ens kesäksi pitäs saada jokin jenkki rauta
kärrystä pitäs löytyy aika laila heppoja
sekä varaosi pitäs löytyy
mitäs suosittelette?
Mikä jenkki rauta
6
1234
Vastaukset
- Nikki
Osta Mustang. 60-luvun lopun malleissa tehoja ja varaosia löytyy varmasti enemmän kuin mihinkään muuhun
- !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Miks tälläsillä tietämättömillä on aina rahaa(tai voihan ne puhuu paskaakin). Se on hirveetä kun asiaan perehtymätön ostaa klassikon ja ne ei yleensä osaa edes "käsitellä/korjata" niitä ja sitten ne rikkoo ne. Ja meille(persaukisille) jotka rakastamme näitä autoja jotka venyttää viimisetkin pennit näihin autoihin niin meille ei jaa sitten muita kun niitä rikottuja autoja jotka isi liising miehet ovat rikkoneet.
Et jos oikeesti kiinnostaa niin etsi materiaalia ja paneudu asioihin ja kun niitä ei enää valmisteta niitä pitää kasitellä huolella ei niinkuin sierraa että kaasu pohjaan heti kun käynnistyy.
Ja eiköhän sitä itse tiedä mistä tykkää.- Apukuski
Mitähän tähän lisäis? Hikipäässä säästät rahaa että saat haluamas auton ja ajat sen aikaa jollain korvikkeella.. Sitten tulee kadulla hemmo vastaan jolle isi on ostanu just sen sun unelmakärryn ja tämä "isi-liising" Pistää klassikon viikossa paskaksi.. Yritä tässä sitten harrastaa...
- Emppu
Apukuski kirjoitti:
Mitähän tähän lisäis? Hikipäässä säästät rahaa että saat haluamas auton ja ajat sen aikaa jollain korvikkeella.. Sitten tulee kadulla hemmo vastaan jolle isi on ostanu just sen sun unelmakärryn ja tämä "isi-liising" Pistää klassikon viikossa paskaksi.. Yritä tässä sitten harrastaa...
Juurikin näin. Säälittää, ja vallan sydäntä raastaa hienojen jenkki autojen huono kohtelu osaamattomien käsissä. Ja mitä isi-liising autoihin tulee, niin itse en kehtaisi edes sellaisella ajaa. Tällä hetkellä tallissa pari jenkki vehjettä,eivätkä todellakaan ole isin rahoja koskaan nähneet! :)
- Noniin.
Emppu kirjoitti:
Juurikin näin. Säälittää, ja vallan sydäntä raastaa hienojen jenkki autojen huono kohtelu osaamattomien käsissä. Ja mitä isi-liising autoihin tulee, niin itse en kehtaisi edes sellaisella ajaa. Tällä hetkellä tallissa pari jenkki vehjettä,eivätkä todellakaan ole isin rahoja koskaan nähneet! :)
Se olikin sitten vain persaukisten mörhöjen vikinöitä noi valitukset. Ei tarvitse isukilta pyytää. Katsos joskus on istuttu koulun penkillä sen verran että nyt on elämä siinä kuosissa että voi vähän irroitella ja nauttiakkin. Teen hommani töissä, työpaikka maksaa mukavaa liksaa suoraan pankkitililleni. Sitten eikun ostamaan taas joku leikkikalu ja pitämään hauskaa. Mulla nämä rakkineet on tarkoitettu ajoa varten ja niillä pidetään hauskaa, kestää minkä kestää. Ei mikään ole ikuista eikä noita hautaan saa mukanaan. Pääasia että on helvetin hauskaa kun roipe toimii ja vaihdetaan toiseen jos ei kiinnosta korjata....
Siitähän saatte sitten taas halvalla paskaa korjattavaksi. Mä mielummin rässin sillä välin kun te ehjäätte noita risoja...
- Camaro SS
Suosittelen, että käyt peruskoulun loppuun, vanhenet hieman, ajat ajokortin ja palaat asiaan sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632132Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51785Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2361278En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71950Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.87935Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki21855Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?112762Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38708- 19696
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93689