa saattaa käydä niin, että itse potkaisen tyhjää ennen kauankaivattua tapaamista. En syytä ketään, mutta elämä vain näyttää lipuvan ohitse kuin merirosvolaiva tyynellä ilmalla. Tapahtumat on hyväksyttävä, jos niihin ei enää pysty itse vaikuttamaan. Sen pituinen se.

• Private dick

Haisee silakalle koko keissi. Tyyppi on siis ilmeisesti netissä omaksunut toisen ihmisen persoonan ja mennyt tappaamaan tämän ja käyttää ap:ta alibina murhaan. Joku hämärä juttu tässä nyt on. Aloittajan kengissä ottaisin nyt varovasti ja tarkkailisin alkaako nurkilla pyöriä oudon näköistä porukkaa.

• klipodd

Mulla kerran meni deitit pieleen.Nääs kun hurmaava nainen kertoikin huomanneensa ,että onkin mies..!

• höh,...

Ylösnoston otsikosta "Lopullinen peruutus treffeille" luulin jo että Suoli24 treffit älyttäs vihdoin muuttaa pysyvästi takasin vanhaan versioon... :(

• hmmmm...

eikö ylläpidon provo saanu tarpeeks huomioo osakseen, vai miksi lähes kuukauden vanha alotus nostetaan yhtäkkiä esille?

• kettuq

ylläpito pilaa usein hyvän keskustelunalun tai ohjaa sitä haluamaansa haluttavampaan suuntaan, ei kovin hyvä palvelus aloittajille. hävetkää.

• notforreal

Haha niin varmaan, ettei olis provo Sinkkuelämää Frenemies jaksosta?
      Jos tapahtui oikeasti niin nimeä kehiin, jotta faktat voidaan tarkistaa!

• asj ndja

No voihan sentään !

Mitähän me nyt tehtäisiin.. kanssasi ?

Jos vaikka hankkisit ihmisystävän jonka voit nähdä,tuntea,koskettaa...

ei tartte 'virtuaali-ihmistä' muistella

• Otan osaa. Henkilö oli varmasti tärkeä osa elämääsi, vaikka ette ehtineet tavata kasvotusten.

Olisi huomaavaista viedä kukkia vanhemmille. Osanotto suruun on aina kaunis ele tuntemattomaltakin.

• Ei mitään järkeä lähestyä netti deiti vanhempia...ymmärtäisi jos olisitte seurustellee pitemmän aikaa ja tavannut vanhemmat..

vie haudalle kukia tai kynttilä, paljon parempi.

• minä ex sex $H:lla

ensimmäinen: lähti jäi lapaset ja ihmettelin edellisenä iltana russakkatalossa oli paljon väkeä (olkoonkin niin, sanoin, alle kymmenen),m lähtiessä kysyi "onko sinulle leipää) tavanomaiseet meillä on "alfa romeo" ja sitten vielä, jotta "minä olen kadottaja" toinen: valehtelin ja koetin selvitä jo aliravitsemuksen ja ammattiloulua siihen aikaan, jäi siihen puolin ja toisin, mustasukkaisuutta ja nuoruutta, kaikkea ei sitä ehdi, vaikka tarkoitus hyvä, helvetillinen ongelma ei asuntoa ja pussailut (suudelmien sarjaa) uskovaisten vanhojen ihmisten silmien alla /uskoi olevansa .................... ja varmasti olikin jo mielisairas meno/ tulee sitä hullujakin matkituksi (jäljiteltyä tiedostamattaan tai aivan oikeasti ja tosissaankin) kuvaruudut esillä yötä, päivää niin näitä mielisairaita/hulluja kolmas: oli pahoin johdateltua, vailla mitään ja niin jäi toinen pois mahdollisuuksistani kohtalaisiin naimisiin, vedin ajatuksin, jotta jos uskollisesti, vaikka ensimmäinen jo onneton juttu neljäs: roiskistaa ennenkuin kondomia harjoittelinkaan oli ennätys orgasmi, tässä oli aihetta pitäytyä niin ettei ennen harjoittelua, käteen vetämäänkään ei ellei ole ehdoton asiaintuntemus, niin uskoisin Herra? viides: kuudes: seitsemäs: kahdeksas ... joo, naisihmistä kohtuullistaa, muuten ja naihan nämä herrat, saatana ... uskontoyhteisö, Jeesus sanoi: ".... joka nai muun kuin huoruuden tähden miehensä hylkäämän tekee huorin ...." OTA SITTEN ASIAINTUNTEMUKSIN ESILLE ONGELMA MIKSI MITÄ MISSÄ MILLOIN (KYSYVÄT SANAT) (VERBIT JA KYSYVÄT SANAT JA NIMITTELYÄ .... lainaa sanaa) ..........

• Shark Mac

Minunkin on pitänyt tavata monta naista, joiden kanssa olen netissä keskustellut.

Ja rehellisesti sanoen, laittaisin jääkaapin seinään heidän kuolinilmoituksensa, jos sellaiset löytäisin ;D mutta en kyllä menisi vanhemmille mitään sönköttämään. Netti on netti. Jos et ole edes tavannut, älä vaivaudu.

Oletko menettänyt läheisiä? Oletko oikeasti ollut tilanteessa, jossa otat osaa ja jutellut lapsensa nuorena aikuisena menettäneiden vanhempien kanssa? Jollet, anna olla. Se ei ole mitään nettihommaa.

• ei yhteyden ottoa

omaisiin. Eivät he jaksa nettideittiläisiä kuunnella. Heillä on suruaika ja kutsuivat hautajaisiin ketä haluavat. Ilmeisesti ei ole yleisesti edes kutsuneet hautajaisiin porukkaa, vaan kenties läisimmät.
      Ei tientekään kannata mennä tapaamaan vanhempia, jos et ole hänen vanhempien kanssa ollut missään tekemisissä.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      17
      4963
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      102
      2531
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      578
      1881
    4. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      10
      1874
    5. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      114
      1608
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1217
    7. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1158
    8. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1008
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1007
    10. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      219
      1000
    Aihe