Lävistykset.

zisel

1. Missä kaikkialla teillä on/on ollut lävistyksiä?

2. Mitkä lävistykset on vastakkaisella sukupuolella hienoja
a) kasvoissa
b) muualla vartalossa?

3. Minkälainen lävistys on ehdoton turn-off?



Ps. En ole hankkimassa lävistystä.

34

249

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zisel

      1. Vasemmassa korvassa 3, oikeassa 2. Kielessä ja nenässä. Kielestä ja nenästä otin pois kun pääsin yli teinivaiheeni.


      2. Hienoja on kulmalävistykset, ne pallot.

      3. Nenälävistykset ei sovi kellekkään. Olkoon miten pieni koru tahansa niin se saa ihmisen jotenkin sottusen näköseksi.

    • Kimmon siittiöt

      Alapäässä ja molemmissa korvissa.

      • zisel

        Prinssi Alberttiko se siellä?


    • Abdullahi-setä

      Oletpas!
      Min' tekee sinut kebabi

      • zisel

        Ei mun pilde ole mikään kebabbi! Mene setä takas keittiöön ja rupee työskentelee ohuiden kinkkuleikkeiden kanssa ja jutellaan sitten uudestaan :D


      • kebabi-setä
        zisel kirjoitti:

        Ei mun pilde ole mikään kebabbi! Mene setä takas keittiöön ja rupee työskentelee ohuiden kinkkuleikkeiden kanssa ja jutellaan sitten uudestaan :D

        Sinu römpsyti ole jo valmissuolattu kebabii
        Mine maista jo:D


    • 1. Missä kaikkialla teillä on/on ollut lävistyksiä? -ei ole koskaan ollut, eikä tule koskaan olemaankaan

      2. Mitkä lävistykset on vastakkaisella sukupuolella hienoja
      a) kasvoissa -ei mikään
      b) muualla vartalossa? -korvissa

      3. Minkälainen lävistys on ehdoton turn-off? -kulma-, kieli-, leuka- ja nenä

      • zisel

        Minkä takia hopeapallo kielessä olis niin turn off?


      • zisel kirjoitti:

        Minkä takia hopeapallo kielessä olis niin turn off?

        On se niin maar kauhian kuulosta sössöttämistä. Ja olen mä kyllä niin konservatiivinen, että emmä jaksais kattella muutenkaan. Mulle pitää olla oikia nainen.


      • zisel
        relaxed_eyes kirjoitti:

        On se niin maar kauhian kuulosta sössöttämistä. Ja olen mä kyllä niin konservatiivinen, että emmä jaksais kattella muutenkaan. Mulle pitää olla oikia nainen.

        Kielilävistys ei ole vaikuttanut mun eikä kenenkään muunkaan tuntemaani puheeseen millään lailla. Teinit sössöttää kun ne haluaa huomiota kielikorulleen. Samoin kun ne sanoo että sen ottaminen sattuu ihan sairaasti - totuus on ettei se tunnu miltään.


      • zisel kirjoitti:

        Kielilävistys ei ole vaikuttanut mun eikä kenenkään muunkaan tuntemaani puheeseen millään lailla. Teinit sössöttää kun ne haluaa huomiota kielikorulleen. Samoin kun ne sanoo että sen ottaminen sattuu ihan sairaasti - totuus on ettei se tunnu miltään.

        Okei. No emmä kumminkaan halua kattella tai tuntea toisen kielikoruja.


    • onks sulla

      Reikä kielessä?

      • zisel

        On. Sen näkee kun näytän kieleni alapuolen :)


      • onko sun
        zisel kirjoitti:

        On. Sen näkee kun näytän kieleni alapuolen :)

        hammaslääkäri kommentoinut koskaan siitä?


      • zisel
        onko sun kirjoitti:

        hammaslääkäri kommentoinut koskaan siitä?

        Ei ole mutta toi oli yksi syy miksi sen otin pois - hampaat kärsii ja mulla on niin nätti rivistö etten sitä pilaa jollain lävistyksellä :)

        Mä olen leuhkinut kaikille että mulla ei ole reikiä ja että mulla on sellanen "luusto" ettei mulle tule reikiä niin kun menin mun päihdehoito-jaksolla hammaslääkäriin niin 6 reikää!!! Siis totta on se ettei mulle tule reikiä helposti mutta rajansa kaikella näköjään kun norkoilee ihan hunningolla.


    • Sormessa, mutta onneksi uistin irtosi suhteellisen siististi.

      • body-love

        Kukä pärkkolen lisko jättää minin Abu_hilo uistin saunaan lauteille?


      • body-love kirjoitti:

        Kukä pärkkolen lisko jättää minin Abu_hilo uistin saunaan lauteille?

        Ei vaan Professor.


    • 1) Korvissa

      2) Harkinnan varaista

      3) Kaikki mikä menee turn-over :)

      • POTI-LOVE

        mitä sine sexyhullu änkkee tämä discussiooni?
        HÄPY POIs


    • sanon notta

      1. Nenässä ja korvalehdissä.

      2. Ei ole erityistä hienoksi tekevää suosikkia. Jos joku sopii tyypin tyyliin, niin semmonen, kasvoissa.

      3. Sukuelimien.

    • ei-kinosta

      Lävistykset on turhia. Korvissa jos on niin menettelee, muut on aikalailla turn-off.

    • Hrmps....

      1. Kerran ammuin naulapyssyllä reiteen, vahingossa.

      2. "Hienoja" ... joillekin sopii nenäkoru ja huulilävärit & napakoru mutta sen pidemmälle en noita oikein jaksa.

      3. Nännit, genitaalit ja yleensäkin kaikki sellainen mikä saa jengin näyttämään jostain scifi-leffan hirviöosastolta revityltä.

    • lifemocker

      2 lävistystä löytyy

    • 1. Missä kaikkialla teillä on/on ollut lävistyksiä? Ei missään.

      2. Mitkä lävistykset on vastakkaisella sukupuolella hienoja
      a) kasvoissa ei mikään
      b) muualla vartalossa? Pidän naisten genitaaliläväreistä ja napakoruista, jos kroppa on kondiksessa.

      3. Minkälainen lävistys on ehdoton turn-off? Kasvolävärit.

    • Jalassa, naula meni lävitse alle kouluikäisenä.
      Muuten ei edes feikkihakanneulaa.

    • 1. Missä kaikkialla teillä on/on ollut lävistyksiä?
      -on ollut: korvissa yhteensä 9kpl näistä alimmat olleet venytettyinä enimmillään 12mm, vasemmassa kulmassa, septumissa, alahuulessa, kielessä 2kpl
      nykyään on vain kolme korua korvissa, yksi ylhäällä rustossa ja alemmissa 5mm venytyssarvet

      2. Mitkä lävistykset on vastakkaisella sukupuolella hienoja
      a) kasvoissa
      b) muualla vartalossa?
      -mitkä vaan sopii tyypin olemukseen ja persoonaan, vartalossa olevia nyt harvemmin näkee,

      3. Minkälainen lävistys on ehdoton turn-off?
      -venytykset muualla kui korvissa on aika eeh,

      mur

      • kummastelija

        Mikä on septum?


    • ~cs~

      Itsellä on yksi reikä kummassakin korvanlehdessä, ja nekin olis saanut jäädä laittamatta. Nyt kun ne siinä kumminkin on, tykkään pitää pieniä korviksia.

      Vastakkaisella sukupuolella en tykkää minkäänlaisista lävistyksistä, vaikka aikoinaan entiselle kundikaverille korvisreiän teinkin. Yhden miehen tiedän jolle oikeasti sopii kulmaläväri, mutta en silti yleisesti pidä niistä.

      Ehdottomia turn-off-lävistyksiä on ainakin kaikki genitaali-sellaiset.

    • 1. Missä kaikkialla teillä on/on ollut lävistyksiä? - kieli, korva ja kulma.. nykyään vaan yhä se kieli 2 ja korva 7, kulmasta kasvoi molemmat ulos joskus vuosia sitte.

      3. Minkälainen lävistys on ehdoton turn-off? - itseasiassa.. kaikki ne näyttää aika hienoilta jos vaan sopii, eikä nyt tietenkään mikään kävelevä korukauppa, sonni- ja venytyskoruista puhumattakaan hyi, mutta jos noin "normaaleissa" määrissä ja paikoissa kuljetaan. eli keskitän ne turn-offit johonki ihan muualle.

      • römpsyttimet

        voisit lävistää Larzaeni


    • 1. Missä kaikkialla teillä on/on ollut lävistyksiä?
      -Teininä tuli otettua korvaan läväri..lopetin käytön joku reilu 10v sitten...epäkäytännöllistä..kuten kaikki korut ja hilavitkuttimet..


      2. Mitkä lävistykset on vastakkaisella sukupuolella hienoja
      a) kasvoissa
      -Ei rautaa naamaan kiitos. Ei toimi.

      b) muualla vartalossa?
      -napakoru ok (olettaen että se vyötärönseutu on treenattu kuosiin)


      3. Minkälainen lävistys on ehdoton turn-off?
      -Kaikki naama lävärit (äärimmäisen harvoja poikkeuksia lukuunottamatta) ja kaikki genitaalialueen lävärit.

    • PUUHAAAN

      itseltä löytyy; kulmaläväri, niskaläväri, normaalikielilävistys, kielijännelävistys, kielen päädyssä oleva lävistys, kaksi huulessa, 10mm korvassa ja nännissä

      • Puuuhaaan

        Siiis nänni on ihan normaali :-D


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      133
      1363
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      101
      1054
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      947
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      683
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      603
    Aihe