Kuka taksimies joka kertoo kuulemansa pitkin kyliä? kuulemma joku tuuraaja. Puhuvat että tuuraa pimeästi.
Katheellinen
19
606
Vastaukset
- niinsoon
Puhua saapii ja niin Pellossa tehhäänki, puhutaan useasti paskaa.
- Suitsari
Onko se pikku kuski joka ajaa ilman valoja taksia iltaisin ja yöllä,eihän sitä muuten voi ajaa pimeässä
- laitosmieskö
Puhuvat, että solis alkanu ajamaan nyt päivälä. On ollu kuulumma niin pimeää ajaa, ettei edes nälkää nähny.
- onksese
Ajokos se Juoksengin taksia?
- ndzoiyr
meillä on niin sanottuja harmaitataksieja jotka jätttää oikean taksin kotiin ja ajaa mustana kyytit. net ne selittää juttuja kun uskovat että taksilaki ei koske silloin. niitä on muutama tietyillä kylillä.
- ajankikävelenki
taitaa olla osakeet laskussa kun taksaritkin kadehtii työttömiä.
- just tulin..
Sellainen pieni ja paksu
- ota5
Kyllähän se poka Pellossa on näin että noita paskanpuhuja taksimiehiä riittää! Sehän on sanonta et jos et tiiä niin kysäseppä Pellon taksiasemalta,nethän ne tietää kuka on ollu missäki ja kenen tykönä ja missä lie itte sitte ovat , näkkyypä nuila ajavan pimeässä itte kullakin, on,lyhyttä ja lihavaa,pitkää ja laihaa,vankempaa ja vanhempaa, on se jännä ko ihmiset kaehtii toisiansa,mutta niihän se on että hamekankaita sais ostaa suurimmalle osalle Pellon miesväestöstäkin,Kyllähän se ihmisestä paljon riippuu joka sitä paskaa lappaa ja selittää etheen päin mitä näkevät tahi kuulevat,kylläpä sitä on tainnu ittekukanenki kuulla juoruja itte pirssareitten suustaki eikä pelkästään renkien ei kannata työläisiä yleistää kuten ei millään alalla näin sais olla.Son tämä netin maailma sellanen et enpä uskaltais alkaa paikkakuntia tahi mitään julkaseen ko aina on vaarana et jääpi kiini
- Työnsä kullakin
Taksikuskeilla on vaitiolovelvollisuus. Toivottavasti noudattavat sitä.
- ylpee2
On niitä jotka tietävät asian ja osaavat noudattaa lakia mutta onpas myös niitä jotka luulevat ettei se heitä koske, näihän son että elethään ko Pellossa, ainaki tietyt munamartat tietyssä kahvilassa näitä asioita jaksavat jauhaa,jos ei ihmisillä ole muuta elämää ko kytätä toisten tekemisiä niin vähässä on hommat, hohhoi
- Naisen näkökulma
Jotenkin tuntuu ettei nyt ole kaikki pullat uunissa vai miten se meni,yleensä en kommentoi mihinkään mutta voin sanoa sen että omasta kokemuksesta tiedän että ei mikään pysy salassa,onpas taksaritkin selitelleet pitkin peltoja vai pelloa minunkin asioita vaikka olen kyydissä asiakkaana ollut, tiedän muutaman luotettavan kuskin tältä perältä ja muiden kyytiin en tule vastaisuudessakaan nousemaan
- TAKSMANN
AVIOLIITON RIKKOJIA,JA YKSINÄISTEN AUTTAJIA
- muitakin on
No on täällä muitakin pimeän työn tekijöitä. ei ole taksisuharit ainoita. Tienaavat eläkkeellä enemmän kuin työssä ollessaan aikoinaan. Tietoa on, ja kehuskelevat vielä. Kannattais pitää iho ummessa näin pienellä kyällä
- Pello-terapeutti
Tiedän ainakin yhden eläkeläisen, joka sanoi, että aivan tahallaan kertoo tietyille tyypeille kaikenlaista, että saavat lisää vettä myllyyn. Oliskohan tämä kehuskelija kehunut juuri tästä syystä, että saa kuulijat lisää pohdiskeltavaa. Hyvä, että joku keksii jotakin, että saa kuulijat mietittävää - näin ei syrjäydy.
- pysähtynyt pello
ja piiri pieni se vaa pyörii, voi mahoton teitä pellolaisia. ei tommosta kuntaa ja kuntalaisia ole muualla suomessa, son varma. myötähäpeää tunnen teitä raukkoja kohtaan. kauan sitten jo pellosta älysin pois lähteä ja EI todella ole ikomustakaan palata.
- lätsät
Sanoppa muuta. Pikkunen on mailma joillaki ja pipo tiukala.
- HUH HUH
Pellossa eletään kuin pellossa. Huolehditaan muiden asioista enemmän, kuin omista, ja juorut kulkee. On talvi-iltoina kiva jutella muiden asioista, kun omat yritetään piilotella että ei vain muut tietäs! Kun ei ole muuta nähnyt kuin Pelloa ei voi tietenkään paljoa vaatia. Entinen Pellolainen, ja meinaa pysyykin entisenä. Hankkikkaa ELÄMÄ!!!
ps: Seo kerholaiset myös!!! Kuulehan, tuollaisesta tunnistettavasti leimaamisesta voit joutua jo käräjille, jos tämä henkilö ilmoittaa asiasta poliisille. Tuommoisia ei kirjoiteta ees mettäkylälä, ei ees naapurin porovarkhaasta, vaikka sinun poron olis ruuaksi vieny. Jos ajaa pimeästi, ilmota verottajalle, joka ottaa rengin ja isännän ajot syyniin ja mätkäsee kymppitonnin verot.
Ajattele mitä sanot äläkä sano mitä ajattelet!- lapin mies
Mitä käräjille?? Eikö ne yleensä joudu käräjille, jotka sitä pimhetä työtä tekee. Paitsi ei tieenkään Pellossa. Omat lait täällä on, ja tutut verokarhut jotka katsoo ohi sormien, kun palkan ne kuitenkin työstä saavat, vaikka istuisivat mitään tekemättä, niin kuin ei varmaan teekkään!!
ps. Näin on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131208
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1181047- 130930
- 96792
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten295746Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81666Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504