Olen MIES ja puoli vuotta semiaktiivisena pk-seudulla. Tilastot näyttää tältä:
Tilastosi
Kirjautumiskertoja 166
Lähetettyjä viestejä 230
Viestittelykumppanit 32
Vastaanotettuja viestejä 217
Käyttäjien suosikkina 4
Käyttäjien blokkaamana 1
Miltä sun?
Miltä näyttää tilastosi S24 Treffeillä?
27
880
Vastaukset
- Tyttö
Tilastosi
Kirjautumiskertoja 40
Lähetettyjä viestejä 14
Viestittelykumppanit 5
Vastaanotettuja viestejä 20
Käyttäjien suosikkina 12
Käyttäjien blokkaamana 1 - Mies 36
Kirjautumiskertoja 233
Lähetettyjä viestejä 43
Viestittelykumppanit 16
Vastaanotettuja viestejä 28
Käyttäjien suosikkina 1
Käyttäjien blokkaamana 0
Huomaa, että lähellekään joka kirjautumisella en ole lähettänyt saatika vastaanottanut viestiä. - laiska treffimies
Kirjautumiskertoja 80
Lähetettyjä viestejä 6
Viestittelykumppanit 3
Vastaanotettuja viestejä 6
Käyttäjien suosikkina 1
Käyttäjien blokkaamana 1
Profiili ollut viime keväästä. Blokkaajalle en ole lähettänyt yhtään viestiä, mutta blokkasin hänet vastapalveluksena.
Kahden nettinaisen kanssa olen ollut treffeillä; toisen heistä kanssa lukuisia kertoja ja tietenkin sängyssä. Sen lisäksi olen harrastanut netin ulkopuolisia suhteita. - 25M
Kirjautumiskertoja64
Lähetettyjä viestejä11
Viestittelykumppanit10
Vastaanotettuja viestejä1
Käyttäjien suosikkina0
Itse ollu jo pitkän aikaa ennen uudistusta ja viesteihin vastataan kyllä todella heikosti. Mitenkä ihmeessä teillä on noin paljon vastaanotettuja viestejä suhteessa lähetettyihin? Salaisuus profiilissa vai lähetetyissä viesteissä? Kuinka paljon panostatte profiiliin/viesteihin? Kirjautumiskertoja 33
Lähetettyjä viestejä 0
Viestittelykumppanit 0
Vastaanotettuja viestejä 1
Käyttäjien suosikkina 0
Käyttäjien blokkaamana 0- sinkku.mies37
Lähetetyt viesit 50
vastaanotetut viestit 0 - Lappakokki
Se on se hyvä kuva tai erikoisen mielenkiintoinen teksti, jolla nuita narttuja narrataan!
Kirjautumiskertoja 39
Lähetettyjä viestejä 6
Viestittelykumppanit 3
Vastaanotettuja viestejä 7
Käyttäjien suosikkina 2
Käyttäjien blokkaamana 2 - *syvä huokaus*
Kirjautumiskertoja 120
Lähetettyjä viestejä 436
Viestittelykumppanit 57
Vastaanotettuja viestejä 574
Käyttäjien suosikkina 14
Käyttäjien blokkaamana 16
Poistin profiilin, en jaksanut enää... - ex deittaaja
Kirjautumiskertoja 44
Lähetettyjä viestejä 0
Viestittelykumppanit 0
Käyttäjien suosikkina 0
Käyttäjien blokkaamana 0 - mies21....
Kirjautumiskertoja 38
Lähetettyjä viestejä 0
Viestittelykumppanit 0
Vastaanotettuja viestejä 0
Käyttäjien suosikkina 0
Käyttäjien blokkaamana 0
Vierailut profiilissasi yhteensä: 14 - jkijfwsikjvgbjgndsvd
Mies, jonka motivaatio on tällä hetkellä täysin hukassa.
Kirjautumiskertoja 48
Lähetettyjä viestejä 0
Viestittelykumppanit 0
Vastaanotettuja viestejä 3
Käyttäjien suosikkina 3
Käyttäjien blokkaamana 1 - miesshenkilö
Kirjautumiskertoja 205
Lähetettyjä viestejä 506
Viestittelykumppanit 68
Vastaanotettuja viestejä 308
Käyttäjien suosikkina 1
Käyttäjien blokkaamana 2 - Naispuolinen hlö
Tämä onkin mielenkiintoinen kysymys. Olen nimittäin itse laskeskellut viestimääriä ja viestikumppaneita, mutta tilasto ilmeisesti näyttää ne vain viimeiseltä parilta viikolta? Koska en ole ollut nyt aktiivinen, viestimäärät vähenevät koko ajan, mutta kirjautumiskertoja tulee lisää "melkein itsestään". :D
Kirjautumisia n. 100
Vierailuja profiilissa n. 200
VIestikumppaneita n. 40
lähetettyjä ja vastaanotettuja viestejä n. 200
Suosikkina 3
Blokattuna 0
Olen pyrkinyt vastaamaan lähes jokaiseen viestiin. :)- ...................
Kirjautumiskertojen laskuri bugaa (yllätys, yllätys). Uusi kirjautuminen tulee, vaikka vain palaa etusivulle pienen tauon jälkeen.
- julius1986
http://treffit.suomi24.fi/profile/320621
Kirjautumiskertoja 44
Lähetettyjä viestejä 10
Viestittelykumppanit 10
Vastaanotettuja viestejä 0
Käyttäjien suosikkina 1
Käyttäjien blokkaamana 0
Alkaa tuntumaan ettei nämä minun viestit mene edes perille... - JJ34
Kirjautumiskertoja 144
Lähetettyjä viestejä 394
Viestittelykumppanit 17
Vastaanotettuja viestejä 317
Käyttäjien suosikkina 26
Käyttäjien blokkaamana1 - Nainen 36
Nainen, kuvaton profiili, treffeillä 3,5 kk
Kirjautumiskertoja 188
Lähetettyjä viestejä 677
Vastaanotettuja viestejä 602
Viestittelykumppaneita 16
Käyttäjien suosikkina 14
Käyttäjien blokkaamana 3
Heti ensimmäisenä iltana löytyi treffiseuraa, jota tapailin 3kk. Nyt uusi seuralainen kierroksessa. Lisäksi muutamia tavannut kahvilla. - mies...............
Olen MIES, en ole pk-seudulta ja alle puolivuotta ollut ko.sivulla. Tilastot näyttää tältä:
Tilastosi
Kirjautumiskertoja 138
Lähetettyjä viestejä 36
Viestittelykumppanit 27
Vastaanotettuja viestejä 13
Käyttäjien suosikkina 0
Käyttäjien blokkaamana 3
Kirjautumiskerrat pikkuisen valehtelee.. Nimittäin joskus kun olen painanut "päivitä"-nappia selaimesta niin kirjautumiskerrat on kasvaneet.. Kaksi(2) käyttäjää on blokannut minut vaikka en ole mitenkään ottanut yhteyttä heihin.. - tosikkopiru
Täytyy kommentoida, että on täällä näköjään joillakin säpinää.
En tiedä, etsittekö pelkkää panoseuraa vai elämänkumppania, mutta jos teillä on ollut monta kymmentä eri viestittelykumppania, ei voi olla rima kovin korkealla....
Itse olen reilu 30v sinkkumies, profiili tammikuun alusta. Hakukriteereilläni tuloksia noin 300, mielenkiintoiset naiset mahtuu yhden käden sormiin. No yhtäkään viestiä en ole vielä lähettänyt.
Haen naista ns tositarkoituksella ja oikeasti haluan, että se profiiliteksti kolahtaa kuin lyötäisiin metrisellä halolla päähän, että alkaisin tekemään aloitetta.- jnrhgtrfaedasfdgtfhj
eihän tuo viestittelykumppanien määrä kerro juuri mitään, kun siitä ei selviä se kuinka monta viestiä kunkin ihmisen kanssa on vaihdettu. itsellä tuo viestittelykumppaneiden määrä on jotain reilu 30, joista yli 20 on minun osalta "ei kiitos" -vastauksia.
Kirjautumisia: 21
Lähetettyjä viestejä: 5
Viesittelykumppanit: 3, joista yhdelle sanoin tosin ainoastaan "ei kiitos"
Vastaanotettuja viestejä: 4
Blokattuna: 0 käyttäjän blokkaamana
Käyttäjien suosikkina: 3 kertaa- Jokuvaann
Tuon kirjautumiskohdan tilalla vois olla hyvä ennemmin joku tällainen: Aktiivinen 90/105 vrk. Eli kuinka vanha profiili ja kuinka monena päivänä on palvelussa käynyt. Naurattaa nykymenetelmällä tuo kirjautumisten määrä, lukemat on kohtapuoliin ihan naurettavia. Jos käy alta 2 tunnin välein vilkaisemassa välilehteä vaikka se olis koko ajan taustalla auki niin taas tuli 1 kirjautuminen lisää. Samoin viesteihin liittyvät tulokset putoavat aikarajan takia itsestään, kun viime aikoina ei ole tullut oltua täällä muuten aktiivinen.
Kirjautumisia 143
Lähetettyjä viestejä 1
Viestittelykumppanit 1
Käyttäjien suosikkina 3
Käyttäjien blokkaamana 1
Naurattaa toi kirjautumisten määrä. Jos käy alta 2 tunnin välein vilkaisemassa välilehteä vaikka se olis koko ajan taustalla auki niin taas tuli 1 kirjautuminen lisää. Samoin viesteihin liittyvät tulokset putoavat aikarajan takia itsestään, kun viime aikoina ei ole tullut oltua täällä muuten aktiivinen. - M34
Kirjautumiskertoja 200
Lähetettyjä viestejä 466
Viestittelykumppanit 24
Vastaanotettuja viestejä 372
Käyttäjien suosikkina 31
Käyttäjien blokkaamana 1 - nettailijaC
Mitä väliä sillä on, kuinka monta kertaa kirjautuu? Laskuri ei edes toimi. Kahden eri kirjautumisen välillä saattaa sisäänkirjautumisten lukumäärä olla kasvanut useammalla kerralla.
Sivusto ei pelitä. - nainen 4103
Ihmeen paljon kirjautumisia kun ei mul sivu oo ollu kun kuukauden päivät ja en ees päivittäin käy siellä. Poistan kyl sivun ku ei oo mitää järkee pitää,ei mitään järkevää vastausta miehiltä ole tullut,paitsi yks joka on ystävä johon sattumalta törmäsin.
Kirjautumiskertoja 55
Lähetettyjä viestejä 95
Viestittelykumppanit 10
Vastaanotettuja viestejä 101
Käyttäjien suosikkina 13
Käyttäjien blokkaamana 0 - einiintärppää
Olen 29v mies, savosta ja tältä näyttää:
Rekisteröitynyt: 29.10.2012
Vierailut profiilissasi yhteensä: 119
Kirjautumisia: 118
Lähetettyjä viestejä: 30 viestiä 11 käyttäjälle
Vastaanotettuja viestejä: 17 viestiä 2 käyttäjältä
Blokattuna: 2 käyttäjän blokkaamana
Kukaan ei ole vielä lisännyt profiilia suosikkilistalleen
Eli tässähän varmaan saa 100 vuoden sisään jonkun treffeille, jopa.. Kirjautumisia 140
Lähetettyjä viestejä ~430
Vastaanotettuja viestejä ~ 480
Viestittelykumppanit 25
Suosikkina 32
Blokkaamana 0
:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367549Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361833Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251830- 911593
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791515Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104958- 49890
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28800- 31749
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja21709