Kynsiteknikot ja muut kauneudenalalla työskentelevät, kuinka paljon maksatte kuukaudessa vuokrapaikastanne liikkeessä? Kerrothan myös alueen (esim. Länsi-Suomi, pk-seutu) ja tarvittaessa hieman liikkeen sijaintiakin esim. keskusta, taajama).
Kiitti :)
Haluaisin kartoittaa vähän, mitä hintaa noista vuokrapaikoista oikein maksetaan.. Saa vähän vertailukohtaa omille vuokrahinnoille
Kynsiteknikko/kosmetologi vuokrapaikalla = €/kk?
9
3050
Vastaukset
- pillit pussiin
Kampaamo/kauneushoitola. Alvillinen (24%) vuokra tämän vuoden alusta 830€/kk, (veroton 669) sama vuokra niin kampaajilla, kuin kynsiteknikolla ja jalkahoitajalla . Vuokrankorotus vuoden alusta oli melko suuri, ja suunnilleen koko jengi etsii nyt uutta paikkaa (4 henkilöä). Liiketila ei ole mitään luxusta, ihan perusmesta, ja parannettavaa olisi. Omistaja/vuokranantaja on kampaaja.
Helsinki Eira.- pillit pussiin
ja jatkan vielä sen verran, että kaikki siis työskentelevät omilla aineillaan, työvälineillään ym. Vuokra sisältää sähkön, kassapäätteen, pesukoneen pyyhkeille, lehdet kampaamopuolella ym yleisjuttua. Ei muuta.
- dii1
Kääks, hyvissä hinnoissa on :) Täällä päin on siis todella halpaa :D
- kysyy ...
kerroppa siis missäpäin ja paljonko?
- dii1
Esim yksi keskustan liike 650€/kk, sis. alv
- 9 10
700 alv. Alvinhan tietty sitten saa vähentää omista maksuuntulevista alveista, joten vuokran kannalta sillä ei ole merkitystä. Jos vuokra on alviton, sama summa siis maksetaan omasta liikevaihdosta.
Helsinki Ruskeasuo - satakunta länsi-suom
490€ alveineen Pori.
- Lassshess
Nosto. Lisää tietoja kiitos :)
- Satakuntaa
522€ Alvin kanssa, Rauma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup436911Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1065525Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233642- 533455
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1173227Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252955Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.412625Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla322381- 452068
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?291912