En tiedä mille palstalle olisin tämän laittanut-kaikkiin olisi tavallaan sopinut. Tilanne on siis tämä että exä kummittelee ikuisesti päässäni!seurustelimme tosi monta vuotta nuoresta asti.Meillä meni poikki pari vuotta sitten ja edelleenkin muhinoimme aika ajoin. Olen nyt tavannut miehen,jonka kanssa on kivaa-yhteinen tulevaisuus vaan tuntuu oudolta. vuosi sitten pyöritin exää ja yhtä toista miestä samaan aikaan-toista viikolla ja toista viikonloppuna-lopulta jätin tämän toisen miehen!Exäni sopii minulle kuin hanska käteen,mutta en silti halua palata hänen kanssaan yhteen,sillä haluan kokemuksia ja tuntea eläväni.jonkinlainen parisuhdekammoko?Silti rakastan häntä. En pysty sanomaan hänelle,että unohdetaan toisemme,enkä tiedä haluanko edes.Molemmilla on jotain peliä menossa suunnallaan,mutta silti olemme erottamattomat!Nykyinen "poikaystäväni"ei tiedä mitään...ja exä luulee että olen vain kaveri kyseisen pojan kanssa. eikä minua paina edes huono omatunto!suoraan sanoen:minulla on aina vähintään kaksi miestä menossa samaan aikaan!olentodella jäätynyt sisältä,joskus vain iskee,että olen kamala ihminen!tiedän ettei kukaan muu voi oikein auttaa-puran tänne kuitenkin kokeillakseni mitä kommenttia teiltä tulee!Odotan vain että tapaisin sen miehen,jonka jälkeen en enää halua exääni!täydelllisen miehen!!
hukassa
2
416
Vastaukset
- hukkanen
Tuo on aivan normaalia.
Minulla on ollut yli kymmenen vuotta kolme naista joita tapaan säännöllisesti. Eniten heistä tietty tapaan omaa vaimoani, kahta muuta, jotka ovat toisten miesten vaimoja tapaan hiukan harvemmin, noin kerran viikossa keskimäärin.
En tunne itseäni yhtään kamalaksi tai kylmäksi vaan ihanaksi ja lämpimäksi mieheksi. - Muumimamma
Jahas :) Olet vasta NUORI, haluat kokea ja se on ihan NORMAALIA! Mutta pyydän ja anon, älä uskottele kenellekään olevasi suhteessa vakavin mielin, kun kerran heilastelet exäsi kanssa! Seksisuhde exän kanssa on pikkutuhmaa ja hauskaa, mutta pidemmän päälle se ei ole kannattavaa. Siinä vaiheessa kun ex alkaa yksiavioiseksi. Mutta siihen voi vielä mennä vuosia :-)
Tee selväksi "poikaystävällesi" että ei tässä naimisiin olla menossa ja sitoudut vakavasti johonkin mieheen sitten KUN OLET VALMIS :-) Ei kukko käskien laula, eiks vaan :-)
ps. aivan varmasti kun tapaat "sen oikean", exät unehtuu mielestä :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2665749Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki363336Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1432607"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2202082Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol741614- 641037
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77971Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan9825Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni123823Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui10768