Elämäni vaikein mieshaaste

soijaapukkaa

Olen jo pitkään tuntenut erään todella mielenkiintoisen miehen. Komea, älykäs, ystävällinen, luotettava jne. Mutta ongelmana on se, etten uskalla lähestyä häntä. Voi jutella kyllä niitänäitä, mutta en mitään muuta. Pelkään, että hän torjuu minut. Apua, mitä teen? Miehet erityisesti, kertokaa miten kannattaisi edetä!

184

9268

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 483904823

      Samassa tilanteessa :) Kai sitä eniten pelkää että tulee pakit ja jos tulee niin mitä itse tehdä/sanoa jne.

      • raakkuna1

        Epävarmuus ei ole pahasta, eikä varsinkaan kannata kuvitella että ihmisen saa valloitettua jollain opetelluilla iskurepliikeillä. Vaan aito lähestyminen ja rehellinen tutustuminen jonka voi vaikka ilmaista että haluaisi keskustella jostain asiasta joka mielestäsi on sinulle tärkeää. Ja näin syntyneen keskusteluyhteyden kautta kyllä selviää onko siinä miehessä/naisessa jotain ystävyyden perustaa jonka varaan voi pikkuhiljaa rakentaa seurustelusuhteen. Kehoitan ennenkaikkea säilyttämään aitouden vaikka sitten alkuvaiheessa ilmenevän epävarmuuden ja ujoudenkin suhteen.


    • 18 + 6

      Kannattaa tietenkin aloittaa lähettämällä mahdollisimman epäselviä ja tulkinnanvaraisia signaleja ja pohtia sitten päivätolkulla reaktioiden implisiittisiä ja eksplisiittiä merkityksiä.

      • :( ..

        Mitä suuremmat tunteet, sen epämääräisempää on käytös.
        Naisetkaan ihastuessaan mitään tunteettomia robotteja ole, suorittaen asioita ainoastaan oikein.
        Jos kykenee kunnollisen ja selkeän aloitteen tekemään, ei silloin ole juurikan ihastunut, ainoastaan kiinnostunut.
        Olisiko sellainen parempi?


      • 8 + 4
        :( .. kirjoitti:

        Mitä suuremmat tunteet, sen epämääräisempää on käytös.
        Naisetkaan ihastuessaan mitään tunteettomia robotteja ole, suorittaen asioita ainoastaan oikein.
        Jos kykenee kunnollisen ja selkeän aloitteen tekemään, ei silloin ole juurikan ihastunut, ainoastaan kiinnostunut.
        Olisiko sellainen parempi?

        Siis jos tekee selkeän aloitteen, ei ole juurikaan kiinnostunut?

        Tai olisikohan vain kyse siitä, että osaa ottaa itseään niskasta kiinni ja tehdä jotain asioille.


      • Kyllä se
        8 + 4 kirjoitti:

        Siis jos tekee selkeän aloitteen, ei ole juurikaan kiinnostunut?

        Tai olisikohan vain kyse siitä, että osaa ottaa itseään niskasta kiinni ja tehdä jotain asioille.

        korreloi kiinnostuksen määrään.
        Suuri kiinnostus/ihastus suorastan halvaannuttaa.
        Muutoinhan ihmisiä voi lähestyä miten vaan.
        Eikä sillä ole iän kanssa tekemistä.
        Ellei ole onnistunut itsestään tunteetonta tekemään.
        Mutta kuka sellaisen haluaisi? En minä ainakaan.


      • fdsvcxvxcfdsfsd
        Kyllä se kirjoitti:

        korreloi kiinnostuksen määrään.
        Suuri kiinnostus/ihastus suorastan halvaannuttaa.
        Muutoinhan ihmisiä voi lähestyä miten vaan.
        Eikä sillä ole iän kanssa tekemistä.
        Ellei ole onnistunut itsestään tunteetonta tekemään.
        Mutta kuka sellaisen haluaisi? En minä ainakaan.

        "Suuri kiinnostus/ihastus suorastan halvaannuttaa.
        Muutoinhan ihmisiä voi lähestyä miten vaan."

        Joo on tullut kyllä huomattua lähinnä tuo "miten vaan" puoli.


      • soijaapukkaa

        Impli ekspli...? Nyt oon entistä sekasin...:/


      • afterlife:::
        8 + 4 kirjoitti:

        Siis jos tekee selkeän aloitteen, ei ole juurikaan kiinnostunut?

        Tai olisikohan vain kyse siitä, että osaa ottaa itseään niskasta kiinni ja tehdä jotain asioille.

        Noin mummoni opetti minulle, miten saa hyvän miehen. No, hyviä ei tullut kymmeneen vuoteen, mutta sitten sain parhaan kaikista. 10 vuotta jo onnnea.


      • soijaapukkaa kirjoitti:

        Impli ekspli...? Nyt oon entistä sekasin...:/

        impli ekpli ihmettelijälle tiedoksi: implisiittinen on latinaa tarkoittaa kätkettyä, verhottua (alunperin kirjakääröstöä joka oli rullalla) ja eksplisiittinen tarkoitaa suoraa, avoimesti näkyvää. Oliko tarpeeksi eksplisiittisesti sanottu?


      • mieli pide
        fdsvcxvxcfdsfsd kirjoitti:

        "Suuri kiinnostus/ihastus suorastan halvaannuttaa.
        Muutoinhan ihmisiä voi lähestyä miten vaan."

        Joo on tullut kyllä huomattua lähinnä tuo "miten vaan" puoli.

        niin mitä olete mieltä onk o isku repliikit hitlereitä?


      • 19+2
        stefanos58 kirjoitti:

        impli ekpli ihmettelijälle tiedoksi: implisiittinen on latinaa tarkoittaa kätkettyä, verhottua (alunperin kirjakääröstöä joka oli rullalla) ja eksplisiittinen tarkoitaa suoraa, avoimesti näkyvää. Oliko tarpeeksi eksplisiittisesti sanottu?

        Haluatko prassailla :)

        Miten se menee hebreaksi.
        Mutta eikö kirjakääröt olleet vanhempia ja kirjoitettua toisella kielellä.


    • 3 + 11

      Luu kurkkuun vaan miehelle. Totuus on että parempi olo torjuttuna kuin epävarmana.

      • kylä näi o

        .

        Kunnon Torjuntavoitto kuten että Suomi maksaa aina vain lisää EU:lle jäsenmaksua

        .


    • soijaapukkaa

      Eikä! Parempi odottaa vaikka koko loppuikä, että mies huomaa minut, kuin tulla torjutuksi. Koska aina on mahdollista, että jotain tapahtuu yllättäin. Tai voihan se vain lakata kiinnostamasta. Missään nimessä en halua katkaista lopullisesti tuttavuutta. Koska niin siinä käy, jos toinen kokee tulevansa ahdistelluksi.

    • Vanha viisaus

      Tie miehen sydämeen kulkee alapään kautta.

      • Suuri lehmä

        Hi,hi mä oon ihan lukossa joten.Hmm.Avaisitko?


      • v55mk

        Ei pidä paikkaansa,iloista pilkettä silmään ja ystävällistä käytöstä...ja jos osaat laittaa hyvää syömistä,niin mä ainakin oon heti täysin myyty mies,kokemusta on....jos ei tuloksia tule,niin onkohan mies tavoittelemisen arvoinen....


    • soijaapukkaa

      Eikä kulje ainakaan tuolla miehellä, josta puhun. Hänen kohdallaan se olisi varmin keino tulla loppuelämäksi unohdetuksi. Se mies on niin järkevä, fiksu ja upea, etten halua sössiä tätä.

      • .....

        Ahaa, kyseessä on siis impotentti tai aseksuaali. Aika moni nainen ei haluaisi seksitöntä suhdetta, mutta ilmeisesti sinulle kelpaa.


      • ihanamiesmyos

        paskapuhetta, jokainen mies tykkää pillusta ja varsinkin jos nainen tarjoaa. Jos ei tykkää niin ukossa on jotain vikaa.


      • Nainen.

        Sulla on nyt jokin epärealistinen haavekuva?


      • taidat olla homo
        ihanamiesmyos kirjoitti:

        paskapuhetta, jokainen mies tykkää pillusta ja varsinkin jos nainen tarjoaa. Jos ei tykkää niin ukossa on jotain vikaa.

        Saatanan pösilö ! Se osoittaa vaan ettet muuta haluakkaan kuin sitä p....a. Ja sitten tietysti heität naisen pihalle onnellisena kun on oikein tarjottu . Sellaisen käsityksen annat ittestäs !! Et osaa kunnioittaa naista yhtään . Et ansaitse saada koskaan ketään elämänkumppaniksi . Itse olen onnellisesti naimisissa ihanan naisen kanssa . Sanoi sinkkuna ollessaan että sai örveltäviltä paskamahoilta noita `tarjouksia`osakseen . Taidat olla samanlainen luonnevikainen vajaakki joka odottaa että jos tuo nainen ei ymmärrä antaa , se on tyhmä ja lähdet ärsyyntyneenä etsimään seuraavaa .


      • Kovaäijä69
        taidat olla homo kirjoitti:

        Saatanan pösilö ! Se osoittaa vaan ettet muuta haluakkaan kuin sitä p....a. Ja sitten tietysti heität naisen pihalle onnellisena kun on oikein tarjottu . Sellaisen käsityksen annat ittestäs !! Et osaa kunnioittaa naista yhtään . Et ansaitse saada koskaan ketään elämänkumppaniksi . Itse olen onnellisesti naimisissa ihanan naisen kanssa . Sanoi sinkkuna ollessaan että sai örveltäviltä paskamahoilta noita `tarjouksia`osakseen . Taidat olla samanlainen luonnevikainen vajaakki joka odottaa että jos tuo nainen ei ymmärrä antaa , se on tyhmä ja lähdet ärsyyntyneenä etsimään seuraavaa .

        Ei elämäs ole kyse siitä mitä ansaitsee, se on mitä saa.


    • 20 + 17

      Riippuen siitä miten paljon olette yhteyksissä, harmiton kontaktin lisääminen esimerkiksi internetin välityksellä voisi saada kiinnitettyä alkuunsakkin huomion.

      Elä nyt vitkuttele hirmusesti kuitenkaan. Kannattaa muistaa että järkevien ja fiksujen miesten kanssa voi keskustella aika avoimestikkin pelkäämättä että mies katkaisi kontaktin.

    • ..........

      Toisin kuin naiset usein, miehet ei yleensä katkaise välejä jos nainen ilmaisee ihastumisensa. Tosin se kannattaa tehdä ainakin aluksi vähän epäsuoremmin flirttaamalla, pitämällä yhteyttä ja olemalla noin yleisesti kiinnostunut ja samalla tietysti tekemällä itsestä kiinnostava, esittelemällä parhaita puoliaan miehelle.

      • puolikas ilman sua

        Parhaita puolia, mm. takapuoli, tissipuoli, naamapuoli. Ei kuitenkaan silmäpuoli, jalkapuoli. Sitten saatat päästä käsipuoleen.


      • freind

        eli pitäis olla myyntimies.


    • selvästi selväksi

      Kannattaa ehdottomasti pyytää jotain kaveriasi sanomaan tälle miehelle että olisit kiinnostunut juttelemaan. Tällaiselle miehelle ei kannata lähetellä typeriä flirttejä vaan antaa hänen ymmärtää asia selvällä suomen kielellä. Pahinta on ne pienet yritykset naama punaisena yrittää kuikuilla ja heitellä silmäilyjä ja sen sellaisia flirttejä.

    • .........

      Ei tuollaiset suorat puheet mitä auta, jos mies ei ole kiinnostunut. Ensin pitää saada mies huomaamaan, että olet haluttava nainen. Kyllä ne fiksutkin miehet haluaa naisen, joka herättää heissä seksuaalista halua, paitsi jos kyseessä on joku seksin pelkääjä tai uskovainen. Ja sitten kun se tämän on tajunnut, niin homma helpottuu huomattavasti, koska mies alkaa itsekin tekemään aloitteita asian suhteen. Se on sitä mies-nais-kemiaa, jota suhteeseen tarvitaan. Kaverit on erikseen.

      • -rr-rr-

        Minä olen kyllä erittäin seksuaalinen ihminen kaikin tavoin vaikka olen uskovainen. Miksi ihmeessä siis yleistät? Etkä voi olla varma miten asiat ovat.
        Onnea aloittajalle kuitenkin tulevaan!


    • soijaapukkaa

      No ei varmasti ole mikään impotentti tai aseksuaali! Eikö ole parempi, että saa olla loppuikänsä edes jonkinlaisissa tekemisissä kivan ihmisen kanssa, kuin se, että säikäyttää hänet lopullisesti???

      • 6 + 13

        Ei tommonen säikytä ketään järkevää lopullisesti, vai mitä helvettiä olet suunnitellut :D.


      • kolmas mies

        Niin, no kyllä suna nyt hankkituisin eroon tosta epävarmuustilasta. Homman nimihän on se, miten teet noi pyrkymksesi selväksi ilman riskiä tuttavuuden katkeamisesta. Olisin kyllä taipuvainen hieman kehottamaan siihen aktiivisuuteen, so. eksplisiittistä implisiittisyyden sijaan. Tee siis jonkinlainen ehdotus tapaamisesta "joissain merkeissä" - se tuskin voi loukata ketään.

        Niin, ja toi pelkkä pysyvä tuttavuus nyt ei ihan oikeesti taida sulle pidemmän päälle riittää - siis käytännössä tullee olemaan näin. Sama se on miehelläkin: on paljon "henkeviä" miehiä, joita alapää ei hallitse...mutta, mutta, sillä on kuitenkin silti hyvin paljon merkitystä...sen miehen täytyy siis olla kiinnostunut myös "siitä puolestasi". Sekin on toistaiseksi sulle vielä mysteeri, joten siitäkin olisi otettava selvää Kaikki puoltaa siis sun aktiivisuuttasi osapuolena, so go ahed and find out what' s goin' on!


      • 14 + 5
        6 + 13 kirjoitti:

        Ei tommonen säikytä ketään järkevää lopullisesti, vai mitä helvettiä olet suunnitellut :D.

        Aloittaa keskustelu suoraan tulevien lapsien määrästä?

        Kyllähän se lähestymiskielto näyttää hienolta seinällä raameihin koristettuna.


      • lifemocker
        kolmas mies kirjoitti:

        Niin, no kyllä suna nyt hankkituisin eroon tosta epävarmuustilasta. Homman nimihän on se, miten teet noi pyrkymksesi selväksi ilman riskiä tuttavuuden katkeamisesta. Olisin kyllä taipuvainen hieman kehottamaan siihen aktiivisuuteen, so. eksplisiittistä implisiittisyyden sijaan. Tee siis jonkinlainen ehdotus tapaamisesta "joissain merkeissä" - se tuskin voi loukata ketään.

        Niin, ja toi pelkkä pysyvä tuttavuus nyt ei ihan oikeesti taida sulle pidemmän päälle riittää - siis käytännössä tullee olemaan näin. Sama se on miehelläkin: on paljon "henkeviä" miehiä, joita alapää ei hallitse...mutta, mutta, sillä on kuitenkin silti hyvin paljon merkitystä...sen miehen täytyy siis olla kiinnostunut myös "siitä puolestasi". Sekin on toistaiseksi sulle vielä mysteeri, joten siitäkin olisi otettava selvää Kaikki puoltaa siis sun aktiivisuuttasi osapuolena, so go ahed and find out what' s goin' on!

        jep jos nainen ei anna vastakaikua tai osoita olevansa sinusta kiinnostunut niin en minä ainakaan jää moiseen "roikkumaan" vaan jatkan sen minusta kiinnostuneen naisen etsimistä!


      • Aloite
        lifemocker kirjoitti:

        jep jos nainen ei anna vastakaikua tai osoita olevansa sinusta kiinnostunut niin en minä ainakaan jää moiseen "roikkumaan" vaan jatkan sen minusta kiinnostuneen naisen etsimistä!

        Varmasti näin. Mutta millä tavalla sitä voisi tönäistä miestä vähän eteenpäin jos itse voisi vaikka edetä aavistuksen vauhdikkaamminkin. Vai onko se sitten niin, että mies haluaa jotakin vakavampaa, jos ei juurikaan tee aloitteita sen ensimmäisen seksikerran suhteen. Itse voisi vaikka nyt edetä ihan vaikka kuinka nopeasti, tässä nyt välttämättä niin vakavaa suhdetta olla etsimässäkään. Mutta jotenkaan ei rohkeus tai mikä lienee riitä tehdä itse sitä aloitetta siihen suuntaan. Antaapi vinkin nyt, että mistä tässä kaikessa onkaan kyse?


      • lifemocker
        Aloite kirjoitti:

        Varmasti näin. Mutta millä tavalla sitä voisi tönäistä miestä vähän eteenpäin jos itse voisi vaikka edetä aavistuksen vauhdikkaamminkin. Vai onko se sitten niin, että mies haluaa jotakin vakavampaa, jos ei juurikaan tee aloitteita sen ensimmäisen seksikerran suhteen. Itse voisi vaikka nyt edetä ihan vaikka kuinka nopeasti, tässä nyt välttämättä niin vakavaa suhdetta olla etsimässäkään. Mutta jotenkaan ei rohkeus tai mikä lienee riitä tehdä itse sitä aloitetta siihen suuntaan. Antaapi vinkin nyt, että mistä tässä kaikessa onkaan kyse?

        miksi helvetissä sulla on kiire sänkyyn? kyllä sitä nyt passaa sen naisenkin tutustua mieheen kunnolla, ei se parisuhde ole pelkästään naisen mielihalujen toteuttamista!!

        sä et taida välittää tästä miehestä yhtään? mies nähtävästi haluaa oikeasti sinut kun haluaa tutustua, mutta sinä et halua tältä kuin seksiä? kannattaisi muuten kertoa tämä fakta toiselle, että sinä haluat vain pitää hauskaa, etkä pariutua!


      • Aloite
        lifemocker kirjoitti:

        miksi helvetissä sulla on kiire sänkyyn? kyllä sitä nyt passaa sen naisenkin tutustua mieheen kunnolla, ei se parisuhde ole pelkästään naisen mielihalujen toteuttamista!!

        sä et taida välittää tästä miehestä yhtään? mies nähtävästi haluaa oikeasti sinut kun haluaa tutustua, mutta sinä et halua tältä kuin seksiä? kannattaisi muuten kertoa tämä fakta toiselle, että sinä haluat vain pitää hauskaa, etkä pariutua!

        Naulan kantaan. En haluakaan siltä mitään muuta kuin seksiä. Vastasitkin ihan kysymykseeni. Että kannattaa kertoa päin näköä.


      • Röyh!
        lifemocker kirjoitti:

        jep jos nainen ei anna vastakaikua tai osoita olevansa sinusta kiinnostunut niin en minä ainakaan jää moiseen "roikkumaan" vaan jatkan sen minusta kiinnostuneen naisen etsimistä!

        Itsehän kammoksun miehiä, jotka istuskelevat puolikyyryssä asennossa silmät palaen.... bongaten aivan yliselvästi naisia, jotka olisivat mahdollisesti HEISTÄ kiinnostuneita....! Ainut aktiivisuus ilmenee paikallaan pysyttelevän kehon reaktioina. Hyi purjo, sanon mä.

        Sen sijaan Mies, joka lähestyy - vaikkapa röyhkeästikin - vie jalat alta...!


    • soijaapukkaa

      Soitin hänelle, oli oikeasti asiaa. Ihan melkein kuolin, kun kuulin hänen äänensä puhelimessa! Miten pystyn ikinä puhumaan mitään henkilökohtaista, kun jo hänen äänensä kuuleminen vapisuttaa???

      • lifemocker

        entäs jos odottaisit muutaman vuoden, kasvaisit siinä aikuiseksi ja sitten katsoisit näitä seurustelukuvioita uudestaan? ...eihän tuollainen teinimeininki tule toimimaan


      • Punisher#72

        Kandee hankkia oikeanlainen lääkitys että pystyty kommunikoimn.Ja varat valmiiksi aika psykiatrille jos tulee pakit tai jotain muuta yhtä ihanaa.


    • lifemocker

      "Miehet erityisesti, kertokaa miten kannattaisi edetä! "

      avaat sen suusi. jos et uskalla/pysty/voi toiselle puhua jo heti alussa niin miten sitten on tuon kommunikoinnin laita siinä suhteessa?

      jos toiselle ei pysty puhumaan niin aika turhaan viritellä mitään suhdettakaan!

    • soijaapukkaa

      En minä enää mikään teini ole! ;)

      • lifemocker

        kovasti tuo ihmisten pyörittely ja itsetunto ongelmat siihen kypsymättömyyteen viittaavat...


      • hersshlebb

        Saakeli mitä vatkaamista. Miehet tykkää siitä, että puhutaan suoraan, kysy suoraan niin saat suoran vastauksen, se on siinä, eikä se ole sen kummempaa


    • jätkädsafölkasdfökl

      Emt. Juttele vain niitänäitä jatkossakin. Jos haluat lähemmäs, hankkiudu kahden kesken jonnekin. Sitten vaan on se riski ettei enää juttu luistakaan.

      Kuten paremmilla foorumeilla sanotaan, rakkaudentunnustustouhu on creepyä. Normaalisti vain!

      • jätkädsaflöksafjklsf

        Itse olin juuri laskettelemassa pienellä porukalla. Tajusin että lasketteluhissi on mitä parahin paikka kahden kesken jutusteluun ilman mitään vaivaannuttavia konnotaatioita. Ainakin kun sitä ei eritoten etukäteen mitenkään suunnitellut niin. Yllätyin vain että katsos, nyt sitä ollaan tutun tytön kanssa kaksistaan ja lähekkäin ilman mitään outoja paineita.

        Vaan jos menet laskettelemaan sillä mielialalla että tahdot kaksin hissiin juuri jonkun kanssa, mahtaako homma mennä sittenkään luontevasti tai edes suunnitelmien mukaan, hehehee.

        Enpä tainnut olla avuksi sittenkään :)


    • soijaapukkaa

      Vaikka olisin miten hyvin suunnitellut, että sanon sille jotain, niin menen ihan shokkiin, kun kuulen sen äänen. Puhelimessa vielä saattaa pystyäkin puhumaan jotain, siis niitänäitä, mutta kasvotusten-iik, apua!!!

      • No laita tekstiviesti, sähköposti tjs.


      • kolmas mies

        Siinä se juuri onkin, älä suunnittele sitä liikaa. Kun kuitenkin asetat itsesi alttiiksi niille kohtaamisille, niin se luonnollinen tilanne tulee ennemmin tai myöhemmin. Siinä tilanteessa kaikki on paljon helpompaa kuin miltä etukäteen asian miettinen tuntuu.

        Muista kuitenkin melko pian kertoa rehellisesti aikeistasi: se helpottaa omaa oloasi ja saat nopeammin selville, onko vastakaikua odotettavissa.

        Lykkyä pyttyyn!


      • soijaapukkaalle..

        Kasvotusten iik , voi sinua tyttökulta . Otappa härkää sarvista ja kerro roheasti miltä sinusta tuntuu . ` Kyllä se jään murtaa` . Et usko miten upealta minusta tuntuisi jos joku nainen kertoisi tuntevansa samoin kuin sinä ; )
        Sun tilanne ei etene mihinkään jos et uskalla edes yrittää .
        Tsemppiä tsemppiä , kyllä se siintä !


    • jätkäsdalöksaöjkla

      Sitten on tietty sekin että ruoho on aina vihreämpää aidan tuolla puolen. Kai pitäisi tajuta olla iloinen siitä mitä nyt on eikä kehittää odotuksia siitä miten voisi olla. Kai se erityinen tuleva tulee jos on tullakseen. Suottako sitä hmm tsemppaamaan jonkin sellaisen eteen mikä ei ehkä edes voi toimia. Liialla kontrollilla kai vain tulee sulkeneeksi sellaisia mahdollisuuksia jotka olisivat voineet luonnostaan toteutua, jos olisi vain antanut olla, tulla ja mennä.

      Aivan passiviseksi ei varmaan voi heittäytyä ja toivoa että kotoa haettaisiin. Niin ei vain tapahdu. Mutta kannattaako tehdä enempää kuin mitä vaaditaan minimivuorovaikutuksen jatkumiseen? Kysyn vain! Tietämätön kulkija tässä itsekin ollaan........

    • soijaapukkaa

      Kyllä minä näen sitä miestä aina silloin tällöin ja lisäksi juttelen puhelimessa ja joskus laitan sähköpostia, mutta aina pitää olla joku "oikea" asia. Tiedän näkeväni häntä taas lähiaikoina.

      • lifemocker

        pyydä treffeille. ei pitäisi olla vaikeaa edes naiselle


    • Shark Mac

      No mitä se haittaa jos hän torjuu sinut? Ei tuo pörrääminen muuta asiaa miksikään. Vuoden pörrääminen ei saa häntä kiinnostumaan sinusta. Ensivaikutelma on jo tehty ja mies joko torjuu tai ei.

      Avaa pikku suu ja sano suoraan.

    • soijaapukkaa

      Mitähän niistäkin treffeistä tulisi... Kiemurtelisin vaivautuneena, enkä saisi sanaa suustani. Tai jos saisinkin, niin vain typeriä lauseita. Naama hehkuisi tulipunaisena, vaikka laittaisi miten hyvän meikin. Juomat läikkyisivät päälle ja kompastuisin omiin jalkoihini. :P

      • itsejulistautunutner

        :) höpöt, sitäpaitsi ujous on viehättävää.


      • lifemocker

        pyydä ja mene tai älä mene.
        mutta älä viitsi valittaa josset saa mitään aikaan


      • kysynpähän vaan

        mitä sä nyt oikein tahdot jos ei treffitkään kelpaa?


    • kolmas mies

      Ihan normaali kuvio siis. Ei muuta kui aktiivisuutta peliin vaikka kompastelujen kautta. Tulee ainakin selväksi, että olet tosissasi - meni syteen tai saveen!

    • soijaapukkaa

      Sydänkohtaushan siinä tulisi, jos yrittäisin jotain... Se mies on oikeasti ihan syötävän ihana! :)

    • wenzla

      Kuinka nään tän lifemockerin mollaamassa ihmisiä mihin tahansa menen?
      Eihän se ujous mitenkään katoa vaikka aikuiseksi kasvaakin, luonteenpiirre se on.
      peukut pystyyn aloittajalle. :)

      • 16 + 17

        Katoaa olettaen, että ymmärtää altistaa itseään elämän aikana tarkoituksella tilanteille, joissa joutuu ylittämään itsensä kyseisessä suhteessa.


      • 44v
        16 + 17 kirjoitti:

        Katoaa olettaen, että ymmärtää altistaa itseään elämän aikana tarkoituksella tilanteille, joissa joutuu ylittämään itsensä kyseisessä suhteessa.

        Jossain suhteessa kyllä, aikuistuessa on helppo olla luontevasti tekemisissä "merkityksettömien" ihmisten kanssa.
        Ihastuneena tilanne on aivan sama kuin teininä. Ei ihmisestä tule tunteetonta aikuistuessaan.


      • Entinen ujo

        Kyllä ujous voi kadota tai ilmestyä. Ei ole mikään tietyn ihmisen loppuelämän riesa. Korvien välistä asiaa lähinnä... Vaikka riippuu paljon siitäkin, miten muut suhtautuvat ko. ihmiseen.


      • 44v:lle 42 v:ltä
        44v kirjoitti:

        Jossain suhteessa kyllä, aikuistuessa on helppo olla luontevasti tekemisissä "merkityksettömien" ihmisten kanssa.
        Ihastuneena tilanne on aivan sama kuin teininä. Ei ihmisestä tule tunteetonta aikuistuessaan.

        Pitää paikkansa, ihastuneena on tosiaan ihan sama kuin teininä. Miten ihmeessä sitä voi aikuinen nainen mennä ihan puihin. Osoita siinä nyt kiinnostuksesi, kun et saa järjellistä lausetta aikaiseksi. Tosi ikävää sikälikin, että muuten minun on aina helppo jutella ja vitsailla ja pelleillä ihmisten kanssa, olkoon sitten miehiä tai naisia. Sitten tämän yhden aikana ei tule kyllä luontevasta jutustelusta yhtään mitään. Varmaan tulkitsee niin, etten viihdy kanssaan. Ja tähän sitten joku sanoo, että sano nyt hyvä nainen sille, mistä on kyse. No kun en uskalla.


    • soijaapukkaa

      Eikö teidän mielestä kukaan ihminen ole niin ihana, että ujous iskee aikuisenakin, vaikka kaikkien muiden kohdalla pystyy toimimaan normaalisti? Mulla tämä ujostelu koskee vain tuota yhtä miestä.

      • misantrooppinen

        Ei. Mutta minä vihaan ihmisiä, joten se ei liene hämmästyttävää.


      • juu kyllä!

        Itse vaikka toimin ihmisten keskellä työkseni,niin kyllä ne ruskeasilmäiset mimmit vaan saavat sukat pyörimään jaloissa ja ja ja.....;=D


    • Näin tänää

      soijaa pukkaa, tules mun luo, ollaa vähä sillai ja puks puks;:)
      En ujostele tunteitani edes tuntemattomille!;)

    • vaka vanha vaari

      Ehdottomasti mielenkiintoisin aihe pitkiin aikoihin!
      Mikä siinä sitten lie niin pelottaa siinä lähestymisessä?
      Mieleni teksisi yhtyä siihen ihmiseen joka totesi "parempi olla torjuttu kuin epävarmuudessa".

      Mutta otapa se askel!

    • truerambo

      On se ihmeellistä kun aikuiset ihmiset pohtii täälä tälläistä asiaa. Luulisi että nämä jutut on opittu jo nuoruusaikana

      • oijoiih voiih oiooh

        En ole koskaan seurustellut, harrastanut seksiä, suudellut, käynyt treffeillä tai ollut missään vaatteet päällä kaverihalia läheisemmässä kontaktissa naiseen. Ikää löytyy 29v.


      • Niinkö
        oijoiih voiih oiooh kirjoitti:

        En ole koskaan seurustellut, harrastanut seksiä, suudellut, käynyt treffeillä tai ollut missään vaatteet päällä kaverihalia läheisemmässä kontaktissa naiseen. Ikää löytyy 29v.

        Juu vaali sitä,neitsyys on kova sana myöhemmällä iällä....;=D


      • 4+13

        Mutta kun on ihastunut, ei ne opit muistu mieleen. Pönttö on tyhjä. Silloin pitäiski lopettaa turha ajattelu :)


    • Eikun suu auki

      Kuten kaikki muutkin on varmaan jo sanoneet, niin suu auki ja kerrot, että mitä siellä pään sisällä liikkuu herralle.
      Jos kerran kyseessä fiksu kaveri, niin joko kieltäytyy kohteliaasti ja mitään vaivautuneita hetkiä ei sen jälkeen välttämättä edes tule, jos molemmat siten hyväksytte, että turha ystävää sen takia on menettää.
      Tai, teidän molempien elämä muuttuu parissa minuutissa hyvin mielenkiintoiseksi, varsinkin kun kevät on tulossa. :-)

    • jokuurpoukkeli4

      Olisipa mahtavaa jos naiset tekisivät enemmän aloitteita miesten suhteen, oli se sitten kyseinen tapaus tai muutenkin esim. Baarissa. Miehenä ärsyttää kun pitää aina olla se aloitteen tekijä. Mikäli nainen tulisi mulle sanomaan että on kiinnostunut olisi se mahtavaa, jos en olisi kiinnostunut niin uskon, että miehet vain sanovat, et ei toimi ja ollaan kavereita. Jota mies tod. näkösemmin tarkoittaa, kuin nainen jotka yleensä lopettaa yhteydenpidon siihen.

    • Ei muuta kuin härkää sarvista kii,jos tulee pakit, ni ei muuta ku uutta matoa koukkuun. Ite kyl saanu lähiaikoina niin monet pakit,
      et nyt saa olla vähän aikaa...

    • suurin rakkaus

      Et ole ensimmäinen jolla on miesasiat vähän rempallaan .Voin lohduttaa, että noin satavuotta sitten muuan tyttö mahtaili sillä, että oli ollut kolmekymmentä vuotta Tsaarin pojan kanssa kirjeenvaidossa, mutta poika ei ollut vielä vastannut.Kertoo, että oikea asenne auttaa vaikeassa asiassa

    • HipHei5

      Laita sille joku tekstari, esim tyyliin: " Hei! Olen huomannut että olet mitä fiksuin herrasmies, ja minä olisin mitä typerin - ellen pyytäisi sinua (illalliselle, pizzalle elokuviin, keilaamaan... mitä vaan...). " Jotain tohon tyyliin. Rohkeasti vaan! Tekstari on ehkä tässä tapauksessa se paras lähestymiskeino, kun kerran jännität puhumista hänelle. Jos ei tärppää, niin sitten vaan on nieltävä pettymys. Mutta ainakin pääset selvyyteen. Jos jahkaat, joku muu rohkeampi nappaa hänet pian. Sillä kiinnostavia naisiahan on Suomi pullollaan. Sitten vasta harmittaakin jos et tee mitään! Soijaa varmasti pukkaa, mutta mitäs siitä. ;)

    • gagag

      Meillä ei ole aikaa tuhlattavaksi, turha sitä on sitten kiikkustuolissa katua ja miettiä. Jos tulee pakit niin tulee.

    • ei tuu ei saa..

      vakavat tunne peräiset tressi häiriö! tolla soijaa tytöllä....!! teini leidi.. mikä lie..??

    • Write short content here here whaah?

    • Pelkuri Pelle

      Rohkeasti vaan asiaan. Elämä on liian lyhyt hukattavaksi.

      Miten nainen viestii kiinnostuksesta? Ikävintä on tulkita ystävällisyyys joksikin muuksi....

      Nim. Pelkuri Pelle

    • Itse ainakin olisin tosi iloinen jos nainen alkaisi ehdotella. Sellaista ei vielä ole tapahtunut koskaan.

    • iso vaalee

      Onko se äijänkuvatus edes vapaa? Jos on komea, älykäs, ystävällinen, luotettava jne. niin luulisi, että joku ämmänkäpy olisi tuollaisen äijän jo kerännyt pois kulkemasta omaan haaroväliinsä.

    • plan2

      Valitettavasti, ei pysy miehen kiinnostus yllä jos hän ei ssa itse jahdata ja 'valita' sinua.. eli älä tee yhtikäs mitään, ole vain ihan älyttömän hyvännäköinen ja kiireinen, naura paljon ja pidä hauskaa elämässäsi.
      Tapaile muita miehiä ja flirttaile hänen kavereilleen.
      Silloin hän ymmärtää sinun olevan sen kenet hän haluaa ja sitten voit poimia parempaan talteen ja alkaa suunnitella häitä.

      Toimii, kokeiltu on.

      • Taimen!

        Naisella on pullat aika huonosti uunissa jos pitää alkaa miehiä jahtaamaan.
        Kai joku sitäkin tekee.
        Itse en halua miestä joka ei saa aloitetta tehtyä/ ei ole minusta kiinnostunut (jotka ovat aika yksi yhteen)


      • Ei toimi

        Apråpååå,eipä olisi toiminut minun kohdalla,en olisi alkanut kilpalaulantaan muiden kanssa,olisit joutunut valitsemaan toiseksi parhaan...


      • Suoraviivaista

        No jaah...itselläni se kyllä menee enemmänkin niin, että en jaksa katsella naisia, joilta ei löydy sen vertaa selkärankaa tai itsenäisyyttä, että tulisivat jotain sanomaan, jos kiinnostaa. Saahan sitä toki ujostella, mutta tärkeintä on se selkeä aloite. Sellainen herättää kiinnostuksen heti. Se, että nainen alkaa katsella kavereita yrittäessään iskeä minua, on tuhoon tuomittu tie. Tulkitsen silloin, että

        A) Hän ei tiedä mitä haluaa
        B) Hän tietää mitä haluaa ja se en ole minä
        C) Hän tosiaan pelaa peliä ja yrittää saada minut kiinnostumaan, jolloin en kiinnostu (jos siis edes olen miehen aivoilla varustettuna edes huomannut tällaista käytöstä)

        Hyvä periaate elämään on mielestäni se, että jos jokin asia vaivaa niin tee sille jotain. Jos minä katselen jotain naista niin menen puhumaan. Ja jos joku nainen on kiinnostunut minusta niin tulkoon juttusille, jos haluaa tavata kahdenkesken. Siitä ensimmäisestä aloitteesta sitä mennääkin sitten tasatahtia, jos hyvin käy.

        Toki osa miehistä haluaa "metsästää" naista, mutta osa taas kokee pelien pelaamisen hyvinkin rasittavaksi. Aloittajan kannattaa antaa mennä vaan ja kokeilla onneaan. Ehkä mies kiinnostuu juuri sen takia. Oma matkani vapailla markkinoilla päätyi juuri sillä tavalla.


    • jkhkhh

      Lähestyt, jos haluat sen miehen itsellesi. Uskallat kyllä kun vain päätät tehdä sen!

      Suora toiminta toimii miehiin kaikista parhaiten. Voit vaikka laittautua vähän enemmän sitä varten tai laittaa jotain seksikästä päällesi. Miehet on visuaalisia olentoja ja huomaa tuollaiset jutut aina. Lisäksi tunnet olosi itsevarmemmaksi ja seksikkääksi.

      Ota asiasi esille suoraan, vaikka henkilökohtaisesti pyytämällä ulos tai sitten puhelimessa. Unohda se että odottaisit miehen lähestyvän. Jos haluat tutustua niin lähestyt.

      Miehet kärsii monesti samoista torjutuksi tulemisen peloista kuin naiset. Oleellista on se että siitä huolimatta voi lähestyä. Muista että pieni ujous on vain suloista;-)

      Onnea:-)

      • pelimies412

        No voi - tuohan on ihan helppo homma. Kävelet vain hänen luokseen ja sanot:" Tulin nyt näin aluksi hiukan juttelemaan tulevan aviomieheni kanssa. Lähdetäänkö heti vai tanssitaanko ensin....."

        Siitä se juttu lähtee liikkeelle. Jaa että sinulla ei ole rohkeutta paljastaa korttejasi. No jos ei ole, mahiksesi on aika huonot. Pitää muistaa, että jos ei ole rohkea ei saa kaunista tai komeaa puolisoa.


      • 11+9

        ymmärrä jo. Ei ole kyse pienestä ujoudesta.
        On kyse jostain muusta.

        Jos aloite on se pieni suunnan vaihto naisella,
        kun taas miehen pitäisi tulla vastaan ja pitää kiinni
        "henkseleistä".

        Ei kysymys ole rohkeuden puutteesta, ujoudesta,sanoista, mahdollisesta loukkaantumisesta, malleista..... viime kädessä.


    • töttöröö

      Hei vaan =)

      Itse olen sellainen nainen että kerron tunteeni hyvin selvästi ja täytyy sanoa että se on toiminut. Jos vaan uskallat niin sano aivan suoraan mitä tunnet. Jos hän sinusta välittää ei hän lähde karkuun...onnea =)

    • Viirupossu

      Kaikenlaisia yleistyksiä täällä on esitetty. Kaikki ihmiset ovat kuitenkin yksilöitä eikä mitään varmaa tapaa saada toinen kiinnostumaan ole olemassa. Tee niin kuin itsellesi on luonnollista. Jos se ei tähän tyyppiin pure niin ei hän sitten sovi sinunlaisellesi ihmiselle.

    • Write short content

      here

    • kortit1

      Luin vain aloittajan viestin, mutta sanon nyt erittäin ärsyttävän kliseen: Elämä on lyhyt. Älä tuhlaa aikaasi siihen että ajattelet mitä jos saat pakit. Jos saat pakit saat pakit ja sitten voit miettiä mitä sitten tehdä. Tiedän ettei ole helppoa ajatella noin (en itsekään sitä aina osaa) mutta yritän ajatelal kun olen kiinnostunut jostakin ihmisestä että kerron että olen kiinnostunut hänestä ja hän tekee mitä tekee. sitten on kortit ainakin heitetty. sitä ei tarvitse enää oman pään sisällä miettiä!! Rohkeasti vaan kortit pöydälle. :)

    • Rohkeutta :D

      Ei sulla mitään hävittävää ole. Menet vain juttelemaan. Voihan se olla, ettei hänkään uskalla? Kyllä se selviää, onko tunne molemminpuolinen. Jos ei, niin elämä on. Mutta jo on, niin siitä se lähtee.

    • soyaa

      Kerro miten kävi? Nopeasti yhteyttä mieheen textarilla paras, ettei muut ehdi kun kevättä tulee rintaan. Toimi Nainen!

    • neuvoo...

      Jos se on komea, niin sillä on yrittäjiä. Ei siis kannata yrittää. Yrittäkööt itse, jos sitä kiinnostaa. Ja varmaan yrittääkin jossain vaiheessa, jos riittävästi kiinnostaa.
      Ei siitä mitään tule, jos sä olet altavastaaja ja jännität, mitä se aattelee jne. Parasta olla oma itsensä.

      • Järki käteen

        Ja sitten kun mies sattuu ajattelemaan samalla tavalla niin yksi mahdollinen onnellinen pari ei koskaan tapaa toisiaan. Miksi elämästä pitää tehdä niin vaikeaa? Miten ihmiset kuvittelevat, että he voivat parisuhteessa puhua, jos he eivät edes treffeille pyydä. Parasta on olla oma itsensä ja mennä puhumaan. Ne eivät sulje toisiaan pois. Jos kaikki miehetkin ajattelisivat "neuvoo..":n tavoin niin ihmiskunta kuolisi sukupuuttoon hyvinkin pian.


      • äijä 36v
        Järki käteen kirjoitti:

        Ja sitten kun mies sattuu ajattelemaan samalla tavalla niin yksi mahdollinen onnellinen pari ei koskaan tapaa toisiaan. Miksi elämästä pitää tehdä niin vaikeaa? Miten ihmiset kuvittelevat, että he voivat parisuhteessa puhua, jos he eivät edes treffeille pyydä. Parasta on olla oma itsensä ja mennä puhumaan. Ne eivät sulje toisiaan pois. Jos kaikki miehetkin ajattelisivat "neuvoo..":n tavoin niin ihmiskunta kuolisi sukupuuttoon hyvinkin pian.

        Ongelmaksi tulee vaan,että mitä isompi työ- /opiskelu tms.yhteisö sen isommalle porukalle tieto menee-myös 'pakeista' ja sitten on aina naama punasena ja nolona..


      • pätee kaikkeen
        äijä 36v kirjoitti:

        Ongelmaksi tulee vaan,että mitä isompi työ- /opiskelu tms.yhteisö sen isommalle porukalle tieto menee-myös 'pakeista' ja sitten on aina naama punasena ja nolona..

        Jos ei ota riskejä, ei saavuta mitään suurta.


    • simppa3

      Rohkeesti vaan kimppuun. Tunne voi olla myös molemminpuolinen. Ainakin sitten asia on selvitetty, eikä jää roikkumaan.

    • älä jahtaa

      Miestä ei saa sillä tavalla, että alkaa ajattaa sitä. Kuinka moni mies on heittäytyny naisen jahdattua häntä? Minä luulen, että aika moni menee vauhdilla karkuun. Anna olla sen rauhassa!

      • 6+7

        Ei mies pane pahakseen ollenkaan jos nainen jahtaa häntä, itse menen karkuun, koska nainen on lihava/ruma, kyllä mielelläni heittäytyisin jahtaavan naisen syliin, mutta jahtaava nainen ei yleensä ole miellyttävä. Miksi muuten joutuisi jahtaamaan..


    • Yutran

      Write short content here =)

    • xxxxx6

      Kysy itseltäsi onko sulla jotain menetettävää??? Turhaa pelien pelailua... Suoraan asiaan vaan.

    • en tiedä, ehkä

      Ainakin mä tykkäisin jos tultais vaan sanomaan suoraan :) mielestäni esimerkiksi facebookin kautta sanominen olis sillain helppo tapa, ei tulis mun mielestä liian shokeeravana jos sitä pelkää

    • aisivi

      Miehen kuuluu tehdä aloite. Nykyään naiset liian aktiivisia.

    • launo

      !Write short content here"

      Otsikossani teen selväksi, että haluan vain "lyhyttä sisältöä" Kuinka minä soijaapukkaa saisin sitä SOIJAPAPUA sisälleni, ja sitten jätettyä miehen?

      Ehkä avioerossa voisin saada puolet omaisuudesta ja ukolle lahjaks viinapullo ja köysi : D: D:D Eipähän vajois maahan asti, jäisi siihen puoliväliin killuu

      teidän, soijaapukkaa

    • savonlin1

      Kysyn kuten edellä.,. Onkos edes vapaa?

      • soijaapukkaa

        En ole vapaa. Haluan vain seksia miehiltä ja halpaa rahaa.


    • ei hätiä nyt mutta..

      sanoisin vaan että, hetkonen ...mulla on nyt paskahätä...palataan huomenna asiaan

    • nina881

      Mistä tietää vaikka mies olisi jo huomannut, että olet lumoutunut hänestä. Itse olin chattaillyt unelmieni miehen kanssa 2kk ennen tapaamista (ensitapaamisesta oli jo 3vuotta). Ihastuin chatin kautta entistä enemmän ja minun käytös tapaamisen aikana oli niin hullua/näyttävää, että kaikki huomasivat minun olevan pihkassa siihen tyyppiin! Joten ajattelin että on avattava suu ennen kuin menetän hänet (kunnon saalis) muille naisille ja chattasin: "mun on vaikee enää pitää turpani tukossa, mutta mä oon pihkassa suhun. Lähetkö mun kaa ulos?" Vastaus oli KYLLÄ!
      - Minun vinkkini nro.1 on: Älä odota, että joku toinen nainen vie hänet nenäsi edestä jos todella pidät hänestä!!!

    • EL: ak:IM

      soijaapukkaa

      Ole rehellinen, ja valmis ottamaan riski. Sano, että sulla on alkanut tunteet puskea pintaan. Että ehkä pitäisi pitää pieni breikki tapaamisilla. Sillä annat kuvan, että olet puikoissa. Toinen tulee avautumaan sen breikin aikana, jos on kiinnostunut. Sitten voit pelata varman päälle. Jos toinen ilmaisee itsekkin tunteita, niin etene siitä. Jos ei kuulu mitään, niin ilmaise breikin jälkeen. Siis jos haluat pitää ystävyytesi. Että ne tunteet oli vain hetkellinen häiriö. Ja ne on jo unohdettu.

    • ujo ikisinkku?

      Jos yhtään lohduttaa niin mä taas olen mies,joka on ihastunut työ-kaveriin,että molemminpuolin mennään...:(

    • Friikshou

      Jos ei kelpaa sano että ime mun tamponia homo

    • Ongelma tämä

      Itse olen uskova erittäin viriilimies, mutta en enää uskalla lähetyä naisia pettymysten takia. Naisetkin näyttävät pelkäävän, vaikka olen turvallinen mies.
      Sen vain olen huomannut että homoihin ja lesboihin naiset suhtautuvat paljon läheisemmin. Kaipaan kipeästi naista seksiin ja muihin yhteisiin uskovan miehen ja naisen rientoihin.

    • vcxfdsfvcxv

      Nimimerkistäsi päätellen olet väärää seuraa kyseiselle miehelle, mutta kannattaa tietenkin yrittää. Et kerro lainkaan, että millainen tilanteenne on. Oletteko työkavereita, opiskelukavereita, harrastuskavereita vai mitä?

      Tottakai voi suoraa kysyä toista ulos, mutta minuun se ei kylläkään tehoaisi välttämättä. Minuun tehoaisi se, että nainen tulisi mukaan minun vapaa-ajan tekemiseeni ensin todennäköisesti vain ujuttautumalla mukaan porukkaan, jossa vietän aikaa. Jos ei tunne tuota porukkaa niin tietenkin voisi ehdottaa jotain yhteistä tekemistä työporukalla. Sitten kun tutustutaan vapaa-ajalla niin voisi ehdottaa jotain yhteistä tekemistä kahdestaan kuten lenkillä käymistä tai jotain vastaavaa. Ei mielestäni mitään perinteistä kahvia tai elokuvaa, koska ainakin minun mielestäni kahvilassa tutustuminen on ahdistavaa ja elokuvissa katson mieluummin elokuvaa kuin tutustun ihmiseen.

      Sanoisin kuitenkin, että jos mies ei vaikuta sinusta kiinnostuneelta niin hän ei sitä ole. Vaikka ei kannata sekoittaa keskenään kiinnostusta ja sitä, että hän ei ole pyytänyt sinua ulos.

    • ap.soijaapukkaa

      On tämä vissiin mielenkiintoinen keskustelu, kun joku toinenkin haluaa ihan juuri minun nimimerkilläni kirjoitella... ;) Toisaalta, siitä tietää, että vahvoja tunteita on vielä jäljellä, kun joku ihminen saa noin kipsiin.

    • xfjghn

      Tarjoat pilluasi sille niin kyllä se mies köyrii!!!!!!!!!

    • soijaapukkaa

      No en varmasti tarjoa! Ota huomioon, että kyseessä on tasokas mies. Sellainen oikeasti tavoittelemisen arvoinen.

      • rämsäänpukkaa

        No miksei sille voi tarjota rönttöstä?


      • No höh

        Onko se jokin syy pitää miestä puutteessa?


    • no on vaikeeta

      Jokaisen miehen tavoitteena on päästä pukille. Konstit vain vaihtelee.

      Toinen turvautuu suoraan ehdotukseen ja toinen taas yrittää hienovaraisemmin tai jättää aloitteen jopa naisen harkintaan, mutta se ei yleensä johda mihinkään, koska naisten mielestä se on miesten tehtävä.

      Jos et uskalla tehdä suoraa ehdotusta, niin yritä muuten lisätä kanssakäymistä hänen kanssaan. Kiertelyssä ja kaartelussa on vaan se vaara että toinen kyllästyy jo ennen kuin se ehtii johtaa mihinkään, ei ehkä ehdi ymmärtää että tarjolla olisi enemmän.

    • Ole oma itsesi

      muuten menee metsään jos näyttelet jo heti alussa. Tietysti voihan toinenkin näytellä ja sattumalta kun molemmat näyttelee, niin sattuu kohdalle, mutta on aika epätodennäköistä.

      Rakkaus on tärkeää ihan alusta asti ja molemmin puolin, eikä se tee lähimmäiselle koskaan mitään pahaa eikä huonoa vaan pelkkää hyvää ja toisen parasta ainoastaan.

      Parasta on siis se, että rehellisesti olet sitä mitä olet ja samoin toivottavasti myös vastapuolesi. Tässä on paras avioliittoon tähtäävän suhteen parisuhdeneuvo.

    • Ketulle vippiä

      Tie miehen sydämeen käy hyvän suihinoton kautta...

    • muistakaa tämä

      arvon herrat; me lihavat naiset suostumme sängyssä kaikkeen siihen, mihin
      kukkakeppinne eivät suostu.

    • Jos haluaa sänkyyn

      niin voi esittää huonovointista ja pyytää että saa tukeutua mieheen ja pyytää että saattaisiko mies hänet vuoteeseensa ja lohduttaisi myös sydänsuruissa ja katse suurilla silmillä ripsiä räpytellen ja vieno hymy ja punaa poskille samoin. Sitten pyytää vielä että voisiko tehdä lähempää tuttavuutta mies häneen. Kyllä se siitä.

    • Jos haluaa tutustua

      muuten vain niin voi pyytää vaikka aterialle tai marttakerhoon, jos on sellainen tai muu kerho myös mahdollista.

    • mek

      Pyydäppä mies vaikka kahville tai illalliselle kotiosi niin tiedät jos hän vastaa myöntävästi niin on kiinnostunut tai keksi jotain muuta repäsevää että silleen.

    • pillu-paavo75

      tuohon kysymykseen kannattaa ehdottomasti hakea vastausta suomi24 foorumilta.

    • m_866

      Kyllä itsekkin miehenä arvostaisin naisen aloitetta treffikutsussa niin paljon, että jo pelkästään sen rohkeuden ja aloitteellisuuden takia olisin valmis häneen paremmin tutustumaan.

    • näin kertoo mies

      Ärsytä sitä. Tee jotakin, mikä saa sen kiivastumaan, silloin sen huomio herää. Sitten kirjoitat sille lyhyen kirjeen, jossa annat vähän ymmärtää.

    • CÖKSY

      VÖIIIIIIIIIIIVÖIIIIIIIIIIIIII Nyt ännän semmöset öhjeet että kännättää öllä DÖRM jä viedä rinzettälleen tai rintzilleen hiemän KÖKÖKÖKISTÄ.

    • Urheilullis

      No jos tahtoisit sitä lenkille, kuntosalille, avantouintiin tms. Ei haittaa jos sitä soijaa pukkaakin eikä juttukaan välttämättä niin luista. eikä läiky juomat syliin.

    • emenem

      Kysy vaikka kahville tms arkipäiväisen asian tiimoille ja voisit sitten saman pöydän ääressä kertoa tunteistasi. Ei kannata suotta pelätä:)
      Mutta älä missään nimessä ole päällekäyvä tyyliin ei kiirettä naimisiin mutta kirkko on jo varattu.. Mies arvostaa sitä, että nainen tekee aloitteen siinä missä mieskin mutta painostaminen tai vastaava päällekäyvä käytös on jo liikaa.
      Eli, kerrot vaan että olet ajatellut asioita ja olet huomannut kiintyneesi häneen/kiinnostunut hänestä. Kyllä sit asiat lähtee siitä etenemään:)

    • Ajatteleppa ite

      Jos nyt ihan rehellisiä ollaan, niin tuo mies, jos on siis fiksu ja kaikkea muutakin, niin miksi ei olisi aikaa jo sitten edes huomioinut sinua. Miksi siis ei ole. Eipä juuri kannattaisi itseään tyrkyttää ja ala-arvioida miestenkään älykkyyttä, jos kerran kohteella sitä on. Miehellä oikeasti on varmaan liiaksi menetettävää, jos tilanne päätyisi haluamallesi tasolle.

    • Ystävysty ensin kunnolla. yritä vain saada miehestä hyvä ystävä. Kun tunnet hänet hyvin, tiedät voisiko suhde toimia ja miten lähestyä. Kun tunnet hänet hyvin, kerro että olet ihastunut jo kauan aikaa ollut. Kerro jännästi, niin että jos homma ei toimi voit nauraa päälle että sillä tavalla, nyt tiedät ;)

      Tod. näköisesti suhde ei edes toimisi, jos ette voi olla kavereita. Mitä järkeä yrittää miestä jota ei tunne? Itse haluan miehestäni parhaan kaverin. Eipä ainakaan tule kolmiodraamaa ja paras kaveri valittaa että on liikaa poikaystävän kanssa ;)

      Eli ystävysty ja lähesty vasta sitten.

    • näin.

      Parasta antaa ymmärtää, että mies yrittää, et sinä. Siis anna miehen tehdä treffipyyntöjä. Olet vain kiinnostunut ja innostunut, mutta et tee ensimmäistäkään aloitetta. Kun mies aina vaan tekee niitä treffauspyyntöjä, niin siitä se lähtee. Eikä muuten tee niitä, jos ei ole kiinnostunut. Siitä sen tietää. Odottele ihan rauhassa.

    • j0ks3hinol789

      Sano sille suoraan vaikka: "Hei! Minä olen (Koko nimesi)! Haluatko rakastella kanssani niin että perse puutuu? Jospa panisimme poliisiautossa?"

      Jos ei tärppää, kokeile ostaa rahalla se mies.

    • Ihmissuhde ekspertti

      Sanot vain hänelle: Olet todella komea, älykäs, ystävällinen ja luotettava. Eiköhän tuosta jo voi päätellä jotain vähänkään fiksu ihminen. Loput on hänen käsissään. Niin niitä ihmissuhteita aloitetaan.

    • Ettäkärpäsiä

      Naiset etsii ritariperhosia mutta löytävät vain perskärpäsiä.

      Oma vikansa.

    • Sbermaapukkaa

      Takaan, että laukeat. Tai vielä vakuuttavammin: Olan takaa, että laukeat.

    • toimii 100%

      munaa pilluun ah ah....

    • Akyma

      Kun mainitset miehen olevan älykäs ja huomasin ettet oivalla peruslatinaa niin forgedit

      Ei millään pahalla.

    • luonnonvalintaworks

      Evoluution myötä kehittyneet geneettiset suvunjatkamisvietit stimuloivat Sinut automaattisesti toimintamoodiin, joka tähtää kiintymyksen kohteen haltuunottoon, jos kehosi feromonit tunnistavat oletetun kiintymyksen kohteen vetovoiman riittävän voimakkaaksi. Eli luonto hoitaa tikanpojan puuhun, jos puu on se oikea. Summa summarum, aloittajalla selvästi väärä kala verkossa.

    • nassauttaja

      itse olin samanlaisessa tilanteessa:en löytänyt sanoja.silloin ystävättäreni antoi varman vinkin-menin lounastreffeille hameessa ja ilman pikkareita.ennen lounasta kävin wc.ssä hivelemässä itseni läpimäräksi ja tuoksuvaksi...ja kas kummaa lounas treffiseura muuttui seurusteluksi-taisi nenä toimia...

      • ihmee2

        Vau mikä keino! Onko muilla kokemuksia tällaisesta?


    • öklj535

      "Pelkään, että hän torjuu minut. ".

      Miehenä tähän tottuu, tiedän että se on naiselle kovempi paikka ja alkaa itsetutkiskelu "MIKÄ MINUSSA ON VIKANA?"?!".
      Ei mikään, sitä toista vain ei kiinnostanut.
      Joten toimi nyt.

    • keljukko

      Voi siut tyttöraasu, oot menny ihastummaan viemärpuolen poikaan. Kyll siin äffäärissä männöö hyvä tavara hukkaan ja parast enne päivväys umpeen.

    • Toimiva konsti: kysy siltä jotaki kerrassaan järjetöntä ja tilanteeseen kuulumatonta sen jäläkeen kävele poissa paikalta :D Jos siinä kohtaa ei mielenkiinto herrää nii sitte ei missään.. Ja sen jäläkee se mies tekkeeki jo ite alotteen ku haluaa tietää mitä sun päässä liikkuu..

    • puijaa sokkaa

      puijaa sokkaa
      sanon blondihuoralle puijaa sokkaa

    • Todisteena me!

      Anna pusu ja juokse karkuun! Niin naiset ennen tapasivat tehdä ja se toimi.

      • Kurpantappaja

        Nostaisin syytteen seksuaalisesta ahdistelusta.

        Hyi, joku kurppa akka.


      • väijytys

        Muistan kun nuorempana minut väijytettiin bileissä, kaksi mieleistä tyttöä hyökkäsi kulman takaa ja antoi pusut molemmille poskille, en pistänyt pahakseni ;)


    • kuningaskanki3000

      Takuuvarmat iskureplat naiselta miehelle? Joo onhan niitä monia mutta kaikki on vain jonkunlaisia synonyymejä tälle "Moi, haluatko tulla käymään, ois tuoretta piparia tänään tarjolla

    • hoplaarilaa

      Jos mies on niin fiksu kun kerrot, hän varmaan haluaa fiksun ja keskustelevan kumppanin. Jos siis jatkat noin, näyttäytyä hänelle friikkinä jota hän kohta välttelee. Jos otat selvän askeleen ja kysyt kahville, olet hänelle ihastuksesta höpertynyt, mutta rohkea nainen, joka on valmis panostamaan suhteeseen jo sen alku metreillä, ja johon kannatta tutustua: mitä löytyy ujon ja aran pinnan alta.

      Olin itse pöhkön ihastunut naimisissa olevaan mieheen neljä vuotta sitten. En saanut mielenrauhaa tyypistä vaikka yritin, menin ihan sekaisin onnesta jos näin vilauksenkin hänestä. Tein tikuista asioita ja järjestin itseni juttuetäisyydelle että pääsisin tutustuttumaan häneen. Kun oltiin törmätty muutaman kerran niin että hän tiesi naamani ja nimeni, pyysin häntä tekstarilla lounalle. Suostui. Syötiin ja tutustuttiin. Kivaa oli. Meni puoli vuotta ja kun tyyppi oli edelleen mielessä pyysin häntä kahville kun vierailin samassa kaupungissa. Kahviteltiin ja kivaa oli, juttua riitti. Sitten meni taas puoli vuotta, pyysin kahville, nähtiin. Sitten muutama kuukausi, käytiin lounaalla. Neljä vuotta on jatkunut näin. Nyt ollaan hyviä kavereita. Laitellaan aina silloin tällöin viestejä tai mennään kahville tai lounaalle. Olen joka kerran ollut aloitteen tekijä eikä se minua haittaa. Jos tulee paikalle, se riittää.

      Olen edelleen pöhkön ihastunut mieheen ja hän selvästi minuun. Ajoittain tekee mieleni rynnätä kahvikuppien yli, suudella miestä, kaataa lattialle, repiä vaateet pois ja hoidella joka suunnalta... Mutta hillitsen itseni, sillä mies ei ole eroamassa enkä minä halua asiaan vaikuttaa. Tiedän kuitenkin sydämessäni että jos vaimo jostain syystä poistuu kuviosta niin olen todennäköisesti ekana treffilistalla. Ja vaikka niin ei koskaan kävisikään, olen joka tapauksessa saanut tutustua aivan uskomattoman ihanaan ihmiseen ja selvästi tyyppikin on kokenut tutustuvansa kiehtovaan naiseen. Ei vaarallista kenellekään, vaan kivaa kaikille.

    • soijaapukkaa

      Hetki sitten se ihanuus soitti minulle. Oli "oikeata" asiaa. Juttelimme asiallisesti, muutta hyvin tuttavallisesti. Uskon hänen jotenkin aavistavan, että pidän hänestä erittäin paljon. Olen niin sekaisin siitä miehestä, että minun pitää kirjoittaa oma nimeni paperille, että varmasti muistan sen, kun esittelen puhelimessa itseni!!!!! ;D Huh huh!

      • nomh,

        No, se on täältä lukenut, että olet ihastunut.


    • soijaapukkaa

      Ei varmasti lue tällaisia palstoja. On liian kiireinen ja en usko, että häntä kiinnostaisi. Tai mistä sen tietää. Hoplaarilaa, tavoittelen itsekin juuri kuvailemaasi suhdetta. Silloin toinen pysyy kaverina ainakin ja aina voi odotella sopivaa hetkeä. On se kaveruuskin parempi, kuin se, että suututtaa/ säikäyttää miehen!

    • UMPITOLVANA

      Vapaa heteromies ei koskaan torju naista ellei tällä ole viiksiä.

    • soijaapukkaa

      Ei ole viiksiä minulla, onneksi. :) Minusta tuntuu, että tämä ko. mies on niin fiksu ja kunnollinen, että häneen eivät tehoa mitkään seksistiset vihjailut. On miehellä tietenkin silmät päässä ja saattaa se huomata, jos olen laittautunut. Voi kun pääsisin jo näyttäytymään hänelle niissä korkkareissa...;)

    • eliellet

      Ehkä on parasta odotella rauhassa. Jospa se mies lopulta tekee jotain.

    • soijaapukkaa

      Ei tässä jaksaisi enään odotella. Mutta kun ei uskalla tehdä itsekään mitään. On vaikea keskustella, jos ei saa puhuttua takeltelematta hänen kanssaan edes säästä...

    • Ainako miehen show?

      Aloin miettimään, et kuinkakohan moni mies maailmassa ei saa koskaan tietää, että juuri se ihana nainen olisi oikeasti ollutkin kiinnostunut. Sitä vaan tuolla kulkee ja elää päivittäistä elämäänsä, eikä hajuakaan, että tusina naisia, jotka tunnet ja päivittäin tai viikoittain tapaat, niistä vielä tuntemattomista puhumattakaan, jotka vain ohimennen jossain tilanteessa tapaat... olisivatkin halunneet tutustua lähemmin juuri sinuun. Ja kaikki vain siksi, että 2013 -luvun Suomessa nainen ei saa tilanteessa aikaiseksi muuta kuin katkonaisen nurkan takana suoritetun hyperventilaation, stressifinnin nenänpäähän ja pissilurauksen pikkareihin...

    • soijaapukkaa

      APUA, MINÄ KUOLEN! Se mies soitti, että meillä on yksi työjuttu ja mun on mentävä sen kyydissä!!!! Ihan lyhyt matka ja neuvottelu, mutta silti. Pakko värjätä varmaan tänään hiukset ja ostaa jotain sievää, vaikka huivi. IIIK APUA; OIKEASTI! :D

      • lifemocker

        muista suojakännit! ;)


    • soijaapukkaa

      En kai minä nyt hullu ole, että vetäisin kännit just, kun se tulee mua hakemaan!!! ;) Muutenkaan ei tahdo pysyä jaloillaan sen seurassa, niin kännissä vielä vähemmän. Entä jos minä pyörryn jo ennenkun päästään perille? Tai siellä neuvottelussa? Tai sitten, kun se tuo mut takaisin? Se sanoi, että kyllä löytää meille, tai jos ei löydä, niin soittaa sitten. Olin vähällä sanoa, että saa soittaa vaikka jo tänäiltanakin varalta ja huomenna uudestaan... ;)

    • soijaapukkaa

      Apua, tänään se tulee hakemaan mua! Nyt jo vapisuttaa ja ääni menee. Eihän tästä tule mitään. Iltapäivään mennessä olen jo ihan hermoraunio! Keksikää jotain, millä rauhoitun, please!

      • lifemocker

        no ne suojakännit?


      • lifemockerille
        lifemocker kirjoitti:

        no ne suojakännit?

        Sä olet, lifemocker, yleensä aika pirullinen mut tää suojakännit on ihan jumalattoman hauska :))))))


    • soijaapukkaa

      Sehän se antaisikin hyvän kuvan minusta, kännissä keskellä arkipäivää ja vieläpä tärkeässä neuvottelussa... Se ois sitten Goodbye forever! En minä yleensä ole tällainen :O

    • soyaa

      miten kävi?, tärppäsikö jo automatkalla, ajattelin vaan ettei kukaan huvikseen ketään kyydittele!

    • agagagagagag
    • soijaapukkaa

      Eilen näin taas sitä miestä. Jalat vapisi ihan pelkästä ajatuksestakin, että olemme samassa huoneessa. Yritin keskittyä käyttäytymään asiallisesti. Se mies jotenkin pehmenee aina ihan silmissä silleen henkisesti ja on tosi ihana. Silloin, kun ei puhuta työasioita, vaan jotain muuta. Ja sitten se punastuu aina joskus yht äkkiä. Se on niiiiiin suloista!

      Mutta kaikki minun suunnitelmat menee puihin heti, kun näen hänet. Vaikka olisin miten hyvin suunnitellut, että sanon jotain erityistä, niin menen ihan "shokkiin". Silloin se mies punasteli erityisen paljon ja näytti hämmentyneeltä, kun pukeuduin oikein nätiksi ja laitoin hameen ja ihan superseksikkäät korkkarit... ;) Mutta ei sanonut siitä mitään, puhui vain työasioita.

    • Äly terveys ja sydän

      Älykäs, terve ja hyvinvoiva nainen, jolla on myös tunneälyä ja sydän paikallaan, on ainakin minunlaisteni miesten mielestä aivan vastustamaton. Sellainen voittaa soman ja kopean tyhjäpään 6-0.

      Tällaisen naisen kanssa voi matkustaa maailman ympäri tai loikoilla oman kotilieden ääressä ja aina hänestä löytyy jotain uutta ja mielenkiintoista.

    • Älä ole pelkuri

      Ja olet 15 vuotias? Se mies käy paskalla ihan joka aamu..Jos sillä ei oo ummetusta. En ymmärrä miksi joku nostaa toisen jalustalle jos tämä
      nyt taas ei ole niitä trolleja. Nyt olet meille jo mielikuvissa maalannut tästä henkilöstä jumalan,mutta ei se sitä vielä ole .

      Sain eräältä veteraanilta aikanaan kullan arvoisen teesin:
      "Pelkuri kuolee satoja kertoja, rohkea vain kerran".

      Mitä jos antaisit asia olla, jos sulla ei riitä paukut niin kukaan täällä ei voi suo auttaa.Joka sillalta kun hyppää pääedellä niin saavuttaa jotain.
      Luuletko, ettei tämä elämä minua pelota mutta seuraavan kerran kun sama nainen on työvuorossa pyydän sitä matkaan ja huomaa, että olen pelännyt puoli vuotta.. Ja kohta se on jonkun toisen!!..Tajusin sen tätä kirjoittaessani,
      joten taidankin tästä mennä kattomaan jos olisi tullut pyhäksi vuoroon!

    • Pyydät kotiisi syömään. Voisit kysyä häneltä, että tykkääkö hänkin tehdä ruokaa? Jos tykkää, niin voitte yhdessä suunnitella ruoan ja kaupan päälle mahdollisesti vaikka viiniä kynttilän valossa.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      241
      2338
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      65
      1555
    3. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      73
      1346
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      59
      1255
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      161
      1172
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      89
      1089
    7. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      86
      958
    8. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      77
      919
    9. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      57
      902
    10. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      789
    Aihe