Katheellinen

ajomies.

Kuka taksimies joka kertoo kuulemansa pitkin kyliä? kuulemma joku tuuraaja. Puhuvat että tuuraa pimeästi.

19

606

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niinsoon

      Puhua saapii ja niin Pellossa tehhäänki, puhutaan useasti paskaa.

    • Suitsari

      Onko se pikku kuski joka ajaa ilman valoja taksia iltaisin ja yöllä,eihän sitä muuten voi ajaa pimeässä

    • laitosmieskö

      Puhuvat, että solis alkanu ajamaan nyt päivälä. On ollu kuulumma niin pimeää ajaa, ettei edes nälkää nähny.

    • onksese

      Ajokos se Juoksengin taksia?

    • ndzoiyr

      meillä on niin sanottuja harmaitataksieja jotka jätttää oikean taksin kotiin ja ajaa mustana kyytit. net ne selittää juttuja kun uskovat että taksilaki ei koske silloin. niitä on muutama tietyillä kylillä.

      • ajankikävelenki

        taitaa olla osakeet laskussa kun taksaritkin kadehtii työttömiä.


    • just tulin..

      Sellainen pieni ja paksu

    • ota5

      Kyllähän se poka Pellossa on näin että noita paskanpuhuja taksimiehiä riittää! Sehän on sanonta et jos et tiiä niin kysäseppä Pellon taksiasemalta,nethän ne tietää kuka on ollu missäki ja kenen tykönä ja missä lie itte sitte ovat , näkkyypä nuila ajavan pimeässä itte kullakin, on,lyhyttä ja lihavaa,pitkää ja laihaa,vankempaa ja vanhempaa, on se jännä ko ihmiset kaehtii toisiansa,mutta niihän se on että hamekankaita sais ostaa suurimmalle osalle Pellon miesväestöstäkin,Kyllähän se ihmisestä paljon riippuu joka sitä paskaa lappaa ja selittää etheen päin mitä näkevät tahi kuulevat,kylläpä sitä on tainnu ittekukanenki kuulla juoruja itte pirssareitten suustaki eikä pelkästään renkien ei kannata työläisiä yleistää kuten ei millään alalla näin sais olla.Son tämä netin maailma sellanen et enpä uskaltais alkaa paikkakuntia tahi mitään julkaseen ko aina on vaarana et jääpi kiini

      • Työnsä kullakin

        Taksikuskeilla on vaitiolovelvollisuus. Toivottavasti noudattavat sitä.


    • ylpee2

      On niitä jotka tietävät asian ja osaavat noudattaa lakia mutta onpas myös niitä jotka luulevat ettei se heitä koske, näihän son että elethään ko Pellossa, ainaki tietyt munamartat tietyssä kahvilassa näitä asioita jaksavat jauhaa,jos ei ihmisillä ole muuta elämää ko kytätä toisten tekemisiä niin vähässä on hommat, hohhoi

    • Naisen näkökulma

      Jotenkin tuntuu ettei nyt ole kaikki pullat uunissa vai miten se meni,yleensä en kommentoi mihinkään mutta voin sanoa sen että omasta kokemuksesta tiedän että ei mikään pysy salassa,onpas taksaritkin selitelleet pitkin peltoja vai pelloa minunkin asioita vaikka olen kyydissä asiakkaana ollut, tiedän muutaman luotettavan kuskin tältä perältä ja muiden kyytiin en tule vastaisuudessakaan nousemaan

    • TAKSMANN

      AVIOLIITON RIKKOJIA,JA YKSINÄISTEN AUTTAJIA

    • muitakin on

      No on täällä muitakin pimeän työn tekijöitä. ei ole taksisuharit ainoita. Tienaavat eläkkeellä enemmän kuin työssä ollessaan aikoinaan. Tietoa on, ja kehuskelevat vielä. Kannattais pitää iho ummessa näin pienellä kyällä

      • Pello-terapeutti

        Tiedän ainakin yhden eläkeläisen, joka sanoi, että aivan tahallaan kertoo tietyille tyypeille kaikenlaista, että saavat lisää vettä myllyyn. Oliskohan tämä kehuskelija kehunut juuri tästä syystä, että saa kuulijat lisää pohdiskeltavaa. Hyvä, että joku keksii jotakin, että saa kuulijat mietittävää - näin ei syrjäydy.


    • pysähtynyt pello

      ja piiri pieni se vaa pyörii, voi mahoton teitä pellolaisia. ei tommosta kuntaa ja kuntalaisia ole muualla suomessa, son varma. myötähäpeää tunnen teitä raukkoja kohtaan. kauan sitten jo pellosta älysin pois lähteä ja EI todella ole ikomustakaan palata.

    • lätsät

      Sanoppa muuta. Pikkunen on mailma joillaki ja pipo tiukala.

    • HUH HUH

      Pellossa eletään kuin pellossa. Huolehditaan muiden asioista enemmän, kuin omista, ja juorut kulkee. On talvi-iltoina kiva jutella muiden asioista, kun omat yritetään piilotella että ei vain muut tietäs! Kun ei ole muuta nähnyt kuin Pelloa ei voi tietenkään paljoa vaatia. Entinen Pellolainen, ja meinaa pysyykin entisenä. Hankkikkaa ELÄMÄ!!!
      ps: Seo kerholaiset myös!!!

    • Kuulehan, tuollaisesta tunnistettavasti leimaamisesta voit joutua jo käräjille, jos tämä henkilö ilmoittaa asiasta poliisille. Tuommoisia ei kirjoiteta ees mettäkylälä, ei ees naapurin porovarkhaasta, vaikka sinun poron olis ruuaksi vieny. Jos ajaa pimeästi, ilmota verottajalle, joka ottaa rengin ja isännän ajot syyniin ja mätkäsee kymppitonnin verot.

      Ajattele mitä sanot äläkä sano mitä ajattelet!

    • lapin mies

      Mitä käräjille?? Eikö ne yleensä joudu käräjille, jotka sitä pimhetä työtä tekee. Paitsi ei tieenkään Pellossa. Omat lait täällä on, ja tutut verokarhut jotka katsoo ohi sormien, kun palkan ne kuitenkin työstä saavat, vaikka istuisivat mitään tekemättä, niin kuin ei varmaan teekkään!!

      ps. Näin on

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1208
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      118
      1047
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      930
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      792
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      295
      746
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      666
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe