Olen nuori kivannäköinen nainen, päivät kuluvat töissä ja ystävien seurassa. Kaveriporukassa en ole se joka on eniten äänessä vaan kuuntelen ja osallistun kyllä keskusteluun tekemättä itsestäni numeroa. Pukeudun muodikkaasti ilman että jaksaisin tuhlata rahaa merkkivaatteisiin. Käyn baareissa harvoin, viihdyn mieluiten kotona. Harrastan tanssia ja käyn salilla, vastapainoksi käyn museoissa ja konserteissa. Olen muodokas enkä tarkoita sillä että olisin lihava. Olen etsinyt miestä netistä noin vuoden mutta tuloksetta. Miten voi olla näin vaikeaa löytää itselleen miestä joka tahtoisi parisuhteen? Millainen naisen täytyisi olla että miehet kiinnostuisi?
Miksi en löydä miestä?
49
4455
Vastaukset
- kun kohdataan37
Mä alan seurustelee sun kanssa heti. Oon kans halunnut löytää kivan naisen jo pitkään. En muuten käy baareissa minäkään kun kerran vuodessa. Mulle riittää et naine on mukava ja oma itsensä ja savuton.
- ahaaaaaaaaaaaaaaaaaa
". Miten voi olla näin vaikeaa löytää itselleen miestä joka tahtoisi parisuhteen? Millainen naisen täytyisi olla että miehet kiinnostuisi? "
Niin,no,jos "kuka vaan" kelpaa niin etköhän löydä jonkun jonka kanssa olla pari.
Ei muuta kuin alat viestittelemään aktiivisesti niin kyllä sieltä joku löytyy.
- Toivotontapausko?
Ikäeroa on ehkä vähän liikaa, muuten hyvä :)
- kun kohdataan37
höö, ei mul ikinä natsaa
- vincents
Sen kun tietäisi :) Et oo varmaa vaa törmänny sopivaan ja jotkut ei törmää koskaan. En tiiä miten miehet yleensä ajattelee, mutta tunnen helvetisti naisia ja jos ne esim. sun kirjottamat "kriteerit" täyttää ni ei niistä kyllä yhdenkään oo netistä tarvinnu seuraa etsiä. Kyllähän naisia nii paljo miehet lähestyy et jotai niissä on jos pitää netistä hakea. Tai sitten et vaa kelpuuta helpolla ketään ja ei sekään väärin ole.
Jos mies on tavis ni sitä kyllä harvemmin kukaan lähestyy, joten ujoilla ei oikei muuta vaihtoehtoa oo ku nettideitti. Tai sit oot nii kaunis ettei kukaa uskalla lähestyy ;) Ei oo sekään nimittäin yhtää mahdoton ajatus. En minäkään lähesty tosi kauniita kun humalassa ja senpä takia niistä ei seurustelua ikinä seuraakkaan. Korkeintaan muutama pano jos nainen on vastaanottavalla tuulella ja that´s it. - Toivotontapausko?
No joskus olen kuullut sellaista että olen pelottava (syystä että olen kaunis) eikä minulle siksi uskalleta esim. baarissa tulla juttelemaan. Sit olen myös itse taas niin ujo että en uskalla katsoakkaan miehiinpäin jos olen ulkona. Ei kovin hyvä yhdistelmä :/
- Kalle Mähönen
Paljonko sinulla on ikävuosia, aloittaja?
- bvcvcvccvvc
Mitä luultavammin siis saat seuraa nettideitissä, koska kirjoitat suloisesti ja olet nainen.
Miksi et siis löydä parisuhdetta? Millaisia miehiä tapaat?
Kuulostaa kummalliselta. Jokainen ok-näköinen suht fiksu nainen löytää itselleen kumppanin viikossa tai kahdessa, jos ei nyt aivan järkyttävän pinnallinen ole.- höpön löpön läiskis
Miten sen löytää, kun vastapuolella niitä ei liioin ole. Kaikenmaailman
pillu** perässä kiitäviä ja muuten vain höynähtäneitä kyllä sitäkin enemmän.
- se tavis
Olet liian nirso kuten suurin osa naisista. Luulet itsestäsi liikoja ja sulle tuskin kelpaa mikään tavis vaan täytyy olla se unelmies poikamies.
- Waidmannsheil
En nyt haukkuis sua edellä kirjoittavien tapaan mutta jos vertaan itseäni sinuun niin tiedän että olen suht komea ja vientiä olisi yö elämässä mutta itse olen huono tekemään aloitetta mutta taas sen tehdessäni on moni nainen kyllä itseeni ihastunut. Jos tapaisimme baarissa niin voisi olla niin että jos et ole aloitteellinen niin emme välttämättä tapaisi vaikka kumpikin mahdollisesti sillä silmällä toisiamme katsottaisiin. Etenkin jos nainen on alle 30v niin heitä en lähesty koska ovat usein käytökseltään töykeitä ja liian pinnallisia vaan itse lähestyn herkemmin 30 naisia sillä he elämää kokeneena ja asiallisesti käyttäytyvinä ovat helpommin lähestyttäviä jos pakitkin saisi. Deittailen netissä sen takia kun haluan viimein tässä 32v iässä saavani naisen jolla aivot pelaa ja muutenkin osaa ajatella, olla rehellinen ja uskollinen. En pelkää kuitenkaan lähestyä kauniitakaan naisia jos ovat muuten mukavia ja ns oikean ikäisiä haku kriteereitäni ajatellen. Seurustelin vasta käsittämättömän kauniin ja upean ikäiseni naisen kanssa ja olihan se ylentävää käydä pelkästään kaupassa hänen kanssaan kun lähes jokainen vastaan kävellyt uros kuolasi häntä katseellaan mutta ei se pelkkä kauneus sitä onnea tuo. Hänen ajatuksen juoksunsa oli hieman erilainen kuin itselläni joten lopetimme suhteen yhteisymmärryksessä. En hae mitään näyttelyesinettä kunhan olisi vain järkevä ja asiallinen kumppani ja valmiina pidempiaikaiseen yhteiselämään.
- sara1111
Hei, "Waidmannsheil"! Miten sinuun saisi yhteyden? Etsin juuri sinunkaltaistasi miestä.
- Toivotontapausko?
Olen 26vuotias ja tavannut kaikenlaisia miehiä niitä aivan tavallisia ja sit niitä jotka luulevat itse olevan unelmien poikamiehiä. En kyllä sanoisi että kuuluisin näihin pinnallisiin ja nirsoihin naisiin. Olen enemmän ihminen jolla on iso sydän ja uskon kaikista pelkkää hyvää ja olen myös hieman ehkä sinisilmäinenkin.
- en usko
ottaisitko ruman 10 kg ylipainoisen miehen?
- aikuinen mies
Tälläkin palstalla olisi ''toivottomalle tapaukselle'' lukuisa kokoelma sopivia miehiä.
Esim minä.- ja kans aikuinen
Niinpä mutta puheistaan huolimatta nirso ja pinnallinenhan se on kuten muutkin!
- Et kerro kaikkea?
Joo vaikea uskoa, ettei muka edes noilla tiedoilla löytyisi kumppania, vaikka olisi huono koulutuskin taustalla (mihin museokäynnit eivät viittaa). Veikkaan, että profiili on vain päin persettä tehty ja vaikuttaa joko piilokameralta tai psyykkisesti epävakaan ihmisen käsialalta, tai sitten aloittaja ei vain vastaa edes tasokkaiden miesten viesteihin vaan jää odottamaan sitä George Clooneytään. Jos mikään edellä olevista ei pidä paikkansa, en voi käsittää, lienet ainoa nainen koko Suomi24:ssa jolla moinen ongelma olisi. Mutta siitäkin selviää viimeistään laittamalla itse viestiä mielenkiintoisille tapauksille, kuvan kera tietenkin.
Tosin varmasti tuo parisuhteen etsintä karsii osan pois. Itse esimerkiksi olisin ollut vielä muutama vuosi sitten valmis moiseen. Vuositolkulla naista tuloksetta etsittyäni, enää en kyllä haluaisikaan moisia saman katon alle (mitä uskoakseni moni parisuhteella tarkoittaa). Harmi kun mies ei nuorena kelpaa, niin sitten on opiskeluiän jälkeen jo täysin tympiintynyt nirppanokkaisiin, huonotasoisiin naisiin, joilla parasta ennen -päiväys lähestyy uhkaavasti. - Toivotontapausko?
En näe minkäänlaista syytä että ihmisten pitäisi valehdella itsestään. Kaikki selviää kuitenkin ennemmin tai myöhemmin. Se että jokaisella varmasti on oma rajansa millaisen kumppanin vierelleen tahtoo, sitä turha kenenkään mennä kieltämään.. Itsellänikin on rajani mutta ei todellakaan rajoitu tuohon George Glooneyn etsintään. Oletan että vielä löytyy miehiä jotka tekevät muutakin kuin istuvat sohvalla ja pelaavat tietokoneella tms. Pitävät itsestään huolen, tarkoitan tällä yleistä siisteyttä ja puhtautta. Eivät ensimmäisenä kysy kuinka useasti sinulla tekee mieli seksiä tai mikä on lempi asentosi. Toki noistakin voi keskustella mutta ei mielestäni heti ensimmäisenä. Veikkaan että profiilini on päin persettä tehty, eivätkä miehet siksi innostu. Mikään psyykkisesti epävakaa en ole ja piilokamerakaan ei ole kyseessä. Vastaan kyllä kaikkien miesten viesteihin ja aloitan myös itsekin keskusteluja laittamalla miehille ensiksi viestiä. Ehkä minulle vaan ei ole sitä oikeaa olemassa joka ihastuisi tai rakastuisi minuun tällaisena kuin olen.
- jhkjhkhjkjh
"Oletan että vielä löytyy miehiä jotka tekevät muutakin kuin istuvat sohvalla ja pelaavat tietokoneella tms. Pitävät itsestään huolen, tarkoitan tällä yleistä siisteyttä ja puhtautta. Eivät ensimmäisenä kysy kuinka useasti sinulla tekee mieli seksiä tai mikä on lempi asentosi."
Noi on ihan itsestään selvyyksiä monille miehille, jopa suurimmalle osalle miehistä. Se että jossain nettideitissä jotkut urpot laittaa vonkausviestejä, ei tarkoita sitä etteikö kunnollisia miehiä olisi.
Ikävä jos naiset alkaa pitää kaikkia miehiä samanlaisina itsestäänselvyyksinä. - Ne ujot miehetkin
Ymmärrän naisena oikein hyvin miksi aloittaja ei ole löytänyt oikeaa miestä rinnalleen. Nimittäin kauniit naiset saavat erityisen paljon lähestymisyrityksiä juuri tuollaisilta "kuinka usein sinulla tekee mieli"-tyyppisiltä miehiltä. Miksi muuten kauniille naiselle pitäisi kelvata kuka tahansa? Eikö homman nimi ole se, että se joka tuntuu oikealta. Sen oikean löytäminen siinä tilanteessa että nainen on kaunis ja ujo -yhdistelmällä on vain vähän vaikeata. Nimittäin ne oikeat mieskandidaatit saattavat myös olla vähän ujoja kauniin naisen suhteen. Kannustaisin näitä ujoja miehiä lähestymään kauniita naisia vaikka ihan vaan kaverihengessä. Toivon aloittajalle onnea parin etsinnässä.
- bcbcbcbcbc
Jos vaikka laittaisit nimimerkkisi tuolla treffeillä, niin tulen lähestymään.
- turha mies
Koska olen aina rehellinen niin enpääse ikinä treffeille!
- Kyllä se siitä
Kyllä pääsee, kun vaan löytää jonkun, mutta vaikeaa
se on itsekin pyörin deitti palstoilla ja on ollut jonkin aikaa seuraa ja olen treffeilläkin käynyt. Rehellisyys maan perii
- ,.-"#¤&!;..
Mistähän minä sen tietäisin, että mikset löydä miestä.
- Urmas, Pärnu
Kuten todettua, nimimerkkisi tänne kaikkien tietoon. Sen jälkeen sulhokokelaita riittää.
- ...........
Eiköhän tämä ole selvä tapaus ja turhaa edes kysyt. Olet varmastikin liian nirso. Sinulla on siis kriteerit sellaiset, että miehen pitää olla: oikean ikäinen, asua oikeassa paikassa, ulkonäköä pitää olla, oikea(t) koulu(t) käytynä ja pitää olla (hyvä) ammatti jne...
- 67ll
Tuossahan itse sanoit ettet uskalla edes katsoa miehiä päin, joten vaikeaa kai se on mitään löytääkään. Kavereitakin on joten et kuitenkaan ole epäsosiaalinen tai ihan yber-ujokaan.
Ihmistä pidetään monesti ylimielisenä/ylpeänä jos ei katso silmiin keskusteltaessa.
Hymyn puuttuminen on myös varma tapa karkoittaa potentiaaliset miehet. - ssaaasaas
nimimerkkiä tänne, niin saat kivoilta miehiltä viestiä.
- sot sot
Hee, ei se pelkkä kiva riitä (kelleskään). Oot pudonnut junasta..
- xxcxccxcxcxc
No ehkä sieltä kivojen joukosta löytyy se sidettävän hyvännäköinen kiva.
- herra Herranen
Aloittaja taitaa luulla itsestään aivan liikoja.
Tuskinpa oot perusnaista kummempi. Tyydy tasoiseesi mieheen ja lopeta uikutus. - Toivotontapausko?
En tänne viitsi profiiliani paljastaa johtuen siitä että suurin osa ihmisistä on vähemmän asiallisia eivätkä omaa käytöstapoja kommentoidessaan. Herra herranen taitaa itse olla yksi uikuttajista ja epävarma itsestään kun tulee laukomaan mielipiteitään tuntematta toista sen enempiä ;) Mutta iloksenne tein sähköpostiosoitteen tätä varten, voin sinne ottaa ne asialliset ja vähemmän asiallist yhteydenotot.
[email protected] on osoite teille kivoille ja asiallisille miehille, muiden ei kannata vaivautua :) - ylväs pylväs
Ai, oletkin Helsingistä. Pitihän tämä arvata.
Helsingisssä asut, kaukosuhteet ei toimi ja sinne en aio muuttaa. Toivotan onnea kumppanin etsintään..
- tuttuajuttua
Tunnistan itseni ap:n tekstistä, tosin itse olen 25-vuotias mies. Pidän itsestäni ulkoisesti ja henkisesti huolta, minua on kutsuttu usein komeaksi ja mukavaksi ihmiseksi, mutta silti olen yhä sinkkuna. Olen itsekin (ainakin aluksi) hieman ujo, joten tuo lienee yksi syy sinkkuuteeni. En osaa oikein olla aina äänessä, joten persoonani tuntuu hukkuvan usein muiden hölinään, vaikka olenkin kiinnostunut muiden asioista. Silloin kun baarissa tulee käytyä, saan naisilta kyllä aina kiinnostavia katseita osakseni, mutta kukaan ei loppujen lopuksi tule juttelemaan mulle. Tuntuu kuin naiset jotenkin oudoksuisivat mua.
Voisinpa melkein laittaa ap:lle viestiä, vaikka en itse asukaan Helsingissä ;) Tuntuu kuin olisin miesversio sinusta. - ordre.public
Muodokas=liian lihava miesten makuun.
Ei se parinhakeminen mitään ydinfysiikkaa ole. Miehille tärkeintä naisessa on ulkonäkö, muut seikat tulevat sen jälkeen. Laihdutat BMIn alle 20 ja meikkaat naisellisesti, laitat hiuksesi, joiden tulee olla pitkät. Eiköhän tämän jälkeen miehiä ala pörrätä ympärilläsi.
Vai mistä itse arvelisit miehettömyytesi johtuvan?- Toivotontapausko?
Enkö tuolla aijemmin nimenomaan maininnut etten tarkoita muodokkaalla lihavaa? Minulla on pitkä tukka, meikkaan ja pukeudun naisellisesti.
- ordre.public
Sanoinko muodokas = lihava?
Totesin, että muodokas on_liian_lihava miesten mukaan. Kuten totesin, BMI:n tulisi olla korkeintaan 20, muutoin se on liian korkea miesten puoleensa vetämiseen. Joku BMI 22 ei ehkä yökötä miehiä, mutta ei se kyllä puoleensakaan vedä. Paljonko BMI:si on? - nomitäihmettä
Jos BMI = 20, tai alle, niin ei ihme, jos on näkymätön. Sairasta höpinää
taas kerran. - kilttimies37.
Minä oon yksin koska oon liian fiksu ja liian kiltti. Naiset ei halua tälläistä miestä. En myöskään juopottele joka viikonloppu enkä käy baareissa. Olen ihan hyväkuntoinen enkä polta tupakkia edes. Eipä naiset haluu tutustuu.
- juupasjuu
Pitää olla sitten muuten särmää. Jos on ujo hissukka, niin ei pärjää
pelkillä hyvillä elämäntavoilla. - kilttimies37
juupasjuu kirjoitti:
Pitää olla sitten muuten särmää. Jos on ujo hissukka, niin ei pärjää
pelkillä hyvillä elämäntavoilla.En mä oo ujo. Pidän kyllä metelii itsestäni et mut huomataan.
- parempi.puolisko
Mulle ainakin kelpais.
- kilttimies37
parempi.puolisko kirjoitti:
Mulle ainakin kelpais.
Niinkö? Oon länsi-somesta
- kilttimies37
kilttimies37 kirjoitti:
Niinkö? Oon länsi-somesta
Niinkö. Oon länsi-Suomesta
- sdfrewwwwwwwssddeedd
Montaako miestä olet tavannut tuon vuoden aikana? Eivät ne ihmiset netistä piuhaa pitkin tule.
- nuorimies20v
Oletko aloittaja uskovainen? :) Itsekin etsin omaa kultaa...
- Turhautunutkin
Sama vika täälläkin :) Tosin en ole erityisen ujo, mutta en ole tottunut tekemään aloitteita.. Ja on vaikeaa kiinnostua baarissa oikein kenestäkään, kun monet lähinnä tuijottaa tai käyttäytyy juntisti tai ovat varattuja. En ole kiinnostunut ulkonäöstä vaan kokonaisuudesta ja siihen kuuluu myös se mitä siellä pään sisällä liikkuu :) Lähinnä vaan ärsyynnyn baarissa tungettelevista ja vonkaavista miehistä. Harvoin ne fiksut yksilöt uskaltaa tulla juttelemaan, mikä on harmi :( Harrastus ja työporukoissa moni on osoittanut kiinnostustaan, mutta en halua parisuhdetta näistä ympyröistä. Nettideittailu tuntuu olevan ihan erilaisten ihmisten paikka mitä itse olen.. Viestiä laittelee "metsien miehet", seksin vonkaajat, ekoihmiset, erakkoluonteet tai itseäni reilusti yli 10 vuotta vanhemmat miehet.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell3317179Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss714388- 2083175
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa242987- 741952
- 1531826
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2161773Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1661587Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1201548- 891448