Huutelette täällä vähän väliä "40 vuotiaille", miksi?
On varmaan aika muistuttaa pikkupoikia että tämän päivän parikymppiset eivät tiedä periaatteessa mitään näistä piireistä... oikeat alan tyypit on just 40vee ja yli, teidän aikana on räppärit .....
ei varmaan kannattaisi pikkupoikien hyppiä asioiden edelle, totuus kun on se että te ikävä kyllä matkitte sitä mitä 40 vuotiaat tekee ja on.
tehän imitte tuttia sillonku mc nikke t ja raptori tehtiin.... ja nyt luulette olevanne rokuja.
Mihinkäs se roku muuttuu jos ikää tulee lisää?
ei muuta ku pienokaiset tutti suuhun ja cheek soimaan... pidetään ne faktat vaan faktoina!
Mitä ne -90 syntyneet luulee olevansa..
yks 40 vee roku..
1
217
Vastaukset 1
- amislippis?
ootko varma nyt pikkupoika?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1621588Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1481237Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216899- 70846
- 54731
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63727- 46715
- 87637
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt193598- 52582