saisivat keskenään kauniin lapsen? :-)
ketkä palstalaiset
41
196
Vastaukset
- yybee ja
dazu
- yökkkis
hyh hyh
- samaa mieltä'
yybee ja dazu saisivat kauniin lapsen, koska ovat hyvännäköisiä itsekin. Tämä on totuus, vaikka miinustelisitte kuinka
- Jaana vuan
Serpico ja Voopotin.
MOT, *spot* - ......
Jazu ja laskin..väärin.
- ,,::,,
muute hyvä mut äitin geenit haittaa
- pyh...
,,::,, kirjoitti:
muute hyvä mut äitin geenit haittaa
Ei ole haitannu, tyttö on kaunis. :)
- hyvahyva..
pyh... kirjoitti:
Ei ole haitannu, tyttö on kaunis. :)
Spermapankista löytyi sitten komean miehen siemenet :)
- voopotin.
hyvahyva.. kirjoitti:
Spermapankista löytyi sitten komean miehen siemenet :)
Kirjoitin syntymätodistuksen mesessä kun siellä hedelmöittyminenkin tapahtui. :)
- hyvahyva..
voopotin. kirjoitti:
Kirjoitin syntymätodistuksen mesessä kun siellä hedelmöittyminenkin tapahtui. :)
Älä sotke asioita. kyllä voopotin muksun on hankkinut, onnistuu se miehettömältäkin nykykonstein.
- 3.konstin
hyvahyva.. kirjoitti:
Älä sotke asioita. kyllä voopotin muksun on hankkinut, onnistuu se miehettömältäkin nykykonstein.
Näin on!
- notuota noin..
hyvahyva.. kirjoitti:
Spermapankista löytyi sitten komean miehen siemenet :)
No jos avopuolisoa on tapana kutsua spermapankiksi, niin joo kyllä. Ite en kyllä niin tylyllä nimellä rakastettua kuhtuisi, mutta....Hyvät siemenet antoi. :)
Ei ole valittamista, lopputulos on oikein onnistunut yksilö. - ohhoh!
notuota noin.. kirjoitti:
No jos avopuolisoa on tapana kutsua spermapankiksi, niin joo kyllä. Ite en kyllä niin tylyllä nimellä rakastettua kuhtuisi, mutta....Hyvät siemenet antoi. :)
Ei ole valittamista, lopputulos on oikein onnistunut yksilö.Onko sinusta tullut pappilan emäntä, pastorin rouva?
- never ever..
ohhoh! kirjoitti:
Onko sinusta tullut pappilan emäntä, pastorin rouva?
Ei ole, minä kavahdan uskovaisia elämänkumppanina. :)
Taas sataa miinuksia. Kiitos vitusti. :D - täsmennystä
never ever.. kirjoitti:
Ei ole, minä kavahdan uskovaisia elämänkumppanina. :)
Taas sataa miinuksia. Kiitos vitusti. :DNo minus. Se on kiitti vitusti.
- haikarakeskus
Ratikkka ?Eewari
elleivä olisi maho ja tuhkamuna - Kyöstix
Meikäläinen matti peniksen kanssa :)
- Riisipellon laidalta
Sitä yhtä naista on miespuolinen kaveri pannut. Kertoo tason. Joku senkin vielä paksuksi tökkää kun ei neitsyttäkään kaikki voi saada. Minäpä sain.
minä ja hän
- Rättisikkakuski
Sinä ja HÄN?
Ois parempi, ettei Ratikkakuskeja olis enemmän. Rättisikkakuski kirjoitti:
Sinä ja HÄN?
Ois parempi, ettei Ratikkakuskeja olis enemmän.Ei heistä tulisi ratikkakuskeja, tikanlaskijoita
- No tietenkin
minä ja joku kaunis naispalstalainen. Kukahan se olisi? Ei täällä taida olla sellaista...
- .. :)
Viola. kirjoitti:
http://alisonkerr.files.wordpress.com/2010/06/pixie-mia-farrow1.jpg
Mia Farrow ei ole ihan sellainen kenen kanssa kauniin lapsen saisin. Ihan söpö, mut silti...
Mutta ehkä jos tänne kirjoittaisi joku tämän näköinen...
http://wallpaperpassion.com/download-wallpaper/29060/emmanuelle-chriqui-eyes-wallpaper.html - tissitissit
.. :) kirjoitti:
Mia Farrow ei ole ihan sellainen kenen kanssa kauniin lapsen saisin. Ihan söpö, mut silti...
Mutta ehkä jos tänne kirjoittaisi joku tämän näköinen...
http://wallpaperpassion.com/download-wallpaper/29060/emmanuelle-chriqui-eyes-wallpaper.htmlhttp://uk.askmen.com/celebs/women/actress_200/222_emmanuelle_chriqui.html
- mulla on hyvät :)
tissitissit kirjoitti:
http://uk.askmen.com/celebs/women/actress_200/222_emmanuelle_chriqui.html
5:n vuoden kuluttua, kuvan naisella, noi bosat on säälittävät riippari, eli roiskeläpät.
Tyhjinä roikkuu navan päällä. Tyhjät kärpäslätkät!
Niillä voi kesällä läpsiä vaikka hyttysiä.
Hähä! :D - Viola.
Viola. kirjoitti:
http://alisonkerr.files.wordpress.com/2010/06/pixie-mia-farrow1.jpg
vähän niin kuin tämän mallin lookki. :)
http://woohair.com/large/View_Short_Hairstyle_25.jpg - En ole tissimiehiä,
mulla on hyvät :) kirjoitti:
5:n vuoden kuluttua, kuvan naisella, noi bosat on säälittävät riippari, eli roiskeläpät.
Tyhjinä roikkuu navan päällä. Tyhjät kärpäslätkät!
Niillä voi kesällä läpsiä vaikka hyttysiä.
Hähä! :Djoten ne ei olisi pääosassa kauniita lapsia tehdessä.
5 vuoden kuluttua linkin naisen tissit voivat olla riipparit tai sitten ei. Samapa se. Mutta 5 vuoden kuluttua linkin nainen on kasvoiltaan edelleen kaunis ja viehättävä ellei pilaa piirteitään kirurgisilla toimeenpiteillä tai päihteillään. Mutta sinä et mahda naamalles mitään viidenkään vuoden kuluttua. Mutta jäähän sinulle ne hyvät tissit, niillä pääsee pitkälle...
- Viola.
Minä ja joku komea miespalstalainen. Tuskinpa täältä sellaista löytyy?
- Mä vaan.
Me saataisiin siisselin kanssa oikein nätti muksu. Ja kun se tulisi murkkuikään se olisi kaikkien opettajien ja vanhempien kauhu.
Kaikki Suomen vankilat se varmaan koluaisi, että kyllä olisi nätti kekara. Kaksi puskasta kirjoittelevaa todennäköisesti saisivat lapsen, mikä näyttää puskalta
- ent. haaremin omista
Minä ja yb.
Mä ja rattiksen kuminukke.
- dazu ja
timanttia
- timanttia ja
genio
Mulla on ruman miehen kanssa kaunis lapsi. Niin ne ainakin sanovat :)
Et onko sillä sirot luut kuin äidillään, vai kirveellä veistetyt kuin isällään. Ärsyttää joskus, et kumman osan se onneton saa. Ei kumpikaan yksistään hyvä :)
- Riippu että onko
sxthsens kirjoitti:
Et onko sillä sirot luut kuin äidillään, vai kirveellä veistetyt kuin isällään. Ärsyttää joskus, et kumman osan se onneton saa. Ei kumpikaan yksistään hyvä :)
poika vai tyttö.
- ...
Minä ja Murri
- haha!
hyvä vitsi :)
- MMämmä
Ei vamaankaan ketkään
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1331363
- 1011054
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25947Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308832- 99803
- 37683
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140603