Voinko olla raskaana?

voiko olla

Käytämme avopuolisoni kanssa kondoomeja ehkäisynä (kaikki hormonaaliset ovat aiheuttaneet enemmän tai vähemmän haluttomuutta).
Olemme harrastaneet ehkä kolme kertaa seksiä aivan hetken ilman kondoomia viime kuukauden aikana (puhutaan todellakin vain _muutamasta_ vedosta eli ei lähelläkään mitään keskeytettyä ehkäisyä. Kuukautisten olisi pitänyt alkaa viime maanantaina tai tiistaina, eli myöhässä nyt 6-7 päivää. Tein lauantaina apteekin raskaustestin, eli siinä vaiheessa kuukautiset myöhässä 4-5 päivää, testi selkeästi negatiivinen. Voiko tuohon nyt uskoa?
Viime viikolla oli merkkejä kuukautisista (Nännit arat, finnejä, mutta nyt ne ovat väistymään). Stressasin ennen raskaustestin tekoa aika paljon pari päivää asiaa ja viime kuukauden aikana minulla oli muutenkin pari henkilökohtaista asiaa, joiden takia oli huomattavasti ehkä normaalia kovempi stressi/mielialan heitto.
Eli onko raskaustestit niin luotettavia, että voin sulkea raskauden mahdollisuuden nyt pois? Ylipäätänsä tilastollisesti raskaaksi tuleminen ihmisellä ei ole helppoa, saati sitten tuolla tavalla, eli tilastojen valossa on mahdollisuus on pieni...Silti mietityttää, että missä ihmeessä ne menkat viipyy...

1

387

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nelli

      Onhan se mahdollista että kuukautiset ovat siirtyneet stressaamisen takia, mutta....

      Jo siitä että penis käy sisälläsi voi tulla raskaaksi, vaikkakin se on hyvin epätodennäiköistä. Pieniä pisaroita siemennestettä purkautuu ulos jo ennen siemensyöksiä miehen ollessa kiihottunut. Eli kyllä tuota voisi minusta sanoa keskeytetty yhdyntä -ehkäisyksi.

      En muista kuinka kauan kuukautisten alusta pitää odottaa että raskaus näkyy testissä. Sen voit lukea pakkauksesta, mutta luulisin sen olevan pari viikkoa?

      Ja vaikka olisikin tullut raskaaksi niin ensimmäiset kuukautiset voivat silti tulla. Sinulla ei kuukautisia ole tullut mutta kuitenkin merkkejä niistä.

      Jos menkkoja ei ala tulla niin kannattaa kokeilla testiä uudelleen vähän ajan päästä. Onhan testeissäkin erehtymismahdollisuus. Seuraavien menkkojen tuloa dottamaan jääminen on varmasti turhauttavaa...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2043
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1138
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      721
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe