Mitäs evokit sanoo tästä? http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288537746715.html
Suuresti arvostetut "ylipistot"
13
150
Vastaukset
Ei yliopisto vastaa tuon lehden sisällöstä.
- Sepä Se
Mutta ilman yliopistoa tuotakaan lehteä ei olisi. Tätä se korkeakulttuuri saa aikaan..
Sepä Se kirjoitti:
Mutta ilman yliopistoa tuotakaan lehteä ei olisi. Tätä se korkeakulttuuri saa aikaan..
Voi raukkaa. Matalakulttuuri on kyllä juuri sinua varten. Sen tosin jo tiesimmekin.
- Sepä Se
RepeRuutikallo kirjoitti:
Voi raukkaa. Matalakulttuuri on kyllä juuri sinua varten. Sen tosin jo tiesimmekin.
Puolustatko sinä siis yliopistolaislehtien kakkimiskäytäntöjä?
- iIkimys
Sepä Se kirjoitti:
Puolustatko sinä siis yliopistolaislehtien kakkimiskäytäntöjä?
Onko niitä useampiakin? Olet ilmeisesti syvällisesti perehtynyt asiaan.
Sepä Se kirjoitti:
Ihan oikeasti: kannattaako mokomasta jutusta metelöidä?
Tytöt halusivat hieman huomiota itselleen ja lehdelle - ja saivat mitä halusivat.
Onnistuu se näköjään näinkin.iIkimys kirjoitti:
Onko niitä useampiakin? Olet ilmeisesti syvällisesti perehtynyt asiaan.
Ilmeisesti mitä syvällisimmin, sillä julkisuudessa on annettu ymmärtää että kyseessä oli yhden lehden ennennäkemätön tempaus eikä kakan aitoudestakaan olla varmoja.
SS voineekin pikaisesti valottaa meille tarkemmin sekä käytännön perinteitä että sen sovellutuksia muissa yliopistolaislehdissä.
- siitä niin
Vai tuollaisia uutisia kretut lehdistä etsivät.
- BlackNemo
Ristipistoa harrastattaessa ylipistot tulee olla aina 90 asteen kulmassa.
- 272
Evoluutioteoria itsessään ideologiana on pitkälti housuunpaskomista.
Pikkuneitsykäisemme on totuuden jäljillä, sillä evoluutioteoriahan ei ole ideologia lainkaan.
Monetkin luultavasti kakkivat busseissa tms. julkisissa tiloissa housuihinsa niin etteivät huomaakaan, ja eipä siitä sitten suurempaa meteliä ymmärrettävästi pidetäkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 794444
- 503762
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle512571Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3442051- 1401799
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161725Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271547Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan131511Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?121329- 461273