Joskus tuntuu, että onko näin, että miehet haluavat naisesta: 1) Kotiäidin 2) hut**n 3) Älykkään keskustelijan 4) Joka hyväksyy miehen omat ns. huonot puolet...näin yli neljäkymppisenä alkaa jo tuntua että näin on.
Miehet haluaa naisen joka on tätä vai olenko väärässä...
18
133
Vastaukset
- Dino Rex
No todellakin. Kaikkia noita ois hyvä olla samaan aikaan. Tietysti kaikkia huonoja puolia ei tarvii hyväksyä, mutta jotain kuitenkin, muuten turha odottaa samaa mieheltäkään.
- Oonvainneljäkymppine
Kiitos Dinolle asiallisesta vastauksesta. Kivaa perjantaita sinne :-)
- Dino Rex
Oonvainneljäkymppine kirjoitti:
Kiitos Dinolle asiallisesta vastauksesta. Kivaa perjantaita sinne :-)
Kiitti samoin :)
- Kyöstix
Suihin ottava kotipiika on paras :)
- rulla tuolillas
Lienee vielä hakusessa :DD
- Oonvainneljäkymppine
Mutta jos ajateltaisiin että olisin mies (näin kuvitteellisesti) ja minun aivoilla varustettuna niin sanoisin, että jos näistä kaikista pitäisi valita niin loppujen lopuksi: Kotiäiti. Mitä tämä helppo-Hilkka (hut**u) voi antaa mitä hän loppujen lopuksi..vain yhden asian. Ja toinen: Älykäs keskustelija..kyllä, valitsisin tämän ehdottomasti jos olisin mies. Nainen mikä osaa olla vain "joo joo"-tyyppi mielipiteidensä kanssa ei ole pitkän päälle varmastikaan kiinnostava (sanon vain JOS olisin mies ja katsoisin miehen silmin) ja joka yrittää miellyttää miehiä kaikin keinoin. -Tullaankin asiaan, jota olen sattumoisin kuullut elämäni varrella (olen kuunteleva ihminen ja tulen toimeen mielestäni naisten ja miesten kanssa tasavertaisesti)..miehet aina ovat sanoneet"Mielistelevä nainen on pahinta mitä voi olla..oli se sitten seksissä tmv."
Ainakin tietääkseni toi kotiäitiys jakaa mielipiteitä. Eikä kaikilla miehillä ole edes mielipidettä asiaan, ainakaan ennen kuin omia lapsia pukkaa.
- niin?
Mitä mieltä Li Anderssonista? Kultalusikka suussa.-vasuri, nimestä päätellen vielä ruotsinkielinen.
- Joo mut:.!1%#++
.
eiköhän nämä säätiömagmat ole jo ottaneet nämäkin "vasurit" huomaansa ja kesämökkitontteja on jo lupailtu suomalaisvastaisesta toiminnasta
.
- Oonvainneljäkymppine
Kuka Li Anderson? ...Pamela?..Vo voi...missä ovat miehet, jotka rakastaa omaa vaimoaan ja vaimo pistää päänsä miehen rinnalle ennen nukahtamistaan...miettien: "tämä hetki on parasta elämässä".
- Näin oN!
Naisen pitää olla monipuolinen.
Olet luultavasti enimmäkseen täysin oikeassa, kyllä se varmaan useimmiten juuri noin menee. Mutta ei kannata stressata siitä, nimittäin naisilla on tiettävästi vastaavasti oma listauksensa jonka muotin mukaisesti sen miehen pitäisi olla valmistettu. On se ihanaa että on sukupuolten väliset erot...
Juu. Musta tuntuu, että 4) on sitä mitä mies toivoo suhteiltaan.
Kaikki menee siihen asti hyvin, kun haluaa miellyttää toista. Kun arki tulee vastaan, pitäisi löytyä joustavuutta, mut yli neljäkymppiseksi sinkkuna eläneeltä ei voi sellaista odottaa, jos muiltakaan :)Kotiäitiä en tarvi, enkä edes halua. Seksiä tarvin muttei siihen hutsu tarvi olla. Tärkein juttu on yhteen sopiva mielenmaisema, koska sen varassa suurin osa asioista toimii. Huumorintaju ja empatiakyky myös välttämättömiä. Itsenäisyys myös, en jaksa riippuvaista tai ripustautuvaa ihmistä parisuhteessa varsinkaan.
No näinhän se on. Tietysti sen pitää myös olla uraohjus tms.
- zisel
Jaa, mä en mieti mitä miehet haluaa vaan olen oma itseni ja vientiä on :) Jos haluamalla haluaa parisuhteen tyyliin PAKKO SAADA JOKU niin ei siitä mitään tule. Et itsekkään hyväksyisi miestä joka ottaisi kenet tahansa kunhan vaan jonkun saisi.
- zisel
Mua rupee oikeesti oksettaa tollaset läheisriippuvaiset ihmiset: "mitä mun pitäis tehdä että miehet haluaa mut vakavasti..." ja diiba daaba. Voi vittu. Ole yksin! Mikä vika siinä on? Jos siinä on jotain kauheeta niin mene hoitoon. Sitten kun olet sinut yksin olemisen kanssa niin voit katsoa sattuuko kohdalle joku joka tyrmää jalat alta SULTA, ei toisinpäin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2082485
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo401634Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1411286Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol2931086Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3141036Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe561012Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen22975- 55926
Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S19814Aina ku nään sun kuvan
Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭58783