Kynsiteknikot ja muut kauneudenalalla työskentelevät, kuinka paljon maksatte kuukaudessa vuokrapaikastanne liikkeessä? Kerrothan myös alueen (esim. Länsi-Suomi, pk-seutu) ja tarvittaessa hieman liikkeen sijaintiakin esim. keskusta, taajama).
Kiitti :)
Haluaisin kartoittaa vähän, mitä hintaa noista vuokrapaikoista oikein maksetaan.. Saa vähän vertailukohtaa omille vuokrahinnoille
Kynsiteknikko/kosmetologi vuokrapaikalla = €/kk?
9
3106
Vastaukset
- pillit pussiin
Kampaamo/kauneushoitola. Alvillinen (24%) vuokra tämän vuoden alusta 830€/kk, (veroton 669) sama vuokra niin kampaajilla, kuin kynsiteknikolla ja jalkahoitajalla . Vuokrankorotus vuoden alusta oli melko suuri, ja suunnilleen koko jengi etsii nyt uutta paikkaa (4 henkilöä). Liiketila ei ole mitään luxusta, ihan perusmesta, ja parannettavaa olisi. Omistaja/vuokranantaja on kampaaja.
Helsinki Eira.- pillit pussiin
ja jatkan vielä sen verran, että kaikki siis työskentelevät omilla aineillaan, työvälineillään ym. Vuokra sisältää sähkön, kassapäätteen, pesukoneen pyyhkeille, lehdet kampaamopuolella ym yleisjuttua. Ei muuta.
- dii1
Kääks, hyvissä hinnoissa on :) Täällä päin on siis todella halpaa :D
- kysyy ...
kerroppa siis missäpäin ja paljonko?
- dii1
Esim yksi keskustan liike 650€/kk, sis. alv
- 9 10
700 alv. Alvinhan tietty sitten saa vähentää omista maksuuntulevista alveista, joten vuokran kannalta sillä ei ole merkitystä. Jos vuokra on alviton, sama summa siis maksetaan omasta liikevaihdosta.
Helsinki Ruskeasuo - satakunta länsi-suom
490€ alveineen Pori.
- Lassshess
Nosto. Lisää tietoja kiitos :)
- Satakuntaa
522€ Alvin kanssa, Rauma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905157
- 534046
- 252169
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271837Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161785- 151434
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹271227Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201036T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21980