Käytämme avopuolisoni kanssa kondoomeja ehkäisynä (kaikki hormonaaliset ovat aiheuttaneet enemmän tai vähemmän haluttomuutta).
Olemme harrastaneet ehkä kolme kertaa seksiä aivan hetken ilman kondoomia viime kuukauden aikana (puhutaan todellakin vain _muutamasta_ vedosta eli ei lähelläkään mitään keskeytettyä ehkäisyä. Kuukautisten olisi pitänyt alkaa viime maanantaina tai tiistaina, eli myöhässä nyt 6-7 päivää. Tein lauantaina apteekin raskaustestin, eli siinä vaiheessa kuukautiset myöhässä 4-5 päivää, testi selkeästi negatiivinen. Voiko tuohon nyt uskoa?
Viime viikolla oli merkkejä kuukautisista (Nännit arat, finnejä, mutta nyt ne ovat väistymään). Stressasin ennen raskaustestin tekoa aika paljon pari päivää asiaa ja viime kuukauden aikana minulla oli muutenkin pari henkilökohtaista asiaa, joiden takia oli huomattavasti ehkä normaalia kovempi stressi/mielialan heitto.
Eli onko raskaustestit niin luotettavia, että voin sulkea raskauden mahdollisuuden nyt pois? Ylipäätänsä tilastollisesti raskaaksi tuleminen ihmisellä ei ole helppoa, saati sitten tuolla tavalla, eli tilastojen valossa on mahdollisuus on pieni...Silti mietityttää, että missä ihmeessä ne menkat viipyy...
Voinko olla raskaana?
1
387
Vastaukset
- Nelli
Onhan se mahdollista että kuukautiset ovat siirtyneet stressaamisen takia, mutta....
Jo siitä että penis käy sisälläsi voi tulla raskaaksi, vaikkakin se on hyvin epätodennäiköistä. Pieniä pisaroita siemennestettä purkautuu ulos jo ennen siemensyöksiä miehen ollessa kiihottunut. Eli kyllä tuota voisi minusta sanoa keskeytetty yhdyntä -ehkäisyksi.
En muista kuinka kauan kuukautisten alusta pitää odottaa että raskaus näkyy testissä. Sen voit lukea pakkauksesta, mutta luulisin sen olevan pari viikkoa?
Ja vaikka olisikin tullut raskaaksi niin ensimmäiset kuukautiset voivat silti tulla. Sinulla ei kuukautisia ole tullut mutta kuitenkin merkkejä niistä.
Jos menkkoja ei ala tulla niin kannattaa kokeilla testiä uudelleen vähän ajan päästä. Onhan testeissäkin erehtymismahdollisuus. Seuraavien menkkojen tuloa dottamaan jääminen on varmasti turhauttavaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952043
- 1331138
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34721ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522