Jumalankuvanmaalaukset kirkoissamme!

Pali-tosimies

Kyllä minua ihmetyttää tämä pimeys mikä vallitsee nykyadventistejä! Raamattu on täynnä varotuksia Junalankuvan eli ihmisten tekemien epäjumalien esille tuomista...ja ylipäätään niitten tekoa ja maalaamista. Niin eikös niinä ole monessa meidän kirkossamme. Olemmeko sokeita kuuroja vähä-älyisiä vai mistä tässä on kysymys??? Beettelissä on suuri ihmisen tekemä epäjumalankuva joka on näköjään niin rakas monellekkin että puolustavat tätä kuvaa henkeen ja vereen!!! Autaako se teitä? antaako se teidän syntinne anteeksi? luuletteko saavanne iankaikkisen elämän palvellessanne Jumalaa epäjumalan huoneessa? HÄVETKÄÄ . eräs veli on yrittänyt lähes yksin viedä tätä sanomaa teille, sokeat-kuurot...on tullut aika HERÄTÄ . Kuitenkin eräs pastorimme sanoi minulle ettei hän omantunnon syistä voisi toimia Turun kirkossa juuri tästä kyseisestä syystä. En minäkään jalallani astu siihen huoneeseen missä Jumalanpilkkaajat istuvat, eli ne jotka katselevat epäjumalankuvaa ja samalla rukoilevat meihän Herraamme joka on taivaassa. Älkää Turhaan lausua Hänen nimeään, koska teillä on jumalanne seinällänne puhukaa sille. Nyt jos ette vielä herää olette mennyttä, tämä on viimmeinen varoitus.

88

190

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pyh!

Häpeä itse valheitasi. KUKAAN palvo kuvia, ei edes Beetelissä.

• Ei Herra meitä näe?

Helvetin pyh!! Itsestäsikö sinä sanot, vai ovatko seurakunnan jäsenet sinulle sanoneet, etteivät he palvele epäjumalankuvaa Beetelissä??

Sinä häijyjä ja kauhistuksia ajatteleva ja tekijä pyh... mistä sinä mukamas tiedät kenenkään salaiset ajatukset, ja sydänten mietteet palveleeko joku sitä kuvaa vai ei!

Valehtelija ja väärän todistuksen antajakin, mokoma olet,..sillä miksi tuomitset veljesi, ja päätät hänen puolestaan, mitä kukin tekee ja ajattelee!!

Et näe adventistien kuvakammioihin, mitä he siellä tekevät... ja vaikkeivät kumartuisi niiden eteen, niin mitäs sitten.. samaa palveluahan se on kun puolustat niitä, koska eiväthän epäjumalat pysty ilman palveljaa puolustautumaan!

• lukijana sivuilla.
        Ei Herra meitä näe? kirjoitti:

Helvetin pyh!! Itsestäsikö sinä sanot, vai ovatko seurakunnan jäsenet sinulle sanoneet, etteivät he palvele epäjumalankuvaa Beetelissä??

Sinä häijyjä ja kauhistuksia ajatteleva ja tekijä pyh... mistä sinä mukamas tiedät kenenkään salaiset ajatukset, ja sydänten mietteet palveleeko joku sitä kuvaa vai ei!

Valehtelija ja väärän todistuksen antajakin, mokoma olet,..sillä miksi tuomitset veljesi, ja päätät hänen puolestaan, mitä kukin tekee ja ajattelee!!

Et näe adventistien kuvakammioihin, mitä he siellä tekevät... ja vaikkeivät kumartuisi niiden eteen, niin mitäs sitten.. samaa palveluahan se on kun puolustat niitä, koska eiväthän epäjumalat pysty ilman palveljaa puolustautumaan!

Vedä henkeä, se kuvapalvonta on sinun päässäsi, tämä Pyhi on varmasti sanonut sulle asiaa, ja niin moni.
        Mutta kierrät sitä kehää korviesi välissä ja pamplaat kuvan kumartamista.
        Se on vain harhakuvitelmasi tuotosta.

Jos olet tämän adventtikirkon jäsen ja tuntuu niin pahalta alttarikuvat, niin lähde mielikuvituksesi baabelista ja asia on selvä.
        Jos et ole, niin taaskaan asia ei sinua koske, koska et jaa niitä arvojasi tämän moitekirkkosi kanssa.

ts. ongelma on sisälläsi, ei ulkopuolellasi.

• advr.

ÄLÄ TEE MITÄÄN KUVAA....!
        Kuvien teko ja esilläpitohan käskyssä kiellettiin. Miksi rikotte tahallaan toista käskyä????

• maanantai 11.2
        advr. kirjoitti:

ÄLÄ TEE MITÄÄN KUVAA....!
        Kuvien teko ja esilläpitohan käskyssä kiellettiin. Miksi rikotte tahallaan toista käskyä????

Tämä korvienvälikuume pamplaa käsityksissä, ei Käskyn hengellisessä sisällössä.

Ongelmainen selittää, että kuvia kumarretaan, eikä mene perille ajatus, että asia ei ole näin.

Mutta turhaa selittää, kun ei ole näkökykyä.

Pitkäköön näköalansa, mutta turhaa jauhaa olematonta uudelleen ja uudelleen.

Uskon vain totuuteen, että Kristuksessa vapaana kukaan ei esim. naapurissani kumarra Beetelin kuvia ja siellä kirkossa käyvät palvelevat Herraa tuntien laina Hengen.

Niin, enkä minä ala kumartelemaan b-n mielikuvitusmittanauhaa, jossa kirjain kuolettaa ja estää sanan ilmaisuvapauden, sekä julistuksellisuuden.
        Kirjainopin sisälle on esitetty sellainen väite, joka ei pidä paikkaansa.

• halvat käskyt!
        lukijana sivuilla. kirjoitti:

Vedä henkeä, se kuvapalvonta on sinun päässäsi, tämä Pyhi on varmasti sanonut sulle asiaa, ja niin moni.
        Mutta kierrät sitä kehää korviesi välissä ja pamplaat kuvan kumartamista.
        Se on vain harhakuvitelmasi tuotosta.

Jos olet tämän adventtikirkon jäsen ja tuntuu niin pahalta alttarikuvat, niin lähde mielikuvituksesi baabelista ja asia on selvä.
        Jos et ole, niin taaskaan asia ei sinua koske, koska et jaa niitä arvojasi tämän moitekirkkosi kanssa.

ts. ongelma on sisälläsi, ei ulkopuolellasi.

Ongelma on " lukijana sivulla" sinun omassa päässäsi, vaikka sinä sanot" Ei minun päässäni ole mitään, vikka, vikkaa, vikkaa...niin siellä se on!

Jumala kirjoitti " lukijana sivulla" lakinsa sinun sydämeesi, eli päähäsi, ja siellä lulkee käskyissä selkeästi , " Älä tee itsellesi jumalan kuvaa"

Ja kuitenkin sinä onttopäinen, opetat: " Jeesus on sen näkymättömän Jumalan kuva"..ja samaan aikaan väität että jumalan kuvan saa tehdä.

Eivät ne kuvat ole JUMALAN , eli Jeesuksen kuvia, koska ne ovat epäjumalia, vääriä jumalia, jos Jeesus Jumala seisoisi edessäsii, niin käskyt ovat silti voimassa, et saisi Jeesuksesta kuvaa tehdä, ja sekös keljuttaa?

Kuvan voisit ottaa , mutta on kohteliasta kysyä lupa, saako Jumalan Pojasta ottaa kuvan, ja saatko itse tulla kuvaan mukaan!

Jos olet ylistänyt epäjumalia, ja käsintehtyjä kuvias, niin todennäköisesti Jeesus ei ota sinua kuvaan kanssasi.

Hänhän sanoo: " Mitä
        minulla on tekemistä epäjumalain kanssa"

" mutta myös ylistää epäjumalaa; nämä ovat valinneet omat tiensä" Jes 66: 3

Ja niinkuin " sivuilla vierailija" on mielistinyt pyhn, Jarin, ja adventtikirkon iljetyksiin, niin minäkin valitsen heidän vaivaamisensa" jae
        4
        En minä nyt riemusta kilju , kun teitä vaivataan helvetissä, eikä kukaan tuo sormenpäällään ees vettä lievitykseksi kuumuudessa, ..mutta sanonpahan: " Oma on häpeännä ja tuskanne, nyt kun ei tuskaa ole, ja nyt kun armon ovi on ehkä?..auki, ja tämä asia kun ei uskossa sulaudu teihin kuivettuneisiin oksiin, niin mitäs siinä sitten!

Kuivat oksat tuleen, ja se on siinä,... me kasvatellaan sitten teidän tuhkassa, ihania puita, samoja, joista te teitte epäjumalia!

Ja vihanneksia kasvatamme, ja viinirypäleiden mehussa on siunaus, mutta epäjumalat ovat kirottuja!

Teidän tuhkassa kasvaa kaikki hyvin...syy siihen on omanne!!

"koska he eivät kuulleet, kun minä , benedi puhuin,
        vaan tekivät sitä, mikä on pahaa minun (Herran) silmissäni, ja valitsivat sen, ( epäjumalan) , mikä ei ole minulle otollista. ..jae 4 jatko

Adventistit eivät syö sianlihaa.. mutta he hirnuvat toisten aviopuolisoitten perään, miehet etenkin...ja " saastuttavat minun pyhäkköni kaikilla iljetyksillä ja kaikilla kauhistuksillasi, käännyn minäkin pois, en sääli enkä armahda" Hesekiel 5: 11

Tämän takia teitä vaivataan tulessa.. ja " lukijana sivulla" ei voi huutaa, Isä Aabraham , lähetä Lasarus ( eli Jeesus) lieventämään tuskaani näissä liekeissä,..koska luit jo totuuden, ja teit jo valintasi!

" Muista: " En minä muuta sitä, mikä minun huuliltani on lähtenyt" ..Älä sitten muuta käsityksiäsi, niin meilläkin on parempi mieli kun me katsellaan Uudesta Jerusalemista käsin , avaruudesta, kun teitä vaivataan, vaivalla jonka Herra on teille varannut!! Sanokaamme yhteen ääneen Aamen! terv. benedi

• tyhjäksi perk.teot
        maanantai 11.2 kirjoitti:

Tämä korvienvälikuume pamplaa käsityksissä, ei Käskyn hengellisessä sisällössä.

Ongelmainen selittää, että kuvia kumarretaan, eikä mene perille ajatus, että asia ei ole näin.

Mutta turhaa selittää, kun ei ole näkökykyä.

Pitkäköön näköalansa, mutta turhaa jauhaa olematonta uudelleen ja uudelleen.

Uskon vain totuuteen, että Kristuksessa vapaana kukaan ei esim. naapurissani kumarra Beetelin kuvia ja siellä kirkossa käyvät palvelevat Herraa tuntien laina Hengen.

Niin, enkä minä ala kumartelemaan b-n mielikuvitusmittanauhaa, jossa kirjain kuolettaa ja estää sanan ilmaisuvapauden, sekä julistuksellisuuden.
        Kirjainopin sisälle on esitetty sellainen väite, joka ei pidä paikkaansa.

maanantai 11. 2

Olet todellakin maanantain lapsi, jolloin tehdään viallisia autojakin.

Kirjoitat aivan huuhaata... laitahan vaikka uudeksi aloitukseksi " Millaista on elämä Kristuksessa Jeesuksessa, Jumalassamme"

Kyllä uskovat sinulle onttopäälle, kertovat ,ettei Jumalan palveluksemme ole , Jumalan edessä polvillaan olemista, vaan se on tottelemista, kuuliaisuutta iankaikkiselle evankeliumille.

Kyse on tästä: " Miten soveltuvat yhteen Jumalan temppeli ja epäjumalat"? Sillä me olemme elävän Jumalan temppeli, niinkuin Jumala on sanonut: " Minä olen heissä asuva ja vaeltava heidän keskellään ja oleva heidän Jumalansa , ja he ovat minun kansani" 2 Kor. 6: 16

Etkö tajua, että jos Jumala, Kristus Jeesus henkensä kautta sinussa asuu, niin siellä sun päänupissasi ei asu ajatustakaan epäjumalista, koska ne ovat " ILJETYKSIÄ"

Jos Kristus, Jumalasi sinussa asuu , niin on aivan sairasta, että siellä asuu epäjumalain, mykkien jeesuskuvien kunnioituskin!!

Etkös sinä käsitä että hylkäät näin ARMON ANTAJASI Joona 2: 9
        Mutta etkö olekin liero, käärme, joka on pujahtanut adventtikirkkoon, ja sinä et saa meidän seurakunnassa olla, koska olet pahennukseksi!

Jos olet " elävän Jumalan temppeli, niin et samaan aikaan ole kuolleen jumalan temppeli, siitä me totuudessa vaeltavat pidämme huolen, ja Jumalasi pitää huolen sinun vaivaamisesta helvetissä!

Ei teillä ole ahdasta meidän sydämessämme, mutta ahdas on teidän sydämenne!!

Jumalahan se on minun todistajani, että hänen ei asu epäjumalain kanssa,..ja jos kerran Jumala asuu temppelissäsi, eli aivoissasi, niin eihän siellä saa olla epäjumalan kuvista hajuakaan!

Sinunhan pitää olla samaa mieltä kuin Kristus, ja puhua Jumalan sanoja, eikä omiasi, senkin villiaasin varsa. Kotiaasin varsa, ymmärsi totella Jeesusta ja oli hänelle alamainen, mutta villiaasin varsa ei siihen kykene!!

" Joka syntiä tekee, se on perkeleestä..1 Joh 3: 8...Ja synti on lainrikkomista, joten luetutapas jollain I ja II käsky, ja koita ymmärtää... sillä villiaasin varsa ei osaa lukea, eikä kuule Jumalan Pojan ääntä, kuten kotona syntynyt aasi.

Aasiako seuraat vai aasilla ratsastavaa Jeesusta, kysyy benedi

• vedä henkeä
        tyhjäksi perk.teot kirjoitti:

maanantai 11. 2

Olet todellakin maanantain lapsi, jolloin tehdään viallisia autojakin.

Kirjoitat aivan huuhaata... laitahan vaikka uudeksi aloitukseksi " Millaista on elämä Kristuksessa Jeesuksessa, Jumalassamme"

Kyllä uskovat sinulle onttopäälle, kertovat ,ettei Jumalan palveluksemme ole , Jumalan edessä polvillaan olemista, vaan se on tottelemista, kuuliaisuutta iankaikkiselle evankeliumille.

Kyse on tästä: " Miten soveltuvat yhteen Jumalan temppeli ja epäjumalat"? Sillä me olemme elävän Jumalan temppeli, niinkuin Jumala on sanonut: " Minä olen heissä asuva ja vaeltava heidän keskellään ja oleva heidän Jumalansa , ja he ovat minun kansani" 2 Kor. 6: 16

Etkö tajua, että jos Jumala, Kristus Jeesus henkensä kautta sinussa asuu, niin siellä sun päänupissasi ei asu ajatustakaan epäjumalista, koska ne ovat " ILJETYKSIÄ"

Jos Kristus, Jumalasi sinussa asuu , niin on aivan sairasta, että siellä asuu epäjumalain, mykkien jeesuskuvien kunnioituskin!!

Etkös sinä käsitä että hylkäät näin ARMON ANTAJASI Joona 2: 9
        Mutta etkö olekin liero, käärme, joka on pujahtanut adventtikirkkoon, ja sinä et saa meidän seurakunnassa olla, koska olet pahennukseksi!

Jos olet " elävän Jumalan temppeli, niin et samaan aikaan ole kuolleen jumalan temppeli, siitä me totuudessa vaeltavat pidämme huolen, ja Jumalasi pitää huolen sinun vaivaamisesta helvetissä!

Ei teillä ole ahdasta meidän sydämessämme, mutta ahdas on teidän sydämenne!!

Jumalahan se on minun todistajani, että hänen ei asu epäjumalain kanssa,..ja jos kerran Jumala asuu temppelissäsi, eli aivoissasi, niin eihän siellä saa olla epäjumalan kuvista hajuakaan!

Sinunhan pitää olla samaa mieltä kuin Kristus, ja puhua Jumalan sanoja, eikä omiasi, senkin villiaasin varsa. Kotiaasin varsa, ymmärsi totella Jeesusta ja oli hänelle alamainen, mutta villiaasin varsa ei siihen kykene!!

" Joka syntiä tekee, se on perkeleestä..1 Joh 3: 8...Ja synti on lainrikkomista, joten luetutapas jollain I ja II käsky, ja koita ymmärtää... sillä villiaasin varsa ei osaa lukea, eikä kuule Jumalan Pojan ääntä, kuten kotona syntynyt aasi.

Aasiako seuraat vai aasilla ratsastavaa Jeesusta, kysyy benedi

Edelleen, ongelma on benedin sisällä, ei Jumalassa.

• Armoa se ei ole
        vedä henkeä kirjoitti:

Edelleen, ongelma on benedin sisällä, ei Jumalassa.

Vedä itse henkeä, sillä epäjumalan kuvien kunnioittajilla ei ole iankaikkista elämää.

Itsestäsikö sinä noin sanot, vai onko Jumala tai enkeli taivaasta minusta sinulle sanonut, että, benedin ongelma epäjumalia kohtaan on syntynyt hänen päässään, kun hänellä on epäjumalien polttolaitos.. Y-tunnus on.-..mutta yrityksen toimialaan lisäystä ei ole vielä tehty!

Sinun suusi saattaa sinun pääsi vaaraan Jumalan silmien edessä!

Ihmettele että Herra antaa sinun vetää omaa henkeään, vaikka taistelet Jumalaa vastaan!

• Benedi, missä olet?
        Armoa se ei ole kirjoitti:

Vedä itse henkeä, sillä epäjumalan kuvien kunnioittajilla ei ole iankaikkista elämää.

Itsestäsikö sinä noin sanot, vai onko Jumala tai enkeli taivaasta minusta sinulle sanonut, että, benedin ongelma epäjumalia kohtaan on syntynyt hänen päässään, kun hänellä on epäjumalien polttolaitos.. Y-tunnus on.-..mutta yrityksen toimialaan lisäystä ei ole vielä tehty!

Ihmettele että Herra antaa sinun vetää omaa henkeään, vaikka taistelet Jumalaa vastaan!

Pyhä Henki ei sisälläni yhdy sinun näkemyksiin siksi, kun kirjaimesi surmaa Hengen.
        Kyse on pääsi tulkinta, ei Hengen ilmoitus, siinä ero.

Siksi suuni tunnustaa Pyhän Hengen ilmoituksen sisällön ja Hengen eroittamisen lahja julistaa sanomasi sisällöstä sen ihmismielen luoman tulkinnan.

Taisteluni ei ole Jumalaa vastaan, eikä Sanaa vastaan, vaan päinvastoin, kerron sinulla olevan ongelman.

Kirjaimesi on kuollut Isän edessä, koska se on farisealainen, sekä lain Henkeä vastaan. Luot käsityksen visiosi keskukseen, että veljesi tahi sisaresi on kuvainpalvoja, siltä pohjalta asetat itsesi tuomariksi, tuomitset henkesi mitalla, jolla mittaat Sanaa väärin.
        Kahlitset Sanan, Sanan joka loi taivaan ja maan.
        Alat itse sanaksi. Se sanasi taistelee Jahveasi vastaan, koska sinä puhut, mutta et kuuntele, missä Benedi on.

Benedi on unohtanut Lk 10. luvun opetuksen laupiaasta samarialaisesta, koska lainopettajaa pitää Jeesus opettaa.
        Lain Henki on sinulta kateissa, koska henki sinussa on kovakuin kivi.

Siksi kuljet kivet taskussa ja sinun pitäisi oppia tuntemaan Kristus sisäisesti.

Senjälkeen Jeesuksen opetus, "Mene ja tee sinä samoin."

Sitten vasta sinulla on elämä edessä.

• palvonnasta vapaa

Eikä yhdelläkään minkään synnin tekijällä!

Ilman Jeesusta olemme kaikki tuhoon tuomittuja, niin syyttäjä benedi kuin jokainen meistä.

Toisten syyttäminen on synti, ei se että ainä näet ympärilläsi erilaisia uskonnollisiakin kuvia. Sinä tuskin olet niitä edes tehnyt, joten sinua ei siitäkään voi syyttää.

Joilakin nousee vain yksi asia ylitse muiden niin että Jumalan armo Kristuksessa pyrkii unohtumaan, kuten benedin tapauksessa on selvästi käynyt.

• Turvasatamassa olen*

Armoa se ei ole:lelle

Katso itseäsi benedi, toisten kivittäjä ja kadotukseen tuomitsija!

Millä OIKEUDELLA olet ottanut syyttäjä-tuomarin viran itsellesi, oletko SINÄ synnitön, kun pystyt toisia syyttämään synnistä, jota he eivät edes ole tehneet?

Kuinkahan moni on edes koskaan TEHNYT minkäänlaista epäjumalan kuvaa?

Sitäpaitsi, niitä jotka Kristuksessa ovat ei koske mitkään ihmissyytökset, sillä he ovat turvamuurin sisällä, sinne ei pahan nuolet yllä.

• hyvä Pali

Pali -tosimies on adventisti itsekin, Kuopiosta, asuu Turun seudulla, on käynyt Beetelissä.. ei valehtelisi tällaista asiaa

• peilikuva<
        halvat käskyt! kirjoitti:

Ongelma on " lukijana sivulla" sinun omassa päässäsi, vaikka sinä sanot" Ei minun päässäni ole mitään, vikka, vikkaa, vikkaa...niin siellä se on!

Jumala kirjoitti " lukijana sivulla" lakinsa sinun sydämeesi, eli päähäsi, ja siellä lulkee käskyissä selkeästi , " Älä tee itsellesi jumalan kuvaa"

Ja kuitenkin sinä onttopäinen, opetat: " Jeesus on sen näkymättömän Jumalan kuva"..ja samaan aikaan väität että jumalan kuvan saa tehdä.

Eivät ne kuvat ole JUMALAN , eli Jeesuksen kuvia, koska ne ovat epäjumalia, vääriä jumalia, jos Jeesus Jumala seisoisi edessäsii, niin käskyt ovat silti voimassa, et saisi Jeesuksesta kuvaa tehdä, ja sekös keljuttaa?

Kuvan voisit ottaa , mutta on kohteliasta kysyä lupa, saako Jumalan Pojasta ottaa kuvan, ja saatko itse tulla kuvaan mukaan!

Jos olet ylistänyt epäjumalia, ja käsintehtyjä kuvias, niin todennäköisesti Jeesus ei ota sinua kuvaan kanssasi.

Hänhän sanoo: " Mitä
        minulla on tekemistä epäjumalain kanssa"

" mutta myös ylistää epäjumalaa; nämä ovat valinneet omat tiensä" Jes 66: 3

Ja niinkuin " sivuilla vierailija" on mielistinyt pyhn, Jarin, ja adventtikirkon iljetyksiin, niin minäkin valitsen heidän vaivaamisensa" jae
        4
        En minä nyt riemusta kilju , kun teitä vaivataan helvetissä, eikä kukaan tuo sormenpäällään ees vettä lievitykseksi kuumuudessa, ..mutta sanonpahan: " Oma on häpeännä ja tuskanne, nyt kun ei tuskaa ole, ja nyt kun armon ovi on ehkä?..auki, ja tämä asia kun ei uskossa sulaudu teihin kuivettuneisiin oksiin, niin mitäs siinä sitten!

Kuivat oksat tuleen, ja se on siinä,... me kasvatellaan sitten teidän tuhkassa, ihania puita, samoja, joista te teitte epäjumalia!

Ja vihanneksia kasvatamme, ja viinirypäleiden mehussa on siunaus, mutta epäjumalat ovat kirottuja!

Teidän tuhkassa kasvaa kaikki hyvin...syy siihen on omanne!!

"koska he eivät kuulleet, kun minä , benedi puhuin,
        vaan tekivät sitä, mikä on pahaa minun (Herran) silmissäni, ja valitsivat sen, ( epäjumalan) , mikä ei ole minulle otollista. ..jae 4 jatko

Adventistit eivät syö sianlihaa.. mutta he hirnuvat toisten aviopuolisoitten perään, miehet etenkin...ja " saastuttavat minun pyhäkköni kaikilla iljetyksillä ja kaikilla kauhistuksillasi, käännyn minäkin pois, en sääli enkä armahda" Hesekiel 5: 11

Tämän takia teitä vaivataan tulessa.. ja " lukijana sivulla" ei voi huutaa, Isä Aabraham , lähetä Lasarus ( eli Jeesus) lieventämään tuskaani näissä liekeissä,..koska luit jo totuuden, ja teit jo valintasi!

" Muista: " En minä muuta sitä, mikä minun huuliltani on lähtenyt" ..Älä sitten muuta käsityksiäsi, niin meilläkin on parempi mieli kun me katsellaan Uudesta Jerusalemista käsin , avaruudesta, kun teitä vaivataan, vaivalla jonka Herra on teille varannut!! Sanokaamme yhteen ääneen Aamen! terv. benedi

Katso peiliin jos uskallat, sieltä näkyy JUMALAN KUVA,sillä omaksi kuvakseen hän loi meidät.

• Hei !

Katso käsky missä kielto on annettu;

2 Moos 20:3-5.. - Mistä siinä on kysymys? Selvitä se itsellesi.

Sitten katsot vaikka 1 Kun 6:23-28, -Mahtavia olivat eikö vain ?
      Isoja ja mahtavia teki Jumalan temppeliin.

Vain yksi esimerkki. Lain taulujen päällä oli kaksi ( ? ) mitä ne olivat koristeita ?

Siis homman nimi on tämä;
      - Pitää osata erottaa epäjumalat koristeista !

yst-t. jari

• Amen sanoo Jari

Tyhmä ja ymmärtämätön Jari!

Kyse ei ole enkelin kuvista, ..eikä Jarin kuvista, joita voi pitää puhelinpylväissä tekstillä Wanted..1000 €

Molemmat, niin Jari kuin enkelit ovat luotuja, .. ja molemmat ovat asetettu varjelemaan Jumalan seurakuntaa, ja lakia!

S a a t a n a oli enkeli, ja hän vartioitsi Jumalan lakia...Jumalan vuorella.. joten on oikein sopivaa, että asetatte enkelin kuvan Beeteliin..jumalan kuvan sijalle!

Nimittäin Jari on opettanut meille että " Jeesus on sen näkymättömän Jumalan kuva"!! Ja pyh on sanonut siihen amen!

Ja amen , sokea pyh on sanonut , myös luettuaan ääneen I ja II. käskyn

" Älä tee itsellesi jumalan kuvaa!!!! Mutta nyt heti voitte ryhtyä väsäämään enkelin kuvia, kuten Jari ehdotti, ja sanoi etteivät ne ole näkymättömän Jumalan kuvia!...vaan palvelevia henkiä..meitä varten lähetettyjä!

Jos Jari maalaa enkelin ja sanoo: " Tässä on lunastajani ja syntieni sovittajan kuva...niin me nauramme katketaksemme..ja Jari on naama punaisena häpeästä!

• Amen sanoo Jari kirjoitti:

Tyhmä ja ymmärtämätön Jari!

Kyse ei ole enkelin kuvista, ..eikä Jarin kuvista, joita voi pitää puhelinpylväissä tekstillä Wanted..1000 €

Molemmat, niin Jari kuin enkelit ovat luotuja, .. ja molemmat ovat asetettu varjelemaan Jumalan seurakuntaa, ja lakia!

S a a t a n a oli enkeli, ja hän vartioitsi Jumalan lakia...Jumalan vuorella.. joten on oikein sopivaa, että asetatte enkelin kuvan Beeteliin..jumalan kuvan sijalle!

Nimittäin Jari on opettanut meille että " Jeesus on sen näkymättömän Jumalan kuva"!! Ja pyh on sanonut siihen amen!

Ja amen , sokea pyh on sanonut , myös luettuaan ääneen I ja II. käskyn

" Älä tee itsellesi jumalan kuvaa!!!! Mutta nyt heti voitte ryhtyä väsäämään enkelin kuvia, kuten Jari ehdotti, ja sanoi etteivät ne ole näkymättömän Jumalan kuvia!...vaan palvelevia henkiä..meitä varten lähetettyjä!

Jos Jari maalaa enkelin ja sanoo: " Tässä on lunastajani ja syntieni sovittajan kuva...niin me nauramme katketaksemme..ja Jari on naama punaisena häpeästä!

Lisäys asiaan:

Koristeet ja kuvien palvonta on kaksi eri asiaa.
        Kuvia käytetään somisteena ja koristeena sisustuksessa, nk Salomokin käytti, arkin kannessa oli lain taulujen päällä kaksi kerubia koristeena.
        Kuvien palvonta jumalan veroisina on sitten toinen juttu, se on sama kun alkaa luulemaan kuvalla olevan jotakin voimaa tai tekee jonun konkrteettisemman epäjumalan, mutta kirkon seinillä kuvat saa olla koristeina.

Enkeli- ja Jeesus kuvat monesti vie ajatukset hengellisiin. Sängyn päällä Jeesus-lammastaulu tuo Jeesuksen mieleen joka ilta. Voi olla hyväksikin. Ei tauluakaan pidä Jumalaksi luulla.

jari

• Hädän leipää tulossa
        jarinhotelli kirjoitti:

Lisäys asiaan:

Koristeet ja kuvien palvonta on kaksi eri asiaa.
        Kuvia käytetään somisteena ja koristeena sisustuksessa, nk Salomokin käytti, arkin kannessa oli lain taulujen päällä kaksi kerubia koristeena.
        Kuvien palvonta jumalan veroisina on sitten toinen juttu, se on sama kun alkaa luulemaan kuvalla olevan jotakin voimaa tai tekee jonun konkrteettisemman epäjumalan, mutta kirkon seinillä kuvat saa olla koristeina.

Enkeli- ja Jeesus kuvat monesti vie ajatukset hengellisiin. Sängyn päällä Jeesus-lammastaulu tuo Jeesuksen mieleen joka ilta. Voi olla hyväksikin. Ei tauluakaan pidä Jumalaksi luulla.

jari

Eiväthän enkelikuvat ole syntiä, sillä enkeleitä me emme kumarra, ja palvo, koska ne ovat palvelevia henkiä meitä varten lähetettyjä, jotka saamme autuuden periä.

Mutta Jeesus Kristus on sen näkymättömän JUmalan kuva, ( Isänsä kuva), ja käskyt kertovat: " Älä tee itsellesi jumalan kuvaa"

Jos kuulet takaasi sanan: " Tässä on tie, sitä käykää"..niin, " Silloin sinä havaitset saastaiseksi veistettyjen jumalankuviesi hopeapäällystyksen ja valettujen ( Kirjatoimella) painettujen jumalankuviesi kultakuoren; sinä viskaat ne pois kuin INHOTUKSEN, sinä sanot niille : " ULOS"! Jes 30: 22

Mutta tämä harhaopettaja Jari, ja pyh, eivät suostu näin sanomaan, ..koska he kätkeytyvät opettajaltaan, ja katselevat mieluummin käsintehtyjä opettajia, kuin uskossa näkymätöntä opettajaa!

Nämä valheveljet, poikkeavat milloin oikealle , ja milloin vasemmalle opetuksessaan,..mutta he eivät halua kuulla takansaa sanaa: " Tässä on tie ,sitä käykää"

Miksi se ääni kuuluu Jari Laurilan takaa?? No, siksi että hän on heittänyt elävän Jumalan takkseen, ja pitää kuolleita käsintehtyjä jumalia silmäinsä edessä!

Jos et nyt Jari tee parannusta, niin älä lähde ensi kesänä pyöräretkelle, sillä: " Ketä Herra rakastaa sitä hän kurittaa!!

terv. benedi

• Hädän leipää tulossa kirjoitti:

Eiväthän enkelikuvat ole syntiä, sillä enkeleitä me emme kumarra, ja palvo, koska ne ovat palvelevia henkiä meitä varten lähetettyjä, jotka saamme autuuden periä.

Mutta Jeesus Kristus on sen näkymättömän JUmalan kuva, ( Isänsä kuva), ja käskyt kertovat: " Älä tee itsellesi jumalan kuvaa"

Jos kuulet takaasi sanan: " Tässä on tie, sitä käykää"..niin, " Silloin sinä havaitset saastaiseksi veistettyjen jumalankuviesi hopeapäällystyksen ja valettujen ( Kirjatoimella) painettujen jumalankuviesi kultakuoren; sinä viskaat ne pois kuin INHOTUKSEN, sinä sanot niille : " ULOS"! Jes 30: 22

Mutta tämä harhaopettaja Jari, ja pyh, eivät suostu näin sanomaan, ..koska he kätkeytyvät opettajaltaan, ja katselevat mieluummin käsintehtyjä opettajia, kuin uskossa näkymätöntä opettajaa!

Nämä valheveljet, poikkeavat milloin oikealle , ja milloin vasemmalle opetuksessaan,..mutta he eivät halua kuulla takansaa sanaa: " Tässä on tie ,sitä käykää"

Miksi se ääni kuuluu Jari Laurilan takaa?? No, siksi että hän on heittänyt elävän Jumalan takkseen, ja pitää kuolleita käsintehtyjä jumalia silmäinsä edessä!

Jos et nyt Jari tee parannusta, niin älä lähde ensi kesänä pyöräretkelle, sillä: " Ketä Herra rakastaa sitä hän kurittaa!!

terv. benedi

Hei !

Kyse epäjumalanpalvonnassa on kuvien palvomisesta jumalina, kuvitelmissa että kuvilla on jotakin voimaa. Kyse ei ole kirkkojen koristeista ja somisteista.

Israel kääntyi epäjumalanpalvonnan puoleen historiansa aikana usein ja toistuvasti.

Ihminen voi tehdä epäjumalia mistä hyvänsä, epäjumala on joku asia mitä ihminen elämässään eniten rakastaa. Se voi olla vatsa, ureilu, auto. kesähuvila, jne., jne.
        Ihmisen sydän pitäisi olla ensisijaisesti kiintyneenä Kristukseen, Jumalaan ja pyhiin asioihin. Hebr 12:14, Ilm 14:12.

Välttämättä joku tuntematon henkilö puskasta huutelijana ei ole oikea arvioimaan ihmisen sydämen tilaa. Jumala näkee ihmisen sydämen toisella tavalla kuin joku puskajussi paska housuissa., Heh.

Kaikkea hyvää vaan kirjoittajalle, Jumala kyllä itse katsoo palvelijansa, Jumalan housuihin ei pidä asettua arvioimaan ihmisiä niin tarkasti. Kyllä Jumalan paikalle aina tunkua on seurakunnissa, joka toinen suurinpiirtein usein, mutta legitimiteettiä ei ylhäältä sellaiseen myönnetä.

Minusta Jumlakaan ei voi pakottaa ihmistä sellaisiin seuroihin missä ei ainokaistakaan suopeata ihmistä tai -ystävää, mutta ihmisten piirit ovat mitä ovat, aina syntyy ristitiitoja missä ihmisiä ja minulla ei ole syytöksiä ollut koskaan henkilökohtaisia.

Jos kirjoittaja tarkoittaa seurakuntaa on se toki oikea paikka ja asiaan kuuluva, En suosita ketään niin ahkeraksi kuin itse olin Jumalan työssä. Kun uupuu ja masentuu uupumuksen seurauksena ja turhautuukin on toipumisaika yleensä vähintään kymmenen vuotta että voisi ajatella entisiä tehtäviäänkin. Työuupumukseni oli sellainen että meni 20 (kaksikymmentä) vuotta ennenkuin saatoin ajatella entistä alaa että olisin voinut palata entisiin työtehtäviin. Uupumuksien jälkeen on aina alan vaihto edessä.

Minä kirjoittelen Raamattuhotelliani nyt, on enää yksi pöytälaatikossa puhtaaksi kirjoittamatta ja päivitettynä on kuusikymmentä sellaista tekstiä joka kaipaa viimeistelyä vielä. Saatan niin toki aina ajan saatossa pikku lisäystä tehdä.
        Sitten on pöytälaatikossa listassa 300 (kolmesataa) aihetta mistä voin kirjoittaa. Minulla on muutakin tekemistä kyllä. Viime aikana tein tekstejä pöytälaatikosta pois päivitin ne kun nyt osaan kotisivuillani operoimisen itse kaikin puolin.

Jumalan siunausta

yst. t. jari

• Lisäys:

On aivan oikein olla Jumalan edessä "aralla mielellä" ja pali-tosimiehenkin selevittää asiat miten oikein on?

Muistan kun itse joskus pohdin kysymystä. Jes 57:15, 66:2

jari

• WANTED

Kuva puhuu enemmän kuin tuhat sanaa - otapa kuvaraamattu kouraan.
      Niin Fariseus Benediläinen - etsintäkuulutetuista pitää laittaa näköiskuvia, jotta löydetään. Löytöetkellä Jumalan yhteyteen on niinikään kiva nähdä opastavia / johdattavia / toivoa antavia kuvia. "Kukaan ei ole Jumalaa milloinkaan nähnyt".
      Mutta kun hänet meille kuvataan, ehkä tunnistamme hänet, kun kohtaamme.

• mutta kun ei

Hei, te henkiin jääneet!

"Eivät ne mitään ymmärrä, jotka kantavat puukuviansa
        ja rukoilevat Jumalaa joka ei voi auttaa" Jes 45: 20

Emmepäs rukoile, vaan Jumalaa sanoo pyh! Eipä se onnistu , koska rikoitte jo I ja II käskyn....niin III . käsky kertoo: " Älä turhaan lausu Herran sinun Jumalasi nimeä"

ei hän sinua kuule. " Minä kuulen niitä, jotka totuudessa minua avuksi huutavat"

Jos huudat Jumalaasi avuksi , ja olet tehnyt muita jumalia hänen rinnalleen,..jumalan kuvan.. niin turhaan huudat eihän sinua kuule!!

Kuulee, kuulee, sanoo pyh! , joten älä benedi höpötä.

En tietenkään höpötä. ..sillä puhun totuuden ja toimen sanoja!!

" Kun sinä huudat, auttakoon sinua jumaliesi joukkpo!!
        Mutta tuuli vie ne kaikki,
        henkäys ottaa ne pois.

Mutta joka minuun turvaa, se perii maan ja ottaa omaksensa minun pyhän vuoreni" Jes 57: 13

En usko tuohon Raamatun kohtaan sanoo Jari ja pyh!!

Ole uskomatta, mutta olen rukoillut ja nyt rukoilen ettei pyhin rukouksia tultaisi kuuntelemaan, ..hänellä kun on riittävän monta jumalaa, kuulkoot ne häntä.

Älköön pyhiä kutsuttako pyhäksi kansaksi, Herran lunastetuksi"
        Anna Herra hänelle palkka hänen jumaliensa mukaan!..Sillä hänen huulensa puhuvat valhetta ja kieli latelee petosta, koska ei uskalla sanoa, ketku johtajilleen Beetelin jumalasta...ja nyt ulos ja heti!

• äidin syli

Antti puhut asiaa!

>>Kuva puhuu enemmän kuin tuhat sanaa

• pyh!
        mutta kun ei kirjoitti:

Hei, te henkiin jääneet!

"Eivät ne mitään ymmärrä, jotka kantavat puukuviansa
        ja rukoilevat Jumalaa joka ei voi auttaa" Jes 45: 20

Emmepäs rukoile, vaan Jumalaa sanoo pyh! Eipä se onnistu , koska rikoitte jo I ja II käskyn....niin III . käsky kertoo: " Älä turhaan lausu Herran sinun Jumalasi nimeä"

ei hän sinua kuule. " Minä kuulen niitä, jotka totuudessa minua avuksi huutavat"

Jos huudat Jumalaasi avuksi , ja olet tehnyt muita jumalia hänen rinnalleen,..jumalan kuvan.. niin turhaan huudat eihän sinua kuule!!

Kuulee, kuulee, sanoo pyh! , joten älä benedi höpötä.

En tietenkään höpötä. ..sillä puhun totuuden ja toimen sanoja!!

" Kun sinä huudat, auttakoon sinua jumaliesi joukkpo!!
        Mutta tuuli vie ne kaikki,
        henkäys ottaa ne pois.

Mutta joka minuun turvaa, se perii maan ja ottaa omaksensa minun pyhän vuoreni" Jes 57: 13

En usko tuohon Raamatun kohtaan sanoo Jari ja pyh!!

Ole uskomatta, mutta olen rukoillut ja nyt rukoilen ettei pyhin rukouksia tultaisi kuuntelemaan, ..hänellä kun on riittävän monta jumalaa, kuulkoot ne häntä.

Älköön pyhiä kutsuttako pyhäksi kansaksi, Herran lunastetuksi"
        Anna Herra hänelle palkka hänen jumaliensa mukaan!..Sillä hänen huulensa puhuvat valhetta ja kieli latelee petosta, koska ei uskalla sanoa, ketku johtajilleen Beetelin jumalasta...ja nyt ulos ja heti!

Sinulla ei ole järkeä ollenkaan tässä höpinässäsi. Kuka meistä muka kuvia palvoo? Ei kukaan. Katkeruus kirkkoa kohtaa sinussa puhuu.

• eikös vain?
        pyh! kirjoitti:

Sinulla ei ole järkeä ollenkaan tässä höpinässäsi. Kuka meistä muka kuvia palvoo? Ei kukaan. Katkeruus kirkkoa kohtaa sinussa puhuu.

Missä sinun ymmärryksesi, pyh on??

Kukaan ,joka vähänkin tajuaa Jumalan valtakunnan salaisuuksia, ei ole katkera kirkolle... sillä Jumala ei asu käsintehdyissä kirkoissa!!

Pyh on katkera Jumalan muuttumattomille käskyille... sillä hän ei niin hölmö ole, etteikö tietäisi, ettei jeesus kuvat seinille ilman epäjumalan palvelusta sinne päädy.

Ja onko teistä koskaan kukaan kuullut, että epäjumala olisi tullut huutelemaan ja möykkäämään, tosi -mies Palille tai Benedille, siitä kun heidän ( pyhin ja Jarin) epäjumaliansa , jeesus kuvia, herjataan ja häväistään???

Ei tod...vaan epäjumalanpalvelija ponnahtaa jostain paikalle ja alkaa puolustaa mykkää, kuuroa, sokeaa jumalan kuvaa.

Epäjumalan palvelija pyyhkii pölyt siitä, ja kiinnittelee sen takaisin seinälle, kun se putoaa, ..he myös yrittävät pitää ne seinillä, kun benedi ja monet vaativat;:

" Poistakaa vieraat jumalat, joita teillä on keskuudessanne" 1 Moos 35: 1

Epäjumalankuvat ovat varastettuja, sillä me ostamme kaiken Jumalaltamme... rahatta ja hinnatta"!!..Ja Jumalamme, Isänsä kuva, ei myy meille epäjumalia.. nämä ketkut, pyh, jari, Taisto Hilberg..ja muutamia muita ovat tehneet kirkostamme ryövärin luolan!!

Jumalamme kunnia on ryöstetty, ja annettu joillekin kirotuille taiteilijoille, uskovien tilauksesta... kyllä Jumalamme varmaan sallii pahojen henkien ajaa teidät jyrkänteeltä alas... ainakin 2000 sikaa.. aluksi

• te kirotut
        pyh! kirjoitti:

Pyh, sinä katkera mies!

!" Jumalaa ei kukaan ole koskaan meistä nähnyt" 1 Joh 4: 12

Sillä kukaan niistä jotka Jumalan näkivät , n. 2000 v sitten..ei ole elossa.
        Ja Apostolit jotka Jeesuksen olivat nähneet, eivät kertoneet evankeliumissa millaiselta Jeesus näytii,... sitävastoin he kirjoittivat Raamatun täyteen, mitä Jeesus teki!!

Nyt pyh, ja susi pah.. haluavat tietää miltä Jumala on näyttänyt 2000 v sitten, kun tuli lihaksi ja luiksi!

Ja kun muu ei auta, valehdellaan ja varastetaan Jeesukselta hänen kunninasa, ja tehdään , hänestä kuvia, vaikka nekään, kukaan heistä, jotka Jeesuksen näkivät eivät tehneet hänestä kuvia,..koska Jumalan laki oli heillä sydämessään!

Ja jumalattomat eivät viitsineet tehdä kuvia miehestä joka oli rikollisen maineessa,
        jossain vaiheessa " Kirottu olkoon jokainen joka puuhun on ripustettu"

Nyt jumalankuvan maalarit ovat puuhun ripustettuja ja kirottuja, ja Jeesus ei heitä ristinpuulta alas ota, vaikka huuto taivaaseen tuleekin.

" Minä kuulen niitä, jotka totuudessa minua avuksi huutavat"

Kuka nyt epäjumalanmaalareita, kuten Siikasalmellakin on sellainen , kuulisi

" Kirottu olkoon epäjumalan maalari, ja se joka sen (kuvan) salaa pystyttää"!!
        Keltä mukamas lupa siihen on kysyttävä!? Jumalaltahan te kysytte neuvoa muihinkin asiohin, rukouspiireissänne.

Kysykää rukouskokouksessa, antaako Jumala luvan pystyttää epäjumalan kuvia??? terv. benedi

• jyvät laariin

Raamatun kirjureita vannotettiin: " Älä lisää siihen mitään äläkä ota mitään siitä pois"

Jumalan sana on pyhä! Jos joku on painanut kuvaraamatun, niin sen on vihamies tehnyt,..hän on kylvänyt lustetta Jumalan meille antamien jyvien joukkoon,...ja lusteet poltetaan " Mutta vilja kootkaa minun aittaani" sanoo Jumalamme, Jeesus

• pyh!
        te kirotut kirjoitti:

Pyh, sinä katkera mies!

!" Jumalaa ei kukaan ole koskaan meistä nähnyt" 1 Joh 4: 12

Sillä kukaan niistä jotka Jumalan näkivät , n. 2000 v sitten..ei ole elossa.
        Ja Apostolit jotka Jeesuksen olivat nähneet, eivät kertoneet evankeliumissa millaiselta Jeesus näytii,... sitävastoin he kirjoittivat Raamatun täyteen, mitä Jeesus teki!!

Nyt pyh, ja susi pah.. haluavat tietää miltä Jumala on näyttänyt 2000 v sitten, kun tuli lihaksi ja luiksi!

Ja kun muu ei auta, valehdellaan ja varastetaan Jeesukselta hänen kunninasa, ja tehdään , hänestä kuvia, vaikka nekään, kukaan heistä, jotka Jeesuksen näkivät eivät tehneet hänestä kuvia,..koska Jumalan laki oli heillä sydämessään!

Ja jumalattomat eivät viitsineet tehdä kuvia miehestä joka oli rikollisen maineessa,
        jossain vaiheessa " Kirottu olkoon jokainen joka puuhun on ripustettu"

Nyt jumalankuvan maalarit ovat puuhun ripustettuja ja kirottuja, ja Jeesus ei heitä ristinpuulta alas ota, vaikka huuto taivaaseen tuleekin.

" Minä kuulen niitä, jotka totuudessa minua avuksi huutavat"

Kuka nyt epäjumalanmaalareita, kuten Siikasalmellakin on sellainen , kuulisi

" Kirottu olkoon epäjumalan maalari, ja se joka sen (kuvan) salaa pystyttää"!!
        Keltä mukamas lupa siihen on kysyttävä!? Jumalaltahan te kysytte neuvoa muihinkin asiohin, rukouspiireissänne.

Kysykää rukouskokouksessa, antaako Jumala luvan pystyttää epäjumalan kuvia??? terv. benedi

Kyllä huomaa, että sinulla ei ole mitään hajuakaan, mitä I ja II käsky tarkoittavat. Kiroat ihmisiä ilman oikeaa syytä. Katkeruus ja syntisi sinussa puhuu. Voi voi.

• lopettakaa kiusaamin

jari sanoo... muistan kun itse pohdin jes 66:2 kysymystä.

jolla on arka tunto , minun sanani edessä..jai tarkoittaa I ja II sta käskyä..." joka myös ylistää epäjumalaa" jae 3

Sitähän se pyh ja pah tekee koko ajan!

• kalisoo aivan

Benkulla on tylsä puukko, se ei saa rommaaniakaan herreille.

Katsos benkku, näillä atventisteillä on raamatullisesti terve Hengellinen usko.

Tämä yhtenmiehen sota on vain törppöjen kalistelua, ihmismieken jorinoita, jota on alettu parranvälistä pärryyttämmään, jopa niin, että on manattu sanan jumalaa mukaan.
      Mutta Jumala, Jahve ei ole sanoissasi matkassa, koska puhut vain lainhengessä, mutta et Sanan Hengessä.

Benkku on kuallu kirjaimensa ääreen, mutta henkken meteli on kova.

• Kuka jää eloon?

Kalisoo, kalisoo... " Kun Jumalan pojat ( kristityt) tulivat herran eteen, tuli myöskin s a a t a n a näköjään heidän joukossaan!..Kalisoo vaikuttaa käärmeeltä.. joka kalisuttaa pyrstöään

Kun Herra ei enää teitä kuulee, koska teillä on vääryys sydämessänne Ps 66: 18...niin te toivotte että Jari, pyh, kuulisi teitä.

Teistä huomaa, kun teidän henkeä tutkii, ettei se pysy uskollisena Jumalalle.. koska tämä sukupolvi on avionrikkoja ja kapinoiva ja niskoitteleva sukupolvi.

"Älköön sinulla olko muukalaista jumalaa,
        äläkä kumarra vierasta jumalaa Ps 89: 10...Mutta pyh ja Jari sanovat.. " Nämä jumalat ovat meidän jumaliamme.. emmekkä me ole vieraita emmekkä muukalaisia, vaan Jumalan perhettä!

Minä, benedi on Jumalan poika, ja Korkeimman poika..ja muitakin meitä on Ps 82: 6
        Mutta teidät on vihamies kylvänyt Jumalan peltoon... ja Raamattu kertoo että meidän on kasvateltava teitä elonleikkuuseen saakka... ja me emme saa nyhtää teitä pellosta, ettemme nyhtäisi oikeata vehnääkin!

Mutta luste on lustetta, eikä siitä tule vehnää, vaikka se saa sateen ajallaan, ja lämmön, kuten oikeakin vehnä!

Jumalattomat nääs pysyvät jumalattomina!

Muistutan, ja kysyn : " Kerrotaanko haudassa Jumalan armosta, manalassa Kristuksen uskollisuudesta?

Pyh uskoo sielunvaellukseen, ja siksi on uskaltanut hyljätä Jumalan lain, samoin kuin Antti ja Jari..muitakin tähän lustenippuun löytyy

• pyh!
        Kuka jää eloon? kirjoitti:

Kalisoo, kalisoo... " Kun Jumalan pojat ( kristityt) tulivat herran eteen, tuli myöskin s a a t a n a näköjään heidän joukossaan!..Kalisoo vaikuttaa käärmeeltä.. joka kalisuttaa pyrstöään

Kun Herra ei enää teitä kuulee, koska teillä on vääryys sydämessänne Ps 66: 18...niin te toivotte että Jari, pyh, kuulisi teitä.

Teistä huomaa, kun teidän henkeä tutkii, ettei se pysy uskollisena Jumalalle.. koska tämä sukupolvi on avionrikkoja ja kapinoiva ja niskoitteleva sukupolvi.

äläkä kumarra vierasta jumalaa Ps 89: 10...Mutta pyh ja Jari sanovat.. " Nämä jumalat ovat meidän jumaliamme.. emmekkä me ole vieraita emmekkä muukalaisia, vaan Jumalan perhettä!

Minä, benedi on Jumalan poika, ja Korkeimman poika..ja muitakin meitä on Ps 82: 6
        Mutta teidät on vihamies kylvänyt Jumalan peltoon... ja Raamattu kertoo että meidän on kasvateltava teitä elonleikkuuseen saakka... ja me emme saa nyhtää teitä pellosta, ettemme nyhtäisi oikeata vehnääkin!

Mutta luste on lustetta, eikä siitä tule vehnää, vaikka se saa sateen ajallaan, ja lämmön, kuten oikeakin vehnä!

Muistutan, ja kysyn : " Kerrotaanko haudassa Jumalan armosta, manalassa Kristuksen uskollisuudesta?

Pyh uskoo sielunvaellukseen, ja siksi on uskaltanut hyljätä Jumalan lain, samoin kuin Antti ja Jari..muitakin tähän lustenippuun löytyy

Höpöhöpön. En todellakaan usko mihinkään sielunvaellukseen.

• Kuka jää eloon? kirjoitti:

Ja sinä kirjoitit sellaista mikä ei ole totta - siksi ei kirjoituksiisi voi luottaa.

• Lunastajani elää

Vai että epäjumalan kuvaa?

Minä en ole nähnyt siellä yhtään epäjumalan kuvaa, sensijaan kylläkin Jeesuksen, Jumalan Pojan kuvan. Huomio vielä: JEESUS EI OLE EPÄJUMALA, eikä Hänen kuvansa ole epäjumalan kuva.

Kuvat kertovat Jeesuksen vaelluksesta maanpäällä. Itsellänikin on suuri kokoinen kuva Vapahtajastani, siinä kuvassa Jeesus rukoilee Öljymäellä.

• Onko paha sanoma?

"Lunastajani elää.". Hän on törkeä Jumalan pilkkaaja, ja hänen häpeänsä on hänen kunniansa!uomen kansoilla... samoja kuvia... ne ovat kansojen jumalia..eivät ne ole Taivaan Jumala! vrt Ps 96: 5

Beetelissä kumarretaan kuvia.. olen minä siellä joskus käynyt...ja kansa kumartui epäjumalansa edessä,..sen on moni muukin nähnyt ja voi todistaa.

"Kaikki kuvain kumartajat joutuvat häpeään,
        kaikki jotka epäjumalista kerskaavat, Kumartakaa häntä, (Jeesusta) kaikki jumalat Ps 97: 7

Pyh sanoo, eihän me siellä epäjumalaa kumarreta, vaan Taivaan Jumalaa!! Höpö, höpö.. Mitenkä sinä ja seurakunta mukamas voitte kumartaa Taivaan Jumalaa, kun hän ei ole kumarrushetkellä silmäinne edessä??? On vain epäjumala, jonka puoleen katsotte!

Jeesus on kertonut monta kertaa ettei hän ole kumarrettavana epäjumalain kanssa.
        Hän kertoi että " Minut he heittivät selkänsä taa"!!..Ja kumarsivat vierasta jumalaa!

Israelin kansa teki näin: " he vaihtoivat Kunniansa ruohoa syövän härän kuvaan" Ps 106: 20

Adventtikansa on vaihtakut Kunniansa ( Jeesuksen) ..mykän ja sokean ja kuuron, pitkätukka miehen kuvaan, jolla on kaapu.. esittämässä Aabrahamin helmaa!

Adventtikansa on pitänyt yhteyttä pakanain kanssa
        ja oppinut heidän tekonsa" Ps 106: 35

He palvelivat heidän jumalankuviansa, ja niistä tuli heille ( adventtikansalle) paula jae 36
        He uhrasivat poikansa ja tyttärensä riivaajille lastenluokilta alkaen! Sieltä asti, he opettivat lapsiaan kuinka kuvien avulla pääsee osalliseksi riivaajista!

Tämä on totta.. itsekin kuljettelin niitä jeesus kuvia kotiini..mutta jotenkin ne iljettivät minua!

Adventtikansalla ei ole mitään eroa pakanain kanssa.. sillä katolinen kirkko ja ortodoksi kirkko rakastavat samoja jumalia kuin adventistitkin!

Tämä kansa rakastaa kirousta ja se kohtasi häntä--Lieksan kirkko paloi, Joensuun adv. kirkosta tuli lähtö, ennustukseni mukaan,..ja nyt on Beetelin vuoro tulla riivaajain asuinpaikaksi ja tyyssijaksi... Näin on neuvoteltu.

• pyh!
        Onko paha sanoma? kirjoitti:

"Lunastajani elää.". Hän on törkeä Jumalan pilkkaaja, ja hänen häpeänsä on hänen kunniansa!uomen kansoilla... samoja kuvia... ne ovat kansojen jumalia..eivät ne ole Taivaan Jumala! vrt Ps 96: 5

Beetelissä kumarretaan kuvia.. olen minä siellä joskus käynyt...ja kansa kumartui epäjumalansa edessä,..sen on moni muukin nähnyt ja voi todistaa.

"Kaikki kuvain kumartajat joutuvat häpeään,
        kaikki jotka epäjumalista kerskaavat, Kumartakaa häntä, (Jeesusta) kaikki jumalat Ps 97: 7

Pyh sanoo, eihän me siellä epäjumalaa kumarreta, vaan Taivaan Jumalaa!! Höpö, höpö.. Mitenkä sinä ja seurakunta mukamas voitte kumartaa Taivaan Jumalaa, kun hän ei ole kumarrushetkellä silmäinne edessä??? On vain epäjumala, jonka puoleen katsotte!

Jeesus on kertonut monta kertaa ettei hän ole kumarrettavana epäjumalain kanssa.
        Hän kertoi että " Minut he heittivät selkänsä taa"!!..Ja kumarsivat vierasta jumalaa!

Israelin kansa teki näin: " he vaihtoivat Kunniansa ruohoa syövän härän kuvaan" Ps 106: 20

Adventtikansa on vaihtakut Kunniansa ( Jeesuksen) ..mykän ja sokean ja kuuron, pitkätukka miehen kuvaan, jolla on kaapu.. esittämässä Aabrahamin helmaa!

Adventtikansa on pitänyt yhteyttä pakanain kanssa
        ja oppinut heidän tekonsa" Ps 106: 35

He palvelivat heidän jumalankuviansa, ja niistä tuli heille ( adventtikansalle) paula jae 36
        He uhrasivat poikansa ja tyttärensä riivaajille lastenluokilta alkaen! Sieltä asti, he opettivat lapsiaan kuinka kuvien avulla pääsee osalliseksi riivaajista!

Tämä on totta.. itsekin kuljettelin niitä jeesus kuvia kotiini..mutta jotenkin ne iljettivät minua!

Adventtikansalla ei ole mitään eroa pakanain kanssa.. sillä katolinen kirkko ja ortodoksi kirkko rakastavat samoja jumalia kuin adventistitkin!

Tämä kansa rakastaa kirousta ja se kohtasi häntä--Lieksan kirkko paloi, Joensuun adv. kirkosta tuli lähtö, ennustukseni mukaan,..ja nyt on Beetelin vuoro tulla riivaajain asuinpaikaksi ja tyyssijaksi... Näin on neuvoteltu.

Höpönlöpön.

• alanian
    • äidin syli

En palvo kuvia, en ihmisten, enkä Jeesuksenkaan. Mutta Jeesuksen kuvatkin ovat vain kuvakieltä jotka kertovat Jeesuksen elämästä maanpäällä.

• Jeesus on halpa?

Vaikka seurakunta on äiti, ja äidin syli..." Mutta Jeesuksen kuvatkin ovat vain kuvakieltä, jotka kertovat Jeesuksen elämästä maanpäällä"

Miksi et tee kuvaa Jeesuksen Isästä, joka on Henki?

Jeesushan sanoo: " Isäni tekee ne teot ,jotka minä teen""! Jeesus tuli tekemään Isänsä tahtoa,--Ja ennen tänne tuloaan Jeesuksen Isä ja Jumala, joka on Henki

" Sinä olet asetuksesi säätänyt, että niitä tarkasti noudatettaisiin" Ps 119: 4

Älä tee Jumalan kuvaa, joka on Jeesus! I ja II käsky...Et pysty kuvilla kertomaan mitään Jeesuksen Isän elämästä, joka kuitenkin teki ne teot ,jotka Jeesus teki....Jeesus oli vain kuuliainen, ja totteli.

Jumala on Henki, ..ja hengestä et osaa kuvaa tehdä!

Jos et palvo kuvia, ..niin itsestäänkö se jeesus kuva kiipeä ylös seinälle, jos se seinältä putoaa??

Ei, vaan äiti ottaa kuvan syliinsä, ja tutkii saiko se vaurioita, ehkä jumalan kuvan suojalasi meni rikki. Ei kuva kävele lasiliikkeeseen itse, vaan kuvan palvoja, sinne kiirehtää, ja tekee palveluksen kuvalle, ja maksaa korjauksen!

Kyseessä ei ole silloin oikuslaitoksenkaan mielestä kuvakieltä, vaan lakiin suhteutettuna törkeä teko, Jumalan kunnian pilkkaaminen!

Raamattu kertoo että epäjumalankuvat ovat turhia tekeleitä

" Katso, kaikki he ovat pelkkää petosta,
        turhat ovat heidän työnsä:
        tuulta ja tyhjää ovat heidän valetut ( painetut) kuvansa" Jes 41: 29

Ja Psalmi lisää : " Käännä silmäni pois turhuutta katselemasta,
        anna minun saada virvoitus sinun teilläsi" Ps 119: 37

Jos ne ovat figuratiivista kieltä, niin miksi sitten katselet niitä, kun Jumalasi kieltää sinua niin tekemästä.

Kerro, miten kuva, puu tai kivi, voisi adventisteja opettaa? Jos voisi, miksi lähetämme saarnaajiksi Englantiin asti opiskelemaan srk jäseniä?

Ei muuta kuin kirkko täyteen kuvia jeesuksen elämästä, ja siinä olisi meillä kirkko joka opettaisi äidin lapset!

Jos näin olisi , uskaltaisiko äidin syli nousta kuvien keskeltä ja lukea Raamattua??

" Sen profeetat ovat huikentelijoita, uskottomia miehiä.
        Sen papit saastuttavat pyhän ja tekevät väkivaltaa laille" Sefanja 3: 4

Herra on vanhurskas sen keskellä, hän ei tee väärin, Joka aamu hän tuo valoon oikeutensa,
        ei se tulematta jää. Mutta väärintekijät eivät tunne häpeää" jae 5

Äidin syli ei häpeästä punastu

Äiti, älä varasta Jumalasi kunniaa, antamalla se epäjumalille..sillä Henki sanoi Sakarjalle: " Tämä on kirous, joka käy yli kaiken maan. Sillä
        tämän kirouksen mukaisesti siitä puhdistetaan pois jokainen varas ja jokainen vannoskelija siitä puhdistetaan pois" Sakarja 5: 3

" Sillä kotijumalat puhuvat tyhjiä ja tietäjät näkevät petosnäkyjä, puhuvat valheunia, lohduttelevat turhilla... äidin syli kärsii vaivaa, koska hänellä ei ole paimenta! Sakarja 10: 2
        Älä siis lohduttele turhilla, että jeesuskuvat ovat kuvakieltä... ja kuka teistä on ollut katsomassa, että kuvanne ovat Jeesuksen kuvia.?

Ne kuvat ovat valheen kuvia, ...älä kutsu niitä Jeesus kuviksi.. sillä annat nimen epäjumalan kuville.

"Ja sinä päivänä, sanoo Herra Sebaoto, minä hävitän epäjumalain nimet maasta,
        eikä niitä enää muisteta.
        Myöskin profeetat ja saastaisuuden hengen minä ajan maasta pois" Sakarja 13: 2

Älä siis anna mitään nimeä niille kuville, älä suin surminkaan Jeesuksen nimeä...Äläkä täällä kaupustele kuviasi Jeesuksen kuvilla.. tuo on jo törkeää Jumalan pilkkaa!!

Jos minä ( Jeesus) olen Isä, missä on minun kunnioitukseni??
        Jos minä olen Herra, missä on minun pelkoni?? Malakia 1: 6

• pyh!
        Jeesus on halpa? kirjoitti:

Vaikka seurakunta on äiti, ja äidin syli..." Mutta Jeesuksen kuvatkin ovat vain kuvakieltä, jotka kertovat Jeesuksen elämästä maanpäällä"

Miksi et tee kuvaa Jeesuksen Isästä, joka on Henki?

Jeesushan sanoo: " Isäni tekee ne teot ,jotka minä teen""! Jeesus tuli tekemään Isänsä tahtoa,--Ja ennen tänne tuloaan Jeesuksen Isä ja Jumala, joka on Henki

" Sinä olet asetuksesi säätänyt, että niitä tarkasti noudatettaisiin" Ps 119: 4

Älä tee Jumalan kuvaa, joka on Jeesus! I ja II käsky...Et pysty kuvilla kertomaan mitään Jeesuksen Isän elämästä, joka kuitenkin teki ne teot ,jotka Jeesus teki....Jeesus oli vain kuuliainen, ja totteli.

Jumala on Henki, ..ja hengestä et osaa kuvaa tehdä!

Jos et palvo kuvia, ..niin itsestäänkö se jeesus kuva kiipeä ylös seinälle, jos se seinältä putoaa??

Ei, vaan äiti ottaa kuvan syliinsä, ja tutkii saiko se vaurioita, ehkä jumalan kuvan suojalasi meni rikki. Ei kuva kävele lasiliikkeeseen itse, vaan kuvan palvoja, sinne kiirehtää, ja tekee palveluksen kuvalle, ja maksaa korjauksen!

Kyseessä ei ole silloin oikuslaitoksenkaan mielestä kuvakieltä, vaan lakiin suhteutettuna törkeä teko, Jumalan kunnian pilkkaaminen!

Raamattu kertoo että epäjumalankuvat ovat turhia tekeleitä

" Katso, kaikki he ovat pelkkää petosta,
        turhat ovat heidän työnsä:
        tuulta ja tyhjää ovat heidän valetut ( painetut) kuvansa" Jes 41: 29

Ja Psalmi lisää : " Käännä silmäni pois turhuutta katselemasta,
        anna minun saada virvoitus sinun teilläsi" Ps 119: 37

Jos ne ovat figuratiivista kieltä, niin miksi sitten katselet niitä, kun Jumalasi kieltää sinua niin tekemästä.

Kerro, miten kuva, puu tai kivi, voisi adventisteja opettaa? Jos voisi, miksi lähetämme saarnaajiksi Englantiin asti opiskelemaan srk jäseniä?

Ei muuta kuin kirkko täyteen kuvia jeesuksen elämästä, ja siinä olisi meillä kirkko joka opettaisi äidin lapset!

Jos näin olisi , uskaltaisiko äidin syli nousta kuvien keskeltä ja lukea Raamattua??

" Sen profeetat ovat huikentelijoita, uskottomia miehiä.
        Sen papit saastuttavat pyhän ja tekevät väkivaltaa laille" Sefanja 3: 4

Herra on vanhurskas sen keskellä, hän ei tee väärin, Joka aamu hän tuo valoon oikeutensa,
        ei se tulematta jää. Mutta väärintekijät eivät tunne häpeää" jae 5

Äidin syli ei häpeästä punastu

Äiti, älä varasta Jumalasi kunniaa, antamalla se epäjumalille..sillä Henki sanoi Sakarjalle: " Tämä on kirous, joka käy yli kaiken maan. Sillä
        tämän kirouksen mukaisesti siitä puhdistetaan pois jokainen varas ja jokainen vannoskelija siitä puhdistetaan pois" Sakarja 5: 3

" Sillä kotijumalat puhuvat tyhjiä ja tietäjät näkevät petosnäkyjä, puhuvat valheunia, lohduttelevat turhilla... äidin syli kärsii vaivaa, koska hänellä ei ole paimenta! Sakarja 10: 2
        Älä siis lohduttele turhilla, että jeesuskuvat ovat kuvakieltä... ja kuka teistä on ollut katsomassa, että kuvanne ovat Jeesuksen kuvia.?

Ne kuvat ovat valheen kuvia, ...älä kutsu niitä Jeesus kuviksi.. sillä annat nimen epäjumalan kuville.

"Ja sinä päivänä, sanoo Herra Sebaoto, minä hävitän epäjumalain nimet maasta,
        eikä niitä enää muisteta.
        Myöskin profeetat ja saastaisuuden hengen minä ajan maasta pois" Sakarja 13: 2

Älä siis anna mitään nimeä niille kuville, älä suin surminkaan Jeesuksen nimeä...Äläkä täällä kaupustele kuviasi Jeesuksen kuvilla.. tuo on jo törkeää Jumalan pilkkaa!!

Jos minä ( Jeesus) olen Isä, missä on minun kunnioitukseni??
        Jos minä olen Herra, missä on minun pelkoni?? Malakia 1: 6

Tuo on taas ihan puhdasta sekoilua. En tiedä yhtä ainoaa adventistia, joka kumartaen rukoilisi kuvia.

• poistakaa jumalat
        pyh! kirjoitti:

Tuo on taas ihan puhdasta sekoilua. En tiedä yhtä ainoaa adventistia, joka kumartaen rukoilisi kuvia.

Pyhin valheita: " En tiedä yhtään ainoaa adventistia, joka kumartaen rukoilisi kuvia"

Jos ette niitä rukoile, niin miksi niitä täytyy kantaa taivastiellä?

Vieläkö sinulla pyh, on epäjumalan puolesta puhuttavaa?

Israelilaiset tekivät näin: " Niin he kokoontuivat Mispaan, ammensivat vettä ja vuodattivat sitä Herran eteen sekä paastosivat sen päivän, ja he sanoivat siellä: " Me olemme tehneet syntiä Herraa vastaan" Ja Samuel jakoi israelille oikeutta Mispassa" 1 Sam.7: 6

"Niin israelilaiset poistivat baalit ja astartet ja palvelivat ainoastaan Herra"

" Samuel sanoi koko Israelin heimolle näin: " Jos te kaikesta sydämestänne käännytte Herran puoleen, niin poistakaa keskuudestanne vieraat jumalat ja astatet ja kiinnittäkää sydämenne (mielenne) Herraan ja palvelkaa ainoastaan häntä, niin hän pelastaa teidät (p a h o la i s en ) käsistä jae 3

Mutta adventtikansa ei palvo ainoastaan sabatin Herraa, vaan sillä on keskuudessaan vieraita jumalia!!

Ja kuitenkin he sanovat, " Meidän Jumalamme on Herra Jeesus".." Ja benedi jakoi oieutta suomessa adventisteille,..ja Samuel Mispassa!

• pyh!
        poistakaa jumalat kirjoitti:

Pyhin valheita: " En tiedä yhtään ainoaa adventistia, joka kumartaen rukoilisi kuvia"

Jos ette niitä rukoile, niin miksi niitä täytyy kantaa taivastiellä?

Vieläkö sinulla pyh, on epäjumalan puolesta puhuttavaa?

Israelilaiset tekivät näin: " Niin he kokoontuivat Mispaan, ammensivat vettä ja vuodattivat sitä Herran eteen sekä paastosivat sen päivän, ja he sanoivat siellä: " Me olemme tehneet syntiä Herraa vastaan" Ja Samuel jakoi israelille oikeutta Mispassa" 1 Sam.7: 6

"Niin israelilaiset poistivat baalit ja astartet ja palvelivat ainoastaan Herra"

" Samuel sanoi koko Israelin heimolle näin: " Jos te kaikesta sydämestänne käännytte Herran puoleen, niin poistakaa keskuudestanne vieraat jumalat ja astatet ja kiinnittäkää sydämenne (mielenne) Herraan ja palvelkaa ainoastaan häntä, niin hän pelastaa teidät (p a h o la i s en ) käsistä jae 3

Mutta adventtikansa ei palvo ainoastaan sabatin Herraa, vaan sillä on keskuudessaan vieraita jumalia!!

Ja kuitenkin he sanovat, " Meidän Jumalamme on Herra Jeesus".." Ja benedi jakoi oieutta suomessa adventisteille,..ja Samuel Mispassa!

Sinä puhut väärin perustein. Siksi en sinua uskoa. Ja sinä et todellakaan ole mikään Jumalan profeetta jakamassa oikeutta. Jos niin kuvittelet, on sydämesi pimentynyt aika pahasti.

• Njaa, kysymys on: mitä ne Jumalan kuvat oikestaan ovat?

Minun mielestäni ne ovat kuvia jotka ilmentävät jotain .. ajatusta ... oppia ... uskoa ..

Esimerkiksi : Tämän päivän kristinusko on katolisuuden värittämä .. tuskin on yhtään lahkoa tai kirkkoa jotka olisivat täysin vapaat katolisuuden vaikutteista. Katolisuus on vuorostaan saanut monia eri oppeja ja uskomuksia muualta - esimerkiksi auringon palvonnasta, mikä tavalla tai toisella on maailman laajuinen uskonto - universalistisine ajatuksineen. Kun sanotaan että ihmiset ovat kumartaneet jotain kuvaa, on se sikäli virheellinen ja ihmisiä aliarvioiva ajatus, että sen mukaan ihmiset eivät ajattele - mutta he kyllä ajattelevat, vaikkakin usein väärin. Kuva, tai mikä se sitten onkin on vain symbooli sille mitä he ajattelevat ja mihin he ikäänkuin uskovat.

Kun ajattelen asiaa tältä pohjalta niin kysymys on onko kirkoissa sellaisia kuvia jotka symbolisoivat vääriä ajatuksia ja vastaus on, että kyllä niitä on lähes kaikissa kirkoissa eikä käy kieltäminen että ne siinä tapauksessa ne ovat niitä epäjumalien kuvia joista Jumala Raamatussa varoittaa.

alex

• avaa suusi Alex

Alex muotoili ihmismäisen sivistyneesti I ja II. käskyn rikkomisen.

Israelin kansa , teki epäjumalan kuvan sillä aikaa, kun Mooses oli työstämässä Jumalan kanssa lakia, vuorella.

Kansa , joka ei Jumalaa ollut nähnyt, teki jumalan kuvan ..ruohoa syövän härän kuvasta!

Miten he päätyivät ruohoa syövän härän kuvaan, ja miten adventistit päätyivät kalaa, ja leipää, ja viikunoita syövän Jeesuksen kuvaan??

Molemmat olivat ja ovat siis epäjumalia.

Kerropas Alex..noille muille, mistä tämä ero kuvan muodossa ja ilmiasussa johtuu?

En minä benedi tahdo kaikkea itsekseni opettaa. Alexilla voisi olla hyvää näkemystä tähän,...minullahan voi olla adventistiset lasit silmilläni.. Alexilla luterilaiset lasit?

• avaa suusi Alex kirjoitti:

Alex muotoili ihmismäisen sivistyneesti I ja II. käskyn rikkomisen.

Israelin kansa , teki epäjumalan kuvan sillä aikaa, kun Mooses oli työstämässä Jumalan kanssa lakia, vuorella.

Kansa , joka ei Jumalaa ollut nähnyt, teki jumalan kuvan ..ruohoa syövän härän kuvasta!

Miten he päätyivät ruohoa syövän härän kuvaan, ja miten adventistit päätyivät kalaa, ja leipää, ja viikunoita syövän Jeesuksen kuvaan??

Molemmat olivat ja ovat siis epäjumalia.

Kerropas Alex..noille muille, mistä tämä ero kuvan muodossa ja ilmiasussa johtuu?

En minä benedi tahdo kaikkea itsekseni opettaa. Alexilla voisi olla hyvää näkemystä tähän,...minullahan voi olla adventistiset lasit silmilläni.. Alexilla luterilaiset lasit?

Niin, ihmiset sekoittavat usein Jumalan ja jumalan toisiinsa.
        Kun ihmiset rakentavat itselleen jumalankuvan he tekevät sen symboliksi jostain - ja useimmiten he jossain määrin uskovat sen olevan "oikea symboli" - eivät he sitä kuvaa kumarra - vaan sitä mikä on ikäänkuin kuvan takana - sitä mitä kuva symbolisoi - ja koska siihen ajatukseen jota lähes kaikki jumalankuvat yleensäkin symbolisoivat sisältyy useimmiten myös osittain "oikeaakin" ajatusta - voi se olla ihmiselle jolla ei ole Jumalan Pyhää Henkeä apunaan vaikeaa erottaa Jumala ja jumala toisistaan.

Siksi he sanoivat: "Tämä on sinun jumalasi, Israel, se, joka on johdattanut sinut Egyptin maasta".

He eivät olleet oppineet tuntemaan Jumalaansa ..

Jos nyt olisi niin (mitä en halua kenestäkään väittää) että joku ihminen kävisi esimerkiksi Herran ehtoollisella "vääristä syistä" - olisi sekin paha asia .. Sillä se on muistoateria, sen Jumalan rakkauden ja Jumalan oikeudenmukaisuuden muistamiseksi mikä tulee esiin Jeesuksessa .. se ei ole esimerkiksi synninpäästö ateria tai puhdistauminen (tosin ei aterialle pitäisi mennä ilman valmistautumista).

Viini ei esimerkiksi muutu Jumalan Pojan vereksi niinkuin joissain kirkoissa uskot(ell)aan.

Minä en tiedä miten te siellä Adventtikirkossa Jeesuksen muistoksi tätä ateriaa nautitte... Ilolla toivoalseni ..

alex

• muutatko mielesi?

Herran sanaa adventisteille: " Mutta jos käännytte pois ja hylkäätte minun käskyni ja säädökseni, jotka minä olen teille antanut,
        ja menette (esim. Beeteliin) ja palvelette muita jumalia ja kumarratte niitä,

niin minä kiskaisen sellaiset irti maastani 2 Aikak 7: 19, 20

Epäjumalain palveluksen takia, ohikulkijat tyrmistyivät ja kysyivät: " Miksi on Herra näin tehnyt tälle maalle ja tälle temppelille" 21

niin vastataan: " Siksi että he hylkäsivät Herran, isiensä Jumalan......liittyivät muihin jumaliin, kumarsivat niitä ja palvelivat niitä; sentähden hän on antanut kaiken tämän pahan heitä kohdata jae 22

Lue Nehemia 1: 6

Adventtikirkko palvelee epäjumalia, sillä eivät ne ilman suurta palvelusta ole kirjojemme sivuille istutetut.

Samalla he sanovat: " Mikä on Kaikkivaltias, että me häntä palvelisimme?
        Ja mitä hyötyä meille on siitä,
        että me häntä rukoilemme"? Job 21: 15

Mutta epäjumalankuvien kunnioittajille Herra profeettansa kautta sanoo: " Karatkoon kuolema heidän kimppuunsa,
        menkööt he elävältä tuonelaan,
        sillä heidän asunnoissansa ja sydämissänsä 'vallitsee sula pahuus" Ps 55: 16

" Mutta minä huudan Jumalaa ( en epäjumalaa) ja Herra pelastaa minut" jae 17

Herrahan se on Pelastaja, mutta näyttäkää yksikin Raamatun paikka, jossa Herra pelastaisi epäjumalat, ja heidän palvelijansa terv. Benedi = siunattu

• Tervajoella pois

Betelin kirkossa oleva kuva on Museoviraston suojeluksessa, joten sitä ei niin vain poisteta. Muista kirkoista kuvat voidaan poistaa seurakuntakokouksen päätöksellä. Näin teimme esim. Tervajoella. Tervetuloa kuvattomaan kirkkoon.

• toimintaa lisää

Hyvä Tervajoki!! eläkää iankaikkisesti... Mutta minä sanon teille Herran nimessä, ..Herra on yksi ja ainoa,..Museovirasto voi mielestään olla hyvänä kakkosena!

Mutta tehdäänpä niin, että kirjoitan Museovirastolle Herran sanan, epäjumalista,.. ettekö uskokin, ettei Jumalan sana tyhjänä palaja.

Jos Lieksan adventtikirkko paloi poroksi..joka oli alkuun Jumalan suojelussa, niin kuinka paljon nopeammin Museovirasto tulee pelkäämään elävää Jumalaa!!!

juu, minä se olen

• pyh!
        toimintaa lisää kirjoitti:

Hyvä Tervajoki!! eläkää iankaikkisesti... Mutta minä sanon teille Herran nimessä, ..Herra on yksi ja ainoa,..Museovirasto voi mielestään olla hyvänä kakkosena!

Mutta tehdäänpä niin, että kirjoitan Museovirastolle Herran sanan, epäjumalista,.. ettekö uskokin, ettei Jumalan sana tyhjänä palaja.

Jos Lieksan adventtikirkko paloi poroksi..joka oli alkuun Jumalan suojelussa, niin kuinka paljon nopeammin Museovirasto tulee pelkäämään elävää Jumalaa!!!

juu, minä se olen

Jos olisit johdonmukainen, olisit eronnut adventtikirkosta ja mennyt sinne yhden miehen kirkkoosi kiroamaan muita.

• Sinun armosi Herra

Eläköön..Tervajoki on ilman epäjumalaa, kiitos kutsusta, sinne tullaan mielellään...sillä teidän jumalat eivät ole ihmiskätten tekoa.

Tervajoen seurakunta on ymmärtänyt, että heidän Jumalansa on taivaassa, ja mitä ikinä Hän tahtoo sen hän tekee! Monet amenet teille ja siunausvirrat.

Beetelissä ja muillakin on vielä jumalia, joilla on suu, mutta ei sanaakaan kuulu, eikä ole kuulunut.Silmät niillä on, mutta ne ovat sokeita ( Muista laodikean enkelin sanoma)
      Niillä on korvat, mutta ne eivät kuule, kuule niittenkään rukouksia, jotka rukoilevat sitä menemään asumaan vaikka erämaahan.

Niiden kädet eivät koske, ja jalat eivät ruumista ja kehoa liikuta, Samankaltaisia ovat niitten tekijät jotka turvaavat niihin,...Luulen että nämä ajatukset olivat Ps 115

Tervakoski kertoo turvaavansa Herraan, uskossa eikä näkemisessä! Hän on heidän apunsa ja kilpensä..siihen kilpeen tylsyvät pahan palavat nuolet!

Siinä on seurakunta, joka on tajunnut, ettei epäjumalien kanssa, ole turvallista tavata Herraa, kun hän tulee maksamaan palkan palvelijoilleen!

Onnea ja siunausta heille.

Tervajoen seurakunta on tutkinut sydäntään.. ja päättänyt pitää tiensä puhtaana, siten että on päättänyt noudattaa " sinun sanaasi"!!

He ovat etsineet Herraa kaikesta sydämestään, eivätkä erilaisilla naamatauluilla varustettuja epäjumalia...Ja kun he etsivät Herraa, hän salli löytää itsensä, ja Hän pitää huolen Tervajokilaisista, eikä salli heidän eksyä pois Hänen käskyistään!

He ovat kätkeneet sinun sanasi sydämeensä etteivät tekisi syntiä sinua vastaan.

Seuraava askel on: " Huulillani minä julistan kaikki sinun oikeutesi" Ps 119: 13

Daavidin suhde lakiin oli, vaikkakin hän lankesi X-käskyn kohdalla " Minä tahdon alati noudattaa sinun lakiasi,
      aina ja iankaikkisesti" ..jae 44

Pyh puolestaan noudattelee sitä silloin ja tällöin... enimmäkseen suullaan

• Pali-tosimies

Niin, siinnä se näkyy miten vaikea on ymmärtää totuus, kun jo pienestä lapsesta opetetaan Jumalasta,ihmisten maalausten pohjalta. Luodulla ei ole oikeutta tehdä Luojastaan kuvaa, kirottu olkoon Luojankuvan maalari, kertoo raamattu. Edelleen elämme uskossa,emme näkemisessä.
      Omko museoviraston määräys Jumalansanan yläpuolella? Hävetkää hampaattomat irviät, ei meidän tule tehdä sopimuksia jotka ovat Herran sanan kanssa ristiriidassa. Ei Jeesus olekkaan epäjumala vaan meidän Jumalamme, mutta ne kuvat joita ihminen ilman oikeutta on pystyttänyt seinälle ovat epäjumalia.
      Ja tiedän että monet eivät tästä syystä mene kirkkoon, kuten en minäkään.

Ps. Voihan kuvan peittääkin jos on tahtoa noudattaa Jumalanlakia Beettelissä.

• pyh!

Puhut typeriä, kuten benedikin.

• Palittaja

Pali-tosimies.
        Kysymys: Onko ristikin mielestäsi epäjumalan kuva?
        Tosiasiassaha risti on se väline jolla Jumalan Poika murhattiin, siis saatanan murha-ase, jota hän käytti raivatakseen Jumlaan Poijan tieltään.

• tuomitkaa oikein

Amen-Pali -tosimies..toimit ja puhut ,niinkuin Jumala on käskyn antanut: " Näitä te tehkää: Puhukaa totta toinen toisillenne.
        Tuomitkaa porteissanne oikein, tuomitkaa rauhan tuomio" Sakarja 8: 16

Pali- puhuu totta, ja pyhin kanssa on meneteltävä niin, että seurakunna johtokunta voi miettiä, miten hänet erotetaan määräajaksi Herran kansan keskuudesta.

• pyh!
        tuomitkaa oikein kirjoitti:

Amen-Pali -tosimies..toimit ja puhut ,niinkuin Jumala on käskyn antanut: " Näitä te tehkää: Puhukaa totta toinen toisillenne.

Pali- puhuu totta, ja pyhin kanssa on meneteltävä niin, että seurakunna johtokunta voi miettiä, miten hänet erotetaan määräajaksi Herran kansan keskuudesta.

Höpönlöpön.

• monta rifteriä
        tuomitkaa oikein kirjoitti:

Lukekaa pyhin sanoja, ..onko hän koskaan kirjoittanut näin: " Ja nyt, Herra, katso heidän uhkauksiansa ja anna palvelijasi kaikella rohkeudella puhua SINUN SANAASI!?

Apost 4: 29 :)

pyh, joka nostaa kätensä epäjumalain puolesta, niin kun hän rukoili Beetelissä " vapisi se paikka jossa he olivat koolla, ja
        he tulivat Pyhällä Hengellä täytetyiksi ja puhuivat rohkeasti Jumalan sanaa" Apost 4:
        29, 31

" puhut typeriä kuten benedikin" = pyhin Jumalan sanaa.. tunsiko teistä joku että tuollaisen puheen jälkeen paikka jossa seisoitte vapisi? ;)

• En kärsi epäjumalia
        pyh! kirjoitti:

Puhut typeriä, kuten benedikin.

No, nyt vaikuttimesi paljastu pyh. Kun Pali, esittää että sen kuvan voisi peittää, esim. mustalla kangaalla, joka kuvaa kuolemaa, ja surua...niin pyh esittää että Pali puhuu typeriä!!

Eikö juuri siitä syystä, että pyh haluaa että se olisi entisiellä paikallaan uskovien katseltavana?

Ja koska Jeesus sanoi: " Älkää estäkö Jumalan lapsia tulemasta minun tyköni"...Niin pyh tietää että tehokkain keino siihen on, että hän kyn yllyttää Jujmalan lapsia rikkomaan käskyt, sen iankaikkisen liiton,...vrt I ja II käsky, niin Ulkopuolella ovat Jumalan käskyjen rikkojat Ilm 22: 14- 15

" Autuaita ne, jotka pitävät Jumalan käskyt, ( vain) heillä on valta käydä porteista sisälle ja syödä elämänpuusta " Ilm 22: 14 esim. Kuningas Jaakon käännös.

Pyh, on valheveli, joka on luikerrellut seurakuntaa, tuhoamaan Jumalan kansaa syyttömästi.

"Päättäkää itse onko oikein Jumalan edessä kuulla ( pyhiä) teitä ( jotka olette samaa mieltä pyhin kanssa) enemmän kuin Jumalaa" Apost 4: 19

Mutta me emme voi olla puhumatta siitä, mitä olemme (Jumalan laista) nähneet ja kuulleet ( Jos tahdot päästä elämään sisälle, pidä käskyt= Jeesus) .jae 20

Jos nyt käännytte itsekukin pois pahuudestanne, ( noista turhita jumalista, elävän Jumalan puoleen), niin te olette profeettain ja sen liiton lapsia, jonka Jumala teki meidän isiemme kanssa sanoen Aabrahamille: " Ja sinun siemenessäsi ( USKON siemenessä) tulevat siunatuksi kaikki maan sukukunnat" Apost 3: 26, ja 25

Uskon siemen, tarkoittaa että mitä Jumala käskee sen me teemme, mutta vain jos Kristus tulee tämän päätöksemme takaajaksi!

Sillä ilman Kristusta, te ette voi mitään epäjumalillenne tehdä!!

" Kaiken minkä Herra on puhunut , ME teemme sanoi kansa , kun Herra kysyi että teetteekkö liiton minun kanssani" " Ja Mooses vei kansan vastauksen Herralle,...ja liitto vihittiin verellä!

Vain vähän aikaa, niin liitto rikottiin.. ruohoa syövä härän kuva tehtiin",..siihen sammui 1. liitto
        Kansa rikkoi liittonsa.

Samoin adventtiseurakunta on liittoutunut Jumalansa kanssa, ja sekin liitto on vihitty, tällä kertaa Karitsan Jumalan Pojan verellä... ja ei mennyt kauan, kun adventtikansa, ojensi kätensä ja vaihtoi Jumalansa, portonpalkoista koottuun, mykkään, kuuroon, sokeaan miehen kuvaan, jota pitää kantamalla kantaa.

Ei ole meillä enää leposijaa seurakunnassamme, sen saastutuksen tähden.. sillä pyhin kaltaiset luikertelijat ovat saaneet aikaan parantumattoman turmion!

Nämä vaativat seurakunnassa: " Sellaista ei pidä saarnata" Älkää saarnatko: " Poistakaa vieraat jumalat joita teillä on keskuudessanne,..= kielletty saarna Herran seurakunnassa!

Profeetta Miika sarnaa teille: " Minä hävitän sinun jumalankuvasi ja patsaasi, etkä sinä ENÄÄ kumarra kättesi tekoa" Miika 5: 12

Miten? " Minä tuhoan sinun kaupunkisi" Jumalan kansaa kutsutaan kaupungiksi!

" Voi kuinka onkaan portoksi tullut uskollinen kaupunki!
        Se oli täynnä oikeutta, siellä asui vanhurskaus, mutta nyt murhamiehet" Jes 1: 21

Tällaiset "murhamiehet" surmaavat Herran kansaa, koska epäjumalain palvelijoita ei päästetä porteista sisään syömään elämänpuusta,...niin tiedättekö, kuinka monta tuhatta ja ehkä sataatuhatta adventistia on kaatunut taistelussa s a a t a n a a vastaan taistelussa Jumalan lakia vastaan, sen perustamisesta.

Ikuiset kertomukset, Tie Kristuksen luo kirja, ja Suuri Taistelu..olivat täynnä epäjumalan kuvia, muistatte sen itsekin..kuinka epäjumalan kuva kolkuttaa kansojen ovelle?

Te teitte senkin pahan, että levititte epäjumalankuvia niiden lehdillä ympäri avaran maailman, että Herra surmaisi mahdollisimma paljon adventtikansaa!

Kuka on niin sokea, kuin Herran palvelija ja palkkalainen??

Ellei Herra olisi jättänyt meistä jäännöstä, joka varottaa adventtikansaa, olisi meille käynyt pian kuin Sodoman ja olisimme tulleet Gomorran kaltaiseksi!

"OTA KORVIISI MEIDÄN Jumalamme opetus, sinä Gomorran kansa, sinä adventtikansa! kehoittaa Benedi

• pyh!
        monta rifteriä kirjoitti:

Lukekaa pyhin sanoja, ..onko hän koskaan kirjoittanut näin: " Ja nyt, Herra, katso heidän uhkauksiansa ja anna palvelijasi kaikella rohkeudella puhua SINUN SANAASI!?

Apost 4: 29 :)

pyh, joka nostaa kätensä epäjumalain puolesta, niin kun hän rukoili Beetelissä " vapisi se paikka jossa he olivat koolla, ja
        he tulivat Pyhällä Hengellä täytetyiksi ja puhuivat rohkeasti Jumalan sanaa" Apost 4:
        29, 31

" puhut typeriä kuten benedikin" = pyhin Jumalan sanaa.. tunsiko teistä joku että tuollaisen puheen jälkeen paikka jossa seisoitte vapisi? ;)

höpöhöpö.

• pyh!
        En kärsi epäjumalia kirjoitti:

No, nyt vaikuttimesi paljastu pyh. Kun Pali, esittää että sen kuvan voisi peittää, esim. mustalla kangaalla, joka kuvaa kuolemaa, ja surua...niin pyh esittää että Pali puhuu typeriä!!

Eikö juuri siitä syystä, että pyh haluaa että se olisi entisiellä paikallaan uskovien katseltavana?

Ja koska Jeesus sanoi: " Älkää estäkö Jumalan lapsia tulemasta minun tyköni"...Niin pyh tietää että tehokkain keino siihen on, että hän kyn yllyttää Jujmalan lapsia rikkomaan käskyt, sen iankaikkisen liiton,...vrt I ja II käsky, niin Ulkopuolella ovat Jumalan käskyjen rikkojat Ilm 22: 14- 15

" Autuaita ne, jotka pitävät Jumalan käskyt, ( vain) heillä on valta käydä porteista sisälle ja syödä elämänpuusta " Ilm 22: 14 esim. Kuningas Jaakon käännös.

Pyh, on valheveli, joka on luikerrellut seurakuntaa, tuhoamaan Jumalan kansaa syyttömästi.

"Päättäkää itse onko oikein Jumalan edessä kuulla ( pyhiä) teitä ( jotka olette samaa mieltä pyhin kanssa) enemmän kuin Jumalaa" Apost 4: 19

Mutta me emme voi olla puhumatta siitä, mitä olemme (Jumalan laista) nähneet ja kuulleet ( Jos tahdot päästä elämään sisälle, pidä käskyt= Jeesus) .jae 20

Jos nyt käännytte itsekukin pois pahuudestanne, ( noista turhita jumalista, elävän Jumalan puoleen), niin te olette profeettain ja sen liiton lapsia, jonka Jumala teki meidän isiemme kanssa sanoen Aabrahamille: " Ja sinun siemenessäsi ( USKON siemenessä) tulevat siunatuksi kaikki maan sukukunnat" Apost 3: 26, ja 25

Uskon siemen, tarkoittaa että mitä Jumala käskee sen me teemme, mutta vain jos Kristus tulee tämän päätöksemme takaajaksi!

Sillä ilman Kristusta, te ette voi mitään epäjumalillenne tehdä!!

" Kaiken minkä Herra on puhunut , ME teemme sanoi kansa , kun Herra kysyi että teetteekkö liiton minun kanssani" " Ja Mooses vei kansan vastauksen Herralle,...ja liitto vihittiin verellä!

Vain vähän aikaa, niin liitto rikottiin.. ruohoa syövä härän kuva tehtiin",..siihen sammui 1. liitto
        Kansa rikkoi liittonsa.

Samoin adventtiseurakunta on liittoutunut Jumalansa kanssa, ja sekin liitto on vihitty, tällä kertaa Karitsan Jumalan Pojan verellä... ja ei mennyt kauan, kun adventtikansa, ojensi kätensä ja vaihtoi Jumalansa, portonpalkoista koottuun, mykkään, kuuroon, sokeaan miehen kuvaan, jota pitää kantamalla kantaa.

Ei ole meillä enää leposijaa seurakunnassamme, sen saastutuksen tähden.. sillä pyhin kaltaiset luikertelijat ovat saaneet aikaan parantumattoman turmion!

Nämä vaativat seurakunnassa: " Sellaista ei pidä saarnata" Älkää saarnatko: " Poistakaa vieraat jumalat joita teillä on keskuudessanne,..= kielletty saarna Herran seurakunnassa!

Profeetta Miika sarnaa teille: " Minä hävitän sinun jumalankuvasi ja patsaasi, etkä sinä ENÄÄ kumarra kättesi tekoa" Miika 5: 12

Miten? " Minä tuhoan sinun kaupunkisi" Jumalan kansaa kutsutaan kaupungiksi!

" Voi kuinka onkaan portoksi tullut uskollinen kaupunki!
        Se oli täynnä oikeutta, siellä asui vanhurskaus, mutta nyt murhamiehet" Jes 1: 21

Tällaiset "murhamiehet" surmaavat Herran kansaa, koska epäjumalain palvelijoita ei päästetä porteista sisään syömään elämänpuusta,...niin tiedättekö, kuinka monta tuhatta ja ehkä sataatuhatta adventistia on kaatunut taistelussa s a a t a n a a vastaan taistelussa Jumalan lakia vastaan, sen perustamisesta.

Ikuiset kertomukset, Tie Kristuksen luo kirja, ja Suuri Taistelu..olivat täynnä epäjumalan kuvia, muistatte sen itsekin..kuinka epäjumalan kuva kolkuttaa kansojen ovelle?

Te teitte senkin pahan, että levititte epäjumalankuvia niiden lehdillä ympäri avaran maailman, että Herra surmaisi mahdollisimma paljon adventtikansaa!

Kuka on niin sokea, kuin Herran palvelija ja palkkalainen??

Ellei Herra olisi jättänyt meistä jäännöstä, joka varottaa adventtikansaa, olisi meille käynyt pian kuin Sodoman ja olisimme tulleet Gomorran kaltaiseksi!

"OTA KORVIISI MEIDÄN Jumalamme opetus, sinä Gomorran kansa, sinä adventtikansa! kehoittaa Benedi

Minä kehotan sinua tekemään parannuksen.

• Eksynyt2

Uskoni on vielä hakusessa mutta sen tiedän etten apua pyydä miltään kuvalta vaan Jumalalta. Joka ilta rukoilen Jumalalta apua että ymmärtäisin hänen sanaansa. Kuvat ei siinä asiassa auta.

• Hyvä, että tiedät tilanteesi, etkä ole olevinasi mitään mitä et ole - se on nimittäin edellytys jos haluaa löytää sen sanoman mikä Raamatussa on..

Toinen asia mikä jokaisen "etsijän" olisi hyvä ymmärtää on, että ihmisen EI TARVITSE uskoa n.s. spiritistisiin "ihmeisiin" tai muihin kummallisuuksiin tai ihmisten näkyihin .. ei hurmostiloihin tai kaatapastoreihin .. ne vievät vain etsivän harhaan..ja olet aivan oikeassa siinä että Raamattu on ainoa jonka voi panna uskonsa perustaksi.

Jos ymmärtää Raamatun oikein sen alussa .. on mahdollisuus paljon suurempi ymmärtää Raamatun kokonais-sanoma myös sen lopussa.
        Asiahan on niin, että Raamattu on täysin looginen ilmoitus - ja sen sanoma on yksi ja sama sen alusta sen loppuun.

Jumalan sana on se - mikä menee ohi kaikkien muiden ..

Väitän (oman uskoni mukaan) näin: Jumala jota rukoilet on "täydellinen" - siis erehtymätön - mikä ehkä ensi silmäykseltä voisi tuntua aika kummalliselsta kun katselee maailmaa ympärillään...Jumala on myös ainoa elämä jolla on kuolemattomuus itsessään .. ja se tarkoittaa että Jumalassa ei ole mitään sellaista joka voisi tehdä lopun Jumalan elämästä - kaikki muu iankaikkinen elämä tarvitsee Jumalaa pysyäkseen elossa.

Siinä uskon perustat - mutta sinun täytyy itse ymmärtää MIKSI näin on - muuten voi käydä niin että uskosi ei kestä huonoina päivinä, mutta ymmärtäväisen usko on vahva.

Kuka voisi saada sinut vakuuttuneeksi että 5 5 Ei olisi 10 ?

Tuskin kukaan sillä tiedät, että se on 10.
        Samalla tavalla ei ymmärtäväisen uskoakaan voi poistaa - ei vaikka itse haluaisi.. ei se muuta uskoasi vaikka joku yrittäisi vakuuttaa sinulle että 5 5 onkin 55.. katso nyt viisi ja viisi - selvästi 55 ... mutta joku joka ei ymmärrä .. voisi hyvinkin ajatella - että niin juu .. kaksi viitosta on tietysti 55.

Onnea matkalle.. Jumalan valtakunta häämöttää.

alex

• Eksynyt2
        alex.kasi kirjoitti:

Hyvä, että tiedät tilanteesi, etkä ole olevinasi mitään mitä et ole - se on nimittäin edellytys jos haluaa löytää sen sanoman mikä Raamatussa on..

Toinen asia mikä jokaisen "etsijän" olisi hyvä ymmärtää on, että ihmisen EI TARVITSE uskoa n.s. spiritistisiin "ihmeisiin" tai muihin kummallisuuksiin tai ihmisten näkyihin .. ei hurmostiloihin tai kaatapastoreihin .. ne vievät vain etsivän harhaan..ja olet aivan oikeassa siinä että Raamattu on ainoa jonka voi panna uskonsa perustaksi.

Jos ymmärtää Raamatun oikein sen alussa .. on mahdollisuus paljon suurempi ymmärtää Raamatun kokonais-sanoma myös sen lopussa.
        Asiahan on niin, että Raamattu on täysin looginen ilmoitus - ja sen sanoma on yksi ja sama sen alusta sen loppuun.

Jumalan sana on se - mikä menee ohi kaikkien muiden ..

Väitän (oman uskoni mukaan) näin: Jumala jota rukoilet on "täydellinen" - siis erehtymätön - mikä ehkä ensi silmäykseltä voisi tuntua aika kummalliselsta kun katselee maailmaa ympärillään...Jumala on myös ainoa elämä jolla on kuolemattomuus itsessään .. ja se tarkoittaa että Jumalassa ei ole mitään sellaista joka voisi tehdä lopun Jumalan elämästä - kaikki muu iankaikkinen elämä tarvitsee Jumalaa pysyäkseen elossa.

Siinä uskon perustat - mutta sinun täytyy itse ymmärtää MIKSI näin on - muuten voi käydä niin että uskosi ei kestä huonoina päivinä, mutta ymmärtäväisen usko on vahva.

Kuka voisi saada sinut vakuuttuneeksi että 5 5 Ei olisi 10 ?

Tuskin kukaan sillä tiedät, että se on 10.
        Samalla tavalla ei ymmärtäväisen uskoakaan voi poistaa - ei vaikka itse haluaisi.. ei se muuta uskoasi vaikka joku yrittäisi vakuuttaa sinulle että 5 5 onkin 55.. katso nyt viisi ja viisi - selvästi 55 ... mutta joku joka ei ymmärrä .. voisi hyvinkin ajatella - että niin juu .. kaksi viitosta on tietysti 55.

Onnea matkalle.. Jumalan valtakunta häämöttää.

alex

Kiitos! Opin joka päivä jotain uutta raamatun sanasta..onhan minulla hyvä opettaja.
        Aikaa menee vielä sillä raamattua ei ole helppo tulkita.
        En uskokkaan mihinkään huuhaahan vaan Jumalan sanaan.
        Ehkä jonain päivänä saan armon hänen edessään.

• Eksynyt2 kirjoitti:

Kiitos! Opin joka päivä jotain uutta raamatun sanasta..onhan minulla hyvä opettaja.
        Aikaa menee vielä sillä raamattua ei ole helppo tulkita.
        En uskokkaan mihinkään huuhaahan vaan Jumalan sanaan.
        Ehkä jonain päivänä saan armon hänen edessään.

#Ehkä jonain päivänä saan armon hänen edessään." ..

Joo, usein me ihmiset panemme itsellemme erilaisia vaatimuksia tullaksemme hyväksytyiksi Jumalan edessä, ja tunnemme että ei meistä ole siihen .. Totuushan onkin, että ei yksikään ihminen voi Jumalan vaatimuksia täyttää siinä määrin, että ansaitsisimme iankaikkisen elämän .. siis jäljelle jää vain armo..

Lohdutukseksi voin sanoa, että sinäkin olet jo saanut armon - se sinetöitiin jo n. 2000 vuotta sitten - armoa kun ei voi ansaita - vain ottaa vastaan .. Siksi kysymys on vain armon oikeasta vastaan ottamisesta ja se ei ole mikään ylivoimainen tehtävä..

Minä tutkin kerran vuosia sitten "Isä meidän rukouksen" sana sanalta ja se avasi minulle uusia näköaloja ..

Varsinkin sanat: "anna meille meidän syntimme anteeksi NIINKUIN mekin annamme niille jotka ovat meitä vastaan rikkoneet"

- Siinä Jeesus kehoittaa ihmistä rukoilemaan, että Jumala antaisi hänelle hänen syntinsä anteeksi SAMALLA TAVALLA .. kuin hän itse antaa muille anteeksi..

Kuinkahan moni "Isä meidän rukouksen lukija" on tämän oikein perinpohjin omakseen ottanut ja tajunnut sen että hän ITSE rukoilee Jumalalta, että Jumala kohtelisi häntä SAMALLA TAVALLA kuin hän kohtelee muita .. syntisiä vikapäitä.. jotka ovat tehneet jotain .. varastaneet kelloni tai autoni --- tai ihan mitä vain ..

Ihminen ikäänkuin sanoo Jumalalle "jos en minä anna anteeksi näille, niin älä sinäkään minun Jumalani anna anteeksi minulle" ..

Sama "Jumalan oikeudenmukaisuuden periaate" tulee ehkä vielä selvemmin esiin Jeesuksen opetuksessa: "Millä mitälla te mittaatte - sillä teille mitätaan" ...

Tai ehkä vieläkin selvemmin opetuksessa : "Älkää tuomitko, niin ei teitäkään tuomita. Älkää julistako ketään syylliseksi, niin ei teitäkään julisteta syyllisiksi. Päästäkää vapaaksi, niin teidätkin vapautetaan."

Siinä on armon lupaus jolla sinutkin on jo armahdettu kauan sitten, on vain kysymys siitä että otat sen vastaan siten kuin se on tarjolla..

alex

• että näin se on
        alex.kasi kirjoitti:

#Ehkä jonain päivänä saan armon hänen edessään." ..

Joo, usein me ihmiset panemme itsellemme erilaisia vaatimuksia tullaksemme hyväksytyiksi Jumalan edessä, ja tunnemme että ei meistä ole siihen .. Totuushan onkin, että ei yksikään ihminen voi Jumalan vaatimuksia täyttää siinä määrin, että ansaitsisimme iankaikkisen elämän .. siis jäljelle jää vain armo..

Lohdutukseksi voin sanoa, että sinäkin olet jo saanut armon - se sinetöitiin jo n. 2000 vuotta sitten - armoa kun ei voi ansaita - vain ottaa vastaan .. Siksi kysymys on vain armon oikeasta vastaan ottamisesta ja se ei ole mikään ylivoimainen tehtävä..

Minä tutkin kerran vuosia sitten "Isä meidän rukouksen" sana sanalta ja se avasi minulle uusia näköaloja ..

Varsinkin sanat: "anna meille meidän syntimme anteeksi NIINKUIN mekin annamme niille jotka ovat meitä vastaan rikkoneet"

- Siinä Jeesus kehoittaa ihmistä rukoilemaan, että Jumala antaisi hänelle hänen syntinsä anteeksi SAMALLA TAVALLA .. kuin hän itse antaa muille anteeksi..

Kuinkahan moni "Isä meidän rukouksen lukija" on tämän oikein perinpohjin omakseen ottanut ja tajunnut sen että hän ITSE rukoilee Jumalalta, että Jumala kohtelisi häntä SAMALLA TAVALLA kuin hän kohtelee muita .. syntisiä vikapäitä.. jotka ovat tehneet jotain .. varastaneet kelloni tai autoni --- tai ihan mitä vain ..

Ihminen ikäänkuin sanoo Jumalalle "jos en minä anna anteeksi näille, niin älä sinäkään minun Jumalani anna anteeksi minulle" ..

Sama "Jumalan oikeudenmukaisuuden periaate" tulee ehkä vielä selvemmin esiin Jeesuksen opetuksessa: "Millä mitälla te mittaatte - sillä teille mitätaan" ...

Tai ehkä vieläkin selvemmin opetuksessa : "Älkää tuomitko, niin ei teitäkään tuomita. Älkää julistako ketään syylliseksi, niin ei teitäkään julisteta syyllisiksi. Päästäkää vapaaksi, niin teidätkin vapautetaan."

Siinä on armon lupaus jolla sinutkin on jo armahdettu kauan sitten, on vain kysymys siitä että otat sen vastaan siten kuin se on tarjolla..

alex

Alex oletpa oudosti tutkinut Isä meidän rukouksen!

Asia on näin " Anna meille meidän syntimme ( 10-käskyn lainrikkomisemme) anteeksi niinkuin mekin ( eli mikäli mekin annamme) annamme anteeksi niille , jotka ovat meitä vastaan rikkoneet!

Mutta sepä edellyttääkin että vastapuoli tulee selvittämään mitä, milloin, ja miten tapahtu se rikos ja ilkityö, jota " niinkuin mekin" olemme tulleet selvittämään, sen luo jolle teimme vääryyttä!

Tässä neuvottelussa käy ilmi, miten tämä rikos sovitettiin, ja sen mukaan meidän ja Jumalamme vastaan tehdyt rikokset sovitetaan samalla tavalla.

Jumala tosin tietää kaikki, mutta on se hyvä yksityiskohdittain käydä läpi!

• että näin se on kirjoitti:

Alex oletpa oudosti tutkinut Isä meidän rukouksen!

Asia on näin " Anna meille meidän syntimme ( 10-käskyn lainrikkomisemme) anteeksi niinkuin mekin ( eli mikäli mekin annamme) annamme anteeksi niille , jotka ovat meitä vastaan rikkoneet!

Mutta sepä edellyttääkin että vastapuoli tulee selvittämään mitä, milloin, ja miten tapahtu se rikos ja ilkityö, jota " niinkuin mekin" olemme tulleet selvittämään, sen luo jolle teimme vääryyttä!

Tässä neuvottelussa käy ilmi, miten tämä rikos sovitettiin, ja sen mukaan meidän ja Jumalamme vastaan tehdyt rikokset sovitetaan samalla tavalla.

Jumala tosin tietää kaikki, mutta on se hyvä yksityiskohdittain käydä läpi!

Kyllä se nyt olet sinä (benedi?) joka olet vesittämässä Jumalan lakia.

Asia on juuri noin kuin kirjoitin - jos te ette anna anteeksi niille jotka ovat teitä vastaan rikkoneet niin ei teidän taivaallinen Isännekään anna anteeksi teille.

"Älkää tuomitko, niin ei teitäkään tuomita.
        Älkää julistako ketään syylliseksi, niin ei teitäkään julisteta syyllisiksi.
        Päästäkää vapaaksi, niin teidätkin vapautetaan."

Älä selitä sitä muuksi..

Jeesus täytti Jumalan lain - siis ei tehnyt syntiä - ja siksi se kuolema jäi meidän käyttöömme - ikäänkuin yli ja sitä Jumala nyt käyttää armahtaakseen ihmisiä jotka vihaavat pahuutta ja armottomuutta.

Älä unohda että kaikki mitä Jumala tekee on Jumalan lain mukaista -armokin ja siksi ei ole mahdollista armahtaa niitä jotka eivät itse armahda muita.

Ennen lunastusta oli laki "silmä silmästä" - lunastuksen jälkeen se on "armo armosta" - sama Jumalan laki toimii koko ajan samalla tavalla.

Yhdellakään Jumalan lainrikkojalla ei ole iankaikkista elämää itsessään - ja me emme vajavaisuudessamme kertakaikkiaan kykene lakia täyttämään, ja siksi olisimme kuoleman omia jos ei Jumala olisi meidän tekojemme seurauksia ottanut kantaakseen - jos ei Jeesuksen kuolemaa laskettaisi meidän syntiemme seuraukseksi.

Mutta älä hyvä mies uskottele itsellesi että saat anteeksi Jumaan edessä jos et itse anna anteeksi ja tässä ei mahdu mitään jossittelua. Todellinen anteeksi anto on yhtä tärkeä myös sille joka antaa anteeksi kuin sille joka saa anteeksi - koska se poistaa katkeruuden ihmisestä ja katkeruudessa ei ole iankaikkista elämää.

Jeesus on "tie" iankaikkiseen elämään .. hän on lunastanut meidät ja opettaa meille kuinka me voimme parantua syntiensä vaurioista ja jättää pois kaiken syntisen elämän - sen jossa ei ole oikeudenmukaisuutta eikä rakkautta - eikä iankaikkista elämää.

Joten älä puhu minulle soopaa :) - anna sen sijaan kaikille anteeksi ja rukoile vihamiestesikin puolesta.. Sillä millä mitalla sinä mittaat sillä sinulle mitataan .. se on "Jumalan laki". Vai vaaditko itseltäsi, että kaikki omat tekosi ja syntisi muita vastaan sinun on tunnistettava ja muistettava ja sovittava kaikkien niiden ihmisten ihmisten kanssa joita vastaan olet rikkonut?? Silloin olet liemessä :)) pahan kerran ..

Matt. 5:22 ...
        (sillä) jokainen, joka vihastuu veljeensä, on ansainnut oikeuden tuomion; ja joka sanoo veljelleen: 'Sinä tyhjänpäiväinen', on ansainnut suuren neuvoston tuomion;
        ja joka sanoo: 'Sinä hullu', on ansainnut helvetin (lue Gehennan) tulen.

Tämä on Jumalan lain oikea tulkinta jonka Jeesus opetti .. siis mitä sinultakin odotetaan - sinulta joka et lakia pysty täyttämään on, että olet yhtä armelias kuin odotat Jumalan olevan sinua kohtaan.

Älä siis heitä pois elämääsi turhien epäoikeudenmukaisten vaatimustesi kanssa.

alex

• teet näin
        alex.kasi kirjoitti:

Asia on juuri noin kuin kirjoitin - jos te ette anna anteeksi niille jotka ovat teitä vastaan rikkoneet niin ei teidän taivaallinen Isännekään anna anteeksi teille.

Älä selitä sitä muuksi..

Jeesus täytti Jumalan lain - siis ei tehnyt syntiä - ja siksi se kuolema jäi meidän käyttöömme - ikäänkuin yli ja sitä Jumala nyt käyttää armahtaakseen ihmisiä jotka vihaavat pahuutta ja armottomuutta.

Älä unohda että kaikki mitä Jumala tekee on Jumalan lain mukaista -armokin ja siksi ei ole mahdollista armahtaa niitä jotka eivät itse armahda muita.

Ennen lunastusta oli laki "silmä silmästä" - lunastuksen jälkeen se on "armo armosta" - sama Jumalan laki toimii koko ajan samalla tavalla.

Yhdellakään Jumalan lainrikkojalla ei ole iankaikkista elämää itsessään - ja me emme vajavaisuudessamme kertakaikkiaan kykene lakia täyttämään, ja siksi olisimme kuoleman omia jos ei Jumala olisi meidän tekojemme seurauksia ottanut kantaakseen - jos ei Jeesuksen kuolemaa laskettaisi meidän syntiemme seuraukseksi.

Mutta älä hyvä mies uskottele itsellesi että saat anteeksi Jumaan edessä jos et itse anna anteeksi ja tässä ei mahdu mitään jossittelua. Todellinen anteeksi anto on yhtä tärkeä myös sille joka antaa anteeksi kuin sille joka saa anteeksi - koska se poistaa katkeruuden ihmisestä ja katkeruudessa ei ole iankaikkista elämää.

Jeesus on "tie" iankaikkiseen elämään .. hän on lunastanut meidät ja opettaa meille kuinka me voimme parantua syntiensä vaurioista ja jättää pois kaiken syntisen elämän - sen jossa ei ole oikeudenmukaisuutta eikä rakkautta - eikä iankaikkista elämää.

Joten älä puhu minulle soopaa :) - anna sen sijaan kaikille anteeksi ja rukoile vihamiestesikin puolesta.. Sillä millä mitalla sinä mittaat sillä sinulle mitataan .. se on "Jumalan laki". Vai vaaditko itseltäsi, että kaikki omat tekosi ja syntisi muita vastaan sinun on tunnistettava ja muistettava ja sovittava kaikkien niiden ihmisten ihmisten kanssa joita vastaan olet rikkonut?? Silloin olet liemessä :)) pahan kerran ..

(sillä) jokainen, joka vihastuu veljeensä, on ansainnut oikeuden tuomion; ja joka sanoo veljelleen: 'Sinä tyhjänpäiväinen', on ansainnut suuren neuvoston tuomion;

Tämä on Jumalan lain oikea tulkinta jonka Jeesus opetti .. siis mitä sinultakin odotetaan - sinulta joka et lakia pysty täyttämään on, että olet yhtä armelias kuin odotat Jumalan olevan sinua kohtaan.

alex

Kylläpä olet ovela Alex... kyllä nää Raamatun asiat menee pääoson,niinkuin minä olen ne kertonut.

" Joka syntinsä tunnustaa ja hylkää se saa armon"...Ja ARMO on hyä saada oikeaan aikaan, sillä..kuolleet eivättiedä mitään.

Jumalan silmissä asiat menevät juuri näin, eli jos sinä olisi varastanut multa esim.vaimon,...niin sinähän se muuten kadut, ja tuet sopimaan mun luo sitä asiaa,
        ja sinä kerrot mitä ja miten sen synnin teit, ja sinä olet se, joka palautat vaimon, ja sinä olet se, joka kysyt,paljonko olet velkaa, kun vaimoni teki työtä sinule " synnin orjuudessa"..ja kun me ollaan asia sovittu, niin sen jälkeen joudut vielä sopimaan asian Jumalan kanssa, koska me olemme Jumalan omaisuutta , ja minä olen Jumalan silmäterä, joten olet tehnyt syniä Jumalaanikin vastaan....Ja vasta sen jälkeen Jumala armahtaa ketä armahtaa, ei se ole minun kädessä.

Synti tunnustetaan aina sille ketä vastaan on rikottu. Amen terv. benedi

• teet jatkossa näin
        alex.kasi kirjoitti:

Älä selitä sitä muuksi..

alex

" Silloin olet liemessä pahan kerran".....Alex tarkoittaa että kun tunnustaa ihmisille heitävastaan tehtyjä syntejä, ..niin on liemessä pahan kerran.

Miten niin? Sinähän vapaudut liemestä,eli synnin rapakosta, ja koet suurta vapautta... aikuisiällä systeemi toimii niinkuin lapsenakin.. kadut, tunnustat ja hylkäät, niin saat armon!

Ja sille ketä vastaan olet rikkonut! Katsos, Alex, asia kun menee niin että: " Pyhä Henki muistuttaa, varoittaa, nuhtelee..jne, jne.... ei sinun tarvitse siitä huolta kantaa, jos et jotain syntiä muista, ti et tavaroitasi tai vaimoa katsellessamuista kenen se on... ei huolta!

Pyhä Henki muistuttaa teitä kaikesta!! terv. benedi

• teet jatkossa näin kirjoitti:

" Silloin olet liemessä pahan kerran".....Alex tarkoittaa että kun tunnustaa ihmisille heitävastaan tehtyjä syntejä, ..niin on liemessä pahan kerran.

Miten niin? Sinähän vapaudut liemestä,eli synnin rapakosta, ja koet suurta vapautta... aikuisiällä systeemi toimii niinkuin lapsenakin.. kadut, tunnustat ja hylkäät, niin saat armon!

Ja sille ketä vastaan olet rikkonut! Katsos, Alex, asia kun menee niin että: " Pyhä Henki muistuttaa, varoittaa, nuhtelee..jne, jne.... ei sinun tarvitse siitä huolta kantaa, jos et jotain syntiä muista, ti et tavaroitasi tai vaimoa katsellessamuista kenen se on... ei huolta!

Taidatkin olla aika liero koska panet sanoja minun suuhuni ja sitten kyselet kummallisia.
        - etkö ymmärrä että se on valehtemista?

Oli puhe siitä kuinka Isä meidän rukous tulkitaan - eikä kukaan ole sanonut etteikö omia syntejään tulisi pyytää anteeksi .. Opettele benedi ANTEEKSI ANTAMISTA - se on vähintäänkin yhtä tärkeä asia kuin anteeksi saaminen.

Ja toinen asia mikä sinun tulisi opetellaq jo nyt on se että " Älä puhu väärin ihmisistä - sillä se tekemistä on Jumalaa vastaan"

alex

• teet näin kirjoitti:

Kylläpä olet ovela Alex... kyllä nää Raamatun asiat menee pääoson,niinkuin minä olen ne kertonut.

" Joka syntinsä tunnustaa ja hylkää se saa armon"...Ja ARMO on hyä saada oikeaan aikaan, sillä..kuolleet eivättiedä mitään.

Jumalan silmissä asiat menevät juuri näin, eli jos sinä olisi varastanut multa esim.vaimon,...niin sinähän se muuten kadut, ja tuet sopimaan mun luo sitä asiaa,
        ja sinä kerrot mitä ja miten sen synnin teit, ja sinä olet se, joka palautat vaimon, ja sinä olet se, joka kysyt,paljonko olet velkaa, kun vaimoni teki työtä sinule " synnin orjuudessa"..ja kun me ollaan asia sovittu, niin sen jälkeen joudut vielä sopimaan asian Jumalan kanssa, koska me olemme Jumalan omaisuutta , ja minä olen Jumalan silmäterä, joten olet tehnyt syniä Jumalaanikin vastaan....Ja vasta sen jälkeen Jumala armahtaa ketä armahtaa, ei se ole minun kädessä.

Synti tunnustetaan aina sille ketä vastaan on rikottu. Amen terv. benedi

Benedi - oletko sokea? Vai vain kovapäinen .. lue uusiksi..

Älä selitä sitä muuksi..

Älä luule hetkeäkään ettei tämä koskisi sinuakin.. anteeksi antaminen on yhtä tärkeää kuin anteeksi saaminen.

alex

• teet jatkossa näin kirjoitti:

Kuule benedi - jos vaimosi lähti niin on tietysti surku, ja valitan että avioliittosi on mennyt mönkään. En ole kuitenkaan missään tapauksessa valmis sanomaan, että kumpi teistä on vikapää eroonne - tavallisestihan vikaa on molemmissa.. enkä edes halua puuttua kenenkään avioliitto hankaluuksiin - en ainakaan internetissä - mutta ymmärränhän minä, että se voi olla on vaikea antaa entiselle aviopuolisolleen anteeksi ja ehkä vielä vaikeampaa pyytää anteeksi omia töppäilyjään - se ei kuitenkaan muuta Raamattua sinne eikä tänne..

• ettäs tiijättä
        alex.kasi kirjoitti:

Kuule benedi - jos vaimosi lähti niin on tietysti surku, ja valitan että avioliittosi on mennyt mönkään. En ole kuitenkaan missään tapauksessa valmis sanomaan, että kumpi teistä on vikapää eroonne - tavallisestihan vikaa on molemmissa.. enkä edes halua puuttua kenenkään avioliitto hankaluuksiin - en ainakaan internetissä - mutta ymmärränhän minä, että se voi olla on vaikea antaa entiselle aviopuolisolleen anteeksi ja ehkä vielä vaikeampaa pyytää anteeksi omia töppäilyjään - se ei kuitenkaan muuta Raamattua sinne eikä tänne..

Surku, mikä surku.." Jos jumalaton saa armon, ei hän opi vanhurskautta ( oikein tekemistä), vaan taivaan maassakin hän tekee vääryyttä"!!
        Raamattu

Sen vuoksi on ero vanhurskaan ja väärän välillä.. Vanhurskaat ovat Jumalan tykönä Taivaassa, missä Mooseskin on , ja jumalattomat ovat jäätyneenä maapallolla, sen tuhannen vuoden ajan.

Nimittäin kun aurinko sammutetaan, niin siitä n. 2-3 sekuntia, niin koko maapallon on umpijäässä. Ja Jeremia kertoo että se sammutetaan Jer 4: 23

Jumala teki kaksi valoa paistamaan maanpäälle. Mutta Jeesuksen tulon jälkeen valoa ei enää ole.. järjen valo ei jäätyneenä toimi. terv. benedi

• kallis on Herran pal
        alex.kasi kirjoitti:

Benedi - oletko sokea? Vai vain kovapäinen .. lue uusiksi..

Älä selitä sitä muuksi..

Älä luule hetkeäkään ettei tämä koskisi sinuakin.. anteeksi antaminen on yhtä tärkeää kuin anteeksi saaminen.

alex

Alex sanoo että jos hän tunnustaa kaikki syntinsä, niin hän joutuu maksamaan niin paljon korvauksia, ja kuluja, että ihminen on tosi liemessä.

Siksi on parempi pyytää ihmistä vastaankin rikotut synnit näkymättömältä Jeesukselta.. niin hän antaa ne Alexin mukaan anteeksi, tosta suoraan vaan, niin ei tarvitse ajella lähimmäisen luona... ja maksella korvauksia... jos on kavaltanut isomman summan esim. rahaa..niin uskoontulo köyhdyttää ihmisen rahallisesti.. Koska Jumala puhdistaa ihmisen taskut kaikesta vääryydestä

ja sänkynkin. Vai mitä Alex terv. B

• äleet oriit
        alex.kasi kirjoitti:

Kaikkein suurin suru, on Jumalan kansaa, adventtikansaa, sillä: " Minun kansani on hullu; eivät he tunne minua,
        He ovat tyhmiä lapsia eivätkä ymmärtäväisiä;
        he ovat viisaita tekemään pahaa, mutta hyvää he eivät taida" Jeremia 4: 22

Joensuun adventtikirkko, sen seurakunta, ennenkuin profetoin että " Huoneenne on jäävä hyljätyksi"...silloin en tiennyt, että kirkko oli homeessa, ja että se oli hyljättävä...otti vaimoani kädestä ja talutti hänet maattavaksi, naimisissa olevan adventtimiehen luo, ..ja he sanoivat valehdellen"

"Herralta tämä on tullut, ja on aivan ihmeellinen silmissämme, ota benedin vaimo, ja makaa hänet, ja viihdyttele häntä, sillä Herraa me odotamme, ja hän ei tule takaisin, ellemme me jouduta hänen tulemustaan"

Sillä sen profeetat olivat kertoneet heille: " Tämä avionrikkoja sukukunta, tavoittelee merkkiä"

Niinpä he yhdessä tuumin, veli Alex, tekivät aviorikoksen, jokainen, että todellinen adventti tapahtuisi nopeasti ja rutosti"!!

" He ovat hyvinruokittuja, äleitä oriita;
        he hirnuvat kukin lähimmäisensä vaimoa"Jeremia 5: 8

Porton huoneeseen Tikkamäentielle, ( ei taivastielle) he kokoontuivat, ja he tekivät aviorikoksen jae 7 loppuosa

He vannoivat niiden kautta, jotka eivät jumalia ole, ja hylkäsivät Jumalansa lain , ja tekivät tekonsa että Herras Jeesus jota odotamme, tulisi avionrikkoja kansan tykö kiiruummin.

Niin , Minä Herra ravitsin heitä, murtta Herraansa odottaessa he silti tekivät aviorikoksen,..samoin kuin Israelin kansa, Jumalaa ja Moosesta odottaessa ruohoa syövän härän kuvan!

Auttaisiko jos he pyytävät Alexilta anteeksi?

• Sanon suoraan että
        äleet oriit kirjoitti:

Kaikkein suurin suru, on Jumalan kansaa, adventtikansaa, sillä: " Minun kansani on hullu; eivät he tunne minua,
        He ovat tyhmiä lapsia eivätkä ymmärtäväisiä;
        he ovat viisaita tekemään pahaa, mutta hyvää he eivät taida" Jeremia 4: 22

Joensuun adventtikirkko, sen seurakunta, ennenkuin profetoin että " Huoneenne on jäävä hyljätyksi"...silloin en tiennyt, että kirkko oli homeessa, ja että se oli hyljättävä...otti vaimoani kädestä ja talutti hänet maattavaksi, naimisissa olevan adventtimiehen luo, ..ja he sanoivat valehdellen"

"Herralta tämä on tullut, ja on aivan ihmeellinen silmissämme, ota benedin vaimo, ja makaa hänet, ja viihdyttele häntä, sillä Herraa me odotamme, ja hän ei tule takaisin, ellemme me jouduta hänen tulemustaan"

Sillä sen profeetat olivat kertoneet heille: " Tämä avionrikkoja sukukunta, tavoittelee merkkiä"

Niinpä he yhdessä tuumin, veli Alex, tekivät aviorikoksen, jokainen, että todellinen adventti tapahtuisi nopeasti ja rutosti"!!

" He ovat hyvinruokittuja, äleitä oriita;
        he hirnuvat kukin lähimmäisensä vaimoa"Jeremia 5: 8

Porton huoneeseen Tikkamäentielle, ( ei taivastielle) he kokoontuivat, ja he tekivät aviorikoksen jae 7 loppuosa

He vannoivat niiden kautta, jotka eivät jumalia ole, ja hylkäsivät Jumalansa lain , ja tekivät tekonsa että Herras Jeesus jota odotamme, tulisi avionrikkoja kansan tykö kiiruummin.

Niin , Minä Herra ravitsin heitä, murtta Herraansa odottaessa he silti tekivät aviorikoksen,..samoin kuin Israelin kansa, Jumalaa ja Moosesta odottaessa ruohoa syövän härän kuvan!

Auttaisiko jos he pyytävät Alexilta anteeksi?

eikö sinun Benedi olisi jo aika nousta sieltä itsesäälin mustasta kuopasta ja katsoa ympärillesi. Koko maailma on täynnä tuskaa ja epäoikeudenmukaisuutta, mutta sinä näet vain oman säälittävän peilikuvasi ja vihaat ihmisiä omien epäonnistumisiesi ja tuskasi tähden.

• ei jaksa
        ettäs tiijättä kirjoitti:

Surku, mikä surku.." Jos jumalaton saa armon, ei hän opi vanhurskautta ( oikein tekemistä), vaan taivaan maassakin hän tekee vääryyttä"!!
        Raamattu

Sen vuoksi on ero vanhurskaan ja väärän välillä.. Vanhurskaat ovat Jumalan tykönä Taivaassa, missä Mooseskin on , ja jumalattomat ovat jäätyneenä maapallolla, sen tuhannen vuoden ajan.

Nimittäin kun aurinko sammutetaan, niin siitä n. 2-3 sekuntia, niin koko maapallon on umpijäässä. Ja Jeremia kertoo että se sammutetaan Jer 4: 23

Jumala teki kaksi valoa paistamaan maanpäälle. Mutta Jeesuksen tulon jälkeen valoa ei enää ole.. järjen valo ei jäätyneenä toimi. terv. benedi

ettäs tiiätte, tuntuisi liian raskaalta kuormalta, jos minun pitäisi jatkuvasti muistuttaa puolisoni siitä mitä hän on tehnyt, kun on kohdellut väärin perhettään. Eikö tämä väärin kohdeltu perhe ole hänen kasvojensa edessä muistuttamassa häntä, vaikka hän eläkiin toisen puolisona. Vaaditko sinä benedi, että minun pitää häntä joka päivä muistuttaa siitä mitä hän on minulle ja lapsille tehnyt tai muistuttaa toisia ihmisiä, etekö tee mitään puolisoni hyväksi?

Pitääkö minun tehdä kaikki, eikö Jumala tee mitään, kun vaan istuu laverillaan? Minunko kädessä on hänen elämänsä tai kuolemansa tai toisten uskovien?

• Kirkasta,vai sumua?
        Sanon suoraan että kirjoitti:

eikö sinun Benedi olisi jo aika nousta sieltä itsesäälin mustasta kuopasta ja katsoa ympärillesi. Koko maailma on täynnä tuskaa ja epäoikeudenmukaisuutta, mutta sinä näet vain oman säälittävän peilikuvasi ja vihaat ihmisiä omien epäonnistumisiesi ja tuskasi tähden.

" Sanon suoraansinulle" että luonteemme muuttu kun meistä tulee Jumalan lapsia

Niitä jotka ovat oppineet rakastamaan Kristusta.. ja Jumalan lakia, niitä nimitetään vastasyntyneiksi Jumalan lapsiksi.

Sanotko suoraan itsestäsi, vai ovatko Jumala ja enkelit sanoneet sinulle minusta
        että vihaan ihmisiä, kun kehoitan heitä lopettamaan epäjumalien palvonnan, kumartamisen ja kunnioittamisen, ..ja sitä ettette jouduta Jeesuksen tuloa aviorikoksilla, joita tehtailette?

Varmaan sana lähti sinun suustasi, ja sinun sydämestäsi! Kun Jeesus tulee luoksesi, niin sanooko hän ensimmäisenä: " Siinä on oikea adventisti, jossa ei vilppiä ole"

Ja adventisti kysyy: " Mistä minut tunnet"?

Jeesus varmaan vastaa: No ennenkuin benedi sinua kutsui, näin minä sinut hedelmiä tuottavan puun alla" :)

Kerro itse millaisen puun alla istuit?

Jos Pyhän Hengen tarkoituksena on kirkastaa Kristus sinussa, niin uskaltaako sen sumupilven ohi kulkea kolaroimatta??? heh, :)

• rauha sinulle
        ei jaksa kirjoitti:

ettäs tiiätte, tuntuisi liian raskaalta kuormalta, jos minun pitäisi jatkuvasti muistuttaa puolisoni siitä mitä hän on tehnyt, kun on kohdellut väärin perhettään. Eikö tämä väärin kohdeltu perhe ole hänen kasvojensa edessä muistuttamassa häntä, vaikka hän eläkiin toisen puolisona. Vaaditko sinä benedi, että minun pitää häntä joka päivä muistuttaa siitä mitä hän on minulle ja lapsille tehnyt tai muistuttaa toisia ihmisiä, etekö tee mitään puolisoni hyväksi?

Pitääkö minun tehdä kaikki, eikö Jumala tee mitään, kun vaan istuu laverillaan? Minunko kädessä on hänen elämänsä tai kuolemansa tai toisten uskovien?

Kyllä Jumala voi armahtaa sinun puolisosi ja sinutkin - joten ei sinun tarvitse siitä huolta kantaa - sen tekee Jeesus .. anna elämäsi Jumalan huostaan, kehitä uskoasi rakkaudessa ja elä hyvä elämä.. älä ole katkera tai epäuskoinen ..

• Kuule, Herra
        Sanon suoraan että kirjoitti:

"Sanon suoraan seuraavat asiat: " Jumala, pois se että sinä näin tekisit; surmaisit vanhurskaan (oikein tekijän) yhdessä jumalattoman kanssa, niin että
        vanhurskaan kävisi samoin kuin jumalattoman!

Pois se sinusta, Herra Eikö kaiken maan tuomari tekisi oikeutta?

Voisitko sinä suoraan sanoja, nousta syntiesi mustasta kuopasta vanhurskaitten rinnalle, ajattelemaan oikein?

Nouskaa, Älkääkä kiusatko Herraa, teidän Jumalaanne, niinkuin kiusaatte häntä Beetelissä, ja Toivonlinnassakin oli Pali-tosimiehen mukaan ollut Jumalamme kiusaamis kuva, eräänä sabattina.

Vaan, " noudattakaa Herran, teidän Jumalanne, käskyjä ja niitä todistuksia ja säädöksiä, jotka hän on sinulle antanut 5 Moos 6: 16, 17,

"Ja tee, mikä on oikeata ja hyvää Herran silmissä, että menestyisit ja pääsisit siihen hyvään maahan, jonka Herra valalla vannoen on luvannut.....jae 18

Eikö sinun olisi jo aika nousta todistamaan Jumalan käskyistä, että pääsisit pois tästä pahasta maasta siihen hyvään maahan!

"Tarkoittaa tätä planeettaa, joka poltetaan ensin pahojen ihmisten kanssa, ja Jumalan ihmiset katselevat sitä maan avaruudesta uudesta Jerusalemista käsin!

Ehkä voit nousta yli maan avaruuden ja piirittää lusiferin kanssa sen rakastetun kaupungin, mutta tiedä että tuli lankeaa alas taivaasta ja kuluttaa sinut...silloin käy niin että tuhkasi jäävät kiertelemään maan avaruuteen....et pääse edes koskettamaan uuden Jerusalemin jaspiksesta tehtyjä portteja.

Ryhdy sinäkin vastustamaan kaikkea pahuutta, olipa sitä adventtiseurakunnassa,
        tai katolisessa seurakunnassa... sillä Johannes näki että Jumalan vaimo ratsasti pedolla!

Jeesus ei voi olla sukulunastajan pedolla ratsastaville lapsille ilm. 17:7..eikä hän voi lunastaa itselleen heitä, sillä samalla hän turmelisi oman perintö osansa, pyhien joukossa, ollakseen heidän Jumalansa... uudessa maassa.

Herrasta, benedi sanoo: " Sinä olet vanhurskas kaikessa mikä on meitä kohdannut; sillä sinä olet uskollinen teoissasi; mutta me ( adventistit) olemme olleet jumalattomia" Jossain päin Raamattua.

Joko minun viholliseni kaatuivat maahan, Herran kasvojen edessä?

Monet rukoilevat Herraa, mutta onko heillä oikeata asiaa Herralle, että hän tarkkaisi huutoanne?

Ja ottaisiko hän vastaan rukouksen, joka lähtee petollisilta huulilta?

Herraltahan meille tulee ensin oikeus, ja sen jälkeen Herran silmät katsovat mikä oikein on! terv benedi

• Pali-tosimies

Tyhmä kysymys" onko risti jumalan kuva"? mutta vastauksen tiesit oikein, kidutusväline tietenkin.
      Tulee sellanen tunne että halutaan kiistellä ja hakea hakemalla erimielisyyttä, kun sen sijaan pitäis Jumalanlasten elää sovussa ja palvella Jumalaa, Jeesuksen meille antaman esimerkin mukaan.
      On tullut aika, lähtekää sieltä te minun kansani ettette joutuisi heidän synteihinsä osalliseksi. Sillä viimmeiset on tullut ensimmäiseksi, ja ensimmäiset sokeiksi ja kuuroiksi.
      Autaloon Herra teitä ymmärryksessänne.

• siinä se sopu on

Milloinkas uskovaiset ovat keskenään sovussa olleet????
      Eivät koskaan, eivätkä koskaan tule olemaankaan.

Lahkojen sisällä vallitsee täysi sotatila jopa toisia saman lahkon jäseniä vastaan.
      Monet pitävät nyrkit taskussa ja harrastavat henkistä väkivaltaa toisiaan kohtaan.
      Toisilla sitten kiehahtaa yli ja ne tapaukset pääsevät sitten päivälehtien otsikoihin murhina ja tappoina.

• sota lähti taivaasta

Ilm. 12:7 Ja syttyi sota taivaassa: Miikael ja hänen enkelinsä sotivat lohikäärmettä vastaan; ja lohikäärme ja hänen enkelinsä sotivat,

Raamatun mukaan ei taavaasta toista sotaa käydä. Täällä vielä riidellään milloin puolisoista ja milloin mistäkin, mutta ei kai niitä riitapukareita enää taivaaseen lasketa. Yksi sota on taivaassa käyty ja se päättyi ikävästi ihmisten kiusaksi, mutta otti Jumala siitä täyden vastuun ja sovitti niiden synnit, jotka ovat otollisia taivasten valtakuntaan.

• aivosolut jonoon!!
        sota lähti taivaasta kirjoitti:

Ilm. 12:7 Ja syttyi sota taivaassa: Miikael ja hänen enkelinsä sotivat lohikäärmettä vastaan; ja lohikäärme ja hänen enkelinsä sotivat,

Raamatun mukaan ei taavaasta toista sotaa käydä. Täällä vielä riidellään milloin puolisoista ja milloin mistäkin, mutta ei kai niitä riitapukareita enää taivaaseen lasketa. Yksi sota on taivaassa käyty ja se päättyi ikävästi ihmisten kiusaksi, mutta otti Jumala siitä täyden vastuun ja sovitti niiden synnit, jotka ovat otollisia taivasten valtakuntaan.

Mooses riiteli epäjumalankuvasta kansan kanssa... ruohoa syövän häränkuvasta
        niin paljon, että särki Jumalan kaksi lain taulua!

Mitä taivaaseen laskemiseen tulee, niin Mooses ehdotti että hänen nimensä voisi pyyhkiä pois,
        niin että epäjumalankuvan kunnioittajat pelastuisivat.

Jumalamme kuitenkin sanoi: " Sen, joka tekee syntiä minua vastaan, sen minä pyyhin pois kirjastani"

Riidaksi ja toraksi minä olen tullut, kertoi Jumalamme...joten riita ja tora ei haittaa... vaan se haittaa kuka rikkoo Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon. terv. benedi

• Armo uus?

Totta on että eri lahkojen, kuten luterilaisten ja ortodoksien ja katolisten välillä vallitsee, sota tila.

Lahkon päämies paavi, ymmärsi sentään erota, ettei tartte maksaa pappien tekemiä syntejä.

"Autuaat ne riitelijät, joiden rikokset ovat anteeksi annetut ja joiden synnit on peitetty
        (Jumalan rmosta, Jeesuksen verellä)

Niille Herra ei lue syntiä! Jeesus Kristus on Armonantajamme, joten Jeesusta ei kannata vihastuttaa synneillä, eli lain rikkomisella! t. B

• pyh!
        aivosolut jonoon!! kirjoitti:

Mooses riiteli epäjumalankuvasta kansan kanssa... ruohoa syövän häränkuvasta
        niin paljon, että särki Jumalan kaksi lain taulua!

Mitä taivaaseen laskemiseen tulee, niin Mooses ehdotti että hänen nimensä voisi pyyhkiä pois,
        niin että epäjumalankuvan kunnioittajat pelastuisivat.

Jumalamme kuitenkin sanoi: " Sen, joka tekee syntiä minua vastaan, sen minä pyyhin pois kirjastani"

Riidaksi ja toraksi minä olen tullut, kertoi Jumalamme...joten riita ja tora ei haittaa... vaan se haittaa kuka rikkoo Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon. terv. benedi

ja sinä rikot Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon.

• pyh!
        Armo uus? kirjoitti:

Totta on että eri lahkojen, kuten luterilaisten ja ortodoksien ja katolisten välillä vallitsee, sota tila.

Lahkon päämies paavi, ymmärsi sentään erota, ettei tartte maksaa pappien tekemiä syntejä.

"Autuaat ne riitelijät, joiden rikokset ovat anteeksi annetut ja joiden synnit on peitetty
        (Jumalan rmosta, Jeesuksen verellä)

Niille Herra ei lue syntiä! Jeesus Kristus on Armonantajamme, joten Jeesusta ei kannata vihastuttaa synneillä, eli lain rikkomisella! t. B

Miksi siis vihastutat?

• itsestäsikö sanot
        pyh! kirjoitti:

pyh sinä ainakin rikot Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon.
        Jumalan käskyjen rikkojia on tietysti meistä jokainen, usko ja armo onkin sitten eriasia.

• onko jo tarpeeksi
        pyh! kirjoitti:

Pyh, itsestäsikö sinä noin sanot, että minä rikon käskyjä, vai ovatko jotkut muut, esim. Pyhä Henki, ja enkelit, minusta sinulle, niin sanoneet?

Jos pyh todistus on pätevä, niin silloinhan Isä todistaa pyhin puolesta...muilta osin ihmisen todistus ei ole pätevä, koska hän on valehtelija, epäjumalan palvelja, varas, valehtelija ja avionrikkoja, että Jeesus tulisi kiiruummin maksamaan palkan pyh i lle palvelijoilleen,

Mikä on sinun tulemuksesi merkki? Meteoriittiko? Ei, vaan Jeesus sanoi:

"TÄMÄ paha ja avionrikkoja sukukunta tavoittelee merkkiä.

Ja niin pyh, nostaa kätensä ylös seurakunnassa, ja siunaa avionrikkoja pariskuntaa, alkaen tähdestä, jonka näimme itäisillä mailla.

Ja pyh on tehnyt senkin pahan, ollessaan Beetelissä, että kun edestä kuului epäjumalanpalvelijan kehoitus: " Rukoilkaamme" Niin pyh, painoi päänsä kumaraan, epäjumalan kuvan edessä, vaikka tiesi ettei Pyhällä Henkellä, joka ottaa Jeesuksen omasta, ja antaa meille, ole mitään tekemistä ryövärien luolassa!

Ryövärin luola on luola, jossa ryövärit iloitsevat saatuaan vietyä Jeesukselta tämän kunnia.. ylistämällä epäjumalaa.

Saarnaaja valehteli sanoessaan: " Jeesus on P H:n kautta täällä meidän keskuudessamme."

Pyhin mielestä se on vieraiden jumalien julistaja, joka julistaa evankeliumia Jeesuksesta ja ylösnousemuksesta.

Benedillä on siis uusi oppi, kun hän julistaa: " Poistakaa vieraat jumalat keskuudestanne, ja muuttakaa sydämenne"!!

Pyhin mielestä jumaluus on beetelin kaltaisissa kuvissa, käsin maalatuissa!

Sanotko pyh? " Me tahdomme kuulla sinulta tästä vielä toistekin"?

• avaa silmäsi
        pyh! kirjoitti:

Miksi siis vihastutat?

"Miksi siis vihastutat"? kysyy pyh

"Tarkoitatko tätä kohdallasi? " Ja silloin monet lankeavat pois, ja antavat toisensa alttiiksi ja vihaavat toinen toistaan" Matt 24: 10

"Ja monta väärää profeettaa nousee, ja he eksyttävät monta"?..jae 11

Missä kohdin minä olen seurakuntaa eksyttänyt, vaikka olenkin profetoinut, milloin joku adventtikirkko palaa?

Varoitan epäjumalista, aviorikoksistanne, homoilustanne, lesbouksistanne,..ja yleensä laittomuudesta, joka kymentää rakkauden Jumalaa kohtaan!

Jos silmänne olisivat terveitä, niin te hoksaisitte, että : " emme samaan aikaan voi palvella kahta herraa; sillä hän on joko tätä vihaava ja toista rakastava, taikka tähän liittyvä ja toista halveksiva"

Niin, tästä olen opettanut: " Ette voi palvella Jumalaa ja epäjumalaa!

Koska minä vihaan taiteilijoitten tekemiä jumalia, ja minulla on rakennettu uuni, niiden polttamista varten, niin eikö silmä ole ruumiin lamppu, ja näetkö tästä että silmäni on terve, niin silloin koko ruumiini on valaistu?

Mutta kuinka monen adventistin silmä on viallinen, niin, silloin koko ruumis on pimeä...kuten aloittaja Pali oli oivaltanutkin!

Vihastutan teitä siksi, että löytäisitte todellisen ja oikean aarteenne ajoissa!

Ettekö tiedä, että olisi oikein että erottaisitte minut keskuudestanne, ikäänkuin jonkin pahan, ja herjaatte samalla ja pyyhitte pois minun nimeni adventtiseurakunnan kirjoist--Ihmisen Pojan tähden,.--niin sitä varmempi on se sana,

" Minä pyyhin pois sen kirjastani, joka tekee syntiä minua vastaan".(Jumala). kuten tämä adv. seurakunta, silloinhan en olisi osallisena teidän synteihinne!

Eikö adventtiseurakunta ennen opettanut: " Jos joku tulee minun tyköni eikä vihaa isäänsä ja äitiänsä ja vaimoaan ( joka elää aviorikoksessa seurakunnassa) ja lapsiaan ja veljiään ( niitä on 5 minun lisäkseni) ja sisariaan ( niitä on yksi), vieläpä
        omaa elämäänsäkin, hän ei voi olla minun opetuslapseni" Luuk 14: 26

Nyt pistit benedi pahan kynnyksen, te sanotte!

En minä ole Jumala, joka tuon pisti eteenne, eikä epäjumalanne ole sitä säätänyt!

Aabrahamin Jumala sen sääti!

Jos aiotte rakentaa ja maalauttaa epäjumalan, eikö kannattaisi istua laskemaan sen kustannuksia, ...mitä se loppupelissä, Jeesuksen tullessa teille maksaa!!

Minulla ei ole varoja ja varaa rakentaa sitä valmiiksi, kuten Turun adventisteilla oli!

Te pilkaatte minua siitä, kun jumalankuvani ei ole valmis, enkä ole pystynyt saamaan sitä valmiiksi , niinkuin te!

No, miettikäähän kun teillä on isojoukko jumalia, niin kykenettekö kymmenellä tuhannella kohtaamaan sen, joka tulee teitä vastaan yksin.. enkeliensä kanssa???

terv. benedi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      87
      1400
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      52
      997
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      374
      834
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      153
      804
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      124
      717
    6. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      55
      709
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      658
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      635
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      622
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57