Moro.
mun ehdottomia lemppareita on musta kajalrajaus silmän alaluomen sisäpinnassa, mutta luontaisesti kosteahkojen silmien takia kaipaisin apua, miten sen saisi pysymään kaikkein parhaiten ja siisteimmin. Mikä olisi paras kajal moiseen? Kokemuksia? Vinkkejä?
Kiitoooos!
Silmän alaluomen sisäpinnan rajaus, kuinka saada kestämään?
4
2351
Vastaukset
- Tytt.
Mulle on auttanut hiukan se, että laitan myös yläluomelle samaan paikkaan kajalia.
- Beayty Balm
No kannattaa etsiä mahd. pitkäkestoinen kajal, itse en osaa tähän sanoa mikä sellainen olisi, metsästän sitä itsekin. Paras tapa on etsiä netistä arvosteluja tuotteista ja käydä kaupoissa kokeilemassa testereitä. (ei siis silmään vaan käteen ja sitten hankaat ja peset ja kaikkee ja katsot mikä on paras). Sisäkajalin kestoa itse lisään laittamalla mustan kajalin päälle mattaa mustaa luomiväriä ohuella viistopäisellä siveltimellä, varovasti painat luomivärin siihen päälle, se kiinnittää kajalin. Mutta käytä matta luomiväriä! Hile ja glitter hippuset voivat ärsyttää silmiä. Ja en suosittele tätä kikkaa jos käytät piilolinssejä.
- kokeileppas
Sisärajauksen saa pysymään hieman paremmin kun ensin vähän pyyhkäisee ja 'kuivaa' sitä sisäpintaa esim ihan vanupuikolla, kannattaa kokeilla. kuivaan ihoon luonnollisestikkin kaikki tarttuu paremmin... :)
- 1234567
kävisikö vedenkestävä elyliner?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata1243367Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois742148Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2582137- 1361889
Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641412- 971337
Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻931287- 611253
- 611240
- 711121