Naiset valehtelee

naamapuoli..

Naiset sanoo että iällä tai ulkonäöllä ei ole väliä. Sit kun kirjoittaa ja lähettää kuvan niin vastausta ei tule. Naisille vaan sillä ulkonäöllä on paljonkin väliä vaikka muuta väittävät

13

218

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tottakai ulkonäöllä on väliä. Missä näet väitteitä, että iällä tai ulkonäöllä ei ole väliä? Deittiprofiileissa? Keskustelupalstoilla?

    • Oppinsa jo saanut

      Kuva ratkaisee 98% jatkuuko viestintä vai ei.
      Mikään muu yksittäinen tekijä ei varmasti vaikuta niin paljon naisten mielipiteeseen kuin nimenomaan ulkonäkö.

      Jos et pärjää kuvassa niin sinulla jää netissä vain rukkanen käteen tai sitten joudut pudottamaan odotusarvosi naisen kohdalta minimiin kuten esimerkiksi paino ja lapsettomuus jne.

      Nainen joka ei tunne vetoa sinuun kuvaan perusteella niin ei tule sinuun tutustumaan.
      Itse luovutin jo aikaa sitten kun tajusin että netissä on miehiä joilla on komeat leuat ja tummat hiukset jotka vetoaa naisiin ihan eri tavalla kuin joku vaalea tapaus. Sillä miten siisti on ja millainen kuva muuten on niin ei ole mitään väliä..

      Eikä ole mitään halua alkaa hoitaamaan toisen miehen lapsia eikä ottaamaan suhteeseen naista joka ei osaa huolehtia itsestään sen vertaa että pysyisi normaalipainoisena joten itse totesin parempi vain poistua takavasemmalle.
      Yksinkertaisesti jos et ole kuvauksellinen niin pysy poissa netistä. Säästää sinulta ajalta ja vaivalta.

      Kuvittelin itsekin että netissä voisi tehdä mm. huumorilla, kirjoitustaidolla, fiksuudella ja persoonallisuudella vaikutuksen, mutta valitettavasti ei voi. Vaikka oma kroppa olisi hyvässä kondiksessa niin naiset tiiraa lähinnä sitä naamataulua ja yhteydenottajia tosissaan on vain ne pulskat naiset joilla ei ole edes sitä hyvässä kondiksessa olevaa kroppaa.
      Toisin sanoen sitä mitä sinä voit tarjota muuten ei ole mitään väliä verrattuna siihen mitä naisella on tarjottavana.
      Hän on nainen ja netissä joten hän saa kuoria kermat päältä kävittepä yhteen tai ette.
      Yritin deitata pyöreitäkin naisia, mutta väsyin niihin tekosyihin minkä takia mm. liikunta ei kiinnosta tai miksi elämäntapatottumukset ovat sitä mitä ovat. Ei siitä suhteesta tulisi mitään eli normaalipaino jo alun alkaen terveellisillä elämäntavoilla on vain minun listalla must.

      Sieltä poimitaan vain ne komeimmat marjat ja kun naisia pommittaa loputtomasti miehet viesteillä entistä komeampien naamojen kanssa niin se peli on harvinaisen selvä.

      Ei näiden asioiden toteamiseen mitään Einsteinia tarvita eikä myöskään kateutta tai katkeruutta.

      Ajattelin alunperin että nettideitti on suhteellisen pinnallinen vaihtoehto, mutta ajattelin että jos räätälöin profiilin oikein jne. teen vaikutuksen muuten niin kyllä sieltä joku vastaava nainenkin löytyy kuin itse olen vaikka en mikään muotovalio kasvoiltani olekaan.

      Olin täysin väärässä, en missään kuvitelmissa olisi kuvitellun miten kylmiä pakkeja sieltä tulee nimenomaan naamakuvan vuoksi.
      Jos et sytytä geneettisesti niin et sytytä.

      Sitten on pakko kokeilla muualla elämässä jossa naamasi ja keho on liikkeessä eikä yhdessä hetkessä ikuistettuna epäseksikkääksi ilmestykseksi.

      Peace and love to you brother.

      • ....................

        Kuvitteletko tosiaan että rumat naiset saavat komeita miehiä? Kuinka usein näkyy katukuvassa pareja joissa nainen on jumalattoman kolhon näköinen ja mies komea? Ei kovin usein. Kyllä se on yleensä niin päin että nainen on jotensakin siedettävän näköinen, mutta mies kuin syöttöporsas.

        Jos kerta naiset ovat niin kamalan ronkeleita miesten ulkonäön suhteen, niin miten nuo kaljamahaiset möröt oikein ovat onnistuneet sen hiiren kokoisen naisensa saamaan? Entä miten löytävät toisensa puoliskot jotka oikeasti muistuttavat toisiaan?

        Kun itse otan yhteyttä miehiin joiden kuvittelen vastaavan itseäni ulkoisesti ja sisäisesti, he ovat erittäin kiinnostumattomia ja vastausta ei välttämättä saa lainkaan. Minuun taas ottavat yhteyttä melkein pelkästään ne miehet joiden ulkonäöstä en itse pidä.

        Meno on kuin jossain shakespearelaisessa näytelmässä jossa kukaan ei vahingossakaan ota sitä jonka saisi, ja haluaa sitä jota ei saa.


      • hejkolnyt
        .................... kirjoitti:

        Kuvitteletko tosiaan että rumat naiset saavat komeita miehiä? Kuinka usein näkyy katukuvassa pareja joissa nainen on jumalattoman kolhon näköinen ja mies komea? Ei kovin usein. Kyllä se on yleensä niin päin että nainen on jotensakin siedettävän näköinen, mutta mies kuin syöttöporsas.

        Jos kerta naiset ovat niin kamalan ronkeleita miesten ulkonäön suhteen, niin miten nuo kaljamahaiset möröt oikein ovat onnistuneet sen hiiren kokoisen naisensa saamaan? Entä miten löytävät toisensa puoliskot jotka oikeasti muistuttavat toisiaan?

        Kun itse otan yhteyttä miehiin joiden kuvittelen vastaavan itseäni ulkoisesti ja sisäisesti, he ovat erittäin kiinnostumattomia ja vastausta ei välttämättä saa lainkaan. Minuun taas ottavat yhteyttä melkein pelkästään ne miehet joiden ulkonäöstä en itse pidä.

        Meno on kuin jossain shakespearelaisessa näytelmässä jossa kukaan ei vahingossakaan ota sitä jonka saisi, ja haluaa sitä jota ei saa.

        Kuvittelet väärin...... ts. sulla on vähän liialliset luulot ulkonäöstäsi.


      • juurikin näin.
        .................... kirjoitti:

        Kuvitteletko tosiaan että rumat naiset saavat komeita miehiä? Kuinka usein näkyy katukuvassa pareja joissa nainen on jumalattoman kolhon näköinen ja mies komea? Ei kovin usein. Kyllä se on yleensä niin päin että nainen on jotensakin siedettävän näköinen, mutta mies kuin syöttöporsas.

        Jos kerta naiset ovat niin kamalan ronkeleita miesten ulkonäön suhteen, niin miten nuo kaljamahaiset möröt oikein ovat onnistuneet sen hiiren kokoisen naisensa saamaan? Entä miten löytävät toisensa puoliskot jotka oikeasti muistuttavat toisiaan?

        Kun itse otan yhteyttä miehiin joiden kuvittelen vastaavan itseäni ulkoisesti ja sisäisesti, he ovat erittäin kiinnostumattomia ja vastausta ei välttämättä saa lainkaan. Minuun taas ottavat yhteyttä melkein pelkästään ne miehet joiden ulkonäöstä en itse pidä.

        Meno on kuin jossain shakespearelaisessa näytelmässä jossa kukaan ei vahingossakaan ota sitä jonka saisi, ja haluaa sitä jota ei saa.

        "he ovat erittäin kiinnostumattomia ja vastausta ei välttämättä saa lainkaan. Minuun taas ottavat yhteyttä melkein pelkästään ne miehet joiden ulkonäöstä en itse pidä.

        Meno on kuin jossain shakespearelaisessa näytelmässä jossa kukaan ei vahingossakaan ota sitä jonka saisi, ja haluaa sitä jota ei saa. "

        Mulla tosin sujuu yleensä hyvin ensimmäiseen näkemiseen saakka, jonka jälkeen niistä ei sitten kuulu enää pihaustakaan jotka itse vois mieluusti nähdä vielä toistekin. Ja ne joista en kiinnostu, jaksaa pommittaa sinnikkäästi ehdotuksillaan maailman tappiin.

        Enkä muuten oo koskaan väittäny kellekään etteikö ulkonäöllä ois väliä, tottakai on. Samoten kun iällä, eihän siellä ilmotuksessa sentään turhaan niitä ikärajoja oo laitettu. Liian suurella ikäerolla en edes vastaa. Ehdotan suht alkuvaiheessa kuvien vaihtoo, jos sitten ei puolin tai toisin miellytä niin ei tuhlaannu suotta enempää kummankaan aikaa ja vaivaa. Ja oon nähny sellasiakin jotka ei kuvissa niin kovin oman tyyppiseltä näytä, koska niitä luonnossa positiivisiakin yllätyksiä on nähty. Tietysti myös päinvastoinkin, joskin vähemmässä määrin.


      • sinkku.mies37
        .................... kirjoitti:

        Kuvitteletko tosiaan että rumat naiset saavat komeita miehiä? Kuinka usein näkyy katukuvassa pareja joissa nainen on jumalattoman kolhon näköinen ja mies komea? Ei kovin usein. Kyllä se on yleensä niin päin että nainen on jotensakin siedettävän näköinen, mutta mies kuin syöttöporsas.

        Jos kerta naiset ovat niin kamalan ronkeleita miesten ulkonäön suhteen, niin miten nuo kaljamahaiset möröt oikein ovat onnistuneet sen hiiren kokoisen naisensa saamaan? Entä miten löytävät toisensa puoliskot jotka oikeasti muistuttavat toisiaan?

        Kun itse otan yhteyttä miehiin joiden kuvittelen vastaavan itseäni ulkoisesti ja sisäisesti, he ovat erittäin kiinnostumattomia ja vastausta ei välttämättä saa lainkaan. Minuun taas ottavat yhteyttä melkein pelkästään ne miehet joiden ulkonäöstä en itse pidä.

        Meno on kuin jossain shakespearelaisessa näytelmässä jossa kukaan ei vahingossakaan ota sitä jonka saisi, ja haluaa sitä jota ei saa.

        Kaljamaha möröt on asia erikseen. Sellaset juopot saa aina naisia vaikka olis minkä näköisiä. Naiset nyt vaan rakastuvat renttu juoppoihin ja sille ei varmaan järjellistä selitystä ikinä löydy. Tällänen joka ei juo kovinkaan usein niin naiset ei kiinnostu koska oon varmaan siten tylsä kun en hauku naista horoksi enkä ryyppää joka vviikonloppu.


    • ....

      Ihan samanlailla osa miehistä tekee. Tai sitten kuvan jälkeen tulee jotain selittelyjä miksi ei enää halua jatkaa tutustumista.

    • Tuosta syystä kannattaakin jo profiiliin laittaa kuva, niin ne joita ei miellytä pärstä niin eivät edes käy kattoon proffaa tai edes vastaa ensimmäiseenkään viestiin. Tuleepahan ainaki heti tietoon se asia.

      • 6 2 2013

        Joo, mulla on kuva, koska nämä kuvanpyytäjät pysyy näin ollen kaukana,
        kun näkee sen samantien.Se on päivitetty ja kokovartalo sellainen, mutta hyvin näkyy kasvotkin.

        Eikä mikään täysissä tällingeissä otettu em. juhlissa. Eli ottaa, tai jättää
        siltä istumalta.

        Turhia viestejä ei viitsi kirjoitella, jos se kaikki tyssää kuvan vaihtoon..


      • oawirfhj49
        6 2 2013 kirjoitti:

        Joo, mulla on kuva, koska nämä kuvanpyytäjät pysyy näin ollen kaukana,
        kun näkee sen samantien.Se on päivitetty ja kokovartalo sellainen, mutta hyvin näkyy kasvotkin.

        Eikä mikään täysissä tällingeissä otettu em. juhlissa. Eli ottaa, tai jättää
        siltä istumalta.

        Turhia viestejä ei viitsi kirjoitella, jos se kaikki tyssää kuvan vaihtoon..

        "6 2 2013" tämä on hyväksi havaittu tapa.


    • luonteella ei väliä

      Jos nainen sanoo viestissä et ulkonäöllä ei väliä ja sit kun kuvan lähettää joskus niin viestittely loppuu kuin seinään. Onhan se selvää valehtelua.

    • Waidmannsheil

      Niin ne sanoo mutta suurinosa on silti pinnallisia. Etenkin alle 30v naiset ovat lähes järjestään pinnallisia mutta 30 ja varsinkin 40 eivät enään niinkään.
      Itselläni on treffeillä sellainen kuva josta juuri ei kasvoja erota kun on lippis ja aurinkolasit mut muuten koko vartalo kuva vaan sen takia että en halua itsestäni liian tunnistettavaa ihmistä netti maailmaan. Jos ja yleensä alle kolmekymppiset pyytää kuvaa lähettämään heille teen tarkoituksella niin että lähetän jostain harraste maailmasta kuvan jossa touhuan harrastukseni parissa ja ilmeet ovat myrtsistä tosikkoon ja lähes varmasti heistä ei enään kuulu mitään sen jälkeen. Syy miksi näin teen johtuu siitä että olen oikeasti kuulemma komea ja vientiä olisi yöelämässäkin riittämiin niin miksi lähettäisin pinnalliselle henkilölle huollitellun kuvan itsestäni jos hän ei kestä arki tai harrastusminua niin ei tällaisesta henkilöstä ole silloin myöskään parisuhteeseen koska emmehän esim herätessämme ole heti valmiita ja tällättyjä komeita ja kauniita.

    • SuhteenLopettaminen

      Ja kun saat ko. naisen kuvan niin ... leikki on kaukana!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      90
      2018
    2. Mies, ei käytetä kortsua

      Olen terve ja ehkäisy löytyy.
      Ikävä
      33
      1692
    3. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      373
      1680
    4. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      70
      1344
    5. Palstasuden aamu

      Hyvää huomenta. Alkaa vähitellen tervehtymistä tapahtua. 😊🤗☕🐺
      Ikävä
      219
      1095
    6. Mikä kaivatussasi on

      parasta?
      Ikävä
      38
      1041
    7. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      190
      960
    8. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      70
      927
    9. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      85
      924
    10. Minulla on nyt niin hirveä ikävä,

      etten meinaa kestää. ;( Voi kun olisit lohduttamassa minua. Anteeksi.
      Ikävä
      71
      876
    Aihe