Eli oon 28-vuotias 157cm normaalipainoinen mutta lapsenkasvoinen nuori nainen. Mua luullaan usein noin 22-23-vuotiaaksi, jopa nuoremmaksi ja pikkuhiljaa se on alkanut arsyttamaan mua. Miten teidan mielesta mun ikaisen tulisi pukeutua jotta ei ainakaan luultaisi huomattavasti nuoremmaksi mutta en kuitenkaan yliampuisi pukeutumisessa, meikkauksessa ja kampauksissa liikaa?
miten nayttaa ikaiseltaan
2
156
Vastaukset
- Nolo Sika
Itselläni vähän samaa vikaa, olen 25, kohta 26v poika, oon 157 pitkä, ja painan 62kg
Lisäksi myös kasvot, kroppa ja alapää on aivan kuten 13 vuotiaalla, mutta en ole tätä kokenut ongelmaksi, jotenkin jopa tarkoituksella pyrin näyttämään nuorekkaammalta
Joku aika sitten olin laivalla treffeillä yhden 28v pojan kaa, ja siinä sitten disckossa tanssisimme ja pussailimme, kunnes yhtäkkiä wanhempi nainen tuli huutamaan poikaystävälleni "kädet irti pedofiili, tai pääset putkaan" arvaa hävettikö?
Voisitko muuten tarkentaa mitä meinaa nayttaa, ikaiseltaan arsyttaa, teidan ja mielesta ei tuu näin äkkiseltään nääs mieleen - 212121
No eipä siinä kauheasti auta vaatteet, jos kasvot on lapsen. Olen myös kasvoiltani nuoren näköinen ja lähes aina kysytään paperit ihan vaan lottoa jättäessä kioskille. Juhlin siis tänä vuonna 30 v synttäreitä.
Muakin ehkä hiukan alkaa ärsyttää tämä. Olen melkein saman näköinen kun 16-vuotiaana. Mieheni on minua 10 vuotta vanhempi ja häntä luullaan monesti isäkseni tai vähintään suhdettamme jotenkin sairaaksi.
Minua ei oteta vakavasti ja jopa nuoremmat ihmiset kuin minä suhtautuvat minuun kuin lapseen. Minun odotetaan olevan jotenkin naiivi ja kun ihmiset kuulevat oikean ikäni, he eivät usko tai pitävät minua jotenkin jälkeenjääneenä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005338556Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5367824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72203Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1601184Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17816Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40754Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57732Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68716- 46705
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36647