http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013021016657598_uu.shtml
Vittu mitä ääliöitä.
Ikävä päätös viattomalla koirankoulutusretkellä
5
254
Vastaukset
- karhunpojan kummi
Vai viaton koirankoulutus retki!!!! Ho hoijaa! Kyllä se oli ihan systemaattisesti suunniteltua ilkivaltaa, ja rikollista puuhastelua onnetonta luontokappaletta kohtaan.
Aivan on poliisit kerrakin oikealla asialla.- Linnaan vaan !!!!
Samaa mieltä ollaan täällä Hesassa.
Mikään rangaistus ei ole näille kahdelle rikolliselle tarpeeksi kova.
- Orivesiläinen
Kiitos poliiseille,joille varmasti on luotu paineita pikkupaikkakunnalla päästää törkeän metsästysrikoksen tehneet rikolliset pälkähästä.
- Benelli
Ylä-Savon susien jahtaajat ja nämä karhunkaataja-Kituset tekee metsästäjien maineelle hallaa valtakunnallisestikin joten kannattaisi pitää suut supussa arvon aseväki !!!!
Pahinta mitä voitte tehdä on asettua puolustamaan näitä ganstereita, silleen asetatte kaikki muutkin metsästäjät samaa kastiin!! - Siperia opettaa!!!!!
Meno on kun pirunpellossa , mitähän vielä paljastuu?.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1898593
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264738- 504228
- 593772
- 513216
- 502980
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262676- 432481
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382193Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362167