miten nayttaa ikaiseltaan?

babyface 28v

Eli oon 28-vuotias 157cm normaalipainoinen mutta lapsenkasvoinen nuori nainen. Mua luullaan usein noin 22-23-vuotiaaksi, jopa nuoremmaksi ja pikkuhiljaa se on alkanut arsyttamaan mua. Miten teidan mielesta mun ikaisen tulisi pukeutua jotta ei ainakaan luultaisi huomattavasti nuoremmaksi mutta en kuitenkaan yliampuisi pukeutumisessa, meikkauksessa ja kampauksissa liikaa?

5

196

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä pieni vaan..

      Mä oon 26v, 152cm ja n. 42kg. Olen myöskin pienikokoisuuteni lisäksi babyface ja paras kommentti on ollut että näytän 12 vuotiaalta... Se tuntui tosi hyvältä... Harvoin kukaan uskoo että olen täysi-ikäinen ja se ottaa päähän kun tuntuu ettei kukaan ota tosissaan! Olen yrittänyt alkaa pukeutumaan naisellisemmin, käytän nykyään paljon hyvinistuvia hameita ja ylipäätään hyvinistuvia vaatteita. Esim ns. businesstyyli tuo varmasti enemmän uskottavuutta ja pystyy näyttämään enemmän ikäiseltään. Itse olen alkanut ostamaan jakkuja ja jos perinteinen jakku suorat housut tuntuu liian hienoilta niin jakkuahan voi yhdistää ihan normi farkkuihin tai muihin ala-osiin.

      Ylipäätään siisti pukeutuminen luo varmasti aikuista kuvaa ja ihan pienilläkin yksityiskohdilla voi tehdä paljon, kuten tyylikkäillä laukuilla, vöillä, koruilla jne. Siistin kuvan antaa myös se että asukokonaisuus on samaa väriä tai sitten jos tykkää väreistä niin yhdistää vaikka paria eri väriä päästä varpaisiin. Siinä nyt muutama vinkki:)

    • lollre

      Okei ihan lohtuna vaan että oon 12, 152 cm , 39 kg ! :D eli jippiii en jää pieneks :D

    • pikkunainen

      Ongelma poistuu vuosien myötä. Minulla oli sama ongelma nuorena, mutta nyt pienikokoisena tyttömäisenä kuuskymppisenä ei haittaa ollenkaan vaikka luullaan nuoremmaksi. Toivon vaan että olisin osannut jo nuorena lapsenkasvoisena virkanaisena ollessani nauttia nuoresta ulkonäöstäni yrittämättä olla sen vakuuttavampi kuin olen. Tämän ominaisuuden voi myös kääntää edukseen, kun on rohkeasti oma itsensä vaan.

    • tiutau2

      Ei mulla Suomessa tullut vastaan kommentteja ainakaan ilkeitä-mutta ulkomailla on tullut todella törkeää juttua.Ovat varmaan kateellisia vaaleille pohjoismaalaisille naisille.Että on luultu ihan alaikäiseksi.Tosi ikävää.Toiseksi jos naisen silmät on nuorekkkaat eikä ole esim polttanut koskaan niin silmät säilyy kirkkaina ja nuoren näköisinä.Ja aika rypytön jos on niin parempi niin,säästää sitten kasvojen parantelut myöhempään ikään.Itse olen 38v enkä mikään hirveän ryppyinen.Mulla on hyvä iho ja silmät on nuorekkaat ja mulla on korkeat poskipäät.Siinäpä nätin ulkonäön salaisuus.

    • DenLilla

      Miksi pitäisi näyttää ikäiseltään?

      Olen kanssa 28 ja vielä joskus papereita kysellään onneksi. Pari vuotta sitten vielä enemmän.

      En itse lähtisi tuolle jakkupukulinjalle sen vuoksi, että näyttäisi vanhemmalta. Ehkä jos pitäisi töiden vuoksi pukeutua niin, mutta en kyllä muuten... Varsinkin kun olen tällainen tappi, niin jakkupuku tuo helposti tätimäisen vaikutelman, mikä on taas kovin ei-toivottu.


      Vinkki (joskaan ei kovin terveellinen): nuku liian vähän, niin johan alkaa vanhenemista tapahtua. :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1776
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1679
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1484
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1164
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1163
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1151
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1116
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1111
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1099
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1084
    Aihe