miten nayttaa ikaiseltaan

28v babyface

Eli oon 28-vuotias 157cm normaalipainoinen mutta lapsenkasvoinen nuori nainen. Mua luullaan usein noin 22-23-vuotiaaksi, jopa nuoremmaksi ja pikkuhiljaa se on alkanut arsyttamaan mua. Miten teidan mielesta mun ikaisen tulisi pukeutua jotta ei ainakaan luultaisi huomattavasti nuoremmaksi mutta en kuitenkaan yliampuisi pukeutumisessa, meikkauksessa ja kampauksissa liikaa?

2

126

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nolo Sika

      Itselläni vähän samaa vikaa, olen 25, kohta 26v poika, oon 157 pitkä, ja painan 62kg

      Lisäksi myös kasvot, kroppa ja alapää on aivan kuten 13 vuotiaalla, mutta en ole tätä kokenut ongelmaksi, jotenkin jopa tarkoituksella pyrin näyttämään nuorekkaammalta

      Joku aika sitten olin laivalla treffeillä yhden 28v pojan kaa, ja siinä sitten disckossa tanssisimme ja pussailimme, kunnes yhtäkkiä wanhempi nainen tuli huutamaan poikaystävälleni "kädet irti pedofiili, tai pääset putkaan" arvaa hävettikö?

      Voisitko muuten tarkentaa mitä meinaa nayttaa, ikaiseltaan arsyttaa, teidan ja mielesta ei tuu näin äkkiseltään nääs mieleen

    • 212121

      No eipä siinä kauheasti auta vaatteet, jos kasvot on lapsen. Olen myös kasvoiltani nuoren näköinen ja lähes aina kysytään paperit ihan vaan lottoa jättäessä kioskille. Juhlin siis tänä vuonna 30 v synttäreitä.

      Muakin ehkä hiukan alkaa ärsyttää tämä. Olen melkein saman näköinen kun 16-vuotiaana. Mieheni on minua 10 vuotta vanhempi ja häntä luullaan monesti isäkseni tai vähintään suhdettamme jotenkin sairaaksi.

      Minua ei oteta vakavasti ja jopa nuoremmat ihmiset kuin minä suhtautuvat minuun kuin lapseen. Minun odotetaan olevan jotenkin naiivi ja kun ihmiset kuulevat oikean ikäni, he eivät usko tai pitävät minua jotenkin jälkeenjääneenä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 150
      4275
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3864
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2651
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1639
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1543
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1521
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    Aihe