Pysyykö tavalliset bikinit niinku amputoidun tytön päällä? Meinaan kun KAIKKI raajat amputoitu kokonaan?
Amputoidulle bikinit?
7
486
Vastaukset
- Doctor amp.
Olen lääkäri, jolla on käynyt paljon samaakyseleviä amputoituja asiakkaita. Yleisesti kokonaan amputoiduilla tytöillä/naisilla on samoja ongelmia. Jos Raajat ovat kerta kokonaan amputoidut, En takaa pysyvätkö bikinit yllä. Kokonaan amputoitu ei pysty kyllä kauheasti liikkumaan, ja ilman liikettä bikinit eivät tipu.
- 21 Amp
Olen 21v. nainen, jolta amputoitu kaikki raajat kokonaan ollessani 5v. Minulla bikinit eivät kertakaikkisesti vaan pysy päällä, vaan valahtavat aina alas...ei kovin kivaa, kun rannalla kaikki kattoo tälläistä avutonta pyörätuolissa olevaa naista, jolla ei ole raajoja ollenkaan, ja sitten siltä tippuu vielä bikinit alas... En suosittele pitämään bikineitä, niistä pelkkää haittaa, ei näytä edes yhtään kauniimmalta. Itse olen joskus ollut rannalla ilman bikineitäkin, alasti. Ihmiset kattoo kuitenkin vaikka olis vaattetkin päällä. Alasti kannattaa olla. myös semmosia rintatarroja myydään netissä, tarrat peittää rinnat. en oo testannut kyllä...
- Runkkari
21 Amp kirjoitti:
Olen 21v. nainen, jolta amputoitu kaikki raajat kokonaan ollessani 5v. Minulla bikinit eivät kertakaikkisesti vaan pysy päällä, vaan valahtavat aina alas...ei kovin kivaa, kun rannalla kaikki kattoo tälläistä avutonta pyörätuolissa olevaa naista, jolla ei ole raajoja ollenkaan, ja sitten siltä tippuu vielä bikinit alas... En suosittele pitämään bikineitä, niistä pelkkää haittaa, ei näytä edes yhtään kauniimmalta. Itse olen joskus ollut rannalla ilman bikineitäkin, alasti. Ihmiset kattoo kuitenkin vaikka olis vaattetkin päällä. Alasti kannattaa olla. myös semmosia rintatarroja myydään netissä, tarrat peittää rinnat. en oo testannut kyllä...
Alasti vaan!
- sld
21 Amp kirjoitti:
Moi, kerro vähän enemmän itsestäs. Oletko muuten sinkku? 32v mies haluisi tietää
- 21 amp
sld kirjoitti:
Moi, kerro vähän enemmän itsestäs. Oletko muuten sinkku? 32v mies haluisi tietää
Olen sinkku. Tummanruskeat silmät kastanjanruskeat hiukset. Sopusuhtainen vartalo, tai pikemminkin se mikä vartalosta nyt on jäljellä. Täysamputaation kärsineenä tuntuu, että mikään vaate ei istu päällä. Siispä vaatteita ei kannata pitää.
21 Amp kirjoitti:
moi, olen mies joka teke proteeseja, kirjoita minulle [email protected] tai soita 046-5531840
Mika
- ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Kylläpä on surkea provo tuo aloitus!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400006171024124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102478Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2181985Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja231803- 721090
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.491064Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?75895Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57882En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.43852Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä88833