Miehet ja etäsuhde

Mietiskelen1

Täällä ei omaa palstaa löydy etäsuhteelle, joten laitanpa tänne vaikka tämä lienee lähinnä tarkoitettu niille, joissa toinen puolisko Suomen rajojen ulkopuolella.
Kuulisin mielelläni asiallisia vastauksia miehiltä siihen miksi miesten kohdalla ei toimi nk.etäsuhde, eli että asutaan eri paikkakunnilla. Onko kyseessä kontrolloimisenhalu, onhan helpompaa pitää silmällä toista jos samalla paikkakunnalla asutaan? Vai haluaako/tarvitseeko mies naisen äidin sijaiseksi? Vai onko kyseessä läheisriippuvuus? Henkinen kypsymättömyys, omistamisenhalu? Epävarmuus? Vai mikä?
Omassa tuttavapiirissäni on suuri määrä ihmisiä, jotka asuvat viikot eri paikkakunnilla työn takia. Kahta lukuunottamatta jokainen on kertonut, että suhde toimii em.järjestelyllä erittäin hyvin.

8

587

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaipuu on

      Minä olen mies 50v ja minulla on naisystävä venäjällä n 100km rajalta.
      Onko se kaukosuhde kun ei ole pitkä matka mutta kellonaika on 2 tuntia pielessä heillä.
      Olen eronnut n 10v sitten pitkästä suhteesta,lapset on täysi-ikäisiä siis vapaa mies mutta ei suomalaiset naiset huolineet.
      Suomalaisilla naisilla aivan mahdottomat vaatimukset,olen mies joka pärjää omillaan mm 5 sioitus- asuntoa ja oma asunto myös osakekauppa on harrastuksena ja kallis harrastus onkin. mutta olen työtön ja se karkoittaa kaikki naiset.
      En halua tehdä töitä ja siksi olen siis työtön,sinä nainen huolisitko työttömän miehen vaikka treffi kumppaniksi.

      No venäläisiä naisia on täällä itä-suomessa paljon,tai siis on lyhyt matka venäjälle näitä tapaamaan kuin myös töisin päin.Heidän vaatimustasonsa on inhimillisenpi,no nyt on siis se kaukosuhde.

      Hyvä kun nainen tulee käymään tuo aina tullessaan olutta ja vodkaa,tupakkaa no tupakat myydään naapurille ja olutta voi sitten nauttia itse.
      Suomalaiset naiset ei ikinä tuo olutta pari konttia ja kirkaat päälle mm siksi venäläiset naiset on parenpia.
      Sanotaa että venäläiset naiset on rahan perään mutta se on täysin painvastoin.
      Suomalaiset naiset ei huoli jos ei ole hyvää työpaikkaa.

      • Suomalainen nainen

        Kun on noin monta sioitusasuntoa ja harrastuksena osakekauppa, niin miksipä sitä töitä tekemäänkään:-) Eli tuolla kertomalla varallisuutta siis olisi, siksipä kysynkin miksi täytyy harrastaa tupakkakauppaa. Huomannet itsekin, että kertomuksesi hieman ontuu:-)

        Ja kun ihmettelet miksi et kelpaa suomalaiselle naiselle, niin ehkäpä se johtuu tuosta alkoholinkäytöstäsi. Tarinastas paistaa läpi se, että olet melko perso alkoholille. Suomalainen nainen ei sellaisesta miehestä välitä. Julmaa pudottaa sinut maan pinnalle karuun totuuteen, mutta mietipä miksi ne venäläiset naiset ovat sinusta kiinnostuneet. Et ehkä vastausta joten kerron sinulle, että ladyilla on halu päästä sieltä oman maan kurjuudesta pois ja miäs sen helpompi tapa kuin suomalainen mies.

        Suomalainen nainen kaipaa ja kunnioittaa rehellistä miestä. Tarinaasi lukiessa sinusta ei em.kuvaa saa, ei sitten parhaalla mielikuvituksellakaan.


    • etämiess

      Eikös kaukosuhde ole jos asuu eri paikkakunnalla ?

      Tokihan rakasta pitäisi mielellään kainalossaan.

      Pikemminkin naiset ovat epäileviä etäsuhteessa, olen vastaillut esim hesalaisnaisille, mutta he eivät kinnostu koska asun 500km päässä.

    • kaipuu on

      En polta siksi tupakat myydään naapuriin,olet oikeassa eihän niitä tarvitse tuoda jos ei tarvitse.Mutta jonkunlaista kauppamiehen vikaa on ja toi on helppo tehdä.

      Alkoholisti se on aina ensimmäinen mistä suomalainen nainen syyttää,no on varmasti paljon miehiä jotka juo liikaa mutta itse en mielestäni kuulu heihin.

      Olutta ja viskiä niitä nautin joskus mutta krooniseen kipuun määrätyt voimakkaat kipulääkkeet ei oikein sovi alkoholin kanssa.
      Temgesig,panagod,tramal,norspan20,lyriga300mg siinä on lääkkeet mitkä on koko ajan käytössä ja ei noi oikein viinan kanssa sovi.

      Tunnustan että olen ottanut olutta saunan päälle vaikka olen lääke tokkurassa,siis nyt voit sanoa että ei naiset sekakäyttäjiä huoli.

      Mutta kun noi lääkkeet on ollu vuosikausia tai vuosikymmeniä niin niihin tottuu ja ei muutama kalja haittaa.
      No joskus kun rytkää pari kolma lyrigaa ja kolme neljä teemua ja alkaa viskiä maistelee niin elämä tuntuu ihan hyvältä.
      Mutta kun ei ole selvinpäin ollu vuosikausiin (jatkuva lääketokkura) niin eihänse mitään haittaa onko sitä enenmän vai vähemmän sekaisin.
      Nyt lääkäri ehdottelee että pitäs norpanit nostaa 20 20 jatkuvaan käyttöön,siihen 600mg lyrigaa niin ei hyvää päivää.Läpilyönti kipuihin sitten 8 tramalia/pv.

      Nyt sinä sanot että narkki mikä narkki,no kaikki on lääkärin määräämiä ja väitän että käyttäisit itsekin jos sulla olis nämä kivut.

      Osake kauppa on tosiaan harrastus,mutta on se vaan kallis maksaa mersun hinnan vuoteen,en tiedä kauvan mun perse kestää katsotaan.
      Asunnot tuli vahingossa,ostin ensimmäisen tytärelleni ja kun hän muutti pois vuokrasin sen ja siit' se lähti.
      Ensi syksynä tulee kaksi vuotta tässä luukussa asuttua ja sitten muutan pois ja vuokraan tämän,ostan itselleni rivari kolmion saunalla.

      Kaksi vuotta on aina asuttava,myynti voiton saa sitten verottomana jos joskus myy,mutta olen ajatellut että myykööt tyttäret.

      Olen minä venäjällä käynyt sitä kurjuutta katsomassa,no autot on parenpia kuin meillä mutta asunnot on huononpia,
      N 15 vuotta oli väliä siitä kun viimeksi kavin,olin siellä aikanaan töissä nyt otin sen vuosiviisumin ja olen käynyt muutaman kerran.Nyt siellä on hyvä tilanne toisin kuin ennen.

      • Huhhuh1

        No johan on lääkepommi. Asia ei mulle kuulu, mutta kannattaiskohan sun mennä toiselle lääkärille josko hän katsoisi tuon lääkityksen uusiksi. Panacod, Tramal ja Lyrica, noita ei kyllä samanaikaisesti pitäisi/saisi syöttää. Lääkärit on nykyään niin stressaantuneita ettei niillä ole aikaa kunnolla paneutua potilaaseen, on helpompi vaan uusia reseptit, ei "päivittää" tilannetta. Tuttavani joutui puolisen vuotta sitten sairaalaan ja siellä lääkäri tsekkasi lääkityksen uusiksi ja tiedätkö, hänellä putosi lääkemäärä yli puolella. Tuntui kamalalta, että hän oli yli 20v syönyt samoja lääkkeitä ja samalla annostuksella, tuosta ajasta viimeiset vajaat kymmenen vuotta useaa lääkettä aivan turhaan. Saako udella mihin sulla tuota Lyricaa on määrätty, sehän on epilepsialääke, mutta käytetään myös hermosärkyyn. Jos sulla sitä hermosärkyyn on määrätty, niin sitä ei siihen sais syödä jatkuvasti.


    • kaipuu on

      Lyrigaa olen syönyt n 3 vuotta jatkuvasti 300mg aamuin illoin neuropaattiseen kipuun.
      Lääke systeemi alolteltiin n 15v sitten ja sitä on päivitetty koko ajan sehän on jatkuvaa säätämistä.

      Toi lyriga on paras lääke mitä mulla on ollu just keskussairaalassa fysiatri sanoi turvallinen ja sopii muiden lääkeiden kanssa,sehän postuu munuaisten kautta.
      Mutta kännissä niistä on ja outoo että se sivuvaikutus vaan pysyy,mutta aina on oltava mukana koska jos ei ole lääkettä on piru irti.Lyriga reflat on hirveet ja kestää yli viikon.
      Syön niitä lopun ikääni.

      Panacodit ei käy bubren kanssa,eli kodeiiniä ja bubrenorphinum ei yhtä aikaa.
      Siksi jos on norspan laastarit ei panagodeja vaan tramalia.

      Näin talvella meinaa vaan iho olla kovilla sen laastarin alla,se lääkeaine polttaa.

      Mutta lyriga joka päivä se pitää minut liikeellä,hyvä lääke mutta siitä on riippuvainen pakko saada pilleri.
      Alkoholi vaan sotkee mutta tulee sitä joskus otettua.

      • kaipuu on

        Panacod on suomen vaarallisin lääke,niin on mulle useanpikin lääkäri sanonu.Sitä käytetään/määrätään aika huolettomasti vaan 100kpl paketteja kerrallaan niin mullekin.
        Mutta se paratsetamol on siinä se myrkky,sehän on kaksi osainen lääke codeiini ja parasetamol.ihmiset vetää parasetamolia huolettomasti vaikka se käy maksan päälle 4g alkaa olla maksimi,eli 8 panagodia.
        siinä alkaa maksa vinkua pitemmän päälle,siksi kannattaa suodattaa ainakin osasta se parasetamol pois,säästää maksaa.
        Codeiini on hyvä ja turvallinen,muuttuu elimistössä morfiiniksi.


    • hhahhaahha

      vittu mitä luusereita

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4582
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe