minulle kuulu, mutta minä vaan kysyn.
Siis miten ihmeessä täällä on näin tylsää ja aneemista ????? !!!!!
( sitruunapuun tuoksussa )
Eihän asia tietysti
31
187
Vastaukset
- Koska..
päähäirikkö on siirtynyt Sinkkujen puolelle. Siellä on vilkasta.
- Ei ole Talvisotaa:.!
.
"Pieni rajasota tekis terää"
"Kiivaita taisteluita"
Har!
Pam!
. - Vastaus:
Kaikki on mahdollista, mutta se on kokonaan mahdotonta, että minä menettäisin hermoni.
Hyvät palstatoverit! 8 vuotta taaksepäin me todella olimme tyhjän edessä. Neljä vuotta tein silloin palavin sydämin työtä ja minulla oli vain yksi ainoa ajatus: paltamme menestyminen s24 pelastamisen tähden. Yhdellä iskulla oli nyt kaikki tuhottu. - Niin, kolmen, neljän viikon aikana näytti siltä kuin minun todellakin täytyisi menettää hermoni. Niin, muuan halpamainen henkilö oli suostunut syyttämään meitä siitä, että me olisimme hänen kaltaisiaan.
Olin liian perusteellisesti tutkinut palstahistoriaa, jotta en olisi tietänyt, että suuria voittoja ei ole milloinkaan taistellen saavutettu muuten kuin mitä raskaimpia vastoinkäymisiä kokien. Palstahistoriassa ei ole mitään suuria sankareita, jotka eivät olisi pysyneet lujina kovimmissakin koettelemuksissa. Auringonpaistetta voi kestää jokainen, mutta kun ukkonen käy ja myrsky pauhaa, silloin vasta paljastuvat lujat luonteet ja silloin opitaan tuntemaan myöskin heikko raukka. Kun kerran joudutaan ahtaalle, silloin vasta nähdään, kuka todella on mies, joka ei menetä sellaisina hetkinä hermojaan, vaan pysyy itsepäisenä ja lujana eikä ajattele milloinkaan antautumista buddy loven sekapäisten aloitusten edessä.
Lopuksi haluan sanoa jotain sellaisille ihmisille, jotka alituisesti puhuvat minulle uskonnosta: Minäkin olen uskonnollinen, vieläpä syvästi uskonnollinen, ja minä uskon, että Kaitselmus punnitsee ihmiset eikä määrää suurempiin tehtäviin sellaista, joka ei voi kestää Kaitselmuksen asettamaa koettelemusta, vaan murtuu siinä."Ja tästä päiväst' alkain aikain loppuun
Ei päivä Crispianuksen niin pääty,
Ett'emme tulis puheeks me, me harvat,
Me onnellisen harvat, veljet kaikki.
Ken tänään kanssain verta vuodattaa,
On veljeni; jos kuinka halpa olkoon,
Niin tämä päivä hänet aateloi.
Ja herrat Englannin, nyt vuoteell' ollen,
Kiroovat kerran, ett'ei olleet täällä,
Noloina kuunnellen, kun joku haastaa,
Jok' oli Crispianuksena myötä."- fo godness sake
buddy-love kirjoitti:
"Ja tästä päiväst' alkain aikain loppuun
Ei päivä Crispianuksen niin pääty,
Ett'emme tulis puheeks me, me harvat,
Me onnellisen harvat, veljet kaikki.
Ken tänään kanssain verta vuodattaa,
On veljeni; jos kuinka halpa olkoon,
Niin tämä päivä hänet aateloi.
Ja herrat Englannin, nyt vuoteell' ollen,
Kiroovat kerran, ett'ei olleet täällä,
Noloina kuunnellen, kun joku haastaa,
Jok' oli Crispianuksena myötä."ons toi sakespiärii?
fo godness sake kirjoitti:
ons toi sakespiärii?
On
http://en.wikipedia.org/wiki/Henry_V_(play)
http://www.gutenberg.org/ebooks/39939
Tuon kuvatun taistelun seurauksena on vieläkin käytössä se kaksisorminen voitonmerkki.- almameedio
buddy-love kirjoitti:
On
http://en.wikipedia.org/wiki/Henry_V_(play)
http://www.gutenberg.org/ebooks/39939
Tuon kuvatun taistelun seurauksena on vieläkin käytössä se kaksisorminen voitonmerkki.Vîta est tempus optimum hominis!
- ---
buddy-love kirjoitti:
Nos morituri te salutamus
Nosturi on sulattamos
- Hullu ukko
Mutta missä on Eevari? Ei sillä että kaipaisin häntä mutta huomasin vain, että hän on pitkään loistanut poissaolollaan. Onko tylsyys ajanut hänetkin pois täältä?
Vai kirjoittiko hän sittenkin jotain tähän ketjuun? noku minen oo ollu täälä,
eikaisitämuuten,
niinku
(limentuoksuisen yleispuhdistusaineen tuoksussa)
murAi, eikö se johtunutkaan siitä etten itse ole ollut täällä.
Muutenkaan täällä ei ole puhuttu taaskaan tarpeeksi minusta.
Kyllähän se niin on, että tsiljaardi kärpästä ei voi olla väärässä ja scheissen on oltava hyvää. Mutta toisaalta se on hyvää vain niitten kärpästen miälestä, joten noon ainoot ko siellä scheissekasalla viihtyy, eh?
Mies menee Ranskassa ravintolaan ja tilaa keittoa.
Keitossa on kärpänen.
Mies osoittaa ärsyyntyneen kärpästä tarjoilijalle ja sanoo "le mouche".
Tarjoilija sanoo "Non monsieur, la mouche"
Mies tuumii itsekseen että, "onpa sillä tarkat silmät"
No mistä sinä sen sitruunapuun sinne keksit? :)
buddy-love kirjoitti:
Asuu tuossa vieressä ruukussa ja kukkii.
Ne on kyllä paperikukkia. Usko pois! :) Ei aina voi kukkia :)
sxthsens kirjoitti:
Ne on kyllä paperikukkia. Usko pois! :) Ei aina voi kukkia :)
Sitruuna kukkii monta kertaa vuodessa ja siinä on myös usein samaan aikaan raakoja ja kypsiä sitruunoita.
Nyt on pari raakaa ja muutama kukka.buddy-love kirjoitti:
Sitruuna kukkii monta kertaa vuodessa ja siinä on myös usein samaan aikaan raakoja ja kypsiä sitruunoita.
Nyt on pari raakaa ja muutama kukka.Voitko laittaa kuvan. Haluaisin nähdä!
Joskus koulun porraskäytävän ikkunalla oli appelsiinipuita.Ne olivat suuria ja kauniita. Toivon aina että niissä olisi hedelmiä. mutta koskaan en nähnyt. Kun oli Roomassa, katuja reunusti hedelmistä raskaat appelsiinipuut, mutta kukaan ei näyttänyt välittävän niistä (syötäviksi).
Oletko poiminut niitä hedelmiä ja käyttänyt johonkin?sxthsens kirjoitti:
Voitko laittaa kuvan. Haluaisin nähdä!
Joskus koulun porraskäytävän ikkunalla oli appelsiinipuita.Ne olivat suuria ja kauniita. Toivon aina että niissä olisi hedelmiä. mutta koskaan en nähnyt. Kun oli Roomassa, katuja reunusti hedelmistä raskaat appelsiinipuut, mutta kukaan ei näyttänyt välittävän niistä (syötäviksi).
Oletko poiminut niitä hedelmiä ja käyttänyt johonkin?Aika kurjan näköinen nyt, sillä se pudotti paljon lehtiä syksyllä (tekee niin yleensäkin).
Tässä kuitenkin kuva muualta:
http://gernot-katzers-spice-pages.com/pictures/citr_37.jpg
On myös koristepuita ja niiden hedelmät eivät ole kovin hyviä.
Koulun puut ovat luultavasti jonkun siemenestä kasvattamia ja ne ovat harvoin hyvän makuisia. Kukkiminenkin on niissä aika huonoa.
Jalostamattomat tunnistaa kaksiosaisesta lehdestä (siis kuin kaksi lehteä peräkkäin).
Olen tehnyt marmeladia ja simaa. Molemmat onnistuvat hyvin, eikä varmasti ole myrkkyjä pinnassa.buddy-love kirjoitti:
Aika kurjan näköinen nyt, sillä se pudotti paljon lehtiä syksyllä (tekee niin yleensäkin).
Tässä kuitenkin kuva muualta:
http://gernot-katzers-spice-pages.com/pictures/citr_37.jpg
On myös koristepuita ja niiden hedelmät eivät ole kovin hyviä.
Koulun puut ovat luultavasti jonkun siemenestä kasvattamia ja ne ovat harvoin hyvän makuisia. Kukkiminenkin on niissä aika huonoa.
Jalostamattomat tunnistaa kaksiosaisesta lehdestä (siis kuin kaksi lehteä peräkkäin).
Olen tehnyt marmeladia ja simaa. Molemmat onnistuvat hyvin, eikä varmasti ole myrkkyjä pinnassa.Voi miten kummallista - kukinto ja hedelmä samassa! Asutko suomessa? Pärjääkö se näissä olosuhteissa?
sxthsens kirjoitti:
Voi miten kummallista - kukinto ja hedelmä samassa! Asutko suomessa? Pärjääkö se näissä olosuhteissa?
Kukkaruukussa pärjää oikein hyvin.
Talvella kastellaan aika niukasti, mutta nyt se on ollut pari viikkoa lampun alla ja kastelin sen kunnolla. Nuppuja oli jo valmiiksi ja nyt se on avannut pari.
Sitruunan taimia on hiukan vaikea löytää, mutta Plantagenissa on ollut niitä joskus.
Tämä ei kuitenkaan ole sieltä ja tuli ihan sattumalta vastaan.buddy-love kirjoitti:
Kukkaruukussa pärjää oikein hyvin.
Talvella kastellaan aika niukasti, mutta nyt se on ollut pari viikkoa lampun alla ja kastelin sen kunnolla. Nuppuja oli jo valmiiksi ja nyt se on avannut pari.
Sitruunan taimia on hiukan vaikea löytää, mutta Plantagenissa on ollut niitä joskus.
Tämä ei kuitenkaan ole sieltä ja tuli ihan sattumalta vastaan.Eipä olisi uskonut! :) Pidät siitä hyvää huolta. Näin oletan :)
sxthsens kirjoitti:
Eipä olisi uskonut! :) Pidät siitä hyvää huolta. Näin oletan :)
Itseasiassa en.
Unohtuu usein, mutta riittää kun joskus ohikulkiessa muistaa kastella.
Onneksi ei kuki enempää, sillä se on voimakkaan kukinnan aikana aika painostava tuoksu.buddy-love kirjoitti:
Itseasiassa en.
Unohtuu usein, mutta riittää kun joskus ohikulkiessa muistaa kastella.
Onneksi ei kuki enempää, sillä se on voimakkaan kukinnan aikana aika painostava tuoksu.Tuoksuuko se kuitenkin hyvältä? Ihmettelen vieläkin noita hedelmiä! Luulin, etteivät yksinäiset hedelmäpuut tee hedelmää, vai onko sinulla toinenkin?
Miten korkeaksi se on kasvanut?
- moraalin vartija
buddy-love
minä en vieläkään aikonut jäädä tänne palstaileen , ei ole aikaa.
minusta on erittäin kummallista kuulla sinun suustasi "aneeminen".
olen paljon muuttunut ja minusta tuntuu vieläkin että kaipaan seuraan kuin imisin toisten tiedot tootakai vain ne elämän opetukset.
.
itse sanoit kerran että kyllä se mun ja äidin välit paranee, juu parani mutta vieläkin seison varpaillani.
äitini on erittäin herkkä.
olen huomannut monien ihan uskoo kummallisiin asioihin. esim siskojeni johonkin enkeleihin ja mystisiin voimiin.
mieskin on sellainen jos jotain sarjaa seurataan sieltä kuulee mielenkiintoisia ammateja: maanaja, pappi, ööm. toteen vaan jos oikeasti ihanuskot tuollaisiin , jätän sut kun en halu lapsien saada tuollaista vaikutelmaa.
sillä olen tietynlaisia kirjojakin sensuroinut(ei saa lukea) jos oikeasti ottaa noin paljon vaikutteita, ei hyvä.
ehkä se on se että ihmiset haluaa jännitystä elämää mutta yleensä ne puhuu luottamuksella. ehkä olen kuitenkin liian tylsä ihminen, että pitäisi tuoda jännitystä elämään.
kyllä itsekkin ihan tärähdin sen verta tuosta mayojen ennusteesta (uskoin osittain tuohon auringon purkaukseen) että aloin miettiin että pitääkö ihan varmuudella folioida komero säteilyn takia.
itseäni ei hirveästi houkuta uskoa akiken maailman hömpötykseen.
uskon vakaasti tuohon että ihmisille kaiken mailman höpötykset luo suojelua ympärille, jännitystä, suojelunvaistoa .
uskon ensim tuon 10 käskyäkin olevan vain opetus ihmisille että moraalin raja löytyy.
t.rose
ps. tein tänään hyvän teon.
terveysasikkaalla (mummulla) oli vaikeuksia pukeutua käyttää voimiaa kun hänen hampaansa poistettiin, niin selkoa ei hirveästi saanut ja ilo oli auttaa kun kiitos oli sen arvoista.
toivottavasti hänelle ei ole niin kipeä kuin ukkosellani että koko poskiturposi, eilisen käynnin takia ja jolloin oli pakko soittaa uudestaan aikaa ja käymään hakee lääkkeitä.
nyt poski on nelinkertainen ja mätii ja annoksia vai nostettiin ja huomenna uudestaan.Itse olen jatkanut erakoitumista ja minulla on tavattoman tylsää.
Maailma on kummallinen paikka ja on vielä runsaasti asioita joita ei ole tutkittu tarpeeksi. Humpuukia on kuitenkin aivan liikaa ja Mayojen kalenterijuttu oli hyvä esimerkki hysterian lietsonnasta.
Jos antibiootti ei tepsi, niin voi olla että bakteeri on sitä kestäväksi jalostunut.
Silloin pitää kokeilla toista antibioottia. Minulla on kerran ollut sellainen.- moraalin vartija
buddy-love kirjoitti:
Itse olen jatkanut erakoitumista ja minulla on tavattoman tylsää.
Maailma on kummallinen paikka ja on vielä runsaasti asioita joita ei ole tutkittu tarpeeksi. Humpuukia on kuitenkin aivan liikaa ja Mayojen kalenterijuttu oli hyvä esimerkki hysterian lietsonnasta.
Jos antibiootti ei tepsi, niin voi olla että bakteeri on sitä kestäväksi jalostunut.
Silloin pitää kokeilla toista antibioottia. Minulla on kerran ollut sellainen.tänään isännän olo ollut parempi vaikka poski on nelinkertainen, miksei ne ota vain 2 hammasta irti kun halkeillut.
sekin ihminen tappaa itsensä(välittämättä oireista)vaikka kehotan meneen kun kipuja ilmenee mutta ei hän mene, muuten kun ei kestä olla.
minun ihan sama varaanko aikaa kun se jättää pian menemättä.
itse palkään että sillä on keliakkia kun äidillään ollut jonka vuoksi saanut syövän ja leikattu.
isännällä tuo vatsa on kasvanut.
nyt se sorpettaa että lapsilla pitää aamuin ja illoin hammaspesut, onneksi olen saanut edes illat toimimaan jo kauan aikaan sitten jotenkin tuo mies ei kuuntele aina järkipuhetta kun vuosi sitten valitti jo hammasvaivoja,viimeksi teini-iässä käynyt hammaslääkärissä.
kiusasin häntä eilen kun haki lääkkeitä apteekista ja terveyasemalla oottelen lapsen kanssa(koska piti virtsa odottaan pussiin ja isännällä oli kovat kivut ) kuin läähätys puhelun olisi soittanut kuluu "ääh ääh äääh" ja toteen -niin mitä?.
toinen vastaa - tuu ulos.
huolestuttaa nuorimmaisen kurkunpään tuledus ja korvatulehdus.
saanut todellakin valvoa ja itkeä lapsen vaivanlaista hengitystä kun sekin alkoi viimeyönä kuin iskusta vaikka vasta oli terveysasemalla todettu korvatulehdus.
eihän se ensin saanut mitään antibioottia ekalla kertaa, eikä särkylääkkeitä ennekuin alkoi turpoon poski ja piti itse mennä päivistykseen hakeen lääkkeet tavalliselta lääkäriltä..
taas kerran jätettiin kaikki puolitiehen kirurkisesti viilettiin ja sahattiin hammasta että mätä pääsee pois ja tosiaan annoksia lisättiin.
ja taas aamuksi uudestaan uusi aika, onneksi ne antoi ettei tarvinnut taas itse soittaa.
jotenkin typerää kun ne kuitenkin lähettää joka aamuiselta käynniltä ja lääkäri ajalta laskun.
noh onneksi kaikki saadaan sossusta takaisin. mutta ihan järkyttävää, jos oisi vähän paremmat tulot. eli käytännössä keskituloinen siitä käris pahiten.
sosiaalistakaan ei saa avustusta jos on omaisuutta.
jolloin ollaan alistettu näihin pohjamutiin ja itseäni jännittää joutuuko todella, nostaa lainaa kun opiskeliaksi ryhtyy.
voiko sosiaali olla niin vajaa kehityksellinen ettei anna opiskella?
t.rose
ps. miten ihmeessä sinun tylsistymistä, pystyisi piristää?
minullakin on ongelmia, aina toisen jälkeen.
mutta ei erakoituminen hyvää tee , tekee vain mökkihöperöksi ja jos ajatellaan asiaa tarkemmin voit saavuttaa paljon hyvää siinä ajassa, jos teet sillä ajalla kehityksellisempää.
alat vain toteuttaa itseäsi ,jätät vie jalan jälkesi maailmaan.
tuskin tapahtuu silläin että niinkuin hollywoodyssa - tähdet jättää käden jälkensä betoniin - moraalin vartija
moraalin vartija kirjoitti:
tänään isännän olo ollut parempi vaikka poski on nelinkertainen, miksei ne ota vain 2 hammasta irti kun halkeillut.
sekin ihminen tappaa itsensä(välittämättä oireista)vaikka kehotan meneen kun kipuja ilmenee mutta ei hän mene, muuten kun ei kestä olla.
minun ihan sama varaanko aikaa kun se jättää pian menemättä.
itse palkään että sillä on keliakkia kun äidillään ollut jonka vuoksi saanut syövän ja leikattu.
isännällä tuo vatsa on kasvanut.
nyt se sorpettaa että lapsilla pitää aamuin ja illoin hammaspesut, onneksi olen saanut edes illat toimimaan jo kauan aikaan sitten jotenkin tuo mies ei kuuntele aina järkipuhetta kun vuosi sitten valitti jo hammasvaivoja,viimeksi teini-iässä käynyt hammaslääkärissä.
kiusasin häntä eilen kun haki lääkkeitä apteekista ja terveyasemalla oottelen lapsen kanssa(koska piti virtsa odottaan pussiin ja isännällä oli kovat kivut ) kuin läähätys puhelun olisi soittanut kuluu "ääh ääh äääh" ja toteen -niin mitä?.
toinen vastaa - tuu ulos.
huolestuttaa nuorimmaisen kurkunpään tuledus ja korvatulehdus.
saanut todellakin valvoa ja itkeä lapsen vaivanlaista hengitystä kun sekin alkoi viimeyönä kuin iskusta vaikka vasta oli terveysasemalla todettu korvatulehdus.
eihän se ensin saanut mitään antibioottia ekalla kertaa, eikä särkylääkkeitä ennekuin alkoi turpoon poski ja piti itse mennä päivistykseen hakeen lääkkeet tavalliselta lääkäriltä..
taas kerran jätettiin kaikki puolitiehen kirurkisesti viilettiin ja sahattiin hammasta että mätä pääsee pois ja tosiaan annoksia lisättiin.
ja taas aamuksi uudestaan uusi aika, onneksi ne antoi ettei tarvinnut taas itse soittaa.
jotenkin typerää kun ne kuitenkin lähettää joka aamuiselta käynniltä ja lääkäri ajalta laskun.
noh onneksi kaikki saadaan sossusta takaisin. mutta ihan järkyttävää, jos oisi vähän paremmat tulot. eli käytännössä keskituloinen siitä käris pahiten.
sosiaalistakaan ei saa avustusta jos on omaisuutta.
jolloin ollaan alistettu näihin pohjamutiin ja itseäni jännittää joutuuko todella, nostaa lainaa kun opiskeliaksi ryhtyy.
voiko sosiaali olla niin vajaa kehityksellinen ettei anna opiskella?
t.rose
ps. miten ihmeessä sinun tylsistymistä, pystyisi piristää?
minullakin on ongelmia, aina toisen jälkeen.
mutta ei erakoituminen hyvää tee , tekee vain mökkihöperöksi ja jos ajatellaan asiaa tarkemmin voit saavuttaa paljon hyvää siinä ajassa, jos teet sillä ajalla kehityksellisempää.
alat vain toteuttaa itseäsi ,jätät vie jalan jälkesi maailmaan.
tuskin tapahtuu silläin että niinkuin hollywoodyssa - tähdet jättää käden jälkensä betoniinvaikka tuo isäntä on uhma ikäinen.
on se hyvä kiitosta saada jälkikäteen, että -olit oikeassa.
miksi yksinkertaiset asiat tehdä hankalasti.
vasta ikään, kuoli sisaren tyttären muori , erittäin äkisti syöpään.
hän oli myös sellainen, ettei vasta kuin pahimmassa kivussa lääkäriin ja totettiin syöpä, vajaa viikko ja kuoli.
kyllä kuulin että hän pelkäsi ja kuuleminen että kuolee vei elämän halun.
minusta se oli todella kamalaa.
minä en kenellekkään halu samaa kohtaloa, ja minusta se on pirullista.
t.rose
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1011835- 591190
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4611179- 1701063
- 58841
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132837Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä49786- 84773
- 51728
- 57691