Olen nyt muutaman viikon palellut aivan älyttömästi. Samanaikaisesti on myös jatkuva etova olo, samankaltainen kuin mahataudin alkaessa. Kuukautiset on kyllä myöhässä jonkun päivän, mutta raskaus ei ole todennäköinen vaihtoehto. Uskoisin myös, että jonkinlaisella sisäisellä äänellä tietäisin olevani raskaana jos näin olisi, siltä ei kuitenkaan tunnu.
Ennen kuin lähden raskausasiaa selvittelemäänkään, ajattelin ihan mielenkiinnosta kysyä lieneekö kellään samanlaisia oireita? Onko nyt jotain kummallista pitkäaikaista mahapöpöä liikkeellä?
Kilpirauhasen vajaatoimintaan nämä oireet sopisivat hyvin myös, mutta tuskin sekään vaiva alkaa näin yllättäen?
Palelu ja pahoinvointi
4
12413
Vastaukset
- ällöäklö
No terve...
Ite kärsinyt ja tutkiskellut omaa oksetus oloa jo kauan aikaa...
olen nyt myös laittanu ihan kalenteriin ylös millon niitä tulee ja ajottuvat monesti kuukautisten alkamiseen tai hedelmällisen viikon ajankohtaan. Joskus kun on oikeen kova ällötysolo on myös ollu palelemista ja ihan kauheeta väsymystä.
oon etsiny selityksiä ja netistä kerran löysin myös nämä oireet "uupumis-oireyhtymästä" ..olikoha se joku mms... mutta sitäkinhän mulla löytyy.. uupumus,masennus ahdistusta..
aika kauan sulla on kestänyt jos se on tosiaan ollu jatkuvaa.. eli joka päivä viikon ajan tuota.. hmm.. tuntus jos se ois mahatautia ni se ois jo puhjennut ja ohi mennyt. - kiiruna1
Juu tätä on kestänyt pian tuon kolme viikkoa. Ei se kokoaikaista ole, mutta päivittäistä kuitenkin. Tulee kylmiä aaltoja ja sellaisia pahoinvoinnin puistatuksia. Suihkussa joudun käymään pari kertaa päivässä kun on välillä niin kylmä ettei peiton allakaan lämpene. Itse ajattelin, että se norovirus on aika sitkeä, että olisikohan se voinut jäädä jotenkin vellomaan iskemättä päälle.
Mutta on tässä myös elämässä juuri nyt ahdistusta aiheuttavia asioita, että yksi mahdollisuus tosiaan on, että se ahdistus vaan nyt jotenkin ilmenee noin pahasti fyysisinä hankaluuksina. - tuutikki
palellut koko talven pitkin matkaa vatsaoiretta ilmavaivaa- välillä pahaolo ja lihassärkyjä
Selvisikö oma palelunne ?- äklöällö
No mä epäilen edelleen hormoneja.. Jos ei niistä johdu niin pakkokai ae on laittaa ahistuksen uupumuksen ym piikkiin.
. Ootteko muuten ajatellu jos ilmavaivoja ja röyhtäytytä, onko myös pahaa makua suussa ja valkoinen kieli?
. Ite pohtinut helpittasko ällöt jos vähemmän söis sokeria ja häätäis hiivan helvettiin kehosta... Kuhan keksii hyvän keinon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman481548Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355- 241080
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊881044- 88970
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187906Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20851Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi99845- 82821
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?70789