Sellasta kysyn, että jos tosissanne haluatte kontakteja niin miksi monesti kuva jää laittamatta ? Kyllähän se auttaisi kontakteissa kun ei nuo tekstiosuudet nyt hirveesti eroa toisistaan kun eri profiileja selailee. Kuitenkin jos tapaatte niin toinen näkee teidät niin turha siinä on sitten venyttää kuvan laittoa ?
Monesti kuulee, miten joku selittää joutuneensa treffeille jonkun "kauhistuksen" kanssa. Kuitenkaan itsekään ei ole kuvaa laitettu niin kyllä sen verran pitäisi sitten olla kiinnostunut ettei toista tyrmää ulkonäön takia. Vai jos nainen on kaunis niin tuleeko sieltä sitten vaan jotai "kiinnostasko panna?" kommentteja ?
Miksi ette laita kuvaa ?
30
576
Vastaukset
- Älä kysele typeriä
Mitä vittua se sulle kuuluu?
Eiköhän se jokaisen oma asia ole laittaako kuvaa vai ei.
Saa kuulostamaan siltä että ihmiset jotka eivät työnnä johonkin palveluun naamaansa niin ihan kuin heissä olisi jotain vikaa.
Älä ole vitun typerä
" Kyllähän se auttaisi kontakteissa kun ei nuo tekstiosuudet nyt hirveesti eroa toisistaan kun eri profiileja selailee. "
Siinähän nimenomaan on VITUN hyvä syy olla laittamatta sitä kuvaa koska jos se eka valinta tapahtuu vain sen kuvan avulla niin kaikki ne tekstit ja muut voi unohtaa koska siinä selataan vain vittu niitä kuvia ja vertaillaan naamoja.
Vaikutat pinnaliselta paskalta joten et voi toki ymmärtää asiaa.
Esimerkiksi ammatin takia kaikki eivät halua kuvaa näkyville eivätkä tuttujen jne.
Ja jos et löydä eroja teksteistä niin vika voi toki olla profiileissa jotka ovat liian samanlaisia tai sitten sinun tyhmyydessä kun et osaa lukea niitä tekstejä ja tehdä niistä päätelmiä.
"Kuitenkin jos tapaatte niin toinen näkee teidät niin turha siinä on sitten venyttää kuvan laittoa ?"
Paska syy jonka joku sinun kaltainen idiootti keksii.
Kuvan voi vaihtaa sitten viestien välityksellä ennen treffejä.
Toisaalta vaikutat niin pinnallisen typerältä idiootilta että sen voi todennäköisesti päätellä jo kuvasta ja tekstistä sekä siten vältellä sinua.
Ei tarvitse sitä persoonan ja fiksuuden puutetta käydä treffeillä asti toteamassa
Osa katsos tahtoo tutustua muilla tavoin ja se ulkonäkö varsinkaan kuvasta tulkittuna ei ole heti se ykkösjuttu. Kuvat voi vaihtaa todella helposti sähköpostin välityksellä ennen treffejä.
Täten seuranhaussa korostuu muut asiat kuin kuva, kuva ja kuva.
Ymmärrän sen että jos joku tahtoo treffata vain kuvallisia, mutta sitä en ymmärrä että joku on niin anaalinen sen suhteen että alkaa täällä foorumilla siitä asiasta pillittää..- hyi.
Jos kuulostat tuolta yksityisessä yhteydenpidossa heti kun joku kysäisee kuvaa, selviää vastapuolelle millainen ihminen olet ihan ilman sitä kuvaakin. Pinnalliseksi paskaksi muita ihmisiä haukkuva on semmoinen ihminen jonka kanssa ei kannata olla tekemisissä.
Yleensä kun jokaisessa meistä kuitenkin on jotain vikaa, niin ei alustavassa tutustumisvaiheessa jo jaksa kuunnella jonkun fanaatikon vaahtoamista mitä mieltä hän on niistä joilla on erilainen käytäntö kuin hänellä itsellään.
Itse ei tulisi mieleenkään lähteä treffeille jossa toinen osapuoli pettyy minut nähdessään, tai minä petyn. Parempaakin tekemistä on kuin käydä pettymässä, koska näkeehän sen jo ensimmäisellä sekunnilla onko toinen viehättävä omasta mielestä vai ei. Prosessia voi nopeuttaa kuvan vaihtamalla.
- Nainen_____
Itse poistin kuvan siksi että sain törkyviestejä enemmän kuin asiallisia. Tosin vaikka nyt ei ole kuvaa niin silti edelleen saan miehiltä viestiä "tahtoisiko nuolla mun p******ä" mutta onneksi tuollaisia tulee enää huomattavasti vähemmän :)
- Omenassa
Juuri näin, sama juttu mulla. Kuva oli alkuun, mutta tuli niin paljon törkyä että poistin sen. Nyt tulee enää vähän vähemmän törkyä ;)
- neitiliini..
Omenassa kirjoitti:
Juuri näin, sama juttu mulla. Kuva oli alkuun, mutta tuli niin paljon törkyä että poistin sen. Nyt tulee enää vähän vähemmän törkyä ;)
Mulla oli sama juttu vaikka en mikään missi olekaan. Kun oli kuva, niin sain huonompilaatuisia viestejä kuin ilman kuvaa. Eivät olleet varmaan edes lukeneet profiiliani, ja yksi ehdotteli seksiä. Kun ei ollut kuvaa, sain viestejä sellaisilta pojilta, jotka vaikuttivat järkeviltä ja minulle sopivilta. Toki lähetin sitten kuvan sähköpostilla.
En noin ylipäänsä mielelläni laita itsestäni kuvia nettiin, treffeily ei ole poikkeus.
Mulla on aina kuva ollut ja en ole koskaan saanut vastausta takas. Eiköhän se kerro että olen sen verran kamalan näköinen että kukaan ei halua tutustua.
- joku mies
Just vähän aikaa sitten lähetin naiselle oman kuvani. Ja kappas, nainen ei enään vastannut vaikka nainen itse oli mielestäni ruma ja paljon ylipainoinen. Itse en ole läski
- selvää eikö?
Sitten olet vain ruma.
- jhkhkjhkjhkjhkjhkjh
Kuva on tärkeä.
http://www.pleated-jeans.com/2013/02/07/pretty-girls-making-ugly-faces-22-pics/ - sinkku..
Naisille on tärkeää että näkevät miehen kuvan ensin jotta naisten ei tarvii sitten vastata kun mies ei ole hyvännäköinen. Kertoo vaan siitä että sillä luonteella ei ole mitään merkitystä vaan naama ratkaisee aina.
- hui hai
So what? Minkä takia pitäisi väkisin yrittää alkaa seurustelemaan sellaisen kanssa jonka ulkonäöstä ei pidä?
Jokaisella on erilainen maku. Täällä usein väännetään itkua siitä että naiset haluavat "pitkän, tumman miehen" - mutta itse haluan vaalean lyhyen miehen. Enpä vaan saa. Kerran meinaisin sellaiselle kirjoittaa, mutta heti kun tyyppi oli huomannut että olen vieraillut hänen profiilissaan, meni ja laski yläikärajan niin alas etten takuulla mahdu siihen haarukkaan.
Turha tuputtaa itseään sellaiselle joka ei arvosta juuri sitä mitä itse voisi tarjota. Jos joku ei tykkää minun lärvistäni, en todellakaan ala motkottamaan siitä että hänen pitäisi olla aivan helvetin lääpällään persoonallisuuteeni. Miksi pitäisi?
- choge
Noh, ainaki yks otti vähä kuumaa aiheesta :D Voihan sen kuvan olla laittamatta iha senkin takia ettei vaa kukaan tuttu,työkaveri tai sukulainen sitä vahingossa löydä. En silti tiedä ketään, joka alkaisi seurustella henkilön kanssa jonka ulkonäkö ei miellytä niin turha sitä kuvaa on piilotella. Osaan kyllä lukea, mutta se ei poista faktaa, että todella moni profiilikirjoitus on "persoonaton". Mutta antaa toki vanhan kurpan olla ilman kuvaa jos se nyt niin vakava asia on.
- ei sikaa säkissä
Kyllä se tuntuu todella vakava asia olevan. Muutama mies on siitä keuhkonnut s-postissani että kehtaan kuvaa edellyttää ennen kuin lähden ketään tapaamaan. Mutta onhan se turvataekin, että jos joku suunnittelee jotain kolttosia, niin hänestä on kuva koneellani. Ja ukkomiehethän varsinkaan eivät halua että jää todisteita suhteesta.
Jotkut ovat luvanneet laittaa kuvan kunhan saavat sen koneelle. En ole henkeäni pidätellen jäänyt odottamaan, muuten olisinkin jo tukehtunut. Eli laittamatta on jäänyt. Jotkut ovat silti kehdanneet käydä vielä kuukausien päästä huomauttamassa siitä kuinka olisivat valmiita tapamaan vaikka eivät sitä kuva sitten aikoinaan laittaneetkaan.
Jos mies ei sen vertaa voi vaivaa nähdä että laittaa kuvan, en minäkään näe sitä vaivaa että lähden tapamaan kuin pussi päässä ihan ketä tahansa!
- rjuhani67
Osa naisista ei halua laittaa kuvaa, vaikka on kirjoiteltu viikon. Itse olen kyllä kuvan kanssa liikkeellä. Sille miksi kuvia ei ole laitettu, on ollut lukemattomia selityksiä. Ei ole kameraa, ei osaa laittaa kuvaa, ei ole sellaista kuvaa jota voi laittaa, ei halua jakaa kuvaansa edes sähköpostilla jne. No, jokainen tyylillään mutta joku mättää jos ei tahdo viikon kirjoittelunkaan jälkeen kuvaa saada.
- Kuva kannattaa
Mä en edes katso sellasia miesten profiileja, joissa ei oo kuvaa. En vaan jaksa selailla - varsinkin nyt kun Treffien hakutoiminto on ihan perseestä!! - kymmeniä profiileja, jotka näyttää ihan samanlaiselta. Kannattais kyllä hieman yrittää erottua. Tai sitten itse vaan rohkeasti ottaa yhteyttä, jos ei halua profiiliin kuvaa laittaa.
- gtrteferf
itse päädyin poistamaan kuvan, koska se vähensi törkyviestien määrää huomattavasti. kiinnostaviile miehille lähetän sen kyllä heti ensimmäisessä viestissä.
- faceoff
Minä nainen en ole laittanut kuvaani siksi, että profiilit ovat kaiken kansan selattavissa ilman, että on millään lailla kirjautuneena suomi24 tai että olisi itsellään terffiprofiilia. Eli uteliaisuuttaan porukat voi käydä näitä täällä lukemassa. En myöskään halua, että työkaverini, lapseni tai exäni bongaa minut etusivulta. Satsaan kuitenkin profiiliin, jotta siitä kuvastaisi tiivistettynä se millainen olen ihmisenä. Kuvaton profiili ei aina tarkoita sitä, että on niin ruma, ettei kehtaa laittaa esiin. Kuvan lähetän sitten välittömästi s-postitse, mikäli viestin lähettäjä vaivautuu itse kertomaan miksi haluaisi tutustua/nähdä kuvani. Jos viestissä lukee vain "Paas kuvaa tulemaan" voin miettiä pari kertaa viitsinkö.
Ja miehille vinkiksi, että se pelkkä mukavannäköinen kuva ei riitä jos sanallinen anti on tasoa "Hyvää päivää, kirvesvartta"
Jos profiilien selailu edellyttäisi, että on itselläänkin profiili täällä, luulen että kuvallisia profiilija olisi enemmän. Silloinhan ollaan kaikki samassa veneessä. Tosin eihän se sulje pois sitä että, tehdään profiili juuri tätä stalkkerointia varten. - ffgghhhgtty
Koska ihmiset häpeävät itseään, tai tekemisiään. Työ yms. tekosyyt vain itsepetosta.
- Missä kuvasi?
Sullakin on varmaan joku tekosyy miksei sulla ole tuossa viestisi vieressä kuvaa.
Ehkä häpeät tuota viestiäsi jonka lähetit?
mikä nimi se "ffgghhhgtty" oikein on? - tujhbfdddd
Missä kuvasi? kirjoitti:
Sullakin on varmaan joku tekosyy miksei sulla ole tuossa viestisi vieressä kuvaa.
Ehkä häpeät tuota viestiäsi jonka lähetit?
mikä nimi se "ffgghhhgtty" oikein on?Ei tämä ole deittipalvelu.
- Niinpä..
..et vissiin ole opettaja, sosiaalityöntekijä yms. ja naispuolinen
- ggggggggggg
Niinpä.. kirjoitti:
..et vissiin ole opettaja, sosiaalityöntekijä yms. ja naispuolinen
Juuri opettajien yms. pitäisikin näyttää esimerkkiä siitä ettei itseään pidä hävetä. Tekosyy huonolle itsetunnolle vaan tuokin.
- public.corner
Kuvan laittavat ne, jolla ei ole mitään menetettävää eli kaikensorttiset luuserit ja rumilukset.
Vai keksiikö joku hyvän syyn, miksi joku elämässään menestynyt laittaisi kuvansa suomi24:n deittiprofiiliin?- Kaljuuntuva -85
Kuulostaa aluksi itsevarmalta ja viiltävältä heitolta, mutta olet oikeastaan väärässä - kuvan laittavat myös rehelliset ihmiset, jotka eivät halua antaa muiden arvailla hyviä tai huonoja puoliaan. "Ei mitään menetettävää" tarkoittaa lähinnä että on joko sinut itsensä kanssa tai tarpeeksi tyhmä tajutakseen ettei kuvaa ehkä kannattaisi laittaa nettiin - kummatkin positiivisia ominaisuuksia!
OK, sitten on toki vielä ne monet HUONON kuvan laittajat, se on ärsyttävämpi piirre... jos yrittää saada itsensä kuvissa näyttämään että olisi erinäköinen kuin mitä oikesti on, niin on se sama kuin mies peittelisi kaljuaan ylikammatuilla hiuksilla.
Ja yllättävän harva on oikeasti luuserin näköinen, ehkä vain puolet (joka toki on iso osuus, mutta.... vain puolet, eli ei kaikki läheskään!). - zxzxzxzxzxpo
Elämässään menestyneen ei tarvitse muutenkaan laittaa nettiin mitään deittiprofiileita.
- ....................
Kaljuuntuva -85 kirjoitti:
Kuulostaa aluksi itsevarmalta ja viiltävältä heitolta, mutta olet oikeastaan väärässä - kuvan laittavat myös rehelliset ihmiset, jotka eivät halua antaa muiden arvailla hyviä tai huonoja puoliaan. "Ei mitään menetettävää" tarkoittaa lähinnä että on joko sinut itsensä kanssa tai tarpeeksi tyhmä tajutakseen ettei kuvaa ehkä kannattaisi laittaa nettiin - kummatkin positiivisia ominaisuuksia!
OK, sitten on toki vielä ne monet HUONON kuvan laittajat, se on ärsyttävämpi piirre... jos yrittää saada itsensä kuvissa näyttämään että olisi erinäköinen kuin mitä oikesti on, niin on se sama kuin mies peittelisi kaljuaan ylikammatuilla hiuksilla.
Ja yllättävän harva on oikeasti luuserin näköinen, ehkä vain puolet (joka toki on iso osuus, mutta.... vain puolet, eli ei kaikki läheskään!).Näin on. Parempi kun näkee heti edes summittaisesti mitä on tarjolla ja mitä ei ole.
Naamioitumiskuvat joissa miehellä on lippalakki korville vedettynä ja pleksit päässä ovat ainoat luuserikuvat jotka itse tiedän. Muuten en miehiä jaottele luusereiksi pärstäkertoimen perusteella. Joistakin tulee mieleen että yök kun naamalla on vihainen ilme, jotkut ovat vaan sen takia yök kun ei heidän näköisistään pidä (minkäs teet!); toiset ovat nam ja osa mallia no jaa eli ehkä eli plausible. - ihqu 93
Kaljuuntuva -85 kirjoitti:
Ja yllättävän harva on oikeasti luuserin näköinen, ehkä vain puolet (joka toki on iso osuus, mutta.... vain puolet, eli ei kaikki läheskään!).Yäk, kaljuuntuva äijä..
- r22f2f
"Kyllähän se auttaisi kontakteissa kun ei nuo tekstiosuudet nyt hirveesti eroa toisistaan kun eri profiileja selailee. "
Ja voi myös sanoa että suurin osa treffipalstan naisista aivan tavallisia maatiais naisia joita näkee joka päivä kadulla. Eivät teidän kuvanne tee miehiin mitään vaikutusta vaikka moni taitaa niin kuvitella. En minä edes katso kovin tarkkaan niitä kuvia kunhan vilkaisen ohimennen Minua kiinostaa onko nainen likiman normaalivartaloinen eli ei sairaalloisen ylipainoinen ja onko mitään yhteisiä kiinnostuksen kohteita.- 40 plus
Sen takia se kuva minullakin on esillä että näkyy että en ole sairaan loisen ylipainoinen. xD
Kun sitä eniten aina pelätään, varsinkin mitä vanhempi nainen on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367659Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361903Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251880- 911613
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791545Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104978- 49910
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4799- 241767