Lahja naispuoliselle kaverille

minä

Millaisen syntymäpäivä lahjan voisi ostaa läheiselle naispuoliselle Kaverille? Kyseessä ihminen jonka kanssa en halua mitään sen vakavempaa.

9

4141

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nuori nainen

      Minkä ikäiselle naiselle lahja tulee?

      • minä

        24 vuotiaalle


      • Sinä
        minä kirjoitti:

        24 vuotiaalle

        Jos et halua mitään vakavampaa hänen kanssaan niin kortti riittää. Jos ryhdyt ostelemaan lahjoja, oli se ihan mitä vaan, niin on vähän vaikea ruveta selittelemään sitten lahjan saajalle että "vaikka mä nyt sulle ostin tän niin älä nyt kuvittele kuitenkaan että meille tulis koskaanja ..." Kuulostaa tyhmältä eikös?

        Eli kortti vain, sekin ilahduttaa että ylipäätään muistit.


      • 24vee
        Sinä kirjoitti:

        Jos et halua mitään vakavampaa hänen kanssaan niin kortti riittää. Jos ryhdyt ostelemaan lahjoja, oli se ihan mitä vaan, niin on vähän vaikea ruveta selittelemään sitten lahjan saajalle että "vaikka mä nyt sulle ostin tän niin älä nyt kuvittele kuitenkaan että meille tulis koskaanja ..." Kuulostaa tyhmältä eikös?

        Eli kortti vain, sekin ilahduttaa että ylipäätään muistit.

        ..samaa mieltä. Eli kortti riittää, mutta jos välttämättä haluat antaa myös jonkun lahjan, niin osta joku karkkipussi siihen mukaan (jos kyseessä on synttäribileet, niin voit viedä jotain syötävää/juotavaa mukanasi). Itse olen saanut miespuoleisilta kavereilta juuri jotain tollaista ja se riittää. Tosin joku toi kukkiakin ja sekin oli mukava ele (kunhan ei ruusuja tai mitään liian romanttista, ennemmin jonkin erikoisen näköinen kukka). Lahjaksi voit toki tarjota kahvitkin opiskelu/työpaikkasi kahvilassa.

        Valitettavasti liian söpönen/kiva/harkittu/kallis lahja voi saada naisen kuvittelemaan, että olet ihastunut. Tai jos hän on sinuun ihastunut, niin sellainen kiva lahja vain ruokkii hänen tunteitaan. Ellei teillä sitten ole tapana ostella kalliita lahjoja toisillenne?


      • 25v N
        Sinä kirjoitti:

        Jos et halua mitään vakavampaa hänen kanssaan niin kortti riittää. Jos ryhdyt ostelemaan lahjoja, oli se ihan mitä vaan, niin on vähän vaikea ruveta selittelemään sitten lahjan saajalle että "vaikka mä nyt sulle ostin tän niin älä nyt kuvittele kuitenkaan että meille tulis koskaanja ..." Kuulostaa tyhmältä eikös?

        Eli kortti vain, sekin ilahduttaa että ylipäätään muistit.

        Musta nimenomaan kortin antaminen on paljon suurempi ele, kuin jonkun lahjan antaminen. Jos henkilöllä on synttärijuhlat, vie kuohuviini, tai viinipullo. Jos ei juhlia, osta arpa ja toivota onnea.


      • Anonyymi

        13v


    • Linda

      ...jotain käytännöllistä,turhat tavarat on yleensä varattu romanttisemmaksi eleeksi, kuin myös vaatteet, ei mitään liian henkilökohtaista.
      Tiedätkö mitä tyttö harrastaa??? Osta jotain harrastukseen liittyvää. Tai joku CD-levy tai leffa minkä tiedät olevan hänen mieleensä, tai puuttuvan kokoelmista.

      • Matikainen

        Osta sille sellainen mahtava pattereilla toimiva lateksi kulli! Minä ostin sen juuri äskettäin minun likka kaverille! annoin sen vasta illalla kun pikkasen häpesin, mutta voi mikä riemu siitä tuli! nyt olen koneenkäyttäjä joka ilta! Voi hitto mitä meininkiä, minä jo pelkäsin, ettei minusta ole mihinkään, kun aina lentää liian aikaisin!


      • KoS

        Ostin naispuoliselle ystävälle synttärilahjaksi paremmanmallisen kannettavan CD-soittimen kantokotelon, johon mahtui muutama cd:kin. Olin huomannut että tyttö raahasi soitintaan repussa/taskussa ilman kunnollista suojaa, joten lahjaideassa ei ollut ongelmia.

        Tyttö sen sijaan ei oikein osaa ostaa mitään muutakuin kippoja tai kuppeja kun "minulla on jo kaikkea"(=käytännöllistä ja pientä). No suosikkikuppini on edelleen vuosia sitten hänen antamansa, joka ehti haljeta jossainvälissä mutta jonka huolella korjasin.:)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3467
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2089
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      201
      1773
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      134
      1685
    5. 80
      1155
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      272
      1034
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      126
      984
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      929
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      885
    Aihe