Kenelläkään kokemuksia tästä? En usko laihduttavaan vaikutukseen, mutta voisiko toimia pintaverenkierron herättäjänä ja näin auttaa selluun?
Massage & slim- alusasu ?
3
816
Vastaukset
- N48v
Minä en muista merkkiä, mutta minä käytin koko talvena slim -sukkahousuja. Eipä ollut mitään vaikutusta. Hoikaksi teki vain kun pisti ylle, sillä ne oli sen verran tiukat.
Pesin niitä käsin ja joka kerta irtosi mustaa väriä.
Täytyykin käydä katsomassa onko ne vielä kaapissa, sillä ne ovat hyvät pakkasella.
ps. varovaisesti pitää vetää ylle, sillä minulla ainakin tuli heti pieni reikä, vaikka tuo materiaali on aika vahvaa.- Amm. hieroja
Sellu poistoa saa pelkkä selluliittihieronassa.
Teen sen H:gin Kalliossa ja vain käsin ei koneella.
Omat menetelmät on käytetään. kysy lisää-
[email protected]. - mörkö
Amm. hieroja kirjoitti:
Sellu poistoa saa pelkkä selluliittihieronassa.
Teen sen H:gin Kalliossa ja vain käsin ei koneella.
Omat menetelmät on käytetään. kysy lisää-
[email protected].Kirjoitustaitojen perusteella et kyllä ole minkään alan ammattilainen. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1645734
- 2653344
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä423314Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?442748- 361864
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?291648Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411596- 161477
- 231457
- 241357