Onko teillä kokemuksia suhteen onnistumisesta/epäonnistumisesta, kun nainen on miestä yli 10-v vanhempi?
Ikäkysymys
3
608
Vastaukset
- Äityli
8v. ja mieheni on nuorempi. Kumpikin yli kolmekymppisiä. Muuten avioliittomme hyvä, mutta vastuuton on mieheni. Se ei johdu iästä vaan jostain muusta, jota yritän selvittää täälläkin.
- Woman
Elin kymmenen vuotta yhdessä minua kymmenen vuotta nuoremman miehen kanssa,kaikki sujui muuten hyvin, mutta miehen äiti oli meitä vastaan ja lopulta tuli ero kaiken riidan päälle,päätin että ei enää ikinä nuoremman kans,ja mitä kummaa,taas rakastuin minua kymmenen vuotta nuorempaan, mutta hänen äiti onkin aivan ihana ja uskon tähän suhteeseen täysillä.Mies joka ei ole äitistä eroon päässy niin on vaikea purtava,sen vaan sanon,,,onnea sulle kokeilussa.
- Muumimamma
Havainto: riippuu missä iässä ikäero on.
Jos on esim. 15v. ja 25v. ikä ero on huono juttu paitsi laillisesti, myös siten että molemmat erävät ihan eri maailmoissa.
Myös 20v. ja 30v. on aikamoinen ero, riippuu tietysti jos 20v. on "ikäistään kypsempi" ja 30v. on "nuorekas".
Kun ikää on vaikka 30 ja 40, ei ero merkkaa enää oikein mitään. Kun ollaan 70 ja 80, on jo niin paha dementia ettei muista kumpi oli vanhempi :D (vitsi vitsinä)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2795838Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki373396Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1432637"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2212102Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol781635- 641057
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77991Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni126856Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan9855Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11804