Normaali nainen ei kelpaa? Mitä pitäisi olla?

sarppa5

Olen miettinyt kauan aikaa mikä minussa on vikana. Juttu menee näin joka ikinen kerta: Tapaan netissä miehen, alamme jutella ja tutustumme. Kumpikin tykkää jutella toisen kanssa ja meillä luistaa juttu hyvin. Siinä vaiheessa, kun näytän kuvani, mies katoaa. Se ei vastaa enää mihinkään viesteihin vaikka pyydän kertomaan mikä kohta mussa ei nappaa.

Mulla on suht pitkät hiukset, olen normaalipainoinen enkä mielestäni oo kuitenkaan kovin rumakaan. Tissitkin on ihan hyvän kokoiset. Pidän itseäni siis ihan normaalin näköisenä. Kuitenkin mulla on kavereita jotka on mua paljon pyöreämpiä eivätkä ehkä ole kovin nättejä edes, silti niillä on vientiä ja miehet tykkää.
Koska luonteestahan tästä ei voi olla kyse, et mies ei siitä tykkää. Koska ensin monta päivää jutellaan ja meillä menee hyvin. Sit kuva säikäyttää.
Enkä saa koskaan tietää mikä vika mussa on, koska ykskään mies ei kerro sitä, jokainen vaan jättää vastaamatta ja se on siinä.

Livenä jos tapaan jonkun ihmisen, on vastaus yleensä "et oo mun tyyppiä" mutta sillonkaan miehet ei kerro minkälainen niiden naistyyppi on tai mikä mussa mättää etten kelpaa.

Romuttaa tosi pahasti itsetuntoa, kun koskaan ei kellekään kelpaa. Alkaa pikkuhiljaa tuntumaan, että parempi, kun ei ois täällä ollenkaan jos toinen vaihtoehto on, että elän loppuelämäni yksin enkä koskaan saa sitä mitä tulevaisuudelta haaveilen; lapsia, oman talon ja miehen joka rakastaa. Niinsanotusti onnellisen elämän. Että ois kaikki peruspilarit kohillaan.

Ja täytyy tähän vielä lisätä, ettei mulla oo mitään herutuskuvia enkä käytä hirveesti meikkiäkään, etten siis mikään meikillä pilattu pelle ole. Ois vaan joskus kiva kuulla totuus mikä mun naamassa on vikana ettei kellekään kelpaa. Mut näköjään sekin on liikaa pyydetty.

18

455

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Enkä saa koskaan tietää mikä vika mussa on, koska ykskään mies ei kerro sitä, jokainen vaan jättää vastaamatta ja se on siinä."
      Vai jättää vastaamatta.. no postaappas kuva proffastani löytyvään osotteeseen niin vois sanoa asiasta jotain. Enkä jätä vastaamatta.

    • sinkku.mies.37

      Minä olen varma että olen loppuelämäni yksin. En kelpaa enkä pääse edes treffeille ikinä. Niin se vaan on että kaikki ei saa rakkautta.

      • sinkku.mies.37

        Mulle kelpais ihan tavallinen mut kai olen niin ruma etten kelpaa edes rumalle naiselle.


      • _jotainrajaa_
        sinkku.mies.37 kirjoitti:

        Mulle kelpais ihan tavallinen mut kai olen niin ruma etten kelpaa edes rumalle naiselle.

        Ei toki tarvi monella nikillä spämmätä samaa valitusvirttä kuukaudesta toiseen ja vuoteen tällä ja sillä toisella palstalla.


    • 687kll

      Vähän tuntuu että jätät jotain kertomatta tai sitten liioittelet noita juttuja, otanta lienee myös hyvin pieni? Vai puhutaanko kymmenistä miehistä?

      Normaali nainen kelpaa varmasti valtaosalle miehistä.

      Jos katselet ympärillesi kaupungilla niin huomaat että aika monenlaista pariskuntaa siellä pyörii.

      • sarppa5

        687kll : Sepä se, niin, kuin kirjoitinkin. Monet kaverini saa miehiä vaikka ovat paljon isompi kokoisempia, kuin minä. Tiedän siis, että monenlaisia pariskuntia on ja jos näin voi sanoa, niin rumatkin ihmiset ovat saaneet rinnalleen kumppanin. Siksipä ihmettelenkin mikä mun kohalla mättää. En tietääkseni jättänyt mitään oleellista ja tärkeää kertomatta. Kuvailin minkälainen olen ulkoisesti ja sanoin, että luonteesta ovat suurinosa miehistä tykänneet joiden kanssa olen puhunut. Ja sen kautta näyttänyt sitten kuvan jos jutut on osuneet yksiin.

        Että taitaa olla kysymys ilman vastausta :D


    • sarppa5

      itmies: Noin mulle on sanottu sen verran monta kertaa, että hän kertoo jos on jotain vikaa ja hän on rehellinen ja vastaa, mutta kuinkas kävikään :D että ei kauheesti oo intoo lähetellä kuvia kellekään enää ku tarina on aina sama ja sit ollaan hiljaa.

      Ja _jotainrajaa_:n viestiä en ihan äkänny, et tarkottiko mun olleen kirjottaneen jonnekin muuallekin joskus. No, en ole :D mutta hyvä tietää jos meitä hylkiöitä on muitakin niin en oo ainut joka ei saa rakkautta :D

      • Jaa. Et siis usko että olen erilainen sen suhteen? Takuulla vastaan jotain, voin kertoa kouluarvosanankin kuvasta jos haluat, mutta kritiikki pitää sit kestää...


    • sarppa5

      Kritiikin kyllä kestän, mutta valehtelua ja kiertelyjä ja kaaretluja en. Mutta kuitenkaan omalla kokemuksella en lähe kuvaa näyttämään, koska en usko sunkaan siihen vastaavan vaikka sanoisit mitä. Miesten suusta ei voi tulla mitään semmosta mitä en ois ennen jo kuullu. Ja niihän se menee et jos en kuvaa näytä, en myöskään tuu saamaan vastausta siihen mikä mieltä painaa, mutta mielummin niin, kun, että petyn taas samaan roskaan mikä on käyny miljoonasti ennenkin. Kuka sitä naamalleen mitään voi, se on vaan kestettävä ja elettävä sen kanssa :D

      • Vai et usko, no ole sit uskomatta... ei me kaikki olla samanlaisia. Enhän minäkään usko siihen että jokainen nainen käyttäytyisi samalla tavalla.


      • Aito mies

        En tiedä onko mussa jotain vikaa, mutta jos lähdetään ulkonäöstä niin ainakin minä katson ensin hiukset ja kropan noin ylipäätään.

        Ja sitten luonne, elintavat ja arvot. Ajatukset tulevaisuudesta ja tavoitteet jne.

        Eli kasvoilla ei mulle oo niin hirveästi merkitystä.

        Mistäpäin Suomea oot suurinpiirtein sarppa5? Voidaan ehkä käydä vaikka kahvilla ja sitten voin kertoa, että mitä mieltä oon. Emmä varmaankaan oikein mene keskivertomiehestä kaikilta osin, mutta mielipiteen ainakin saisit. Eikä tarttis lähetellä kuvia tms. Ite oon Etelä-Suomessa.


    • Truth or dare

      Useimmat miehet ovat ihastuneet mielikuvaan naisesta joka on heidän päässään ja sitäpä ei yksikään nainen voi voittaa. Että älä murehdi. Ei nää keskenkasvuiset juipit tiedä minkälaisen naisen haluavat.

    • sarppa5

      Ja sun ikä sitten on? 40?

    • lifemocker

      kaikkia ei voi miellyttää

      vaikea muuta sanoa kun et kuvaasi tänne laittanut.

    • bnmmmmmmmmmmmmmmmmm

      No jos olet vasta 22 vuotias, niin eipähän vielä kannata mitään johtopäätöksiä tehdä.Tosiasia on että monet nuoret "miehet" ovat typeryksiä, kuin myöskin vanhemmat jotka tuon ikäisiä yrittävät. Varmasti olet ihan mukava tyttönen.

    • Kannattaa pyytää arviota kuvastasi joltain täysin ulkopuoliselta taholta...ja mielellään kysyä kummaltakin sukupuolelta.
      Tai ehkä kuva ei vaan ole se kaikkein mairittelevin sinusta..?

      Jokin siinä kuvassa nyt kuitenkin mättää jos se kerta on aina se syy, että miehet poistuvat takavasemmalle...

    • Auttava silmä

      Olen mies joka lopetti nettideittailun kun pakit tuli lähes poikkeuksetta aina kun näytin kuvani.
      Uskon että moni nainen oli pettynyt kun en ollutkaan niin hyvännäköinen kuin olettivat.

      Kuvassa eikä varsinaisesti naamassa ole mitään erityistä vikaa, se ei vain yksinkertaisesti sytytä suurinta osaa naisista lainkaan eli on hieman sellainen "mukavan miehen muotokuva" eikä sellainen supermiehinen ilmestys joka monella on haussa.

      Sen verran olen tutustunut mm. taiteeseen ja myös perehtynyt valokuvaukseen joten minulle itselleni ei ole naamakuva niin tärkeä. Ihmisen naama kun näyttää erilaiselta sitten livenä ja monethan ottavat sinne nettiin sen joka näyttää parhaimmalta tiettynä hetkenä.

      Jos sinua kovasti vaivaa sinua tuo ongelma aloittaja niin voin arvioida valokuvaasi miehen näkökulmasta noin yleisesti.
      Voin laittaa jonkun sähköpostiosoitteen johonka lähetät sen sitten omasta postista jne.

      Osaan jonkin verran arvioida ihmisten ulkonäköä siltä pohjalta että mitä yleisesti ihmiset ovat mieltä.

      Itse esimerkiksi olen tajunnut että netissä naamallani ei tee yhtään mitään. Reaalimaailmassa on hieman paremmat mahikset ehkä, mutta vain ehkä.

      • Aikuinen nainen

        Kaikki katsoo naamaa vaikka muuta väittäisivät.

        Mutta, jos ulkonäkö vain on pääasia tai aika paljon tärkeämpi kuin mitä itse ihminen on, niin sellaiset tyypit, niin naiset ja miehet saavat ollakin, ei niiden perään kannata surra.

        Kuka haluaisi jonkun missin näköisen tai supermiehen näköisen, sitten kaikki vaan kuolaa niiden perään ja aina saa olla varuillaan, että joku toinen nappaa "saaliin".
        Jokaiselle on kyllä se oikea olemassa, ja useita oikeita myös, ei yhtä ainoata vain sillä silloihan se olisi melkoista arpapeliä se kumppanin saaminen.

        Kauneus on katsojan silmissä ja kauneus on tosiasiassa ihan muualla kuin naamataulussa tai kropassa.

        Itse en edes huolisi kaunista tai ns. komeaa miestä. Mies on mies kun osaa hymyillä ja olla kohtelias ja arvostaa naista, ja naisen ajatuksia ja mielipiteitä. Kaikkea kivaa ja mieltä virkistävää voi tehdä yhdessä vaikka ei kumpikaan olisi mitään komeita, siis upea naaras tai komea kolli.

        Sarppa5, ole iloinen, että pääsit niistä hyypiöistä, jotka ei ole mitään "miehiä". Ehkä sinun pitäisi etisi sitä "oikeaa" jostain harrastusten parista tai mikä sinua nyt kiinnostaa. Netissä on vaikka mitä kulkijaa, kuka heistä tietää.

        Täälläkin tuntuu olevan tosiasiassa ihan fiksun oloisia ja mukavia miehiä ja varmasti eivät valehtele. Ihmettelen vaan, että minkä sortin naisia e ovat olleet pyydydtämässä, kun nämä naiset eivät hyvän perään ymmärrä.

        Samaten eivät ymmärrä nuo miehet, jotka ovat sinulle (Sarppa5) jättäneet vastaamatta. Raukkoja ovat, mutta olkoot ja menkööt.

        Voimia kaikille ja käyttäkää aivojanne ja SYDÄNTÄNNE, kun puolisoa, kumppania etsitte.

        Sieltä hän saapuu ryminällä sitten, ihan kohta!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      90
      2018
    2. Mies, ei käytetä kortsua

      Olen terve ja ehkäisy löytyy.
      Ikävä
      33
      1692
    3. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      373
      1680
    4. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      70
      1344
    5. Palstasuden aamu

      Hyvää huomenta. Alkaa vähitellen tervehtymistä tapahtua. 😊🤗☕🐺
      Ikävä
      219
      1095
    6. Mikä kaivatussasi on

      parasta?
      Ikävä
      38
      1041
    7. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      190
      960
    8. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      70
      927
    9. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      85
      924
    10. Minulla on nyt niin hirveä ikävä,

      etten meinaa kestää. ;( Voi kun olisit lohduttamassa minua. Anteeksi.
      Ikävä
      71
      876
    Aihe