Miten muutetaan pihi mies?

Maksatar

Onko edes mahdollista?!??

Ollaan siis ihan aikuisia mutta melko tuore pari, ja molempien rahatilanne on hyvä. Ei sen siis väliä, että kuka maksaa ja mitä, mutta kaipaisin sellaista yleistä kohteliaisuutta tiettyihin tilanteisiin.

Ymmärrän kyllä, että ollaan totuttu erilaisiin tapoihin, mutta luulisi aikuisen miehen osaavan edes ne perustavat. Maksun hetkellä mies jää ihmettelmään kiusallisen pitkäksi aikaa, joten yleensä sitten minä olen maksanut, ja olettanut tietysti vastapalvelusta seuraavalla kerralla - no, sama luimistelu tuntuu jatkuvan joka kerran.

En siis odota hänen tarjoavan minulle, vaan lähinnä ajattelisin että parina olisi mukavampaa maksaa esim. vuorotellen. Miten hitossa tämmöisen asian voisi esittää loukkaamatta?

34

2915

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luimistellen

Olet siis päässyt miehen perinteiseen asemaan. Onneksi olkoon!

• Täh?

Miksi aikuiset ihmiset eivät puhu suhdettaan vaivaavista asioista?

Puhuminen on kätevä ja halpa keino ratkoa kahden ihmisen välisiä ongelmia. Varsinkin jos ollaan jotenkin suhteessa, puhumisen pitäisi olla päivittäistä ja luonnollista.

Jos naisena olet liukunut perinteisen miehen asemaan, käytä sitä hyväksesi. Sanot vain miehelle että nyt on sitten sinun vuorosi maksaa seuraava n ateriaa.

• Asiallisesti hop hop

Normaalilla puheäänellä, yhtään tunteilematta, asiallisesti todeten.
      Keskustelu senkin jälkeen rauhallisella äänellä, asiasta, ilman tunteilua, vaikka äijä hyppis seinille, koska häntä sanotaan "pihiksi".

• mies sinkku

miehes käyttää sua selvästi hyväksi. Joss et uskalla suoraan sanoa sitä sille niin älä seurustele ikinä. Se vaan on niin et vuorotellen maksetaan ja vaikka ruokalaskusta pitää puhuu etukäteen ja myös muista laskuista.

• kymppinainen

Etkö voisi seuraavalla kerralla sanoa, kun lasku tuodaan, että "niin mähän maksoin viimeksi, nyt on varmaan sun vuoro maksaa"?
      Tai jos se on jo tuollaisissa asioissa noin taukki, niin mitä sitten muissa... Itselleni pihiys miehessä on sen verran punainen vaate, että mulla menis ehkä mies vaihtoon.
      Sen seuraavan kerran jälkeen voisit ehkä ottaa asian puheeksi, ja ehdottaa, että "käykö että maksetaan tälleen vuorotellen, niin ei tarvii noitten laskujen kanssa aina säätää".

• k.m.l

Pihiys tahtoo olla sellainen piirre, joka vanhemmiten vaan korostuu.
      Itsellä oli jonkun aikaa tällainen sairaalloisen pihi mies ja kyllä täytyy sanoa, että oli siinä vitsit välillä vähissä.
      Kuuna päivänä ei sellaisen kanssa pysty luomaan pidempää suhdetta, kuin suurinpiirtein joku toinen samanmoinen.

• h.y.h.

Juuri näin.

Pihiyteen liittyy useimmiten myös tietynlainen ahneus ja röyhkeys.
        Erittäin vastenmielistä.

• monomies

Puhu asiallisesti että tasa-arvoista on maksaa kaikki suurin piirtein puoliksi. Omalle naiselleni jouduin kanssa käymään tämän keskustelun kun rupesi ahdistamaan kun aina olin maksumiehenä.

• RvaFrida

Pihiys on vain yksi ilmenemismuoto tuon tyyppisillä ihmisillä, ja sen lisäksi henkilö on melkoisen varmasti muutenkin toisia hyväksi käyttävä, omanpitäväinen ja röyhkeäkin.
      Vai miltä kuulostaa:
      - ei maksa osuuttaan kuluista, ja sopivasti 'unohtaa' toisen maksaneen kaiken
      - tulee kernaasti kylään tai lähtee mukaan jonnekin, kun toinen pyytää. Tällä varjolla varmistaa sen, että koska toinen on pyytänyt, antaa toisen tarjota ja maksaa
      - ei luonnollisestikaan itse pyydä kylään eikä muuallekaan, ettei joudu maksumieheksi
      - on tunne- ja energiasyöpäläinen muullakin tasolla, ajattelee olevansa vajavaisista sosiaalisista ja muistakin taidoistaan huolimatta muiden yläpuolella

Ja kyllä, piirre vain pahenee ajan ja iän myötä!

• lifemocker

"ja sen lisäksi henkilö on melkoisen varmasti muutenkin toisia hyväksi käyttävä"

paskapuhetta

se, että on tarkka raha-asioissa ei todellakaan tarkoita mitään hyväksikäyttämistä

• Lentturi
        lifemocker kirjoitti:

"ja sen lisäksi henkilö on melkoisen varmasti muutenkin toisia hyväksi käyttävä"

paskapuhetta

se, että on tarkka raha-asioissa ei todellakaan tarkoita mitään hyväksikäyttämistä

Kyllä muuten tarkoittaa, jos kerran maksattaa toisilla!

Ettet vaan hyvä lifemocker kuuluisi juuri näihin..... auts....

• lifemocker
        Lentturi kirjoitti:

Kyllä muuten tarkoittaa, jos kerran maksattaa toisilla!

Ettet vaan hyvä lifemocker kuuluisi juuri näihin..... auts....

mun suhteissa on kaikki maksettu puoliksi e-pillereistä lähtien

• kuultuennemminkin
        lifemocker kirjoitti:

mun suhteissa on kaikki maksettu puoliksi e-pillereistä lähtien

Oletko muistanut maksaa puolet myös gynekologin tutkimuksista ja verikokeista?

Ovat pakollisia ennen reseptin saamista, ja sen jälkeen säännöllisin väliajoin käytön aikana. Vähintään kerran vuodessa.

Pillerit ei paljon maksa, mutta lääkäri kokeet maksaa.

• lifemocker
        kuultuennemminkin kirjoitti:

Oletko muistanut maksaa puolet myös gynekologin tutkimuksista ja verikokeista?

Ovat pakollisia ennen reseptin saamista, ja sen jälkeen säännöllisin väliajoin käytön aikana. Vähintään kerran vuodessa.

Pillerit ei paljon maksa, mutta lääkäri kokeet maksaa.

ei sen naisenkaan mun henk koht lääkärissäkäyntimaksuja tarvitse maksaa

• ole tarkkana

Olen samaa mieltä RvaFridan kanssa. Ei ole liioiteltua olla varuillaan.

• Joojoojoojoojooo
        lifemocker kirjoitti:

ei sen naisenkaan mun henk koht lääkärissäkäyntimaksuja tarvitse maksaa

Oletko ajatellut, että pillereiden sijaan voisitte käyttää kondomia jotka ostatte puoliksi?

Silloin ei tule noita pakollisia lääkärikäyntejä naisystävällesi. No, jokainen tyylillään. Gynekologilla ja tutkimuksissa on käytävä säännöllisesti, jos aikoo saada e-pillereiden reseptin lääkäriltä. Resepti on taas pakollinen tuolla apteekissa.

Yksityisellä puolella tuo pakolliset lääkäri ja kokeen ehkäisyn vuoksi vuodessa on noin 100 euroa.

• lifemocker
        Joojoojoojoojooo kirjoitti:

Oletko ajatellut, että pillereiden sijaan voisitte käyttää kondomia jotka ostatte puoliksi?

Silloin ei tule noita pakollisia lääkärikäyntejä naisystävällesi. No, jokainen tyylillään. Gynekologilla ja tutkimuksissa on käytävä säännöllisesti, jos aikoo saada e-pillereiden reseptin lääkäriltä. Resepti on taas pakollinen tuolla apteekissa.

Yksityisellä puolella tuo pakolliset lääkäri ja kokeen ehkäisyn vuoksi vuodessa on noin 100 euroa.

"Oletko ajatellut, että pillereiden sijaan voisitte käyttää kondomia jotka ostatte puoliksi?"

ei vakituisen kumppanin kanssa käytetä kortsuja

"Gynekologilla ja tutkimuksissa on käytävä säännöllisesti, jos aikoo saada e-pillereiden reseptin lääkäriltä. "

niin jopa parin vuoden välein :D:D

• just a thought
        lifemocker kirjoitti:

"Oletko ajatellut, että pillereiden sijaan voisitte käyttää kondomia jotka ostatte puoliksi?"

"Gynekologilla ja tutkimuksissa on käytävä säännöllisesti, jos aikoo saada e-pillereiden reseptin lääkäriltä. "

kuka sun kanssa edes seksiä harrastaisi...?

• Kokenut2

Täsmälleen tälläisen miehen olen tavannut. itse olin aika keskipalkkainen ja mies todella hyvätuloinen, ne kerrat kun kävimme ulkona syömässä minä maksoin molempie nruuat koska minulla oli lounasseteleitä, mä olin aivan helvetin rakastunut mies vastasi tunteeseen pelkillä pikaisilla panoilla.laitoin kyllä miehen heti vaihtooni kun tajusin mistä oli kyse. Aivan äärimmäisen hyväksikäyttävä mies ja todella pihi ja tosiaan varmaan kuvitteli olevansa jotenkin minun yläpuolellani.

Hänen palkkansa oli varmasti kymmenkertainen minuun palkkaani nähden (eli siinä mielessä tietysti olikin minun yläpuolellani) jos jotain yhteistä piti maksaa niin hän tosiaan laittoi minut maksamaan puolet. Ne rahat mitä yhteisiin kuluihin meni olivat hänelle varmasti todella pikkuruisia ja minulle lähes kohtuumia.

Se niistä Helsingin herroista,ei kiitos minulle.

• Muotitietoinen
        lifemocker kirjoitti:

Ei kondomi ole vain tarkoitettu satunnaisissa suhteissa käytössä, kyllä sillä ehkäistään myös ei toivottua raskautta.

Kuka kohta uskaltaa olla vakituisessa suhteessa ja olla käyttämättä kondomia?

Etkö ole huomanut, että sellainen käsite kun uskollisuus EI ole muotia. Vaan muotia on olla se kuuluisa SALARAKAS.

• lifemocker

"maksetaan parina vuorotellen nämä"

• Toista ihmistä ei voi muuttaa, mutta oman toiveensa/tarpeensa voi artikuloida ja antaa hänen sen jälkeen itse tehdä ratkaisunsa, suostuuko hän siihen vai lähteekö etsimään toisen hyväksikäytettävän.

• Ja ravintolassa voi tilauksen yhteydessä sanoa tarjoilijalle, että "maksetaan erikseen". Mies ei siinä edes menetä kasvojaan, koska tarjoilija olettaa, että nainen nimenomaan haluaa maksaa oman osuutensa eikä maksattaa sitä miehellä.

• Niemitär

Tämä oli tosi hyvä vinkki meille kaikille 'liian kilteille'

KIITOS, simasuuneiti!!

• ole tarkkana

Mies käyttää hyväkseen sinua. Ei mies muutu. Maksa vain itsellesi omat ja hän omansa. Ei hän tule tarjoamaan yhtään mitään. Herrasmies lienee vieras sana hänelle, aika häikäilemätöntä. Eri asia jos olisitte etukäteen sopineet (sinun aloitteesta), että sinä maksat joka kerta kun toinen on köyhä. Mutta mies taitaa ihan tienata!

Tulee pahoja ongelmia jatkossa, jos hän tienaa hyvin ja sinä jäisit työttömäksi hetkeksi.

• lifemocker

miksi kenenkään PITÄISI muka tarjota toiselle (jos ei nyt minään juhlapäivinä vie toista ulos)?

• Maksatar

Kiitos kannanotoista!

Tulikin miettimistä ihan laajemminkin.... Joku tuolla listasi muitakin ko. tyypille kuuluvia ominaisuuksia, ja voi hitsi kun kolahti - kaikki melkein natsaa tämänkin miehen suhteen! :O

Ollaan seurusteltu yli vuosi, ja aikaa vietetään tosiaan melkein aina mun luona. Hän yleensä kutsuu itsensä joko kahville tai saunomaan, mut koskaan ei esim. tuo kahvipullaa tai saunaoluita tullessaan. Mä yritän yleensäkin olla vieraanvarainen ja pidän aina jotain tarjottavaa varattuna, mut kieltämättä harmittaa kun sit tää mies keljuilee, jos joskus ei satukaan olemaan. Olen ajatellut, ett mun pitää vaan petrata emännäntaitojani, mut tosiaan voishan hänkin tuoda välillä jotain. Sama juttu, jos vaikka vietetään koko viikonloppu yhdessä, niin mähän se hankin safkat ja tarvikkeet.

Joo, ja sit vielä tuokin, että on yläpuolella. Mä en ole mikään missi ja olen aatellut sitä hänen huumorikseen, kun keljuilee mun ulkonäöstä, mutta ei vitsi jos se onkin merkki jostain vakavammasta.

Alkoi jo puistattaa koko tyyppi, onneksi se on poikien kanssa pilkkireissulla tämän viikonlopun!

• Oh She's Princess...

Mua on aina huvittanu tää anomalia sen saman toteamuksen kanssa, et nykynaisille on olemassa parisuhteessa ne miesten työt ja sitten ne yhteiset työt. Samalla tavalla näyttää menevän tän raha-asian kanssa, mutta tietenkin naisten kannalta edullisimmalla tavalla. Kun parisuhteessa käytetään rahaa, siinä käytetään miehen rahaa joko 100% tai sitten 50/50, joissain tapauksissa jotkut naiset ehdottavat jopa tulojen suhteessa jakamista (ja tietenkin se on aina silloin, kun mies on se enemmän tienaavampi).

Kivikaudelta asti mies on elättänyt naisen. Miehelle on ollut ihan ok, et nainen ei käy töissä, koska hänen työnsä on ollut kotona kodin ylläpitämisessä ja lasten hoitamisessa. Mies on sillä välin käyny vähän metsällä ja palatessaan tuikkaa tulen kalikoihin ja pyöräyttää peuran potkan pöytään ja käy siinä samalla vähän muksasemassa liian lähelle tunkeutuvia uhkaavia petoja ja vieraita miehiä luolan ulkopuolella. Kautta aikain tämä on ollut asia näihin päiviin asti, jota mies ei koskaan kyseenalaista eikä pidä sitä mitenkään ihmeellisenä asiana. Tähän samaan saumaan on naiset sitten kehitelleet vuosituhansien varrella lukuisia muitakin taloudellisia rasitteita miestensä päänvaivaksi. He ovat vieneet treffeille, tarjonneet kaiken ja muistavat vielä parisuhteissaankin sitten mitä lukuisimmilla kerroilla maksaa niin teattereissa, konserteissa, ravintoloissa, ystävänpäivänä, naistenpäivänä, äitienpäivänä, hääpäivänä, jne...

Naiset eivät edelleenkään ole kypsiä suurin rummutuksin mesoamaansa "tasa-arvoon" ja ns. "sukupuolineutraaliin" yhteiskuntaan. Nainen on tullut samaan asemaan miehen kanssa niin työelämän kuin itsenäisyyteen ja talouteensa liittyvien tekijöiden osalta. Silti he yhä odottavat, että nyt tienatut rahat ovat hurvittelua, harrastuksia ja omaa hemmottelua varten ja miehen rahat ovat perheen talouden, arkielämisen, laskujen ja muiden välttämättömien yhteisten juoksevien pakkopullakulujen suoritusta varten. Plus että miehen edelleen odotetaan olevan MIES ja ennen muuta HERRASMIES ja tarjoavan edelleen yöelämässä sen siiderin, maksamaan taksin, kustantamaan treffit, syöttämään sen paisuvan syöttöporsaan ja lopulta pulauttamaan puoliväkisin toiselle muutama pentu, joiden kanssa voikin lähteä muutaman vuoden päästä omille teilleen, kun ei olla tosiasiassa kuitenkaan taloudellisesti riippuvaisia miehestä. Kun mies vähän yskäisee jostakin vähän nenää kaivelevasta jutusta, nainen kokee olonsa epämukavaksi ja liihottaa jonojen ohi yksinhuoltajana uuteen asuntoonsa odottelemaan tappiin taisteltuja elareita.

Mies jää vähän hölmistyneen näköisenä baariin lipittämään viimeiset taskunpohjalle jääneet euronsa ja miettii, et mitenköhän tässä näin taas kävi. Useimmat miehet odottavat hiljaa kärsien joko yksin tai hiillostavan piinaavissa parisuhteissaan sitä mahdollista, mutta epätodennäköistä aikaa ennen ihmiskunnan sukupuuttoa, missä nainen ehtisi kypsyä aidoksi aikuisiksi ja ymmärtäisivät, että vapaus pitää sisällään myös vastuun. Miehelle on aina ollut ok elättää nainen, joka ei siihen ole itsenäisenä yksikkönä pystynyt. Se on ollut kunnia-asia ja siihen on kytkeytynyt vahva vastuu puolison ja koko perheen hyvinvoinnista. Samasta voivat miehet vain naisten kohdalla haaveilla. Nykynaisella on vapaus lähteä, jos mies ei edes hetkellisesti pärjää itsenäisesti. Ja niin ne yleensä lähtevätkin. Edelleen sellainen mies tulkitaan luuseriksi, loiseksi ja naisen elätiksi (niin naisten kuin monien miestenkin taholta), vaikka olisi vain väliaikaisesti vähän huonossa taloudellisessa hapessa. Toisinpäin naisilla ei tämä homma ikinä toimi, mutta miehiltä se on aina toiminut. Naiset on tietyssä mielessä kaikki edelleen ihan pieniä lapsia.

En tiedä, miksi tämä ap:n mies on pihi. Tiedän tuttavapiiristäni keissejä, joissa tuhlaileva ja yli varojensa elänyt, omaa yhteiskuntaluokkaansa korkeampaa elämää feikisti toteuttava wannabe-princess on ajanut sinänsä hyvin aiemmin toimeentulevan miehen velkahelvettiin, jatkuvaan centinvenytykseen ja elämään myös yli varojensa, koska tämä nainen vaatii elämäntyyliä, johon miehellä ei ole varaa. Voisi sanoa, että mies on munaton, kun sallii sellaista, mutta samaan saumaan sanotaan ap:n miehestä, että munaton, kun ei sitten sallikaan sellaista. Ehkä ap:n kohtaama mies ajatteliki, et johan tässä on jo vuosikymmentuhansia naisia höösätty ja et voitais ihan reiluuden merkeissä vaikka vaihtaa osia seuraavaksi esim. tuhanneksi vuodeksi. Ehkä tämä mies oliski ollu hyvää koti-isän ainesta, joka osaa kaiken sen, mitä naiset osasivat ennen. Nykyäänhän useimmat naiset eivät osaa edes munia keittää...

• säälin sua

"Mies jää vähän hölmistyneen näköisenä baariin lipittämään viimeiset taskunpohjalle jääneet euronsa ja miettii, et mitenköhän tässä näin taas kävi."

Niin, mies tosiaan on näin harvinaisen tyhmä. Ja varo, ettei naisvihasi katkaise verisuonta päästäsi.

• Maksan itse, kiitos

Oho, olipa vuodatus! Vuosituhansien evoluutioko nyt sitten kaatuu ap:n niskaan? Voi raukkapientä, ja toinen vain haluaisi ettei mies maksattaisi hänellä kaikkea...

Totta suurelta osin tuo teksti kuitenkin, liian moni mies lankeaa maksumieheksi vain siksi, että emäntä on pantavan näköinen ja sitä on kiva näyttää kavereille. Sitten kitistään kun kaikki on mennyt eikä mikään edelleenkään riitä. Samat hemmot kuitenkin pitävät tasa-arvoista naista seksittömänä ja sukupuolettomana, eli ovat ihan pelkästään oman munansa uhreja.

Mitä jos keskitytään tähän päivään. Todellinen tasa-arvo on vielä kovin lapsenkengissä, ja suurin este sille ovat juuri nämä alkueläimen tasolle jääneet pellet. Ap:n kaltaisille voimia ja uskoa tulevaan, että vielä löytyy ihminen, joka EI halua käyttää sua hyväksi!

• Tervetuloa miesten maailmaan!

Miehesi on epäilemättä pihi moukka ja saas nähdä yrittääkö hän parantaa tapansa, jos otat asian puheeksi.

Noin muuten minä miehenä huomasin jälleen, miten kauheaa naisista on, jos mies siivestää. Naisethan kokemukseni mukaan tekevät noin useinkin, eikä siinä ole mitään erikoista. Päinvastoin mies on pihi moukka, jos ehdottaa edes fifty-fifty-mallia.

Muistan vielä ajat, kun olin lukiossa, armeijassa, opiskelin ja olin työttömänä ja tyttöystäväni ja sittemmin avovaimoni oli koko ajan töissä. Hänen vuokseen menetin asumistukeni, mutta laskut piti jakaa tasan. Kyllä minua harmitti, mutta se oli silti sen arvoista. Vaan kun lopulta pääsin parempipalkkaiseen duuniin, mimmi ehdotti yhteistaloutta...

• Akuankka

Naurua... pihiys on huvittavaakin, mutta omassa kaverissani se on kyllä ihan taiteeksi vietyä. Ei siivoa lainkaan kotiaan, kun välineet ja lattia kuluu. Ei vaiha mattoja jotka on niin risoja, et roskaavat. Syö vaikka pilaantunuttakin.
      Jne. Mutta se kalja sitten, ja viinipullot on poikkeus. Niihin on rahaa!

Säästää normisiistejä vaatteitakin komerossa, ja kulkee likaisissa, hajoavissa rytkyissä, eikä tosiaan pese just pyykkiäkään, ja valittaa naapurinsa pyykin pesusta, että kallista on...
      Säästöjäkin reilusti, enkä ihmettele, miksi.

Minä? Osaan käyttää n.500-700 europn kk palkkani kyllä ihan hyvin, kokonaankin, sen myönnän...

• 43v kokemus

Kaluttu luu johon on olemassa hyvin yksinkertainen ratkaisu!

Kaikki tulot yhdelle, yhteiselle tilille. Molemmille luottokortit joiden lasku menee suoraan em. tilille.

Noin toimien loppuu nipotus "kumpi maksaa, kumman vuoro" jne!

Jos teillä ei ole todellisia erimielisyyden aiheita niin raha-asioista ei kannattaisi sellaista tehdä.
      Jos ei ole rahaa, niin sitten ei ole.
      Kun sitä on niin kumpikin elää sen mukaan.
      Ei ole monimutkaista.

• mää ja sää

Tuttua hommaa tuo.Jompikumpi yrittää kulkea siivellä ja säästää omat rahansa muualle.Minusta on kaikkein yksikertaisempaa et kumpiki maksaa omansa.Meki yritettiin sitä jokatoinen systeemiä mut aina ko mää maksoin oli ostosvaunu täynnä ja sit ko oli hänen vuoro niin ei,ei,ei me sitä tarvita.se loppu siihen se.Me asutaa eriksee niin et on helppo et kumpiki maksaa omansa.Ensin mun ukko tykkäs et mitä ne toiset sanoo et vaikka ollaan samalla kassallla niin maksetaan erikseen,mut nyt hän on antanut jo perään..Pihi mikä pihi ,no saapahan kuitenki mun luona joskus syödä muutaki ko pottua(oman maan)ja kalaa(joesta).Sinänsä hyvviä ruokia mutt kyllästyttää pitemmän päälle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      41
      7044
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3958
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      46
      3384
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2959
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2736
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2206
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2163
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2117
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2078
    Aihe