Olisi mukavaa kun voisi pistää joitan kokemuksia bittivirraksi. Vaikka omasta plaanauksesta ei kuvia saakkaan niin voisi aina vähän filmata perässä tulevia.
Onko ainut "toimiva" vaihtoehto kalamiesten käyttämät aurinkolaseihin laitetut kamerat vai jotain muuta. Tuntuisi typerältä otsassa oleva kamera joita näkee telkussa erilaisissa laskettelujutuissa käytettävän.
Millasta videokameraa vesille
2
106
Vastaukset
Gopro on kai action kameroissa kaikkien hipsterien must juttu tänään. Ollaan kuvailtu duunissa jotain sillä. Ihan asiallista kuvaa, ja kun on kotelossa, kestääkin jotain.
Itse kuvailen ihan perus videokameralla. Ei ole ollut ongelmia veden tai kosteuden kanssa. Kuvanlaatu pesee kaikki actionkamerat mennen tullen. Järkkäriä ja pokkariakin käytän samaan käyttöön.Canonin s100:ssa on muuten yllättävän hyvä videokuvaus. Yleiskamerana varsin oivallinen. Melkein kaikkihan ne nykyään ottaa jo asiallista videota.
Paras kamera on aina mukana oleva kamera.- 1+14
Kisatessa on yleensä kamera se viimeisin asia mitä ehtii säätämään. Jos olisi joitain sellaisia pieniä kameroita laajalla kulmalla, joita voisi iskeä keulakaiteeseen molemmin puolin. Saisi jo lähtölinjalta aika hyvää kuvaa. tietsikka voisi heittää sen samantien nettiin.
Mutta kiitos hyvästä vinkistä:
http://gopro.com/products/?gclid=CMva0bD_n7UCFYe9zAodsQMAmw
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1074691
- 1464529
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h464512- 1462954
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa292508- 1582184
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue202118- 401819
- 731380
Onko oikein että
Melkein puolen vuoden tutustumisen ja tiiviin yhteydenpidon jälkeen toinen katoaa selittämättä, kuin pieru Saharaan? No1761221