Kaikkea kanssa kaikille oma raamattu omilla mausteilla; http://koti.phnet.fi/petripaavola/gayraamattu.html
Nyt on homoille oma raamattu!
Homoille on tehty oma raamattu!
6
85
Vastaukset
Miksei miehille saisi olla raamattua? Miksi gay ei saisi Jumalan sanasta tulla ravituksi? me homo sapiensit olemme outoja - epäsuosiossamme oleville ryhmille viestitämme: ette saa lukea raamattua, olette liian syntisiä siihen pyhään asiaan.
Kiitos Jumalalle, hän ratkaisee asian omalla viisaalla tavallaan - ihan oma raamattu hyljeksityille. Kenties homo homo sapiens menee ennemmin taivaaseen kuin meikäläinen homo sapiens, syystä että tuntevat ja tunnustavat raadollisuutensa.
Kyllä homoseksuaalisesti henk.kohtaisesti suuntautunut osaa ja pitääkin rakastaa lähimmäistä siinä kuin kuka tahansa. Mitä tulee mahdollisiin väärinkäytöksiin niin kyllä meissä heteroissa on vaikka mitä hyväksikäyttäjiä. Niin miehissä kuin naisissa.- uteliasoon
Antti onks homous susta syntiä vai ei?
- ex-adventisti
Mielipiteeni homoudesta on vähän sama kuin alkoholismista. Alkoholismi on sairaus eikä ihminen ole syypää siihen, jos hänellä on sairaus, mutta jos hän ei halua lakata juomasta ja hakea apua sairauteensa, niin siitä hän on vastuussa. Se on silloin hänen valintansa ja hänen epäjumalansa, joka on hänelle kaikkea muuta tärkeämpi. Myös Kristusta.
Synti on valitettavasti tehnyt paljon erilaista tuhoa maailmassa ja myös tuhonnut ihmisissä sen alkuperäisen kuvan, joksi Jumala meidät alunperin on luonut.
Olen jostain lukenut, että esimerkiksi saasteet aiheuttavat eläinkunnassa hormonaalisia muutoksia, jotka periytyvät geenien mukana. Joten mekin jokainen saastuttaessamme luontoa saatamme olla syyllisiä siihen, että tällaisia geenimutaatioita syntyy.
Lisäksi ihmiset omalla käytöksellään ovat saattaneet vaikutta lähimmäisiinsä niin, että jostakin tulee homo tai lesbo (psyykkiset syyt). Ei kykene esim. luottamaan vastakkaiseen sukupuoleen ja muodostamaan suhteitä hänen kanssaan, koka on niin huonoja kokemuksia.
Lisäksi maailma on täynnä erilaisia geenimutaatioita, joissa ihmisellä saattaa olla molempien sukupuolien ominaisuuksia tai jotain muuta häikkää. Maailma on aivan täynnä erilaisia poikkeavuuksia.
En siis koe oikeana, että tällaisia ihmisiä syyllistetään siitä, millaisia he ovat, mutta heillä on mahdollisuus päättää, toteuttavatko he "epänormaaleja" taipumuksiaan, koska epänormaali ei muutu sillä normaaliksi, että sitä aletaan pitää normaalina. Se on synnin seurausta eikä aina ihmisen oma vika.
Uudessa maassa meistä kaikista tulee täydellisiä - ja huomatkaa - siellä ei ole enää parisuhteita. Vapahtaja on siellä jokaisen suurin rakkauden kohde. Ja omat kokemukseni ja se, miten olen katsellut tämän maailman parisuhteita, (jotka ovat vain varjoa Kristuksen ja seurakunnan välisestä suhteesta), eivät kovin ruusuiselta näytä. Avioerot ovat nykypäivää eikä minkään suhteen pysyvyyteen voi luottaa. Ei edes uskovaisten.
Ystävyys on monta kertaa paljon arvokkaampaa ja tuo ihmiselle enemmän onnea elämässä kuin mitkään parisuhteet. Eikä homous tai lesbous tai mikään muukaan poikkeavuus ole ystävyyden esteenä. Kunpa vain seurakunnista löytyisi tällaista rakkautta, hyväksymistä ja toisista välittämistä.
Itse en koe enää tarvetta parisuhteeseen, vaan odotan Ylkääni, joka kerran toivon mukaan tulee noutamaan minutkin täältä kuoleman ja epätäydellisyyden maasta. - heinoska78
Homous on silti synti raamatun mukaan!
Hei !
Petri Paavola esitti "homoraamatusta" että siitä oli poistettu kaikki ne kohdat missä Raamattu esittää homoilun olevan syntiä. Petri Paavola toi siis esille Raamatun kannan asiassa, ei puolustanut "regular-Raamattua" jossa olisi karsittu homoilun synti pois.
Tässä minun kirjoitukseni asiasta: >> http://jarinhotelli.blogspot.com/search/label/12.1
Ihmisen omat mielihalut eivät ole ihmiselle eduksi. Ihminen luulee että ihmisellä olisi mahdollisimman hyvin kunhan saa vain oman pään mukaan mennä miten lystää. Jumala tietää mikä on hyväksi.
Toki ihmisen elämään voi liittyä monenlaista kokeilua ja sekoilua joita ei sitten voi leimata ihmisen vakiintuneiksi elämäntavoiksi.
Minä en ole kuullut regular raamatusta, mutta siihen pätee juuri raamatun omat sanat; Ilm 2:19
Ihminen on vapaa makuuhuoneissaan yksityiselämässään, mutta Seta ja Raamattu ei sovi arvoiltaan yhteen. Niiden välillä ihminen joutuu tekemään valinnan.
http://jarinhotelli.blogspot.com/search/label/12.1
yst. t. jari- kysyväx
Toi homoraamtun teksti on väärennetty ei oo siis alkuperäisten tekstien mukainen. Aika halpamainen temppu. Onko homot tosiaan tollasia että omaa asiaa ajetaan vääryyden voimin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad871400- 52997
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että374834- 153804
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124717- 55709
- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 76622
- 57611