Olen juuri aloittanut tämän lajin ja tiedän siitä jonkin verran , muta en ole vielä varsinaista pelipaikkaa saanut. Olen 12 Vuotias poika (pelaan siis e-junioreissa) Kokoni on 153,5 cm ja painoa 44,2 kg. Haluaisin kovasti puolustukseen ja mieluiten linebackeriksi. Olenko liian pieni tähän pelipaikkaan? Jos olen, mihin sopisin parhaiten? Kiitos.
Vastaukset 2
- 1+999
varmasti koko riittää E:ssä, kokeile eri pelipaikkoja , kyllä se oma paikka löytyy.
Lopullinen pelipaikka alkaa hahmottua jenkkifutarille vasta teini-iässä, kun näet minkä kokoiseksi olet kasvamassa. Kaikilla pelipaikoilla eduksi on monipuolinen urheilutausta missä avain asemassa ovat liikkuvuus ja nopeus sekä muutaman vuoden kuluttua myös voima (tämä siis 12 vuotiaalle). Jenkkifutiksessa on tärkeää oppia heti alussa oikeat perustekniikat, jotka toimivat varusteiden ohella loukkaantumisia ehkäisevänä tekijänä. Henkisellä puolella jenkkifutarin tulee olla varustettu kamppailulajeille ominaisella luontaisella valmiudella ottaa ja antaa erilaisia kontakteja osana omaa suoritusta.
Suomessa tukimiehen paikalla aikuisten sarjoissa pelaavat pelaajat ovat painoltaan 90-110 kg ja pituudeltaan 180-190 cm. Pituuskasvun suhteen suomalainen kouluterveydenhuolto antaa nuorille aika hyviä ennusteita miten pitkäksi lapsi on kasvamassa. Painon osalta henkilöllä itsellään on enemmän vaikutusmahdollisuuksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831109
- 73922
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut129767- 57680
- 43605
- 30592
Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.177591Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t140579Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4576Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61555