1. Missä kaikkialla teillä on/on ollut lävistyksiä?
2. Mitkä lävistykset on vastakkaisella sukupuolella hienoja
a) kasvoissa
b) muualla vartalossa?
3. Minkälainen lävistys on ehdoton turn-off?
Ps. En ole hankkimassa lävistystä.
Lävistykset.
34
249
Vastaukset
- zisel
1. Vasemmassa korvassa 3, oikeassa 2. Kielessä ja nenässä. Kielestä ja nenästä otin pois kun pääsin yli teinivaiheeni.
2. Hienoja on kulmalävistykset, ne pallot.
3. Nenälävistykset ei sovi kellekkään. Olkoon miten pieni koru tahansa niin se saa ihmisen jotenkin sottusen näköseksi. - Kimmon siittiöt
Alapäässä ja molemmissa korvissa.
- zisel
Prinssi Alberttiko se siellä?
- Abdullahi-setä
Oletpas!
Min' tekee sinut kebabi- zisel
Ei mun pilde ole mikään kebabbi! Mene setä takas keittiöön ja rupee työskentelee ohuiden kinkkuleikkeiden kanssa ja jutellaan sitten uudestaan :D
- kebabi-setä
zisel kirjoitti:
Ei mun pilde ole mikään kebabbi! Mene setä takas keittiöön ja rupee työskentelee ohuiden kinkkuleikkeiden kanssa ja jutellaan sitten uudestaan :D
Sinu römpsyti ole jo valmissuolattu kebabii
Mine maista jo:D
1. Missä kaikkialla teillä on/on ollut lävistyksiä? -ei ole koskaan ollut, eikä tule koskaan olemaankaan
2. Mitkä lävistykset on vastakkaisella sukupuolella hienoja
a) kasvoissa -ei mikään
b) muualla vartalossa? -korvissa
3. Minkälainen lävistys on ehdoton turn-off? -kulma-, kieli-, leuka- ja nenä- zisel
Minkä takia hopeapallo kielessä olis niin turn off?
zisel kirjoitti:
Minkä takia hopeapallo kielessä olis niin turn off?
On se niin maar kauhian kuulosta sössöttämistä. Ja olen mä kyllä niin konservatiivinen, että emmä jaksais kattella muutenkaan. Mulle pitää olla oikia nainen.
- zisel
relaxed_eyes kirjoitti:
On se niin maar kauhian kuulosta sössöttämistä. Ja olen mä kyllä niin konservatiivinen, että emmä jaksais kattella muutenkaan. Mulle pitää olla oikia nainen.
Kielilävistys ei ole vaikuttanut mun eikä kenenkään muunkaan tuntemaani puheeseen millään lailla. Teinit sössöttää kun ne haluaa huomiota kielikorulleen. Samoin kun ne sanoo että sen ottaminen sattuu ihan sairaasti - totuus on ettei se tunnu miltään.
zisel kirjoitti:
Kielilävistys ei ole vaikuttanut mun eikä kenenkään muunkaan tuntemaani puheeseen millään lailla. Teinit sössöttää kun ne haluaa huomiota kielikorulleen. Samoin kun ne sanoo että sen ottaminen sattuu ihan sairaasti - totuus on ettei se tunnu miltään.
Okei. No emmä kumminkaan halua kattella tai tuntea toisen kielikoruja.
- onks sulla
Reikä kielessä?
- zisel
On. Sen näkee kun näytän kieleni alapuolen :)
- onko sun
zisel kirjoitti:
On. Sen näkee kun näytän kieleni alapuolen :)
hammaslääkäri kommentoinut koskaan siitä?
- zisel
onko sun kirjoitti:
hammaslääkäri kommentoinut koskaan siitä?
Ei ole mutta toi oli yksi syy miksi sen otin pois - hampaat kärsii ja mulla on niin nätti rivistö etten sitä pilaa jollain lävistyksellä :)
Mä olen leuhkinut kaikille että mulla ei ole reikiä ja että mulla on sellanen "luusto" ettei mulle tule reikiä niin kun menin mun päihdehoito-jaksolla hammaslääkäriin niin 6 reikää!!! Siis totta on se ettei mulle tule reikiä helposti mutta rajansa kaikella näköjään kun norkoilee ihan hunningolla.
Sormessa, mutta onneksi uistin irtosi suhteellisen siististi.
- body-love
Kukä pärkkolen lisko jättää minin Abu_hilo uistin saunaan lauteille?
body-love kirjoitti:
Kukä pärkkolen lisko jättää minin Abu_hilo uistin saunaan lauteille?
Ei vaan Professor.
1) Korvissa
2) Harkinnan varaista
3) Kaikki mikä menee turn-over :)- POTI-LOVE
mitä sine sexyhullu änkkee tämä discussiooni?
HÄPY POIs
- sanon notta
1. Nenässä ja korvalehdissä.
2. Ei ole erityistä hienoksi tekevää suosikkia. Jos joku sopii tyypin tyyliin, niin semmonen, kasvoissa.
3. Sukuelimien. - ei-kinosta
Lävistykset on turhia. Korvissa jos on niin menettelee, muut on aikalailla turn-off.
- Hrmps....
1. Kerran ammuin naulapyssyllä reiteen, vahingossa.
2. "Hienoja" ... joillekin sopii nenäkoru ja huulilävärit & napakoru mutta sen pidemmälle en noita oikein jaksa.
3. Nännit, genitaalit ja yleensäkin kaikki sellainen mikä saa jengin näyttämään jostain scifi-leffan hirviöosastolta revityltä. - lifemocker
2 lävistystä löytyy
1. Missä kaikkialla teillä on/on ollut lävistyksiä? Ei missään.
2. Mitkä lävistykset on vastakkaisella sukupuolella hienoja
a) kasvoissa ei mikään
b) muualla vartalossa? Pidän naisten genitaaliläväreistä ja napakoruista, jos kroppa on kondiksessa.
3. Minkälainen lävistys on ehdoton turn-off? Kasvolävärit.Jalassa, naula meni lävitse alle kouluikäisenä.
Muuten ei edes feikkihakanneulaa.1. Missä kaikkialla teillä on/on ollut lävistyksiä?
-on ollut: korvissa yhteensä 9kpl näistä alimmat olleet venytettyinä enimmillään 12mm, vasemmassa kulmassa, septumissa, alahuulessa, kielessä 2kpl
nykyään on vain kolme korua korvissa, yksi ylhäällä rustossa ja alemmissa 5mm venytyssarvet
2. Mitkä lävistykset on vastakkaisella sukupuolella hienoja
a) kasvoissa
b) muualla vartalossa?
-mitkä vaan sopii tyypin olemukseen ja persoonaan, vartalossa olevia nyt harvemmin näkee,
3. Minkälainen lävistys on ehdoton turn-off?
-venytykset muualla kui korvissa on aika eeh,
mur- kummastelija
Mikä on septum?
- ~cs~
Itsellä on yksi reikä kummassakin korvanlehdessä, ja nekin olis saanut jäädä laittamatta. Nyt kun ne siinä kumminkin on, tykkään pitää pieniä korviksia.
Vastakkaisella sukupuolella en tykkää minkäänlaisista lävistyksistä, vaikka aikoinaan entiselle kundikaverille korvisreiän teinkin. Yhden miehen tiedän jolle oikeasti sopii kulmaläväri, mutta en silti yleisesti pidä niistä.
Ehdottomia turn-off-lävistyksiä on ainakin kaikki genitaali-sellaiset. 1. Missä kaikkialla teillä on/on ollut lävistyksiä? - kieli, korva ja kulma.. nykyään vaan yhä se kieli 2 ja korva 7, kulmasta kasvoi molemmat ulos joskus vuosia sitte.
3. Minkälainen lävistys on ehdoton turn-off? - itseasiassa.. kaikki ne näyttää aika hienoilta jos vaan sopii, eikä nyt tietenkään mikään kävelevä korukauppa, sonni- ja venytyskoruista puhumattakaan hyi, mutta jos noin "normaaleissa" määrissä ja paikoissa kuljetaan. eli keskitän ne turn-offit johonki ihan muualle.- römpsyttimet
voisit lävistää Larzaeni
1. Missä kaikkialla teillä on/on ollut lävistyksiä?
-Teininä tuli otettua korvaan läväri..lopetin käytön joku reilu 10v sitten...epäkäytännöllistä..kuten kaikki korut ja hilavitkuttimet..
2. Mitkä lävistykset on vastakkaisella sukupuolella hienoja
a) kasvoissa
-Ei rautaa naamaan kiitos. Ei toimi.
b) muualla vartalossa?
-napakoru ok (olettaen että se vyötärönseutu on treenattu kuosiin)
3. Minkälainen lävistys on ehdoton turn-off?
-Kaikki naama lävärit (äärimmäisen harvoja poikkeuksia lukuunottamatta) ja kaikki genitaalialueen lävärit.- PUUHAAAN
itseltä löytyy; kulmaläväri, niskaläväri, normaalikielilävistys, kielijännelävistys, kielen päädyssä oleva lävistys, kaksi huulessa, 10mm korvassa ja nännissä
- Puuuhaaan
Siiis nänni on ihan normaali :-D
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1331363
- 1011054
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25947Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308832- 99803
- 37683
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140603