Soveltuuko parisuhde-palstalle keskustelu homoparisuhteista?
Minua henkilökohtaisesti kiinnostaisi tämän palstan ihmisten kanta asiaan että ...
1. hyväksytkö homo/lesbo-avioliitot (rekisteröidyt suhteet) ja perustelut
2. pitäisikö homoille/lesboille myöntää adoptio-oikeus?
Keskustellaanko aiheesta järkevästi, nyt kyse on vain MIELIPITEISTÄ, ei siitä onko joku Oikeassa tai Väärässä :-)
Sheriffi: jos keskustelu menee liian rankaksi, voitko poistaa koko keskutelun, kiitos.
mielipide-gallup
5
386
Vastaukset
- Korsto
1.Hyväksyn homo/lesbosuhteen rekisteröinnin. Ei tarvinne sen kummempia perusteluita, kuin että on järjetöntä, jos kaksi toisiaan rakastavaa EI voi rekisteröidä suhdettaan.
2.En hyväksy adoptiota. MINUN mielestäni lapsella tulisi olla oikeus SEKÄ isään ETTÄ äitiin. Ennemmin kuitenkin hyväksyn lesboille adoption, kuin homoille.- a.a.
1. kyllä hyväksyn, samoin perusteluin kuin ensimmäinen.
2. kyllä. minun mielestäni lapsella on ennen kaikkea oikeus tulla rakastetuksi, ja tämä ei riipu siitä, kumpaa sukupuolta vanhemmat ovat. samaa sukupuolta olevat vanhemmat ovat mielestäni aivan yhtä hyviä vanhempia kuin eri sukupuolta olevat, persoonastahan se on kiinni, eikä sukupuolesta.
- Jatta
Onhan se lesbo/homo suhdekin parisuhde.
1 Kyllä tottakai hyväksyn
2 Kyllä. Nykyään on niin paljon yksinhuoltajia, miehiä ja naisia, ettei voi olla mitenkään haitaksi jos lasta tai lapsia yhden sijasta kasvattaa kaksi naista tai miestä. - JJH
Miksei parisuhdepalstalle moinen keskustelu sopisi. Parisuhteethan on kyseessä.
1.Hyväksyn. Uskon, että rekisteröimisestä voi olla iloa suhteensa virallistajille, mutten usko, että siitä voi olla haittaa kenellekään. Miksi siis vastustaisin?
2.En osaa oikeastikaan sanoa... Varmasti kaksi miestä tai kaksi naista voi olla yhtä hyvät ja joissain tapauksissa paremmatkin vanhemmat, kuin perinteiset isä ja äiti. Yhteiskuntamme on kuitenkin hiukka kaavoihinsa kangistunut ja ainoa huolen aihe lapsen kannalta olisi muiden lasten suhtautuminen asiaan. Lapset voivat olla melko ilkeitä, mutta toisaalta myös varmasti sopeutuvat asioihin helpommin, kuin aikuiset. Mihinkään sellaisiin perusteisiin en kuitenkaan usko, että homopariskunnilla olisi jotenkin suurempi riski eroon tai millä lie kukasta kukkaan juoksentelulla adoption vastustamistakin on yritetty perustella. Enemmän siis sallivalla kannalla. - Perinteisesti naimisissa
1. Tietenkin
2. Tietenkin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle233051Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122129Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.661978Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1001843Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761563Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥391336Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta141292Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001265- 1111075
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151066