Eli oon 28-vuotias 157cm normaalipainoinen mutta lapsenkasvoinen nuori nainen. Mua luullaan usein noin 22-23-vuotiaaksi, jopa nuoremmaksi ja pikkuhiljaa se on alkanut arsyttamaan mua. Miten teidan mielesta mun ikaisen tulisi pukeutua jotta ei ainakaan luultaisi huomattavasti nuoremmaksi mutta en kuitenkaan yliampuisi pukeutumisessa, meikkauksessa ja kampauksissa liikaa?
Vastaukset 2
- Nolo Sika
Itselläni vähän samaa vikaa, olen 25, kohta 26v poika, oon 157 pitkä, ja painan 62kg
Lisäksi myös kasvot, kroppa ja alapää on aivan kuten 13 vuotiaalla, mutta en ole tätä kokenut ongelmaksi, jotenkin jopa tarkoituksella pyrin näyttämään nuorekkaammalta
Joku aika sitten olin laivalla treffeillä yhden 28v pojan kaa, ja siinä sitten disckossa tanssisimme ja pussailimme, kunnes yhtäkkiä wanhempi nainen tuli huutamaan poikaystävälleni "kädet irti pedofiili, tai pääset putkaan" arvaa hävettikö?
Voisitko muuten tarkentaa mitä meinaa nayttaa, ikaiseltaan arsyttaa, teidan ja mielesta ei tuu näin äkkiseltään nääs mieleen - 212121
No eipä siinä kauheasti auta vaatteet, jos kasvot on lapsen. Olen myös kasvoiltani nuoren näköinen ja lähes aina kysytään paperit ihan vaan lottoa jättäessä kioskille. Juhlin siis tänä vuonna 30 v synttäreitä.
Muakin ehkä hiukan alkaa ärsyttää tämä. Olen melkein saman näköinen kun 16-vuotiaana. Mieheni on minua 10 vuotta vanhempi ja häntä luullaan monesti isäkseni tai vähintään suhdettamme jotenkin sairaaksi.
Minua ei oteta vakavasti ja jopa nuoremmat ihmiset kuin minä suhtautuvat minuun kuin lapseen. Minun odotetaan olevan jotenkin naiivi ja kun ihmiset kuulevat oikean ikäni, he eivät usko tai pitävät minua jotenkin jälkeenjääneenä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää
Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty521610Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon
Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä3591353Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas
Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto381144- 621091
Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?
Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s3511083Kai mua vähän
Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine137969Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen
Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel37882Treffi-ilmoituksia!
Tähän avaukseen voipi treffeille halukkaat laittaa oman - lyhyen - vapaamuotoisen hakunsa,burneri emaileinee). Tavoitte204798- 62648
Onko karhukanta jo liian iso? Lenkkeilijä kohtasi kontion juoksulenkillä
Rantasalmella lenkkeilijä kohtasi karhun. Kylällä karhun näkeminen on ollut tosi harvinaista. Onko karhukanta jo liian i98641