Kertokaa monen miehen panoja te olette naiset olleet?
Eikö ne ole " likaisia naisia nykysanoilla"
Kyllä pimpsa haisee ja kyllä ihmiset tunnistaa naiset, jotka ovat antaneet itsensä monelle miehelle.
Miltä tuntuu olla monen miehen pano?
15
975
Vastaukset
- Homeinen kalu haisee
Taitaa olla "likainen mies" taas sekaisin.
- orgh
Hahah, nämä on aina yhtä hassuja. Mikähän trauma aloittajalla on? Harmittaa kun jotkut ovat saaneet monilta, ja itse ei tule koskaan keneltäkään saamaan?
- hehehheehh
Totta.Jakorasian maine kiirii edellä ja näkeehän sen jo ulkonäöstä.
- Säälittävin on
Ja mieshuoranko mainetta ja naamaa ei tunneta? Hähhähhää!
- kakakakakka
naiset on huo_ria
- pisupisupisu
Miehet ne vasta huoria onkin!
- surukliine miek
Kylä kule halpa naikkonen on hapa
Pillua antaa helposti, ( sori olen oluta juonu ja teksti hoomo.
Selainen ruma naine ja läski, makkarat roikuu ja yök raskaan
olev akka on Yök. Sis kuka mies haluoo akkaa joka jakaa pesää kaikile
vai olen spurgu, siis mite se kirjoteaa minä käy baarisa ja jakajat ovat kikattiva
kanoja, teennäis ja personahäiriöätä ja valehtele kaikesta
kylä akko lähti ku lepäkeihäs ku anto pesää harakalee
harkalalle verin tupaa ja tapelu tuli ja sinä lesi veeta ja minä voiti
minä voiti eikä kuka akko ennää halua jakoo koska sano sina ola halpa hurtsi ja tautipesku mina sai kupa.- kiva mies?
Ihan kiva.
- Hyvältä tuntuu!!
Kivaa on!!
Kokeile itse joskus miltä tuntuu olla monen naisen pano niin tiedät. Tai kyllähän sää voisit mutta et vaan halua, muuten vaan katkerana täällä kirjoittelet... ;)
Vai mitä? - oksetusllllll
Hyi ajatuskin oksettaa! Kyllä omat arvot sentään ovat tallella.
- TheRapeutti
Aloittaja: Jos sun pimpsasi haisee, niin ei se siitä johdu, että olet ollut monen miehen kanssa. Käy lääkärissä ja hommaa lääkkeet niin tulehdus ja haju lähtee. Ja kun tuntuu että kaikki muka huomaavat sinun ulkonäöstäsi, kuinka monen miehen kanssa olet ollut, suosittelen sitten pääpuolen tohtoria. psykologia tai mitä näitä onkaan, jotain terapiaa. Suotta tunnet huonoa omaatuntoa, huono olo voi tietysti johtua siitä, jos olet vasten tahtoasi ollut monen miehen kanssa. Suostu vain jos itse haluat seksiä, ei seksistä kuulu noin pahaa oloa tulla!
- Been there, and gone
Jos naisella 4 lasta tai enemmän ja sama ukko ollut alusta loppuun, niin tilastollisesti 1 noista lapsista (vähintään) ei ole tuon ukon biologinen jälkeläinen (vaikka näin luulee). Vaan kukapa sitä kokoa ajan jaksas.
- kipa6
elämäni aikana olen nainut 29 miehen kanssa
- oma kauneus
No niin juuri. Mikä sota. Kertokaa minulle sitten jos kerta monen kansa ootte maannu että miksi koette tarpeelliseksi haukkua tämän alottajan? Jos olet ylpeä siitä että olet nainut 19miehen kanssa niin mikä saa vaivaantumaan sinut täällä ja osottelemaan sormella myös 'mieshuoria'. Tekemään mekkalaa siitä että miehissäkin on niitä jotka jakaa.. se on päivänselvä asia että molemmissä sukupuolissa on kaiken näkösiä periaatteita.
Mutta nyt vastaus.. alottajalle. Oon harrastanut yhden kanssa seksiä elämäni aikana ja se oli poikaystäväni. Oon nuori ja haluun pitää itseäni sille oikeelle säästettynä. Mutta miehissäkin on niitä jotka haluu että nainen on kokenut. Sitä minä en pysty tarjoamaan. Voin halutessani voin tarjota itseni tämmöisenä ja kannan oman arvokkuuteni ylpeästi oli muut mitä mieltä tahansa 'taidottomuudestani'. - Pollenpoika
Kuvitelkaa sitä flooran kirjoa, onpa sitten kyseessä mies tai nainen. Pahinta olisi saada herpes yhden illan takia (kondomi ei suojaa herpekseltä). Naisilla on joku ihme käsitys, että mies kuin mies hyppää heidän kanssaan sänkyyn sormia napsauttamalla. Pariin otteeseen olen saanut nyrpeän reaktion kun en ole ilotikkuani kelle tahansa antanut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman481538Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355- 221050
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊871026- 87955
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187896Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20841Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi99835- 82811
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?70769