ketkä palstalaiset

Irma Siunakkoon

saisivat keskenään kauniin lapsen? :-)

41

196

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yybee ja

      dazu

      • yökkkis

        hyh hyh


      • samaa mieltä'

        yybee ja dazu saisivat kauniin lapsen, koska ovat hyvännäköisiä itsekin. Tämä on totuus, vaikka miinustelisitte kuinka


    • Jaana vuan

      Serpico ja Voopotin.

      MOT, *spot*

    • ......

      Jazu ja laskin..väärin.

      • ,,::,,

        muute hyvä mut äitin geenit haittaa


      • pyh...
        ,,::,, kirjoitti:

        muute hyvä mut äitin geenit haittaa

        Ei ole haitannu, tyttö on kaunis. :)


      • hyvahyva..
        pyh... kirjoitti:

        Ei ole haitannu, tyttö on kaunis. :)

        Spermapankista löytyi sitten komean miehen siemenet :)


      • voopotin.
        hyvahyva.. kirjoitti:

        Spermapankista löytyi sitten komean miehen siemenet :)

        Kirjoitin syntymätodistuksen mesessä kun siellä hedelmöittyminenkin tapahtui. :)


      • hyvahyva..
        voopotin. kirjoitti:

        Kirjoitin syntymätodistuksen mesessä kun siellä hedelmöittyminenkin tapahtui. :)

        Älä sotke asioita. kyllä voopotin muksun on hankkinut, onnistuu se miehettömältäkin nykykonstein.


      • 3.konstin
        hyvahyva.. kirjoitti:

        Älä sotke asioita. kyllä voopotin muksun on hankkinut, onnistuu se miehettömältäkin nykykonstein.

        Näin on!


      • notuota noin..
        hyvahyva.. kirjoitti:

        Spermapankista löytyi sitten komean miehen siemenet :)

        No jos avopuolisoa on tapana kutsua spermapankiksi, niin joo kyllä. Ite en kyllä niin tylyllä nimellä rakastettua kuhtuisi, mutta....Hyvät siemenet antoi. :)

        Ei ole valittamista, lopputulos on oikein onnistunut yksilö.


      • ohhoh!
        notuota noin.. kirjoitti:

        No jos avopuolisoa on tapana kutsua spermapankiksi, niin joo kyllä. Ite en kyllä niin tylyllä nimellä rakastettua kuhtuisi, mutta....Hyvät siemenet antoi. :)

        Ei ole valittamista, lopputulos on oikein onnistunut yksilö.

        Onko sinusta tullut pappilan emäntä, pastorin rouva?


      • never ever..
        ohhoh! kirjoitti:

        Onko sinusta tullut pappilan emäntä, pastorin rouva?

        Ei ole, minä kavahdan uskovaisia elämänkumppanina. :)


        Taas sataa miinuksia. Kiitos vitusti. :D


      • täsmennystä
        never ever.. kirjoitti:

        Ei ole, minä kavahdan uskovaisia elämänkumppanina. :)


        Taas sataa miinuksia. Kiitos vitusti. :D

        No minus. Se on kiitti vitusti.


    • haikarakeskus

      Ratikkka ?Eewari
      elleivä olisi maho ja tuhkamuna

    • Kyöstix

      Meikäläinen matti peniksen kanssa :)

    • Riisipellon laidalta

      Sitä yhtä naista on miespuolinen kaveri pannut. Kertoo tason. Joku senkin vielä paksuksi tökkää kun ei neitsyttäkään kaikki voi saada. Minäpä sain.

    • minä ja hän

      • Rättisikkakuski

        Sinä ja HÄN?
        Ois parempi, ettei Ratikkakuskeja olis enemmän.


      • Rättisikkakuski kirjoitti:

        Sinä ja HÄN?
        Ois parempi, ettei Ratikkakuskeja olis enemmän.

        Ei heistä tulisi ratikkakuskeja, tikanlaskijoita


    • No tietenkin

      minä ja joku kaunis naispalstalainen. Kukahan se olisi? Ei täällä taida olla sellaista...

      • .. :)

      • tissitissit

      • mulla on hyvät :)

      • Viola.

      • En ole tissimiehiä,
        mulla on hyvät :) kirjoitti:

        5:n vuoden kuluttua, kuvan naisella, noi bosat on säälittävät riippari, eli roiskeläpät.
        Tyhjinä roikkuu navan päällä. Tyhjät kärpäslätkät!
        Niillä voi kesällä läpsiä vaikka hyttysiä.

        Hähä! :D

        joten ne ei olisi pääosassa kauniita lapsia tehdessä.

        5 vuoden kuluttua linkin naisen tissit voivat olla riipparit tai sitten ei. Samapa se. Mutta 5 vuoden kuluttua linkin nainen on kasvoiltaan edelleen kaunis ja viehättävä ellei pilaa piirteitään kirurgisilla toimeenpiteillä tai päihteillään. Mutta sinä et mahda naamalles mitään viidenkään vuoden kuluttua. Mutta jäähän sinulle ne hyvät tissit, niillä pääsee pitkälle...


    • Viola.

      Minä ja joku komea miespalstalainen. Tuskinpa täältä sellaista löytyy?

    • Mä vaan.

      Me saataisiin siisselin kanssa oikein nätti muksu. Ja kun se tulisi murkkuikään se olisi kaikkien opettajien ja vanhempien kauhu.

      Kaikki Suomen vankilat se varmaan koluaisi, että kyllä olisi nätti kekara.

    • Kaksi puskasta kirjoittelevaa todennäköisesti saisivat lapsen, mikä näyttää puskalta

    • ent. haaremin omista

      Minä ja yb.

    • Mä ja rattiksen kuminukke.

    • dazu ja

      timanttia

      • timanttia ja

        genio


    • Mulla on ruman miehen kanssa kaunis lapsi. Niin ne ainakin sanovat :)

      • Et onko sillä sirot luut kuin äidillään, vai kirveellä veistetyt kuin isällään. Ärsyttää joskus, et kumman osan se onneton saa. Ei kumpikaan yksistään hyvä :)


      • Riippu että onko
        sxthsens kirjoitti:

        Et onko sillä sirot luut kuin äidillään, vai kirveellä veistetyt kuin isällään. Ärsyttää joskus, et kumman osan se onneton saa. Ei kumpikaan yksistään hyvä :)

        poika vai tyttö.


    • ...

      Minä ja Murri

      • haha!

        hyvä vitsi :)


    • MMämmä

      Ei vamaankaan ketkään

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      133
      1363
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      101
      1054
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      947
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      683
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      603
    Aihe