the scorpions

the scorpions no.1!

eihän ne scorpparit sitten ehtineetkään eläkkeelle ennen ku jo alottivat jälleen jos nyt kerkesivät lopettaakaan!nyt jo tulossa 2uutta albumia yksi vanhoista ylijäämäbiiseistä80luvulta nykypäivään uudelleen sovitettina ja toinen julkaisu täysin uusia kipaleita!lisäksi kaksi uutta dvd julkaisua eli dokkari yhtyeen urasta ja toinen vika livekeikkataltiointi!lisäksi luvattu koko uran kattavaa cd dvd boxia ja kirjaa yms!kun ajattelee että laulaja klaus meinekin jo 65v ja perustaja rudolf schenkerkin samaa ikäluokkaa niin pakko ihailla rockäijien kuntoa vaikkeivät enää hypikään lavalla tai tee savage amusement ihmispyramidia joka scorppareiden tavaramerkeistä yksi!mutta se tärkein eli musa ja rockkaaminen livenä käy yhä upeasti kuin aina ennenkin!itse olen seurannut scorppareita 80luvun alusta lähtien ja ilo nähdä kuinka ovat juuri tällähetkellä kuin aikanaan suosionsa huippuvuosina mutta paljon kokeneempina!tuhkimotarina siis jatkuu yhä!rock you like a hurricane

3

170

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rokataan

ja jälleen tulossa Suomeenkin! Yeah!

• hailfortherock

Hieno bändi.

Suosikki levyni on Tokyo Tapes, aivan uskomaton live levy. Meinaan.. soittavat kitaraa niin pirusti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4288
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      135
      2976
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      45
      2322
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      37
      2164
    5. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1863
    6. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      90
      1753
    7. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1576
    8. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      22
      1519
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      147
      1367
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      31
      1188
    Aihe